V*tuttaako lähteä Jämsään asti viinakauppaan?
Huomenna
17
632
Vastaukset
- cctwy
ei kun menemme mänttää senkin jämsäläinen pässi juntti
- Werowapaata
Mulla on jo Tallink Spahan varattu matka, tarvii tuoda muutama keissi tullessa pakettiauton perässä. Enhän nyt Jämpsän jusseille senttiäkään vie Alkoon. Heh.
- Tervise Paradiis
Milloin potkurista on tullut paku, mene sinne Koskikaraan ja kuvittele olevasi Tallinnan sataman nurkalla kylpylässä.
- koskelainen
Ei vituta mutta isääs tais vituttaa kun näki että äitis synnytti noin tyhmän ja ruman äpärän ja vielä jämsään,,,revi siitä pahvi hahahah
- tää on tätä
KOSKELAISET kusipäät itki viinakauppaa 40v ,ja sen saatuaan eivät käyttäneet
palvelua.Nyt kauppa sitten lopetettiin VOI VOI...... - Juoponlati
Ei vituta oma auto löytyy pihasta ja pers taskussa sen verran euroja et aina alkoon pääsen
- Pullonpantti
Jämsänkoski sai ALKO-kaupan aikoinaan kaupunkina. Tavallaan kuului SOKOS ketjun stragiaan.
Minulle ei ole tuosta lopettamiststa mitään haittaa/hyötyä. Jos lähden Koskenpään mökeille, niin haen juomat (viinit) aina Jämsän Alkosta kuitenkin.
Eihän tämä ole autolliselle ja ajo-oikeuden omaavalle mikään ongelma. Rappio-alkoholistithan joutuvat nyt maksamaan sosiaalipummeina lisää kyytimaksua, tai se tunnettu jämsäläinen trokari ainakin on tyytyväinen. Virossa pullo kirkasta maksaa n. 6 euroa. Tuotuna seutukunnalle noin 20 euroa. Pitäähän sitä bensarahat saada *nauraa* Ja saakin, jos 100 pulloa 14 euron kateella pimeästi myy. Kivasti 1400 euroa miinus 100 euroa matkoihin. - Adolf Göbbels
Ei se viina maksa kuin 4,50 ekee/puolikas kun viitsii ajaa vähän kauemmas Tallinnasta ja tietää paikat. Minä tuon aina n. 1000 pulloa. Omaan käyttöön tietenkin. Olut maksaa Saksassa Sarilla vajaa 8 ekee/24 tölkkiä, 80 % Stroh 20 €/ puolikas. Kuka hullu ostaa Suomesta viinansa? Samalla reissulla kun tuo itelleen vielä auton niin kate on ihan hyvä.
- baarikärpänen...
Ja minä juon Baarissa kaljaa yli 15€ litra ja kossupullon yli 60€ et silleen.
- wero1
Kyllä koskella pimeän viinan myyjiä on ei kun kilautus ,niin tuloo puteli
- maksakirroosi
Laitapa se puhelinnumero tähän... minäkin teen ison tilauksen...
- Aito-Taru-Anneli
Siihen alkon liiketilaan saisi hyvän kirpputorin paraatipaikalle!Kannattaisi vaikka s-ketjun itse harkita jos rohkeaa yrittäjää ei muuten löydy!
- mulkus klitorius
Tyhmä saa olla ,mutta ei koskelainen.
Ne on vaan niin pässejä- Meisseli 2
Äitillesi on kyllä koskelaisen mulkku kelvannut,ja ihan ei ole yksi patukka riittännyt nam on kyllä aika iso kone mut ihmekkö se kun sieltä on tuollainen vesipää tullut.
- gutter
Mikä erottaa tyhmät ja viisaat?Mellan suora.
- et kai ole koskelta?
Niin kumpaisessako päässä ajattelit ne viisaat olevan......
- jöördis
me mennäänkin mänttään asti, boikotoimme jämsää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276