Finnairin lennot Gazipasaan

Miunmielipide

No onhan aivat törkeet hinnat kun vertaa Turkish Airlinesin hintoihin!!! Huhhuh! Tuplahinta - onko se sitten sen väärti?
Kovasti oon oottanu suorien lentojen alkamista vähän Antalyan kenttää lähemmäs, mutten kyllä taida kauhean usein Finskiä käyttää, jos ei hinnat ei tipu tuosta. 400 eurolla lentää 2 aikuista menopaluun 60 egee x 2 taksi Alanyaan ja takas. Ei kai aika ole noin rahaa, vai onko?

39

2674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norwegianilla mennää

Finnairillahan on kohta kaikki kalliimpaa kuin muilla.

• Deathtotaloidioids

Ensimmäiset reittilennot superkalliita, vähintään normaalia. Et kai luullut ettei niillä rahastettaisi?

Toivottavasti tulee ulkomaisia yhtiöitä reitile kilpailemaan jotta markkinatalous tekee hinnoille tehtävänsä.

Ei vanha kaavoihin ja kalliisiin kuluihin kangistunut firma kuten Finnair pysty vastaamaan kilpailussa. Ne tulevat laittamaan vanhinta kalustoaan reitille pakettimatkalaisten iloksi, matkatoimistojen luvatessa ettei yksikään penkki ole tyhjänä. Harmillinen totuus meidän suomalaisten kannalta joita Deturin yms. vankkurit ei kiinnosta.

GZP:llä on muuten jo terminaalin laajennuksen kivijalka teossa. Eilen ainakin oli.

• HULAHULA

328e edestakainen lento gazipasaan finnairilla ei ole mielestäni kallis!

• Sylvi

siis per nenä? Lienet varannut matkat vuoden etukäteen? Minun koevaraukseni toukokuulla teki kahdelle aikuiselle 480 per plätty! Ei jääne epäselväksi kummalla lennän :) Myydään Finnairi pois vaan, hittoako sillä tekee kun ei edes oman maan asukit voi lentää kohtuuhintaan. Oliskohan toikin vaan sen kansalaisadressin takia, ja katsovat kuinka paljon porukan rahkeet antaa varaa? No taas nähdään, että kapellimestarina on ihminen, jonka kk-liksa on alk. 8500 euroa/kk, joten mitäs me eläkeläiset enää paljoa voidaan kuin siirtyä toisen yhtiön matkustajiksi? Businesshan on kuitenkin muualla kuin Turkissa, ainakin tuon lentoidean osalta.........

• EL_LI:)

No kyllä se todellakin on kallis ,jos muun matkanjärjstäjän lennot ovat hintaa -puolet halvemmat per nuppi ,tolla hinnalla saa jo viikon loman hotelleineen lentoineen ,tuleepa tunnin köröttely bussissa kalliiksi!!???

Apollo,Nazar,Detur ja Tjäreborg paljon paljon halvempia,parin tunnin köröttely Antaliasta Alanyaan ei oo mikkää matka ja välillä pidetään tauko puolessa välissä.

• TUTTUUNTUNUT

Ei Finnairilla kannata lentää.
      Turkis Airlainilla sai kunnon lounaan viineineen. Finskillä oli sämpylä ja senkin piti itse maksaa..!

Minulle ainakin meinaa lennolla paljon palvelu.

• Alanyafani

Oliks teillä joku aamulento?

• Miunmielipide
        Alanyafani kirjoitti:

Oliks teillä joku aamulento?

No se lähti joskus kuuden jälkeen illalla ja takas olis tultu muistaakseni sillätavoin että joskus aikaisin aamulla olis pitäny lähtee taivaalle kohti kotia...

• Turkish style

Samaa mieltä itsekin, suorat lennot oli mukava uutinen, mutta korkeat hinnat ei.

Minä menen edelleen Turkish Airlinesin lennoilla ja taxilla.

Enpä viitti parin tunnin ajasta alkaa satasia maksamaan.
      Lisäksi koneessa tarjottava ruoka on ihan oikeasti hyvää, eikä sitä koiranruokaa mitä lomalennoilla tarjotaan.

Ja aikataulutkin pitää huomattavasti paremmin kuin aina myöhässä olevalla Finnairilla

• turkkiin

Onko Turkish Airlinesin lennot suoria antalyaan vai välilaskulla istanbuliin, itse en ole suoria löytänyt mistään?

• Turkish style
        turkkiin kirjoitti:

Onko Turkish Airlinesin lennot suoria antalyaan vai välilaskulla istanbuliin, itse en ole suoria löytänyt mistään?

Istanbulin kautta

• lömäläinen
        Turkish style kirjoitti:

Istanbulin kautta

Nykyään Helsinki-Istanbul-Ankara-Antalya joko mennessä tai palatessa mentävä Ankaran kautta.

• Höpönlöpön
        lömäläinen kirjoitti:

Nykyään Helsinki-Istanbul-Ankara-Antalya joko mennessä tai palatessa mentävä Ankaran kautta.

Nythän vitsin keksit

• Turkish style
        lömäläinen kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse Ankaran kautta mennä, ei nyt eikä tulevaisuudessa

• lömäläinen
        Turkish style kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse Ankaran kautta mennä, ei nyt eikä tulevaisuudessa

Ai jaa sellasta vaihtoehtoa tuo turkish on minulle tarjonnut ja tarjoaa koko ajan.

• lömäläinen
        lömäläinen kirjoitti:

Ai jaa sellasta vaihtoehtoa tuo turkish on minulle tarjonnut ja tarjoaa koko ajan.

Siis meno-paluu lipulla.

• lömäläinen
        lömäläinen kirjoitti:

Siis meno-paluu lipulla.

Oli näämmä muuttunu viime syksystä, silloin ei tarjonnut muuta vaihtoehtoa joten jäi varaamatta ja finskillä mennään.Jatkossa täytynee jättää viime tippaan varaamiset.Nyt oli puolentoista kuukauden reissun lipun hinta 360e

• Turkish style
        lömäläinen kirjoitti:

Oli näämmä muuttunu viime syksystä, silloin ei tarjonnut muuta vaihtoehtoa joten jäi varaamatta ja finskillä mennään.Jatkossa täytynee jättää viime tippaan varaamiset.Nyt oli puolentoista kuukauden reissun lipun hinta 360e

Olen jo yli kolmen vuoden ajan ottanut lennot Helsinki-Istanbul-Antalya, eikä mulle ole ikinä tullut tyrkylle ankaraa välipysähdykseksi.

• Lömäläinen
        Turkish style kirjoitti:

Olen jo yli kolmen vuoden ajan ottanut lennot Helsinki-Istanbul-Antalya, eikä mulle ole ikinä tullut tyrkylle ankaraa välipysähdykseksi.

En ensi kertaa minäkään varaa lippuja. Ensi kertaa ilmoitti kuitenkin noin nuo väli etapit tuolla tavalla ja siitä syystä jäi varaamatta.

• Turkish style
        Lömäläinen kirjoitti:

En ensi kertaa minäkään varaa lippuja. Ensi kertaa ilmoitti kuitenkin noin nuo väli etapit tuolla tavalla ja siitä syystä jäi varaamatta.

Itse otin ensimmäisen kerran ebookersilta ja sen jälkeen käyttänyt halvatlennot.fi sivustoa ja sieltä supersaverin vaihtoehdon

• Alanyan Bosse
        Turkish style kirjoitti:

Ankara tuossa sopassa on todellakin mahdollinen. Meillä oli poikain kaverimatka kesällä kämpille ja yksi kavereistani ei ollut varma pääseekö lähtemään ja jätti bookkauksen n. 1,5kk päähän lähdöstä. Hänen paluulentonsa oli Kahden pysähdyksen taktiikalla, eli ensin Ankara ja sitten Istanbul, jossa taas saatiin ryhmä-rämä kokoon. Muita vaihtoehtoja ei ollut! Varatkaa lentonne ajoissa!

• halvalla lähti

Finnairilla suora lento Hki-Antalya, sain lennot 250 e huhtikuuksi. Tammikuun alussa ostin Finnairin sivuilta tarjouksesta, kun ensin olin liittynyt ilmaiseksi Finnair plus-jäseneksi. En ole noin halvalla aiemmin Turkish Airlanelta saanut.

• Seilori

Minä ostin pari vkoa takaperin menopaluun hintaan 204 euroa. Siis Turkish Airlines ja välilasku Istanbulissa. Paneekos joku vielä paremmaksi?

• täällä useein
        Seilori kirjoitti:

Minä ostin pari vkoa takaperin menopaluun hintaan 204 euroa. Siis Turkish Airlines ja välilasku Istanbulissa. Paneekos joku vielä paremmaksi?

Täällä ollaan nyt 190e meno-paluu turkish airlines ja huhti-toukokuu 216e sama joten odotan mielelläni hetken istanbulissa jos saan näillä hinnoilla.

• minä vain

Ja maksan kyl vähän enemmän et pääsen suoralla lennolla noin lyhyen matkan, eli Finnair.

• meikä vaan
        minä vain kirjoitti:

Ja maksan kyl vähän enemmän et pääsen suoralla lennolla noin lyhyen matkan, eli Finnair.

Otan mielummin lennot välilaskulla jotta saan hyvää palvelua, eli ei ikinä Finnair jos THY on mahdollinen.

• Seilori
        minä vain kirjoitti:

Minä kävin Finskillä lomilla viime kesänä heinäkuussa ja pikkuisenkyllä petyin tarjoiluun. Tarjosvat kolmioleipää missä oli kyllä vähän turhan paljon sinä soossia välissä. Soossi kai korvasi jotain, koska sitä oli aivan tajuttomasti :( Leipäpakkauksen avaaminen oli myös ihan oma lukunsa - vähänkö siihen meni aikaa. Teini siinä viereisellä penkillä ihmetteli jotta mitenköhön sen saa auki..........
        Finnairilla on kyllä aina mun mielestä ollut hyvät ruoat ja palvelu, mutta nyt kyllä tuon ruuan osalta olip aika pohjanoteeraus.
        Turkishilla on aina, siis aina, hyvä ruoka ja lentäjät laskeutuu hienosti rallityyliin!!! =))) Minä kyllä tykkään tuosta yhtiöstä, ja vaikka kuka urputtaa ja haukkuu, en korvaani lotkauta. Hinta passaa hienosti minulle!
        Ehkä nekin joskus lentää suoraan Alanyaan? Siinä vaiheessa toiv. ainakin, kun minä olen 60 =)

• Kaisa:))
        Seilori kirjoitti:

Minä kävin Finskillä lomilla viime kesänä heinäkuussa ja pikkuisenkyllä petyin tarjoiluun. Tarjosvat kolmioleipää missä oli kyllä vähän turhan paljon sinä soossia välissä. Soossi kai korvasi jotain, koska sitä oli aivan tajuttomasti :( Leipäpakkauksen avaaminen oli myös ihan oma lukunsa - vähänkö siihen meni aikaa. Teini siinä viereisellä penkillä ihmetteli jotta mitenköhön sen saa auki..........
        Finnairilla on kyllä aina mun mielestä ollut hyvät ruoat ja palvelu, mutta nyt kyllä tuon ruuan osalta olip aika pohjanoteeraus.
        Turkishilla on aina, siis aina, hyvä ruoka ja lentäjät laskeutuu hienosti rallityyliin!!! =))) Minä kyllä tykkään tuosta yhtiöstä, ja vaikka kuka urputtaa ja haukkuu, en korvaani lotkauta. Hinta passaa hienosti minulle!
        Ehkä nekin joskus lentää suoraan Alanyaan? Siinä vaiheessa toiv. ainakin, kun minä olen 60 =)

Seilori:))
        Olen ihkasen samaa mieltä ,ei enää koskaan Finskillä ,ruoka huonoa ,emot aika kireitä ja vielä kalliit lennot ,on sitten kohteena Antalya tai Rhodos :))

• Voikkarilla pärjää
        Kaisa:)) kirjoitti:

Seilori:))
        Olen ihkasen samaa mieltä ,ei enää koskaan Finskillä ,ruoka huonoa ,emot aika kireitä ja vielä kalliit lennot ,on sitten kohteena Antalya tai Rhodos :))

Ootte te ihmiset kummallisia, kun ette muutamaa tuntia pysty matkustamaan ilman minkäänlaista tarjoilua. Toki ne Turkish Airlinesillä on superluokkaa, mutta kun Finnairilla pääsee suoralla lennolla muutamassa tunnissa, niin sen ajan kyllä pystyy oleen ilman tarjoiluja. Finnairista on tullut todella surkea yhtiö enkä koskaan pitkää lentoa sillä matkustaisi, mutta Turkkiin on niin lyhyt matka, että tärkeintä on suora lento eikä kilpajuoksu tai odottelu Istanbulissa.
        Kun nyt vielä päästäisiin niin pitkälle, että joku firma alkaisi lentää ympäri vuoden suoria lentoja Antalyaan Suomesta. Vaikka edes pari kertaa kuukaudessa talviaikaan.

• Turkish style
        Voikkarilla pärjää kirjoitti:

Ootte te ihmiset kummallisia, kun ette muutamaa tuntia pysty matkustamaan ilman minkäänlaista tarjoilua. Toki ne Turkish Airlinesillä on superluokkaa, mutta kun Finnairilla pääsee suoralla lennolla muutamassa tunnissa, niin sen ajan kyllä pystyy oleen ilman tarjoiluja. Finnairista on tullut todella surkea yhtiö enkä koskaan pitkää lentoa sillä matkustaisi, mutta Turkkiin on niin lyhyt matka, että tärkeintä on suora lento eikä kilpajuoksu tai odottelu Istanbulissa.
        Kun nyt vielä päästäisiin niin pitkälle, että joku firma alkaisi lentää ympäri vuoden suoria lentoja Antalyaan Suomesta. Vaikka edes pari kertaa kuukaudessa talviaikaan.

Ei se tarjoilu ole suurin syy vaan hinta, jos Finnairilla olisi samat hinnat tai edes hyvin lähellä niitä, niin voisin valita Finnairin vaikka ne ei tarjoais edes vettä, mutta kun Turkish airlinesillä pääsee monta sataa halvemmalla niin ei se muutaman tunnin lisäaika tee mulle ainakaan häiriötä.

Ja ero pienenee vielä lisää, kun Finnair on aina myöhässä.

• Voikkarilla pärjää
        Turkish style kirjoitti:

Ei se tarjoilu ole suurin syy vaan hinta, jos Finnairilla olisi samat hinnat tai edes hyvin lähellä niitä, niin voisin valita Finnairin vaikka ne ei tarjoais edes vettä, mutta kun Turkish airlinesillä pääsee monta sataa halvemmalla niin ei se muutaman tunnin lisäaika tee mulle ainakaan häiriötä.

Ja ero pienenee vielä lisää, kun Finnair on aina myöhässä.

Onhan se hintakin tietenkin tärkeä asia, mutta nyt ainakin tällä hetkellä pääsee Finnairilla 250 euroon, niin en pidä sitä pahana suorasta lennosta. On tietenkin jokaisen asia minkä hintaiseksi arvioi suoran lennon helppouden ja nopeuden. Aivan huippuahan olisi, että Turkish Airlines alkaisi lentään suoria lentoja Suomesta Antalyaan. Silloin yhdistyisi hyvä palvelu ja edullisuus.

• Turkish style

Onhan se hintakin tietenkin tärkeä asia, mutta nyt ainakin tällä hetkellä pääsee Finnairilla 250 euroon, niin en pidä sitä pahana suorasta lennosta. On tietenkin jokaisen asia minkä hintaiseksi arvioi suoran lennon helppouden ja nopeuden. Aivan huippuahan olisi, että Turkish Airlines alkaisi lentään suoria lentoja Suomesta Antalyaan. Silloin yhdistyisi hyvä palvelu ja edullisuus.

Tuskinpa on kesälle nuo hinnat.
        Mistäköhän ihmeestä tollaisia hintoja löytyy kun itse en ole moisia nähnyt.

Varmasti olisin ottanut finskin suorat lennot jos 250 edestakaiset liput olisi tarjolla.
        En tuolla hinnalla löydä ede turkish airlinesilltä

Nyt kyllä jo näytti kohtuuhintaisiakin olevan vajaa 350 euroa

• IitaJustiina
        Turkish style kirjoitti:

Varmasti olisin ottanut finskin suorat lennot jos 250 edestakaiset liput olisi tarjolla.

Eilen varasin Finnairin lennot Antalyaan kesäkuussa (paluu heinäkuussa) hintaan 257€/hlö! :)

• Voikkarilla pärjää
        Turkish style kirjoitti:

Ainakin Finnairin omilta sivuilta löytyy. Ilmeisesti joku kampanja menossa tällä hetkellä, mutta 257 euroa näyttää maksavan suora lento Hki-Antalya.

• Msssssss

Ainakin Finnairin omilta sivuilta löytyy. Ilmeisesti joku kampanja menossa tällä hetkellä, mutta 257 euroa näyttää maksavan suora lento Hki-Antalya.

Koebuukkauksella Turkishin kautta Antalyaan maksoi nyt 237,-/menopaluu ja saan tulla ihmisten aikaan Suomeen (sekä lähto Ayt ja saapuminen Hkiin)! Alanya here I come, wouwooooou!!!!

• evet

Finnairin plussalla pääsemme huhtikuussa Antalyaan alle 500 äyriä kaksi henkeä. Saattaa olla että Thy:llä pääsee jopa halvemmin, mutta välilaskun kera matka kestää parhaimmillaan 16 h. Talvella olen päässyt noin 7 h Thyllä mutta viimeksi reissu venyi 14 tuntiin sääolosuhteiuden takia. Mutta jos tykkää viettää aikaansa lentokentillä niin mikäs siinä. Nyt voitte sitten kumota minut kertomall kuinka halvalla ja nopeasti olette pääseet. Uskon kaiken ja on varaa olla väärässä.

• vieras5
        evet kirjoitti:

Finnairin plussalla pääsemme huhtikuussa Antalyaan alle 500 äyriä kaksi henkeä. Saattaa olla että Thy:llä pääsee jopa halvemmin, mutta välilaskun kera matka kestää parhaimmillaan 16 h. Talvella olen päässyt noin 7 h Thyllä mutta viimeksi reissu venyi 14 tuntiin sääolosuhteiuden takia. Mutta jos tykkää viettää aikaansa lentokentillä niin mikäs siinä. Nyt voitte sitten kumota minut kertomall kuinka halvalla ja nopeasti olette pääseet. Uskon kaiken ja on varaa olla väärässä.

Juuri eilen varasin suoran lennon ensi lokakuulle Hki-Antalya Finnairilta hintaan 610 e menopaluu 2 henkeä. Kyllä halvemmallakin olisi päässyt, mutta lentoaika ratkaisi asian. Vielä kun pitää Helsinkiin tulla pohjoisesta lentämällä, tämä vaikuttaa. ja kun molemmat lennot on finnairin, voi lähtöselvityksen tehdä jo lähtiessä. Pohjoisen lento 190e menopaluu 2 henkeä.

• Turkish style
        evet kirjoitti:

Itse valitsen aina noin 6,5 tunnin kestävät lennot, viime kesänä sain vielä 250Eur henkilö, mutta tänä vuonna yli 300

• Seilori
        Turkish style kirjoitti:

Itse valitsen aina noin 6,5 tunnin kestävät lennot, viime kesänä sain vielä 250Eur henkilö, mutta tänä vuonna yli 300

Eipä muuten ole! Minä maksan 204/nuppi samalla lentoajalla Turkishin kautta. Mistä bookkaat? Varasin omani 2 vkoa sitten ja hinta 207/nuppi. Mamman kanssa pian lähdetään ja hinta on oiva.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      123
      1730
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1442
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      874
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      751
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      681
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      668
    Aihe