Nuori yövieras

hra x

Olen aina ollut herkkäuninen, ja pieni vaimea kolahdus herättää nytkin minut. Se kuului keittiön suunnalta. Vaimo jatkaa vierelläni uniaan onnellisena. Vilkaisen kellotaulua sängyn vierellä. Se näyttää pimeässä hehkuvilla numeroillaan kellonajaksi 02.49. Ulkona näkyy satavan lunta, pieniä lumihiukkasia leijailee ikkunalasin takana alas taivaalta rauhalliseen tahtiin. No, kun nyt kerran olen hereillä... lasi vettä tekisi terää, ja sitten uudelleen nukkumaan.

Nousen ylös sängystä ja alan tallustaa keittiön suuntaan. Muutaman askeleen otettuani kuulen sieltä toisen vaimean äänen, aivan kuin jääkaapin ovi olisi aukaistu. Katiko siellä tähän aikaan on asioimassa. Vasta aivan melkein keittiön ovella muistan, että tyttäremme Katin paras kaveri Jonna on käymässä hänen luonaan yökylässä.

Astun keittiöön pelkkiin kalsareihin pukeutuneena. Totta tosiaan, Jonna kaataa parhaillaan maitolasillista itselleen tiskipöydän äärellä. Hän vilkaisee oven suuntaan minun saapuessani ja hätkähtää. -Ai, herätinkö. Anteeksi, ei ollut tarkoitus. Oli pakko tulla haukkaamaan voileipää, kun heräsin yöllä ja oli sen verran nälkä etten saanut unen päästä kiinni.

Minä heilautan kättäni pyyhkäisten pois moiset pahoittelut.
-Ei se mitään, minä saan kyllä uudestaan nukutuksi. Ja kurkkua kuivaa sen verran että taidan itsekin hörpätä jotain.
Keittiössä on hämärää. Jonna ei ole sytyttänyt valoja, enkä minäkään tee niin. Lumisade ja ulkona kasvavat valkeat nietokset antavat riittävästi näkyvyyttä.

Jonna on ollut meillä käymässä yökylässä monta kerran aiemminkin, samoin kuin Kati on käynyt hänen kotonaan. He ystävystyivät keskenään jo ala-asteen ensimmäisellä luokalla, ja ovat olleet parhaat kaverukset siitä lähtien. Niin, eli yli kymmenen vuotta jo. Kylläpä aika tosiaan rientää. Nyt tytöt ovat lukion viimeisellä luokalla, pian he lähtevät kotoa maailmalle. Sen jälkeen keskinäiset kyläilyt tapahtuvat varmaankin opiskelija-asunnoissa, ei enää täällä vanhempien kotona.

Annan Jonnan tehdä rauhassa itselleen voileipää tiskipöydän äärellä, on parempi etten tuppaudu tytön vierelle vaan otan oman vesilasilliseni vasta myöhemmin. Nojaan keittiön pöytää vasten ja katselen häntä. Tytön ollessa selin minuun katseeni putoaa väkisinkin hänen pyllylleen. Nyt vasta tajuan, että hänellä on yllään vain yöpaita ja pikkuhousut. Hänhän oli vielä äsken nukkumassa.

Jonnan pikkuhousut painautuvat tiukasti hänen pakaroitaan vasten tytön ojentautuessa poimimaan itselleen voiveistä. Pakaroiden pehmeä pyöreys ja lanteiden kaari ovat hyvin naisellisia. Tietenkin, hänhän on juuri 18 vuotta täyttänyt nuori nainen eikä enää se lettipäinen pikkutyttö, joka tuli koulureppu selässään ensimmäistä kertaa meille yökylään joskus lähes vuosikymmen sitten.

Jonna on kasvanut ja muuttunut, aivan samoin kuin tyttärenikin on kasvanut ja muuttunut. Mutta en ole tainnut täysin sisäistää tapahtunutta muutosta, varsinkaan silloin kun he viettävät aikaa yhdessä. Minulle he ovat edelleen se kaksikko, joka kikatteli iloisesti lastenhuoneessa katsoessaan piirrettyjä ja syödessään karkkeja. Toki Katin huoneesta nytkin kuuluu usein kikatusta heidän täällä tavatessaan, mutta enää en tiedä mistä he keskenään puhuvat. Huoneen ovet ovat minulta suljetut, ja jos siellä pistäydyn he vaikenevat siksi aikaa. Pojista taitavat ainakin puhua? Ja heidän... no joo.

Jonnan peppu keinahtaa taas hänen saadessaan voileipänsä valmiiksi ja kääntyessä takaisin minun suuntaani. Jonna nojailee tiskipöydän reunaan leipää mutustellen, minä ruokapöydän reunaan, ja me katselemme toisiamme. Jokin jännite välillämme tuntuu äkkiä kasvavan. Mehän emme oikeastaan koskaan ole olleet kahdestaan. Paikalla on aina ollut Kati, tai tyttöjen muita kavereita, tai vähintään vaimoni. Puhumattakaan siitä, että olisimme koskaan olleet kahdestaan alusvaatteisillamme.

Katseeni putoaa tytön rinnoille, en mahda sille mitään vaikka hän aivan varmasti huomaa sen. Rintojen terhakkaat muodot piirtyvät esiin paidan alta. Ne ovat oikeat, aidot naisen rinnat. Sillä joskus kauan sitten näkemälläni reppuselkäisellä ekaluokkalaisella ei sellaisia ollut, mutta tällä nykyisellä Jonnalla on. Ja tällä samaisella nuorella naisella on myös yllään valkoiset ja kovin pienet pikkuhousut. Puristan yhtäkkiä sormillani paljon kovempaa pöydän reunasta nojatessani siihen.

Näen että Jonnakin katselee minua, seisoessani hänen edessään pelkissä kalsareissa. Kevyttä parransänkeä kasvoillani, paljasta ylävartaloani ja sen miehisiä lihaksia, rintakarvojani, käsivarsiani, vatsaani (varsin tiukkakuntoista, voin onnekseni sanoa)... ja nivusiani? Kyllä vain, myös nivusiani.

17

24189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hra x

      En tiedä johtuuko se tytön katseesta, vai hänen rintojensa muodoista, vai vartalon naisellisista kaarista, vai salaisuuden vain niukasti kätkevistä pikkuhousuista, vai kaikista niistä, mutta joka tapauksessa kaluni alkaa jäykistyä. Sydän takoo kiivaammin rintakehässäni, hengitys käy raskaammaksi, ja vastaansanomaton paine jalkovälissä pakottaa kaluni koko ajan isommaksi ja kovemmaksi. Joskus tätä painetta voi yrittää tahdonvoimalla vastustella ja hillitä, mutta nyt ei. Joustavat kalsarit eivät salaa mitään, vaan pystyssä sojottava kullinvarsi nostaa ohuen housunkankaan pian koholle kuin minkäkin teltan.

      Hiljaisessa keittiössä kuuluu selvästi miten Jonna nielaisee, sitten hän hörppää äkisti loput maitonsa. Katseemme harhailevat toistemme vartaloilla, kunnes ne löytävät toisensa ja lukkiutuvat yhteen. Katselen Jonnaa silmiin hämärässä keittiössä ja hän katsoo minua. Minun pitäisi tietenkin lähteä pois tästä keittiöstä, mennä vaimoni vierelle, vetää peittoa ylleni, ja odottaa että kaluni alkaisi vähän pehmetä (tapahtuisiko se tunnin kuluttua? kahden?). Mutta ihminen ei aina tee niin kuin pitäisi, joten seison vain keittiössä ja katselen kalu pystyssä tyttäreni parasta kaveria.

      Lopulta lähdemme yhtäkkiä liikkeelle lähes samaan aikaan. Minä sanon jotain tyyliin "pitäisi varmaan mennä" ja Jonna mutisee " ei ole enää nälkä". Ehkä aikomuksenamme olikin ihan oikeasti lähteä, tai ehkä ei, mutta nyt joka tapauksessa lähes törmäämme toisiimme keskellä keittiötä ja jäämme sitten siihen seisomaan aivan vastakkain. Olen tyttöä päätä pidempi ja näen vain hänen päälakensa ja pitkät hiuksensa kun hän seisoo edessäni, mutta tunnen hänen tuoksunsa ja jopa lämpönsä. Sitten kuulen miten hän sanoo hyvin hiljaisella äänellä: -Sinulla seisoo.
      Ei varsinaisesti mikään suuri paljastus. Eikä ole sekään, mitä minä sanon hänelle.
      -Jonna...minä haluan sinua.
      Jonna ojentaa hivenen rohkaistuneena kätensä kohti jalkoväliäni ja tunnen, miten se painautuu vasten kaluani. Arasti tunnustelevan käden ja kivikovana pystyasennossa sojottavan kullin välissä on kalsareiden ohut kangas, mutta tyttö tuntee tietenkin sen lävitsekin kalun kovuuden. Kierrän käteni tytön ympärille ja vedän hänet kokonaan itseäni vasten. Syleilemme siinä keskellä keittiötä. Tunnen nuoren neidon rintojen painautuvan minua vasten, samalla kun kaluni painautuu vasten hänen vatsaansa.

      Lopulta irtaudun tytöstä, tartun häntä kädestä ja alan ohjata kohti saunaamme. Se on tässä talossa kauimmainen mahdollinen soppi vaimoni ja tyttäreni makuuhuoneisiin nähden. Se on myös parin vankan oven takana, jotka toivottavasti pitävät ääntä mahdollisimman tehokkaasti. Vaimoni on sikeäuninen ihminen eikä tyttärenikään aivan helposti herää, mutta parempi vara kuin vahinko. He jatkavat autuaan tietämättöminä unten mailla, kun minä ja Jonna siirrymme saunan puolelle. Sauna ei tietenkään ole nyt päällä, mutta se on yhtä lämmin kuin talon muutkin huoneet.

      Suljen saunan oven takanamme mahdollisimman varovaisesti jottei se kolahtaisi, ja käännyn sitten Jonnan puoleen. Hän on jo vetänyt paitansa pois yltään ja riisuu nyt rintaliivejään. Pian nekin putoavat saunan lattialle eikä hänellä ole enää yllään muuta kuin pikkuhousunsa. Kumarrun alemmas ja painan kasvoni kevyesti hänen rinnoilleen, suutelen ja hyväilen niitä kielelläni ja huulillani. Jonna huokailee kiihottuneena, hänen pienet nänninnypykkänsä ovat aivan kovina.

      Polvistun Jonnan eteen, työnnän sormeni hänen pikkuhousujensa sivusaumoihin ja alan vetää niitä hiljalleen pois hänen jaloistaan. Kun ne ovat polvien kohdalla, painan pääni hetkeksi hänen jalkoväliinsä ja lipaisen kielelläni pimppivakoa. Jonna voihkaisee jossain yläpuolellani äänekkäästi, onneksi tämän saunan ja vaimoni makuuhuoneen välissä on laskujeni mukaan neljä ovea jotka kaikki ovat kiinni. Lopulta pikkuhousut putoavat tytön nilkkoihin ja hän ravistaa nekin saunan lattialle.

      Alastomaksi riisuttu Jonna tarttuu vuorostaan kalsareihini ja alkaa hivuttaa niitä alemmas. Kun hän vetää ne kaluni alapuolelle, elin pääsee viimein vapaaksi ja sojottaa paljaana kohti saunan kattoa. Jonna vie kätensä sen luokse, ottaa kalun sormiensa väliin ja hivelee sitä. Hän tunnustelee myös kiveksiäni ja muljauttele niitä hetken otteessaan, käsi palaa sitten kovana seisovan elimeni luokse. Jonnan katse on luotu alaspäin enkä näe hänen kasvojaan, mutta äänensävyn perusteella arvaan hänen hymyilevän.
      -Sinulla on ihanan iso kalu.

      • hra x

        Jonna kohottaa päänsä ja katsoo ylöspäin minua. Kyllä, arvasin oikein, hän hymyilee. Sitten tyttö alkaa kiivetä saunan lauteille. Katselen hänen alastonta vartaloaan takaapäin, paljasta selkää ja keikkuvia pakaroita. Kiipeän perässä hänen seurakseen. Saunan lauteet ovat leveät, ja kun Jonna asettuu selinmakuulle lauteille pystyn helposti tarttumaan hänen nilkkoihinsa ja levittämään tytön jalat kunnolla auki. Pian vartaloni on hänen levitettyjen jalkojensa välissä, tytön reidet ovat auki ja hän tuntee kylkieni hinkkautuvan reisiensä sisäpintoja vasten kun painaudun yhä lähemmäs hänen jalkoväliään.

        Suutelemme toisiamme. Jonna kiertää kätensä ympärilleni, ja alan työntää kaluani hänen sisäänsä. Tytön suusta pääsee heti inahduksia ja voihkauksia, kun isokokoinen ja paksu kulli täyttää hänen pimppivakonsa äärimmilleen. Jonna on onneksi aivan läpimärkä, ja pystyn työntämään kaluani yhä syvemmälle hänen jalkojensa väliin vaikka pillu puristuukin tiukkana vasten sisään työntyvän kullin kivikovaa vartta. Nuori, tiukka tussu sykkii todella kuumana ja kosteana kovan sauvani ympärillä, jota alan liikuttaa rytmikkäästi edestakaisin syvällä tytön sisällä.

        Jonnan inahdukset muuttuvat yhä äänekkäämmiksi voihkaisuiksi, kun hän saa isoa munaa. Minä kourin toisella kädelläni Jonnan rintoja himokkaasti, samalla kun laitan toisen käden hänen suulleen. Jonnan kiimainen voihke ei sillä katoa mutta vaimenee hiukan. Jossain takaraivossani tunnen kysymyksen: mitä jos vaimoni herää? Tulee tänne, näkee mitä me teemme? Avioero olisi varsin todennäköinen seuraus.

        Tai entä jos Kati kuulee jotain? Mitä jos saunan ovi yhtäkkiä aukeaa ja tyttäreni katsoo sisään. Näkee parhaan ystävänsä saunan lauteilla alastomana ja jalat levitettyinä kiimaisena voihkimassa, ja oman isänsä niiden välissä panemassa tuota luotetuinta kaveriaan? Nuorelta naiselta menisi yhdellä ainoalla silmäyksellä luottamus sekä isäänsä että elinikäiseen ystäväänsä. Se mahdollisuuden olemassaolokin on kauhea hinta siitä, mitä täällä nyt tapahtuu.

        Ja sen hinnan minä olen silti valmis maksamaan. Sillä Jonnan kireä teinipimppi tuntuu uskomattoman hyvältä kun nussin sitä voimieni takaa. Rytyytän ja kourin pikkuneitiä otteessani ja annan hänelle mulkkua. Tunnen miten Jonna kynsii ja raapii selkääni kiihkoissaan kun panen häntä. Täytyy välttää paljaan selän näyttämistä vaimolle lähiaikoina, yritän tallettaa viestiä aivoihini. Jos sinne nyt mitään tallentuu, kun minä ja Jonna naimme toisiltamme aivoja pihalle. Juuri nyt en kadu yhtään sitä, että petän rivosti vaimoani lähes alaikäisen neitokaisen sylissä. Mutta onko Jonna yhtään sen parempi antautuessaan naimisissa olevan ja selvästi itseään vanhemman miehen panoleluksi, ja antaessaan parhaan kaverinsa nukkuessa pillua tämän isälle.

        Pallini heiluvat rytmikkäästi jalkojen välissä samaan tahtiin kuin kaluni takoo teiniprinsessan pilluvakoa. Hiki valuu jo pitkin kroppaani ja myös Jonnan vartaloa hurjan nylkyttämisen seurauksena. Villi parittelumme saavuttaa huippunsa kun kaluni alkaa työntää lastiaan neidin sisään, ja hän tärisee ja kiljuu täydessä hurmiossa. Tyttö kiljuu oikein kunnolla valtaisaa orgasmiaan, ja jopa oman räjähdykseni kourissa tajuan pelätä että tuo kiimainen huuto herättää taatusti talon väen ja kaikki naapuritkin. Rysähdämme huohottaen ja hikisinä saunan lauteille sylikkäin, Jonna inisee vieläkin pimppi pantuna sykkien.
        ---------------
        Vaimoni tai tyttäreni ei kuitenkaan ilmesty saunan ovelle. Mahdollisimman hiljaa toimien pyyhin jonkin ajan kuluttua saunan lauteita, avaan ikkunan tuulettaakseni hieman ja avaan jopa suihkun jotta voimme Jonnan kanssa peseytyä nopeasti ja varovaisesti. Kun olemme yhdessä suihkussa, minulla alkaa taas seistä armottomasti. Mutta ei, emme voi jatkaa leikkiämme, emme ainakaan tässä ja nyt vaikka Jonna ei maltakaan olla kopeloimatta pystyssä sojottavaa kaluani. Täytyy vain suihkuttaa itsensä nopeasti puhtaaksi hiestä ja eritteistä.

        Kun suljen saunan oven takanamme, minulla on taas kalsarit jaloissani ja Jonnalla paitansa sekä pikkupöksynsä. Herranen aika, onneksi vaimoni ja tyttäreni ovat niin sikeästi nukkuvaa tyyppiä. Kovin pitkä aika ei ole enää siihen hetkeen kun vaimon herätyskello soi, ja sitä ennen aion livahtaa hänen vierelleen sänkyyn. Petetyn vaimon vierelle, vaikka hän ei tiedäkään tulleensa petetyksi. Ja Jonna menee Katin huoneeseen vierassängylle, huoneeseen jossa ystävykset nukkuvat aina silloin tällöin kuten ovat tehneet lähes kymmenen vuoden ajan. Kati on myös tavallaan tullut petetyksi, vaikka hänkään ei sitä tiedä.

        Ikkunasta näen, että ulkona sataa yhä lunta. Sysimusta taivas ja valkoisena hohtava hanki mittelevät keskenään, ja tuloksena on epämääräinen hämärä joka koostuu sekä pimeydestä että valosta. Vähän niin kuin ihmisen elämä.


      • porkkan
        hra x kirjoitti:

        Jonna kohottaa päänsä ja katsoo ylöspäin minua. Kyllä, arvasin oikein, hän hymyilee. Sitten tyttö alkaa kiivetä saunan lauteille. Katselen hänen alastonta vartaloaan takaapäin, paljasta selkää ja keikkuvia pakaroita. Kiipeän perässä hänen seurakseen. Saunan lauteet ovat leveät, ja kun Jonna asettuu selinmakuulle lauteille pystyn helposti tarttumaan hänen nilkkoihinsa ja levittämään tytön jalat kunnolla auki. Pian vartaloni on hänen levitettyjen jalkojensa välissä, tytön reidet ovat auki ja hän tuntee kylkieni hinkkautuvan reisiensä sisäpintoja vasten kun painaudun yhä lähemmäs hänen jalkoväliään.

        Suutelemme toisiamme. Jonna kiertää kätensä ympärilleni, ja alan työntää kaluani hänen sisäänsä. Tytön suusta pääsee heti inahduksia ja voihkauksia, kun isokokoinen ja paksu kulli täyttää hänen pimppivakonsa äärimmilleen. Jonna on onneksi aivan läpimärkä, ja pystyn työntämään kaluani yhä syvemmälle hänen jalkojensa väliin vaikka pillu puristuukin tiukkana vasten sisään työntyvän kullin kivikovaa vartta. Nuori, tiukka tussu sykkii todella kuumana ja kosteana kovan sauvani ympärillä, jota alan liikuttaa rytmikkäästi edestakaisin syvällä tytön sisällä.

        Jonnan inahdukset muuttuvat yhä äänekkäämmiksi voihkaisuiksi, kun hän saa isoa munaa. Minä kourin toisella kädelläni Jonnan rintoja himokkaasti, samalla kun laitan toisen käden hänen suulleen. Jonnan kiimainen voihke ei sillä katoa mutta vaimenee hiukan. Jossain takaraivossani tunnen kysymyksen: mitä jos vaimoni herää? Tulee tänne, näkee mitä me teemme? Avioero olisi varsin todennäköinen seuraus.

        Tai entä jos Kati kuulee jotain? Mitä jos saunan ovi yhtäkkiä aukeaa ja tyttäreni katsoo sisään. Näkee parhaan ystävänsä saunan lauteilla alastomana ja jalat levitettyinä kiimaisena voihkimassa, ja oman isänsä niiden välissä panemassa tuota luotetuinta kaveriaan? Nuorelta naiselta menisi yhdellä ainoalla silmäyksellä luottamus sekä isäänsä että elinikäiseen ystäväänsä. Se mahdollisuuden olemassaolokin on kauhea hinta siitä, mitä täällä nyt tapahtuu.

        Ja sen hinnan minä olen silti valmis maksamaan. Sillä Jonnan kireä teinipimppi tuntuu uskomattoman hyvältä kun nussin sitä voimieni takaa. Rytyytän ja kourin pikkuneitiä otteessani ja annan hänelle mulkkua. Tunnen miten Jonna kynsii ja raapii selkääni kiihkoissaan kun panen häntä. Täytyy välttää paljaan selän näyttämistä vaimolle lähiaikoina, yritän tallettaa viestiä aivoihini. Jos sinne nyt mitään tallentuu, kun minä ja Jonna naimme toisiltamme aivoja pihalle. Juuri nyt en kadu yhtään sitä, että petän rivosti vaimoani lähes alaikäisen neitokaisen sylissä. Mutta onko Jonna yhtään sen parempi antautuessaan naimisissa olevan ja selvästi itseään vanhemman miehen panoleluksi, ja antaessaan parhaan kaverinsa nukkuessa pillua tämän isälle.

        Pallini heiluvat rytmikkäästi jalkojen välissä samaan tahtiin kuin kaluni takoo teiniprinsessan pilluvakoa. Hiki valuu jo pitkin kroppaani ja myös Jonnan vartaloa hurjan nylkyttämisen seurauksena. Villi parittelumme saavuttaa huippunsa kun kaluni alkaa työntää lastiaan neidin sisään, ja hän tärisee ja kiljuu täydessä hurmiossa. Tyttö kiljuu oikein kunnolla valtaisaa orgasmiaan, ja jopa oman räjähdykseni kourissa tajuan pelätä että tuo kiimainen huuto herättää taatusti talon väen ja kaikki naapuritkin. Rysähdämme huohottaen ja hikisinä saunan lauteille sylikkäin, Jonna inisee vieläkin pimppi pantuna sykkien.
        ---------------
        Vaimoni tai tyttäreni ei kuitenkaan ilmesty saunan ovelle. Mahdollisimman hiljaa toimien pyyhin jonkin ajan kuluttua saunan lauteita, avaan ikkunan tuulettaakseni hieman ja avaan jopa suihkun jotta voimme Jonnan kanssa peseytyä nopeasti ja varovaisesti. Kun olemme yhdessä suihkussa, minulla alkaa taas seistä armottomasti. Mutta ei, emme voi jatkaa leikkiämme, emme ainakaan tässä ja nyt vaikka Jonna ei maltakaan olla kopeloimatta pystyssä sojottavaa kaluani. Täytyy vain suihkuttaa itsensä nopeasti puhtaaksi hiestä ja eritteistä.

        Kun suljen saunan oven takanamme, minulla on taas kalsarit jaloissani ja Jonnalla paitansa sekä pikkupöksynsä. Herranen aika, onneksi vaimoni ja tyttäreni ovat niin sikeästi nukkuvaa tyyppiä. Kovin pitkä aika ei ole enää siihen hetkeen kun vaimon herätyskello soi, ja sitä ennen aion livahtaa hänen vierelleen sänkyyn. Petetyn vaimon vierelle, vaikka hän ei tiedäkään tulleensa petetyksi. Ja Jonna menee Katin huoneeseen vierassängylle, huoneeseen jossa ystävykset nukkuvat aina silloin tällöin kuten ovat tehneet lähes kymmenen vuoden ajan. Kati on myös tavallaan tullut petetyksi, vaikka hänkään ei sitä tiedä.

        Ikkunasta näen, että ulkona sataa yhä lunta. Sysimusta taivas ja valkoisena hohtava hanki mittelevät keskenään, ja tuloksena on epämääräinen hämärä joka koostuu sekä pimeydestä että valosta. Vähän niin kuin ihmisen elämä.

        Ensin oli yöpaita ja pikkarit. Mistä ne vaatteet lisäänty? Eihän rintaliivejä ollut ja sitten ne yhtäkkiä olikin. Muuta ei sitten tarvi korjata.


      • hra x kirjoitti:

        Jonna kohottaa päänsä ja katsoo ylöspäin minua. Kyllä, arvasin oikein, hän hymyilee. Sitten tyttö alkaa kiivetä saunan lauteille. Katselen hänen alastonta vartaloaan takaapäin, paljasta selkää ja keikkuvia pakaroita. Kiipeän perässä hänen seurakseen. Saunan lauteet ovat leveät, ja kun Jonna asettuu selinmakuulle lauteille pystyn helposti tarttumaan hänen nilkkoihinsa ja levittämään tytön jalat kunnolla auki. Pian vartaloni on hänen levitettyjen jalkojensa välissä, tytön reidet ovat auki ja hän tuntee kylkieni hinkkautuvan reisiensä sisäpintoja vasten kun painaudun yhä lähemmäs hänen jalkoväliään.

        Suutelemme toisiamme. Jonna kiertää kätensä ympärilleni, ja alan työntää kaluani hänen sisäänsä. Tytön suusta pääsee heti inahduksia ja voihkauksia, kun isokokoinen ja paksu kulli täyttää hänen pimppivakonsa äärimmilleen. Jonna on onneksi aivan läpimärkä, ja pystyn työntämään kaluani yhä syvemmälle hänen jalkojensa väliin vaikka pillu puristuukin tiukkana vasten sisään työntyvän kullin kivikovaa vartta. Nuori, tiukka tussu sykkii todella kuumana ja kosteana kovan sauvani ympärillä, jota alan liikuttaa rytmikkäästi edestakaisin syvällä tytön sisällä.

        Jonnan inahdukset muuttuvat yhä äänekkäämmiksi voihkaisuiksi, kun hän saa isoa munaa. Minä kourin toisella kädelläni Jonnan rintoja himokkaasti, samalla kun laitan toisen käden hänen suulleen. Jonnan kiimainen voihke ei sillä katoa mutta vaimenee hiukan. Jossain takaraivossani tunnen kysymyksen: mitä jos vaimoni herää? Tulee tänne, näkee mitä me teemme? Avioero olisi varsin todennäköinen seuraus.

        Tai entä jos Kati kuulee jotain? Mitä jos saunan ovi yhtäkkiä aukeaa ja tyttäreni katsoo sisään. Näkee parhaan ystävänsä saunan lauteilla alastomana ja jalat levitettyinä kiimaisena voihkimassa, ja oman isänsä niiden välissä panemassa tuota luotetuinta kaveriaan? Nuorelta naiselta menisi yhdellä ainoalla silmäyksellä luottamus sekä isäänsä että elinikäiseen ystäväänsä. Se mahdollisuuden olemassaolokin on kauhea hinta siitä, mitä täällä nyt tapahtuu.

        Ja sen hinnan minä olen silti valmis maksamaan. Sillä Jonnan kireä teinipimppi tuntuu uskomattoman hyvältä kun nussin sitä voimieni takaa. Rytyytän ja kourin pikkuneitiä otteessani ja annan hänelle mulkkua. Tunnen miten Jonna kynsii ja raapii selkääni kiihkoissaan kun panen häntä. Täytyy välttää paljaan selän näyttämistä vaimolle lähiaikoina, yritän tallettaa viestiä aivoihini. Jos sinne nyt mitään tallentuu, kun minä ja Jonna naimme toisiltamme aivoja pihalle. Juuri nyt en kadu yhtään sitä, että petän rivosti vaimoani lähes alaikäisen neitokaisen sylissä. Mutta onko Jonna yhtään sen parempi antautuessaan naimisissa olevan ja selvästi itseään vanhemman miehen panoleluksi, ja antaessaan parhaan kaverinsa nukkuessa pillua tämän isälle.

        Pallini heiluvat rytmikkäästi jalkojen välissä samaan tahtiin kuin kaluni takoo teiniprinsessan pilluvakoa. Hiki valuu jo pitkin kroppaani ja myös Jonnan vartaloa hurjan nylkyttämisen seurauksena. Villi parittelumme saavuttaa huippunsa kun kaluni alkaa työntää lastiaan neidin sisään, ja hän tärisee ja kiljuu täydessä hurmiossa. Tyttö kiljuu oikein kunnolla valtaisaa orgasmiaan, ja jopa oman räjähdykseni kourissa tajuan pelätä että tuo kiimainen huuto herättää taatusti talon väen ja kaikki naapuritkin. Rysähdämme huohottaen ja hikisinä saunan lauteille sylikkäin, Jonna inisee vieläkin pimppi pantuna sykkien.
        ---------------
        Vaimoni tai tyttäreni ei kuitenkaan ilmesty saunan ovelle. Mahdollisimman hiljaa toimien pyyhin jonkin ajan kuluttua saunan lauteita, avaan ikkunan tuulettaakseni hieman ja avaan jopa suihkun jotta voimme Jonnan kanssa peseytyä nopeasti ja varovaisesti. Kun olemme yhdessä suihkussa, minulla alkaa taas seistä armottomasti. Mutta ei, emme voi jatkaa leikkiämme, emme ainakaan tässä ja nyt vaikka Jonna ei maltakaan olla kopeloimatta pystyssä sojottavaa kaluani. Täytyy vain suihkuttaa itsensä nopeasti puhtaaksi hiestä ja eritteistä.

        Kun suljen saunan oven takanamme, minulla on taas kalsarit jaloissani ja Jonnalla paitansa sekä pikkupöksynsä. Herranen aika, onneksi vaimoni ja tyttäreni ovat niin sikeästi nukkuvaa tyyppiä. Kovin pitkä aika ei ole enää siihen hetkeen kun vaimon herätyskello soi, ja sitä ennen aion livahtaa hänen vierelleen sänkyyn. Petetyn vaimon vierelle, vaikka hän ei tiedäkään tulleensa petetyksi. Ja Jonna menee Katin huoneeseen vierassängylle, huoneeseen jossa ystävykset nukkuvat aina silloin tällöin kuten ovat tehneet lähes kymmenen vuoden ajan. Kati on myös tavallaan tullut petetyksi, vaikka hänkään ei sitä tiedä.

        Ikkunasta näen, että ulkona sataa yhä lunta. Sysimusta taivas ja valkoisena hohtava hanki mittelevät keskenään, ja tuloksena on epämääräinen hämärä joka koostuu sekä pimeydestä että valosta. Vähän niin kuin ihmisen elämä.

        Hmmm sinähän kerroit tämän paremmin kuin minä ikinä!! Pitääkin ottaa joskus uusiksi...... ;-))))))) "Kati" ei tiedä tästä mitään vieläkään, tuskin tulee tietämäänkään.............. Pusi........




        "Jonna"


      • hra x kirjoitti:

        Jonna kohottaa päänsä ja katsoo ylöspäin minua. Kyllä, arvasin oikein, hän hymyilee. Sitten tyttö alkaa kiivetä saunan lauteille. Katselen hänen alastonta vartaloaan takaapäin, paljasta selkää ja keikkuvia pakaroita. Kiipeän perässä hänen seurakseen. Saunan lauteet ovat leveät, ja kun Jonna asettuu selinmakuulle lauteille pystyn helposti tarttumaan hänen nilkkoihinsa ja levittämään tytön jalat kunnolla auki. Pian vartaloni on hänen levitettyjen jalkojensa välissä, tytön reidet ovat auki ja hän tuntee kylkieni hinkkautuvan reisiensä sisäpintoja vasten kun painaudun yhä lähemmäs hänen jalkoväliään.

        Suutelemme toisiamme. Jonna kiertää kätensä ympärilleni, ja alan työntää kaluani hänen sisäänsä. Tytön suusta pääsee heti inahduksia ja voihkauksia, kun isokokoinen ja paksu kulli täyttää hänen pimppivakonsa äärimmilleen. Jonna on onneksi aivan läpimärkä, ja pystyn työntämään kaluani yhä syvemmälle hänen jalkojensa väliin vaikka pillu puristuukin tiukkana vasten sisään työntyvän kullin kivikovaa vartta. Nuori, tiukka tussu sykkii todella kuumana ja kosteana kovan sauvani ympärillä, jota alan liikuttaa rytmikkäästi edestakaisin syvällä tytön sisällä.

        Jonnan inahdukset muuttuvat yhä äänekkäämmiksi voihkaisuiksi, kun hän saa isoa munaa. Minä kourin toisella kädelläni Jonnan rintoja himokkaasti, samalla kun laitan toisen käden hänen suulleen. Jonnan kiimainen voihke ei sillä katoa mutta vaimenee hiukan. Jossain takaraivossani tunnen kysymyksen: mitä jos vaimoni herää? Tulee tänne, näkee mitä me teemme? Avioero olisi varsin todennäköinen seuraus.

        Tai entä jos Kati kuulee jotain? Mitä jos saunan ovi yhtäkkiä aukeaa ja tyttäreni katsoo sisään. Näkee parhaan ystävänsä saunan lauteilla alastomana ja jalat levitettyinä kiimaisena voihkimassa, ja oman isänsä niiden välissä panemassa tuota luotetuinta kaveriaan? Nuorelta naiselta menisi yhdellä ainoalla silmäyksellä luottamus sekä isäänsä että elinikäiseen ystäväänsä. Se mahdollisuuden olemassaolokin on kauhea hinta siitä, mitä täällä nyt tapahtuu.

        Ja sen hinnan minä olen silti valmis maksamaan. Sillä Jonnan kireä teinipimppi tuntuu uskomattoman hyvältä kun nussin sitä voimieni takaa. Rytyytän ja kourin pikkuneitiä otteessani ja annan hänelle mulkkua. Tunnen miten Jonna kynsii ja raapii selkääni kiihkoissaan kun panen häntä. Täytyy välttää paljaan selän näyttämistä vaimolle lähiaikoina, yritän tallettaa viestiä aivoihini. Jos sinne nyt mitään tallentuu, kun minä ja Jonna naimme toisiltamme aivoja pihalle. Juuri nyt en kadu yhtään sitä, että petän rivosti vaimoani lähes alaikäisen neitokaisen sylissä. Mutta onko Jonna yhtään sen parempi antautuessaan naimisissa olevan ja selvästi itseään vanhemman miehen panoleluksi, ja antaessaan parhaan kaverinsa nukkuessa pillua tämän isälle.

        Pallini heiluvat rytmikkäästi jalkojen välissä samaan tahtiin kuin kaluni takoo teiniprinsessan pilluvakoa. Hiki valuu jo pitkin kroppaani ja myös Jonnan vartaloa hurjan nylkyttämisen seurauksena. Villi parittelumme saavuttaa huippunsa kun kaluni alkaa työntää lastiaan neidin sisään, ja hän tärisee ja kiljuu täydessä hurmiossa. Tyttö kiljuu oikein kunnolla valtaisaa orgasmiaan, ja jopa oman räjähdykseni kourissa tajuan pelätä että tuo kiimainen huuto herättää taatusti talon väen ja kaikki naapuritkin. Rysähdämme huohottaen ja hikisinä saunan lauteille sylikkäin, Jonna inisee vieläkin pimppi pantuna sykkien.
        ---------------
        Vaimoni tai tyttäreni ei kuitenkaan ilmesty saunan ovelle. Mahdollisimman hiljaa toimien pyyhin jonkin ajan kuluttua saunan lauteita, avaan ikkunan tuulettaakseni hieman ja avaan jopa suihkun jotta voimme Jonnan kanssa peseytyä nopeasti ja varovaisesti. Kun olemme yhdessä suihkussa, minulla alkaa taas seistä armottomasti. Mutta ei, emme voi jatkaa leikkiämme, emme ainakaan tässä ja nyt vaikka Jonna ei maltakaan olla kopeloimatta pystyssä sojottavaa kaluani. Täytyy vain suihkuttaa itsensä nopeasti puhtaaksi hiestä ja eritteistä.

        Kun suljen saunan oven takanamme, minulla on taas kalsarit jaloissani ja Jonnalla paitansa sekä pikkupöksynsä. Herranen aika, onneksi vaimoni ja tyttäreni ovat niin sikeästi nukkuvaa tyyppiä. Kovin pitkä aika ei ole enää siihen hetkeen kun vaimon herätyskello soi, ja sitä ennen aion livahtaa hänen vierelleen sänkyyn. Petetyn vaimon vierelle, vaikka hän ei tiedäkään tulleensa petetyksi. Ja Jonna menee Katin huoneeseen vierassängylle, huoneeseen jossa ystävykset nukkuvat aina silloin tällöin kuten ovat tehneet lähes kymmenen vuoden ajan. Kati on myös tavallaan tullut petetyksi, vaikka hänkään ei sitä tiedä.

        Ikkunasta näen, että ulkona sataa yhä lunta. Sysimusta taivas ja valkoisena hohtava hanki mittelevät keskenään, ja tuloksena on epämääräinen hämärä joka koostuu sekä pimeydestä että valosta. Vähän niin kuin ihmisen elämä.

        Ah, taas oon lukemassa tätä......... xD huhhuh....... =) oli iiiihanaaa =)


      • elimeni luokse

        hänellä on yllään vain yöpaita ja pikkuhousut …ja riisuu nyt rintaliivejään (joita hänellä ei ollut?.


      • ricky vm68
        xxx.tyttonen kirjoitti:

        Ah, taas oon lukemassa tätä......... xD huhhuh....... =) oli iiiihanaaa =)

        Taisit sormettaa samalla..;)


      • ricky vm68 kirjoitti:

        Taisit sormettaa samalla..;)

        Tietysti! ;-)


      • SexUkm

        Runkkaan usein tätä lukien, on niin himoittava tarina...Jospa itsekin vielä joskus?
        Ei nyt on mentävä panemaan hurjasti omaa vaimoa, saa kunnon kyydit ;-))


      • vittumulkkua

        Hiljaisessa keittiössä kuuluu selvästi miten Jonna nielaisee isoa munaa, sitten hän hörppää äkisti kaluni vettä. Jonnalla on miehisiä lihaksia levitettyjen jalkojensa välissä. Tytön suusta pääsee heti paksu kulli. Hiljaisessa keittiössä Pallini heiluvat tiskipöydän reunaan. Pian nekin putoavat saunan lattialle. Katin paras kaveri Jonna on isokokoinen ja paksu, kurkkua kuivaa sen verran että taidan hörpätä kiljuu. -Sinulla on ihanan iso ja paksu pillu. Täytyy vain suihkuttaa vettä vasten pilluvakoa ja tuloksena on pillua isälle. Rytyytän ja kourin myös mulkkua ja kiveksiäni kiimaisena.


    • Aliicia

      Ruma petos,mut kaunis tarina, toden tuntuinenkin. Hyvin kirjoitettu. Kiitos

    • nimim. kokemusta on

      Muuten hyvä mutta kyllä 16-vuotias on parempi ja kiihottavampi kuin 18w!!!

    • Jessse...

      Hyvin kirjoitettu! Yleensä nämä tyttären kaveria tyyppiset tarinat on täyttä skeidaa mutta tämä on poikkeus. Hienoa tekstiä.

    • Tyyppi79

      Mulla rupes seisomaan.... panettaa.........

    • Reipeli

      Saitkos panna nuorta hemaisevaa neitoa?
      Minulla on joskus vastaava tilaisuus, tyttäreni ystävättären kanssa,,,,,Sain kunnolla ja tapasimme yhä uudelleenkin, hän oppi myös ottamaan suuhun paremmin kuin vaimoni. Suhteemme jatkui niin kauan kun hän avioitui, siis vielä kihlauksensa aikanakin rakastelimme silloin tällöin.
      Kerran, mutta vain kerran, hänen jo ollessaan raskaana miehelleen,,,,,,,Mahtava Sari rouva!

    • pailep90

      Saatanan kun te miehet ootte ällöttäviä sikoja! Eli ette oikeasti rakasta vaimojanne,pidätte vaan niitä kotiorjana ja nussitte teinejä, koska "kireä teinipillu"

    • AnDerSchönenBlauenDonau

      Hmmmmmm voi kun näin tapahtuisikin oikeasti............. =)))) Bestikseni isä on kyllä melkoinen HOTTIS........!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe