Millainen nainen ei kiinnosta narsistista miestä?

Nainen ikää 40+

Eksyin tänne vahingossa S24 pääsivun kautta.

Millainen nainen ei kiinnosta narsistista miestä?
Tiedän että narsismista puhutaan ja kirjoitellaan paljon, mutta harvoin olen törmännyt sellaiseen mieheen omassa henkilökohtaisessa elämässäni.
Uskon että näitä miehiä on, mutta he eivät vaan koe minua sopivaksi elämän naiseksi.

57

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpi tyyppi

Riippuu siitä onko kyse älyllisestä vai ruumillisesta narsistista.

• hyvät sinulle!

Olet varmastikkin itsevarma ja taloudellisesti itsenäinen. Keskusteluissasi järkevä ja tasapainoinen. Sinusta varmaankin huokuu heti ensimmäisen 5 minuutin keskustelun jälkeen, se, että tasapainoasi ei saa järkytettyä, millään keksityillä verukkeilla. Et myöskään jaa turhaan sääliä sairaille, vaan pyrit ajattelemaan, että kaikista näistä asioista selviää, jos ihminen itse hieman panostaa itseensä. Et sovellu mitenkään narsistin uhriksi. Näillä palstoilla on puhuttu siitä narsistin mentävästä aukosta. Että silloin kun narsisti iskee, se löytää jonku aukon toisesta ihmisestä, mistä se painelee sisään tekemään tuhojansa. Sinulla ei ole tätä aukkoa, tai jos on ollut, niin pidät ainakin kilpeä sen edessä:-)

• Kyllä voi välttää

Kyllä voi välttää narsistin, vaikka olisi kuinka heikko. Ei se narsisti nyt ihan jokapaikkaan ehdi. Ja monilla on mies vartiopaikalla.

Ei niitä ole jokaisen tuttavapiirissäkään. Minustakaan ei tullut narsistin uhria moneen kymmeneen vuoteen, vaikka nimenomainen narsisti oli tuttavapiirissäni muutamassa elämänvaiheessa.

Eräässä vaiheessa, kun asuin yksin, otin salaisen puhelinnumeron, ja yksi syy siihen oli nimenomainen narsisti. Että olin juuri sellainen itsellinen jolla oli tulevaisuuden tavoitteita. Ei se estänyt narsistia tavoittelemasta minua. Mutta en ollut kiinnostunut niin heikosta miehestä.

Narsisti hakee naisessa jonkinlaista näkyvyyttä. Hyödyllisyyttä. Naisella pitää olla myös pelisilmää mielellään.

Voisi sanoa myös, mitättömät naiset eivät kiinnosta narsistia ainakaan selvinpäin.

• Olen sitä mieltä,

"Näillä palstoilla on puhuttu siitä narsistin mentävästä aukosta. Että silloin kun narsisti iskee, se löytää jonku aukon toisesta ihmisestä, mistä se painelee sisään tekemään tuhojansa. "

Olen sitä mieltä, että näillä, jotka uhrissa näkevät sen narsistin mentävän aukon ja sokean pisteen, on itsellä sokea piste siinä, että narsistillakin on ne hetkensä...

Eli narsistilla on hetket, jolloin hän tarvitsee uuden uhrin. Silloin narsisti aloittaa toimintansa, ja jos tarve on erittäin kova, niin hänellä on sata lasissa. Sataa lasissa hänellä ei siis ole läheskään aina. Ainoastaan joissain oman elämän tilanteissa, kun on heikoilla, eli vanha suhde menetetty...

Tottakai narsistia helpottaa, jos pyydystämisen kohteella (jonka siis pitää olla varteenotettava, että nyt kaikkeaan peliin laittaisi) on myös suhde kariutunut... Eli tullut se miehen mentävä aukko...

Tätä tietysti voi soveltaen käyttää myös silloin, kun narsisti on nainen ja uhri mies.

• Nainen ikää 40+

Kyllä olen vakaa, taloudellisesti itsenäinen ja urheilullinen mukava ulkonäkö.
        Ja luonteeltani empaattinen ja samlla rohkean suorasanainen. Varsin monen miehen kanssa menee niin, ettei mies ole minua varakkaampi.

Toisinaan tuntuukin siltä, että minusta puuttuu jokin luonteen ominaisuus jota mies kaipaa. Se ominaisuus, että lähetetään hunajaisia viestejä ja piiritetään miestä.
        Mahdollisesti kaikki miehet ja varsinkin narsistit haluavat että nainen jollakin tasolla jää koukkuun ja saa sydänsuruja.

Joskus 20 vuotta nuorempana kyllä olen koukkuun jäännyt, mutta en ole koskaan pitänyt siitä tilanteesta.

Saa kommentoida.

• Ja tuota ominais.
        Nainen ikää 40+ kirjoitti:

Ja luonteeltani empaattinen ja samlla rohkean suorasanainen. Varsin monen miehen kanssa menee niin, ettei mies ole minua varakkaampi.

Toisinaan tuntuukin siltä, että minusta puuttuu jokin luonteen ominaisuus jota mies kaipaa. Se ominaisuus, että lähetetään hunajaisia viestejä ja piiritetään miestä.
        Mahdollisesti kaikki miehet ja varsinkin narsistit haluavat että nainen jollakin tasolla jää koukkuun ja saa sydänsuruja.

Joskus 20 vuotta nuorempana kyllä olen koukkuun jäännyt, mutta en ole koskaan pitänyt siitä tilanteesta.

Saa kommentoida.

"Toisinaan tuntuukin siltä, että minusta puuttuu jokin luonteen ominaisuus jota mies kaipaa. Se ominaisuus, että lähetetään hunajaisia viestejä ja piiritetään miestä."

Ja tuota ominaisuutta ja puutetta kun aikasi mietit. Jossain vaiheessa tulee sellainen olo, että elämäsi ei ole sellaista kuin se voisi olla. Sitten jos päälle sattuu jotain ikävää, mikä aiheuttaa paljon murhetta ja päänvaivaa, niin jossain vaiheessa saatat olla kypsä tarttumaan toimeen ja valitset miehen, jolta uskot saavasi sitä, mitä olet vajaa... Mies on vielä komea, etkä tarvitse mitään erityistä suojaa etkä taloudellista tukea.

Vapaa valitsemaan ja elämään vielä onnellisia rakkaudenhetikiä vaikka salaisen rakastajan kanssa. Kerranhan täällä vain eletään...

Jaa, nyt tuli kirjoitetuksi oma loppu suoraan omasta tarinasta.

En sitten tiedä pitäisikö varoa vai varoittaa. Jokainen päättää itse. Jos ei ole niin täysillä koskaan rakastanut eikä tullut rakastetuksi "heikkona naisena", niin sydänsuruista tulee narsistin kanssa kovat, lisäksi muu allikko minkä lyhyt romanssi voi saada aikaan. Hätäpäissä ennenkokemattoman rakkauden huumassa katkaistut välit ns. kunnon mieheen.

Kova reissu mutta tulipahan tehtyä.

• Kirjoituksesi jäi

Saa kommentoida.

Kirjoituksesi jäi jotenkin vaivaamaan. Tuli sellainen ajatus, että jotenkin tekstisi läpi paistaa että olet alkanut ajattelemaan voisiko jossain kohtaa heittäytyä.

Itse pohdin heittäytymistä useamman vuoden ajan. Minulla oli muutama kriteeri, joita käytin unelmissani valinnassani. Tämä narsisti ei missään vaiheessa ollut mielessäni, vaikka täyttikin kriteerini, koska en ollut koskaan pitänyt hänestä, eihän hän mikään mukava ja lupaava unelmien täyttäjä ollut koskaan mielestäni ollut.

Kun päätin kuitenkin aloittaa vahvuudessani suhteen häneen, en hetkeäkään ajatellut, että minun kaltaiseni nainen voisi jäädä satimeen hänenlaiseensa. Lyhyen seurustelun jälkeen olin täydellisen rakastunut. Valmis ottamaan vastaan suuretkin haasteet hänen kanssaan. Hän antoi ymmärtää (tietysti, huomaa peilaus) että hänkin tahtoi kaikkea tuota, ja että vaikeudet oli tehty voitettavaksi.

Katsoin läpi sormien hänen suurta puutteellisuuttaan, rakkaus antoi anteeksi kaiken heikon (jota siis riitti).

Kun hän jätti minut ja alkoi eläimellisen parittelun (otettuaan minusta ja suuresta rakkaudestani kunnon vauhdin) alkoholistinaisten kanssa (jotka juhlivat varmaan vieläkin tapahtunutta), ajattelin elämäni ensimmäisen kerran, jaksanko enää jatkaa elämää.

Suosittelen siis miettimään, miten saisi siihen kunnolliseen hyvään mieheen enemmän vetoa... vaikka eihän se sama kumppani, joka näkee sinut järkevänä ja jonka kanssa on keskusteltu ja pohdiskeltu järkevästi, pysty ajattelemaan, että hänen elämänsä järkevin nainen, johon hän katsoo ylöspäin, voisi ilahtua mistään yllätyksestä

• Kerstiina

Saa kommentoida.

Oletko nyt tutkiskellut omaa psyykeäsi; olisitko ehkä itse narsistinen persoonallisuus?!

• Kirjoituksesi jäi kirjoitti:

Kirjoituksesi jäi jotenkin vaivaamaan. Tuli sellainen ajatus, että jotenkin tekstisi läpi paistaa että olet alkanut ajattelemaan voisiko jossain kohtaa heittäytyä.

Itse pohdin heittäytymistä useamman vuoden ajan. Minulla oli muutama kriteeri, joita käytin unelmissani valinnassani. Tämä narsisti ei missään vaiheessa ollut mielessäni, vaikka täyttikin kriteerini, koska en ollut koskaan pitänyt hänestä, eihän hän mikään mukava ja lupaava unelmien täyttäjä ollut koskaan mielestäni ollut.

Kun päätin kuitenkin aloittaa vahvuudessani suhteen häneen, en hetkeäkään ajatellut, että minun kaltaiseni nainen voisi jäädä satimeen hänenlaiseensa. Lyhyen seurustelun jälkeen olin täydellisen rakastunut. Valmis ottamaan vastaan suuretkin haasteet hänen kanssaan. Hän antoi ymmärtää (tietysti, huomaa peilaus) että hänkin tahtoi kaikkea tuota, ja että vaikeudet oli tehty voitettavaksi.

Katsoin läpi sormien hänen suurta puutteellisuuttaan, rakkaus antoi anteeksi kaiken heikon (jota siis riitti).

Kun hän jätti minut ja alkoi eläimellisen parittelun (otettuaan minusta ja suuresta rakkaudestani kunnon vauhdin) alkoholistinaisten kanssa (jotka juhlivat varmaan vieläkin tapahtunutta), ajattelin elämäni ensimmäisen kerran, jaksanko enää jatkaa elämää.

Suosittelen siis miettimään, miten saisi siihen kunnolliseen hyvään mieheen enemmän vetoa... vaikka eihän se sama kumppani, joka näkee sinut järkevänä ja jonka kanssa on keskusteltu ja pohdiskeltu järkevästi, pysty ajattelemaan, että hänen elämänsä järkevin nainen, johon hän katsoo ylöspäin, voisi ilahtua mistään yllätyksestä

"vaikka eihän se sama kumppani, joka näkee sinut järkevänä ja jonka kanssa on keskusteltu ja pohdiskeltu järkevästi, pysty ajattelemaan, että hänen elämänsä järkevin nainen, johon hän katsoo ylöspäin, voisi ilahtua mistään yllätyksestä"

ÖÖ, pakko heittää sivuhuomautuksena, että jos ajatellaan että narsistin maailmassa muut ihmiset ovat esineitä...niin tuskin narsisti katsoo esineitään ylöspäin..saati keskustelisi/pohtisi järkevästija naisiin liittyen, vielä vähemmän jos Vakniniin on uskominen niin

"Narsisti vihaa naisia katkerasti ja kiihkeästi. Naistenvihaajana hän yhdistää rakastettuna olemisen omistetuksi tulemiseen, valtaamiseen, kahlehtimiseen, muutetuksi tulemiseen, alentamiseen, riistämiseen, heikoksi tekemiseen, hukuttamiseen, sulautetuksi tulemiseen ja peitetyksi joutumiseen"

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq74.html

• Voi sen laittaa ihan
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

"vaikka eihän se sama kumppani, joka näkee sinut järkevänä ja jonka kanssa on keskusteltu ja pohdiskeltu järkevästi, pysty ajattelemaan, että hänen elämänsä järkevin nainen, johon hän katsoo ylöspäin, voisi ilahtua mistään yllätyksestä"

ÖÖ, pakko heittää sivuhuomautuksena, että jos ajatellaan että narsistin maailmassa muut ihmiset ovat esineitä...niin tuskin narsisti katsoo esineitään ylöspäin..saati keskustelisi/pohtisi järkevästija naisiin liittyen, vielä vähemmän jos Vakniniin on uskominen niin

"Narsisti vihaa naisia katkerasti ja kiihkeästi. Naistenvihaajana hän yhdistää rakastettuna olemisen omistetuksi tulemiseen, valtaamiseen, kahlehtimiseen, muutetuksi tulemiseen, alentamiseen, riistämiseen, heikoksi tekemiseen, hukuttamiseen, sulautetuksi tulemiseen ja peitetyksi joutumiseen"

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq74.html

"ÖÖ, pakko heittää sivuhuomautuksena, että jos ajatellaan että narsistin maailmassa muut ihmiset ovat esineitä...niin tuskin narsisti katsoo esineitään ylöspäin..saati keskustelisi/pohtisi järkevästija naisiin liittyen, vielä vähemmän "

Voi sen laittaa ihan päähuomautuksenakin. Tuo kuvaus ei koske narsistia, vaan sitä kunnon miestä. Ja narsisti on se u h k a siis kunnon miehelle, joka ei huomaa olla yllätyksellinen...

• Syrjäytynyt, varaton

Syrjäytynyt, varaton ja vailla ulkoista viehätystä. Ei kiinnosta narsistia, mutta jos on psykopaattinarsisti, niin voi käyttää seksuaalisesti hyväkseen melkein ketä vain.

• KatjaSM

Miksi narsistimies kuitenkin pyrkii tekemään naisesta syrjäytyneen, varattoman ja tuhoamaan stressillä ulkoisen viehätyksen (masennus). Toi matka on helvetillinen. Mä itse menetin kaiken: taloudellisen tasapainon, elämäniloisuuteni, ystävät, sosiaalisen vapaa-ajan..

• elisabetha

Älykäs,hyvä itsetunto.Narsisti iskee henkisiin pissiksiin,vedätettäviin.Vahvat naiset on myrkkyä narsistille.

• köh?

"Vahvat naiset on myrkkyä narsistille." Luultavasti erittäin totta useimpien narsistien kohdalla, mutta eikö vahva nainen ole muutenkin liikaa useimmille miehille?

• Narsisti ei ole

Narsisti ei ole kiinnostunut todellisesti yksinkertaisista ihmisistä, muuta kuin aivan ohimennen ehkä. Narsistille on pinta ja pintatapahtumat ja maine kaikki kaikessa, hän ei missään nimessä vaaranna huolella kiilloitettua kuortaan heikoilla tapauksilla.

Usein uhri valitsee narsistin, joka hyvinkin on itse jonkinlainen henkinen pissis ja erittäin vedätettävä. Usein vahva nainen tarttuu tilaisuuteen ja alkaa "hoivata" heikkoa narsistia.

Uhri valitsee oikeastaan aina narsistin, koska narsisti ainoastaan henkisesti peilaa ja siten jos uhri ei heijastele mitään, niin narsísti ei saa otetta.

: D.

• Itselle tuli mieleen tästä, että uskoisin, että tietyntyyppistä narsistia ehkä kiinnostaa kaikenlaiset naiset "siinä mielessä" ettei sillä niillä väliä millaisia ovat...

Yks biisikin tuli mieleen, jonka se tuntemani tähän aiheeseen liittyen joskus mulle linkitti...

http://www.youtube.com/watch?v=v5rBTycaaZU

kuuntelun jälkeen kysyin, kumpiko hänen mielestään sitte olen johon vastasi, että vahva nainen, tiedä sitten mitä hän sillä tarkoitti...

Itsekään en oikein osaa mieltää kumpaanko kategoriaan itsensä laittaisi jos valita pitäisi...

Muistan nuoruudestakin biisin, jonka sanoihin vuosia olin valmis ajatuksissani yhtymään..."harva meistä on rautaa, minä en taivu koskaan, tahdon vain yrittää ja kaiken sen minkä pitää mä päätän, se mulle myös jää"

Mutta kyllä elämä on opettanut taipumaan...ja katsoisin sen ns. opetukseksi...on hyvä "suostua" myös taipumaan ns. tosiasioiden edessä ettei joudu sellaiseen jamaan että katkeaa tyystin...

• Narsistin kanssa

Itselle tuli mieleen tästä, että uskoisin, että tietyntyyppistä narsistia ehkä kiinnostaa kaikenlaiset naiset "siinä mielessä" ettei sillä niillä väliä millaisia ovat...

Yks biisikin tuli mieleen, jonka se tuntemani tähän aiheeseen liittyen joskus mulle linkitti...

http://www.youtube.com/watch?v=v5rBTycaaZU

kuuntelun jälkeen kysyin, kumpiko hänen mielestään sitte olen johon vastasi, että vahva nainen, tiedä sitten mitä hän sillä tarkoitti...

Itsekään en oikein osaa mieltää kumpaanko kategoriaan itsensä laittaisi jos valita pitäisi...

Muistan nuoruudestakin biisin, jonka sanoihin vuosia olin valmis ajatuksissani yhtymään..."harva meistä on rautaa, minä en taivu koskaan, tahdon vain yrittää ja kaiken sen minkä pitää mä päätän, se mulle myös jää"

Mutta kyllä elämä on opettanut taipumaan...ja katsoisin sen ns. opetukseksi...on hyvä "suostua" myös taipumaan ns. tosiasioiden edessä ettei joudu sellaiseen jamaan että katkeaa tyystin...

"on hyvä "suostua" myös taipumaan ns. tosiasioiden edessä ettei joudu sellaiseen jamaan että katkeaa tyystin... "

Narsistin kanssa lienee usein sellainen tilanne, ainakin jonkin aikaa, että ei oikein ymmärrä missä mennään. Narsisti voi toisella kädellä pitää kiinni ja toisella huitoa pois... Uhri ei ymmärrä tilannetta, että mistä on kyse, miksi siitä unelmien täyttymyksestä, siitä miehestä tuli yhtäkkiä omituinen sätkyukko, jonka rakkaus on kuin käkikello, käy välillä kukkumassa ovenvälistä.

Niin siinä ei sitten heti hoksaa, että mikä se edes on, saatika että siitä pitäisi vielä luopua... : ).

• vollottajat.

Minä luulen, että sellainen ei kiinnosta, jonka seurassa narsisti ahdistuu. Ahdistavan ihmisen narsisti haluaa kauas itsestään. Luulisin, että kaikkein epäviehättävin narsistille olisi sellainen, joka ihastuu ja roikkuu miehen perässä, mutta joka on samalla hyvin ahdistava narsistille. Elikkä "vuodatat" itseäsi jatkuvasti ja roikut kuin mikä perässä... Niin ja et tietenkään kuuntele missään vaiheessa, miltä toisesta tuntuu. Minä, minä ja vollotusitkua sekä takiaisena oloa, sitä ei mies kestä. En tiedä, olenko asiassa väärässä.

• Kyllä, olet täysin

"Minä, minä ja vollotusitkua sekä takiaisena oloa, sitä ei mies kestä. En tiedä, olenko asiassa väärässä. "

Kyllä, olet täysin väärässä.

Tällaista aihetta ei oikeastaan pitäisi ollakaan, kuin minkälainen e i kiinnosta narsistia. Narsistia kiinnostaa kaikki mistä ikinä voi hyötyä mitenkään... Eli vähissä on ne, keistä ei mitenkään voi hyötyä. Hyväntekeväisyyttäkin narsisti harrastaa, koska haluaa ihmisten kiittelevän itseään. Se on uskomattoman nopeakinttuinen.

Ehkä tämä aihe poikii ainoastaan meidän muiden mielipiteitä, mistä emme pidä ja mistä luulemme, etteivät muutkaan pidä yms.

• Sinun sokea pist.

"Minä luulen, että sellainen ei kiinnosta, jonka seurassa narsisti ahdistuu. "

Sinun sokea pisteesi.

Tottakai vilpillinen ja valehteleva narsisti alkaa ahdistumaan kaikkien vähänkään normaaleiden ihmisten seurassa. Koska ne normaalit alkavat näkemään narsistin kaameat valheet ja haljun luonteen. Narsisti pelkää tulevansa nähdyksi.

Eli se, että narsisti ahdistuu fiksujen ihmisten seurassa, on merkki siitä, että se toinen on alkanut näkemään totuutta.

• Narsisti rakentaa

" Luulisin, että kaikkein epäviehättävin narsistille olisi sellainen, joka ihastuu ja roikkuu miehen perässä, mutta joka on samalla hyvin ahdistava narsistille. "

Narsisti rakentaa tämän kuvaelman itse, ja se on tarkoitettu tyhmille.

Narsisti rakentaa koko elämänsä erilaisia kuvaelmia. Sille "roikkujaa" narsisti on manipuloinut luultavasti kaikin mahdollisin tavoin. Hän on luvannut toiselle kuun taivaalta. Hän pyytää "roikkujaa" olemaan kanssaan, vaikka mitä tapahtuisi. Hän on luonut "roikkujalle" sellaisen kuvan, että tämä on hänen elämänsä valo, eikä voi elää ilman tätä.

Kun hän on "roikkujan" kanssa sängyssä, hän vannoo rakastavansa tätä enemmän kuin ketään muuta ja olevan vain ajan kysymys, koska saa asiansa sellaiseen järjestykseen, että voi taas alkaa olemaan normaalisti, ja silloin ei mikään voi tulla väliin. Hän luultavasti useimmiten uhkaa jopa itsemurhalla... Eli siinä on tunteet kovilla sillä, kenellä niitä on.

Useimmiten tuo "roikkuja" on sellaisessa tilanteessa, kun päättää valita narsistin, että hänellä on omassa elämässään jokin vaikeus, ehkä vanhassa suhteessa tai jotain vielä vakavampaa, ja hän kaipaa irrottautumista vanhasta, tai muuten vain iloa elämäänsä, ja narsistihan antaa mitä vain uhri hoksaa kaivata.

Yleensä se "roikkuja" on kaikkea muuta kuin "roikkuja". Näytelmän ainoa "roikkuja" on narsisti itse, ja senhän kaikki tiedämmekin.

• Sinulta ei miel.

"kaikkein epäviehättävin narsistille "

Sinulta ei mielistely- ja nuoleskeluhaluja itseltäsi puutu, nimim. vollottajat..

Minkä ihmeen takia karmivaa narsistia tarvitsisi v i e h ä t t ä ä ? Sanopa se. Itselleni ei tule mieleen yhtään hyvää syytä.

• kysykää ännältä
        Kyllä, olet täysin kirjoitti:

"Minä, minä ja vollotusitkua sekä takiaisena oloa, sitä ei mies kestä. En tiedä, olenko asiassa väärässä. "

Kyllä, olet täysin väärässä.

Tällaista aihetta ei oikeastaan pitäisi ollakaan, kuin minkälainen e i kiinnosta narsistia. Narsistia kiinnostaa kaikki mistä ikinä voi hyötyä mitenkään... Eli vähissä on ne, keistä ei mitenkään voi hyötyä. Hyväntekeväisyyttäkin narsisti harrastaa, koska haluaa ihmisten kiittelevän itseään. Se on uskomattoman nopeakinttuinen.

Ehkä tämä aihe poikii ainoastaan meidän muiden mielipiteitä, mistä emme pidä ja mistä luulemme, etteivät muutkaan pidä yms.

Tuli sama mieleen... huomaa vastauksistakin, joidenkin mielestä narsisti kammoaa yksinkertaisia ja toisten mielestä älykkäät ovat heille myrkkyä. Kirjoittajat heijastelevat itseään ja omaa rooliaan jonkun elämässä.

• 16+4=?

Nimimerkki "vollottajalle". Narsistin on välttämätöntä saada huomiota, sekä hyvässä että pahassa. Se ruokkii hänen itsetuntoaan, ilman sitä narsisti kuihtuu pois. Hätätilanteessa käy vaikka soitto 112:een. Tässä suhteessa ihminen, joka takertuu häneen on ihanneuhriainesta! Ulkopuolisille narsisti voi toki voivotella, miten raastavaa on elää riippuvaisen kanssa, mutta ei hän aidosti ole tätä mieltä.

• Hän nimenomaan main.
        16+4=? kirjoitti:

Nimimerkki "vollottajalle". Narsistin on välttämätöntä saada huomiota, sekä hyvässä että pahassa. Se ruokkii hänen itsetuntoaan, ilman sitä narsisti kuihtuu pois. Hätätilanteessa käy vaikka soitto 112:een. Tässä suhteessa ihminen, joka takertuu häneen on ihanneuhriainesta! Ulkopuolisille narsisti voi toki voivotella, miten raastavaa on elää riippuvaisen kanssa, mutta ei hän aidosti ole tätä mieltä.

"Ulkopuolisille narsisti voi toki voivotella, miten raastavaa on elää riippuvaisen kanssa, mutta ei hän aidosti ole tätä mieltä."

Yes!

Hän nimenomaan mainostaa tapahtumia. Hän väittää uhrin itkevän ja ruikuttavan sata kertaa enemmän kuin ikinä on totta, ja jos sellaista ei tapahdu, hän keksii tapahtumat.

Perässä roikkuvat itkevät naiset ovat narsistille henki ja elämä. Tietäisittepä sen pyörityksen ja pohdiskelujen määrän, minkä narsisti tekee saadakseen edes muutaman puhelun uhreilta, joille hän sitten uusien uhrien läsnäollessa saattaa vastata koppavasti. Yllättyneellä uhrilla siellä toisessa päässä tulee pelkästä yllätyksestä melkein pissat housuun.

Itse olen tuossa tilanteessa ottanut monta haukkumapuhelua, niin että uusille uhreille on tullut selväksi, että kyseessä on vähintäänkin riitainen ottelu.

• 15+19=?
        Hän nimenomaan main. kirjoitti:

"Ulkopuolisille narsisti voi toki voivotella, miten raastavaa on elää riippuvaisen kanssa, mutta ei hän aidosti ole tätä mieltä."

Yes!

Hän nimenomaan mainostaa tapahtumia. Hän väittää uhrin itkevän ja ruikuttavan sata kertaa enemmän kuin ikinä on totta, ja jos sellaista ei tapahdu, hän keksii tapahtumat.

Perässä roikkuvat itkevät naiset ovat narsistille henki ja elämä. Tietäisittepä sen pyörityksen ja pohdiskelujen määrän, minkä narsisti tekee saadakseen edes muutaman puhelun uhreilta, joille hän sitten uusien uhrien läsnäollessa saattaa vastata koppavasti. Yllättyneellä uhrilla siellä toisessa päässä tulee pelkästä yllätyksestä melkein pissat housuun.

Itse olen tuossa tilanteessa ottanut monta haukkumapuhelua, niin että uusille uhreille on tullut selväksi, että kyseessä on vähintäänkin riitainen ottelu.

"Tietäisittepä sen pyörityksen ja pohdiskelujen määrän, minkä narsisti tekee saadakseen edes muutaman puhelun uhreilta, joille hän sitten uusien uhrien läsnäollessa saattaa vastata koppavasti. Yllättyneellä uhrilla siellä toisessa päässä tulee pelkästä yllätyksestä melkein pissat housuun".

Kaksoissidosviestintä eli ristiriitaisten viestien antaminen (esim. halutaan rakkauden osoituksia ja kun ne saadaan, ne torjutaan) on osa narsistista häiriötilaa, samoin asioiden dramatisointi, teatraalisuus ja liioiteltu ilmaisu. Narsisti voi saada yllättävän kovia raivo- ja kiukkukohtauksia hyvinkin pienistä asioista esim. pesukone on hänen mielestään täytetty väärin.

• Luulis

että narskua ei kiinnosta nainen, joka sanoo ensitöikseen eksyneensä tänne vahingossa S24 pääsivun kautta.

• Joo_sel

Joo, selittelyn makua "eskymisessä". Ehkä aloitus on provo.

• ohos

No voi pyhä yksinkertaisuus, mikä kysymys! Aloittaja varmaankin haluaa osoittaa, että täytyy olla jotenkin "ressukka", johon narsisti "ihastuu" ja hän itse on niin itsenäinen ja älykäs, vahva, jotta narsisti ei kiinnostu hänestä. Uskomatonta.
      Kyllä pariutuminen narskun kanssa tapahtuu samoilla kaavoilla kuin kuka tahansa mies ja nainen pariutuvat. Joku piirre toisessa viehättää ja vetää puoleensa ja sille haluaa rakentaa suhteen. Samaa voisi kysyä, millainen nainen viehättää alkoholistia, lonkkavikaista, psykopaattia, kaljua tai kierosilmäistä, hassua kun ei minun kohdalleni ole tuollaista sattunut, olen varmaankin niin itsenäinen, etteivät huoli.

• Jossain_

"Kyllä pariutuminen narskun kanssa tapahtuu samoilla kaavoilla kuin kuka tahansa mies ja nainen pariutuvat. Joku piirre toisessa viehättää ja vetää puoleensa ja sille haluaa rakentaa suhteen."

Jossain kaukaisessa periaatteessa varmaan, sama kaava.
        Mutta tosiasialliset tavoitteet ihan erit.
        Kuka tahansa mies ja nainen ehkä rakastuvat ja suhde ainakin useilla tasoilla tasa-arvoinen....

Mutta narsisti, narsisti haluaa ainoastaan uhrin ja uhri tulee huijatuksi. Uhri luulee pääsevänsä hyvään suhteeseen, mutta tosiasiassa hän astuu elämänsä rysään jonka narsisti on hänelle virittänyt. Toivottavasti tuo ei ole se kaava joka yleisesti yhteiskunnassamme on vallitsee.... Huh!

• aamupäivänmietteet
        Jossain_ kirjoitti:

"Kyllä pariutuminen narskun kanssa tapahtuu samoilla kaavoilla kuin kuka tahansa mies ja nainen pariutuvat. Joku piirre toisessa viehättää ja vetää puoleensa ja sille haluaa rakentaa suhteen."

Kuka tahansa mies ja nainen ehkä rakastuvat ja suhde ainakin useilla tasoilla tasa-arvoinen....

Mutta narsisti, narsisti haluaa ainoastaan uhrin ja uhri tulee huijatuksi. Uhri luulee pääsevänsä hyvään suhteeseen, mutta tosiasiassa hän astuu elämänsä rysään jonka narsisti on hänelle virittänyt. Toivottavasti tuo ei ole se kaava joka yleisesti yhteiskunnassamme on vallitsee.... Huh!

Voiko tuo rysä olla sellainen, että pettäjänä jo aiemmassa suhteessaan ja tekeytyykin petetyn rooliin ja näin saa uudelta ne surkuttelusympatiat? Uusikin mahdollisesti petetty, ja siten suhde perustuukin vain valheeseen siitä, että molemmat ovat kokeneet saman ja nyt niin ihanaa, ovat löytäneet toisensa. Rysässä narsisti-pettäjä näkee vain mahdollisuuden tehdä temput uudelleen.

• Tulitikkutyttö
        Jossain_ kirjoitti:

Eihän kukaan tietoisesti astu narskun rysään, valinta kumppanista tehdään ja uskotaan hyvään, kunnes totuus paljastuu. Kuka tahansa voi joutua tuohon ansaan, jos narsku sattuu tielle ja kemiat pelaa. Ei kaikki ns normaalitkaan ihmiset tunne vetoa toisiinsa. Suurin osa ihmisistä on ihan ok ihmisiä, mutta jonka kohdalle narsku sattuu, täytyy kyllä olla tosi tietoinen tällaisen persoonan olemassaolosta, ettö ymmärtää heti laittaa liinat kiinni. Ei normaalilla kapasiteetilla olevalla ihmisellä, joka elää normaalia elämää, ole lääkörikrja kainalossa, josta voisi haarukoida toisten persoonallisuuksia, ketä pitöisi varoa.

• No_joo
        Tulitikkutyttö kirjoitti:

Eihän kukaan tietoisesti astu narskun rysään, valinta kumppanista tehdään ja uskotaan hyvään, kunnes totuus paljastuu. Kuka tahansa voi joutua tuohon ansaan, jos narsku sattuu tielle ja kemiat pelaa. Ei kaikki ns normaalitkaan ihmiset tunne vetoa toisiinsa. Suurin osa ihmisistä on ihan ok ihmisiä, mutta jonka kohdalle narsku sattuu, täytyy kyllä olla tosi tietoinen tällaisen persoonan olemassaolosta, ettö ymmärtää heti laittaa liinat kiinni. Ei normaalilla kapasiteetilla olevalla ihmisellä, joka elää normaalia elämää, ole lääkörikrja kainalossa, josta voisi haarukoida toisten persoonallisuuksia, ketä pitöisi varoa.

No joo. Käsitin alun kommentin vain niin että se narskukin olisi jotenkin normaalimmissa aatoksissa. Mutta joo, tietenkin uhri kuvittelee suhdetta tavallisemmaksi ja on aivan rakastunut jne.

• No_joo
        aamupäivänmietteet kirjoitti:

Voiko tuo rysä olla sellainen, että pettäjänä jo aiemmassa suhteessaan ja tekeytyykin petetyn rooliin ja näin saa uudelta ne surkuttelusympatiat? Uusikin mahdollisesti petetty, ja siten suhde perustuukin vain valheeseen siitä, että molemmat ovat kokeneet saman ja nyt niin ihanaa, ovat löytäneet toisensa. Rysässä narsisti-pettäjä näkee vain mahdollisuuden tehdä temput uudelleen.

No joo. Periaatteessa kai. Narsistilla on kaikki konstit käytössä eikä se peilaaminen kaikkein vähiten. Narsistien sanojen repertuaariin kuuluu "sielun kumppani"... Sillä saa suuria aikaan ja se uhri rentoutuu kun tulee niin kivasti ymmärretyksi...
        Jos narsistista kyse, niin todellisuudessa sillä voi olla uskomaton liuta (vähän iästäkin riippuen) uhreja takana ja kaikkien kanssa vähän omat suhinat.
        Osa entisistä suhteista toimii todistajina jatkossakin, eli heidät on kytketty ja valjastettu narsistin hyötykäyttöön tavalla tai toisella. He saattavat todistaa pelkällä olemassaolollaan narsistin erinomaisuutta, tavalla tai toisella, yleensä sillä toisella...
        Kannattaa katkaista suhde narsistiin totaalisesti, aivan totaalisesti, heti kun se on mahdollista.

• Autokauppaa

Miksi ottaa käytetty Renault jos voi saada uuden Mersun?
      Eikö narsistille olekaan tärkeää, mille hänen elämänsä ulkopuolisista näyttää?

• Varmaan

Varmaan. Mutta yllättävän paljon asioita mahtuu narsistin lavastamaan näytelmään.
        Narsistilla on toissijainen lähde jota edustaa mm. perhe, arki ja siihen liittyvä naamioitu tavanomaisuus...
        Liian korea vieruskaveri voi saada liikaa huomiota ja mersun voi viedä ulosottomies.

• Autokauppaa
        Varmaan kirjoitti:

Varmaan. Mutta yllättävän paljon asioita mahtuu narsistin lavastamaan näytelmään.
        Narsistilla on toissijainen lähde jota edustaa mm. perhe, arki ja siihen liittyvä naamioitu tavanomaisuus...
        Liian korea vieruskaveri voi saada liikaa huomiota ja mersun voi viedä ulosottomies.

Mersun voi tuunata sitten kotioloissa, kun on varmistunut siitä, että ainoat avaimet on omassa taskussa.
        Siitä se sitten lähtee.

• Totta_
        Autokauppaa kirjoitti:

Mersun voi tuunata sitten kotioloissa, kun on varmistunut siitä, että ainoat avaimet on omassa taskussa.
        Siitä se sitten lähtee.

Totta. Tuunaus vaan tässä asiassa kulkee toiseen suuntaan kuin autojen kanssa yleensä... Tehdään ikäänkuin priimasta sekundaa...

• Autokauppaa
        Totta_ kirjoitti:

Totta. Tuunaus vaan tässä asiassa kulkee toiseen suuntaan kuin autojen kanssa yleensä... Tehdään ikäänkuin priimasta sekundaa...

Totuuden nimessä, tätä mersun tuunausta harjoittavat myös naiset, usein vielä niin että isketään koko repertuaarila rankkaa pikkulapsivaihetta elävään perheelliseen mieheen.
        Ensin etsitään edustava mies ja sitten kun kärpänen on verkossa, aletaan kotioloissa tuunaamaan Mersusta Ladaa.
        En mitenkään halua puolustella näitä miehiä, mutta onhan ne heikompi astia henkisesti, monesti. Verenkierto ei riitä päähän.

• Autokauppaa
        Autokauppaa kirjoitti:

Totuuden nimessä, tätä mersun tuunausta harjoittavat myös naiset, usein vielä niin että isketään koko repertuaarila rankkaa pikkulapsivaihetta elävään perheelliseen mieheen.
        Ensin etsitään edustava mies ja sitten kun kärpänen on verkossa, aletaan kotioloissa tuunaamaan Mersusta Ladaa.
        En mitenkään halua puolustella näitä miehiä, mutta onhan ne heikompi astia henkisesti, monesti. Verenkierto ei riitä päähän.

Off topic: Tekoäly on muuten ihmeellinen asia: sen jälkeen kun laitoin tuon nimimetkin, olen saanut tänne, faceen, lehtien verkkosivuille ja ainoaan pelaamaani peliin runsaasti automainoksia. Kirjoituksiamme täällä siis kyttää muutkin kuin Ylt! 😀

• jepsjep
        Autokauppaa kirjoitti:

Off topic: Tekoäly on muuten ihmeellinen asia: sen jälkeen kun laitoin tuon nimimetkin, olen saanut tänne, faceen, lehtien verkkosivuille ja ainoaan pelaamaani peliin runsaasti automainoksia. Kirjoituksiamme täällä siis kyttää muutkin kuin Ylt! 😀

isot kädet sulle. Huomannut ihan saman.

• Algoritmit
        jepsjep kirjoitti:

isot kädet sulle. Huomannut ihan saman.

Ja täälläkin saman huomannut. Pelottavinta tuossa on se, että mainosten ja "ehdotettujen julkaisujen" aihetta ei ol3 käsitellyt missään kirjoitetussa muodossa, vaan ainoastaan puhelimen ulkopuolella puhuen.

• Autokauppaa kirjoitti:

"Kirjoituksiamme täällä siis kyttää muutkin kuin Ylt"

Jaahas, näköjään jos päivän/pari on kommentoimatta mitään, niin kohta pitää mainita

Mutta eiköhän jokainen joka täällä käy näitä lueskemassa omalla laillaan näitä kirjoituksia "kyttää" jos aikoo vastata johonkin itseään kiinnostavaan aiheeseen / tiettyyn kommenttiin.

Hyvin pitkiä ketjuja tai ei kiinnostavia aiheita ei ny niin tarkasti tule lueskeltua, et jotkut välihuomautukset saattaa mennä ohi, mistä joku on loukkaantunutkin , kun en ole vastannut hänen kommenttiinsa

Mutta joo tottakai meitä seurataan internetissä, eikä se seuraaja ole yksinomaan tää suomi 24 vaan seurantaa on ihan kaikkialla. Pääsääntöisesti tosiaan tietoa meistä käytetään mainontaan, meihin kohdennetaan kiinnostuksiemme mukaista mainontaa, et on ihan loogista et nimimerkki autokaupaa saa automainoksia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/identiteetista-tuli-kauppatavaraa-kaikkialla-imuroidaan-meista-tietoa/224f7735-a8b7-39cd-96a1-c94c1a5e549c

Toki itseäkin joskus hämmästytti miten nopeaa toimintaa se on, kun tytär laittoi messingerissä kuvan jostain huonekalusta jonka aikoi ostaa. Niin samantien jo sieltä sivuilta sitten alkoi mullekkin tulla mainoksia.

Et tämmöseksi tää maailma on mennyt, eikä sille mitään voi, kun kaikenlaiset älylaitteet on keksitty joilla meitä voidaan seurata, saada suoraa dataa siitäkin missä ja kuinka pitkän lenkin olemme kulloinkin tehneet ja millaisessa fyysisessä kunnossa olemme.

Mutta ilmeisesti me ihmiset itse olemme tämmösen maailman halunneet, ei se itsestään tänne ole tullut.

• markkinakirous

"Kirjoituksiamme täällä siis kyttää muutkin kuin Ylt"

Jaahas, näköjään jos päivän/pari on kommentoimatta mitään, niin kohta pitää mainita

Mutta eiköhän jokainen joka täällä käy näitä lueskemassa omalla laillaan näitä kirjoituksia "kyttää" jos aikoo vastata johonkin itseään kiinnostavaan aiheeseen / tiettyyn kommenttiin.

Hyvin pitkiä ketjuja tai ei kiinnostavia aiheita ei ny niin tarkasti tule lueskeltua, et jotkut välihuomautukset saattaa mennä ohi, mistä joku on loukkaantunutkin , kun en ole vastannut hänen kommenttiinsa

Mutta joo tottakai meitä seurataan internetissä, eikä se seuraaja ole yksinomaan tää suomi 24 vaan seurantaa on ihan kaikkialla. Pääsääntöisesti tosiaan tietoa meistä käytetään mainontaan, meihin kohdennetaan kiinnostuksiemme mukaista mainontaa, et on ihan loogista et nimimerkki autokaupaa saa automainoksia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/identiteetista-tuli-kauppatavaraa-kaikkialla-imuroidaan-meista-tietoa/224f7735-a8b7-39cd-96a1-c94c1a5e549c

Toki itseäkin joskus hämmästytti miten nopeaa toimintaa se on, kun tytär laittoi messingerissä kuvan jostain huonekalusta jonka aikoi ostaa. Niin samantien jo sieltä sivuilta sitten alkoi mullekkin tulla mainoksia.

Et tämmöseksi tää maailma on mennyt, eikä sille mitään voi, kun kaikenlaiset älylaitteet on keksitty joilla meitä voidaan seurata, saada suoraa dataa siitäkin missä ja kuinka pitkän lenkin olemme kulloinkin tehneet ja millaisessa fyysisessä kunnossa olemme.

Mutta ilmeisesti me ihmiset itse olemme tämmösen maailman halunneet, ei se itsestään tänne ole tullut.

Itsehän me sitä dataa ja kuvia itsestämme ja oloistamme sinne someen postaamme, että sikäli aivan lastenleikkiä on saadakin meistä tietoa. Julkaisitpa mitä vaan, niin pitää tiedostaa, että julkista on, vaikka olisikin jotenkin rajatut julkaisuasetukset. Ikävää, mutta totta.
        Sähköpostejasi on jo aikoja luettu aina muuallakin kuin pelkän vastaanottajan tietokoneella. Sikäli on tyhmää kuvitella, että olisivat jotenkin salaisia nekään sisällöiltään.
        Tuskin tavallinen tossunkuluttaja tällaista on itse halunnut, mutta joku muu sen tossunkuluttajan yläpuolella on halunnut. Meitä ohjaillaan, vaikka kuvittelisi olevansa itse joku elämänsä ohjaaja, niin sen on ihan huttua, tanssit ripaskaa jos joku haluaa sinun ripaskaa tanssivan.

• markkinakirous kirjoitti:

Itsehän me sitä dataa ja kuvia itsestämme ja oloistamme sinne someen postaamme, että sikäli aivan lastenleikkiä on saadakin meistä tietoa. Julkaisitpa mitä vaan, niin pitää tiedostaa, että julkista on, vaikka olisikin jotenkin rajatut julkaisuasetukset. Ikävää, mutta totta.
        Sähköpostejasi on jo aikoja luettu aina muuallakin kuin pelkän vastaanottajan tietokoneella. Sikäli on tyhmää kuvitella, että olisivat jotenkin salaisia nekään sisällöiltään.
        Tuskin tavallinen tossunkuluttaja tällaista on itse halunnut, mutta joku muu sen tossunkuluttajan yläpuolella on halunnut. Meitä ohjaillaan, vaikka kuvittelisi olevansa itse joku elämänsä ohjaaja, niin sen on ihan huttua, tanssit ripaskaa jos joku haluaa sinun ripaskaa tanssivan.

Niin edellisessä jo piti mainita kaikenkarvaiset testit, joita ihmiset innolla tekevät ja jakavat ja tulevat samalla kertoneeksi itsestään yhtä sun toista.

Mutta joo, liian iso aihe ymmärtää ja käsitellä tätä kaikkea, et miksi tämmöstä "tekoälyä" on kehitetty ja kehitetään, miksi se on tärkeää ?

Sitä sitten vaan joutuu itse päättämään minkä verran olemme menossa mukana. Toki hankala on vastaankaan pyristellä.

Pitkin hampain minäkin älypuhelimen hommasin, enkä oikein ees tiedä miksi, kun ny en tarvi puhelinta muuta kuin soittamiseen ja tekstiviestien kirjoittamiseen tai onhan mulla watsuppikin, lähinnä lasten kans tässä ja nyt tiedon välittämiseen.

• Ja_mikä

Niin edellisessä jo piti mainita kaikenkarvaiset testit, joita ihmiset innolla tekevät ja jakavat ja tulevat samalla kertoneeksi itsestään yhtä sun toista.

Mutta joo, liian iso aihe ymmärtää ja käsitellä tätä kaikkea, et miksi tämmöstä "tekoälyä" on kehitetty ja kehitetään, miksi se on tärkeää ?

Sitä sitten vaan joutuu itse päättämään minkä verran olemme menossa mukana. Toki hankala on vastaankaan pyristellä.

Pitkin hampain minäkin älypuhelimen hommasin, enkä oikein ees tiedä miksi, kun ny en tarvi puhelinta muuta kuin soittamiseen ja tekstiviestien kirjoittamiseen tai onhan mulla watsuppikin, lähinnä lasten kans tässä ja nyt tiedon välittämiseen.

Ja mikä "klingeringuppi" se on joka siellä älypuhelimessa mittaa lenkkisi pituuden?
        Kiinnostaa kun tuttavapiirissä sattunut tapaus jossa joku ulkopuolinen taho oli tiennyt tuttavani lenkkeilystä, vaikka tällä ei mitään sellaisia yhteyksiä josta tieto olisi voinut vuotaa tai tulla nähdyksi...

• Ja_mikä kirjoitti:

Ja mikä "klingeringuppi" se on joka siellä älypuhelimessa mittaa lenkkisi pituuden?
        Kiinnostaa kun tuttavapiirissä sattunut tapaus jossa joku ulkopuolinen taho oli tiennyt tuttavani lenkkeilystä, vaikka tällä ei mitään sellaisia yhteyksiä josta tieto olisi voinut vuotaa tai tulla nähdyksi...

En sellasesta tiedä, josko joku viisampi osais vastata

Itsellä ollu aikoinaan Polar aktiivi ranneke käytös ja tulokset sit siirtää nettiin jos haluaa. Mut tuolla sekin lojuu looran pohjalla nykyään

Mut tiiän et puhelimeskin on semmosia sovelluksia, laskee askeleet, mittaa sykkeen, matkan pituuden ja piirtää jopa reitin kartalle. Sitä en tiedä meneekö ne automaattisesti johkin nettisivuille muiden katseltavaksi

• Niin_mietipä

En sellasesta tiedä, josko joku viisampi osais vastata

Itsellä ollu aikoinaan Polar aktiivi ranneke käytös ja tulokset sit siirtää nettiin jos haluaa. Mut tuolla sekin lojuu looran pohjalla nykyään

Mut tiiän et puhelimeskin on semmosia sovelluksia, laskee askeleet, mittaa sykkeen, matkan pituuden ja piirtää jopa reitin kartalle. Sitä en tiedä meneekö ne automaattisesti johkin nettisivuille muiden katseltavaksi

Niin, mietipä sitä että emme tiedä onko puhelimessa jokin sellainen sovellus? Ja mieti sitä että joku kostonhaluinen pyskopaatti seuraa niitä ehkä metsässäkin kulkevia lenkkejä... Ja psykopaatit pitää poissa sarjamurhaajatilastoista ainoastaan suomalainen lempeämpi yhteiskuntajärjestelmä jonkalaista usassa ei ole.

• siltävaikuttaa
        Niin_mietipä kirjoitti:

Niin, mietipä sitä että emme tiedä onko puhelimessa jokin sellainen sovellus? Ja mieti sitä että joku kostonhaluinen pyskopaatti seuraa niitä ehkä metsässäkin kulkevia lenkkejä... Ja psykopaatit pitää poissa sarjamurhaajatilastoista ainoastaan suomalainen lempeämpi yhteiskuntajärjestelmä jonkalaista usassa ei ole.

Oletkohan seurannut liikaa noita jenkkien murhasarjoja?

• WhatsAppissa

WhatsAppissa löytyy tämmöinen.
        " 5. Sijainnin jakaminen

Oman sijaintinsa voi näyttää karttanäkymänä viestiketjussa. Paina paperiliitinkuvaketta ja valitse Sijainti. Valitse joko nykyinen olinpaikkasi tai jokin kontaktitietoihin tallentamasi sijainti."

Ehkä tuo ei koko lenkkiä laita, vaan ihan vain sen kohteen minkä itse ilmoittaa...
        Vai saako tuohonkin jonkun automaattiasetuksen jota näppäämällä laittaa tietyin välein sijaintisi kartoille... Huh-hun.
        Mutta emme siis tiedä...

• Miten_niin
        siltävaikuttaa kirjoitti:

Oletkohan seurannut liikaa noita jenkkien murhasarjoja?

Miten niin liikaa? Siis onko muka niin että jenkeissä vaan on sellaisia geenimutaatioisia psykopaatteja jotka tekevät noita kammottavia tekoja? Suomessa ne jotenkin siivilöytyy perimästä automaattisesti...

• tytäryksi

Narsisti ei voi sietää vahvoja tyttäriä, tai yleensäkkään vahvoja naisia lähipiirissään. Eli, narsistille sellainen nainen, joka näkee hänen läpi ja kyseenalaistaa hänen *viisaudet* on todellinen myrkky ja vaaraksi hänen *imagolleen* ulkopuoleisten silmissä.

• narsueläärahasta

Olet niin oikeassa. Narsistihan ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, vaikka se olisi ihan tervettä ja eteenpäinauttavaa. Kritiikki ja myös oma vahva mielipide jostakin on kuin punainen vaate, jonka pieni vilautus saa narsistin pillastumaan ja kiepsahtamaan kannoillaan ympäri. Silloin hän muuttuu täysin keskustelukyvyttömäksi yksilöksi. Kiinnostavaa onkin, että narsisti ei edes kestä lapsiensa vahvoja puolisoita, mieluummin pakenee tilanteesta, jossa tietää joutuvansa tiukoille. Ja kehtaa vielä haukkua näitä puolisoita, joiden meriitit ja se vahvuus ovat paremmat kuin heikkoitsetuntoisella narsistilla.

• irtinapanuorasta

Miten tää keskustelu kääntyi näihin "narsistiäiteihin"? Läheisriippuvaiset tyttäret eivät pääse irti äideistään, ja näköjään vielä aikuisiän saavutettuaankin haluavat äidin hyväksyntää.

• diplomatiaaliitossa
        irtinapanuorasta kirjoitti:

Miten tää keskustelu kääntyi näihin "narsistiäiteihin"? Läheisriippuvaiset tyttäret eivät pääse irti äideistään, ja näköjään vielä aikuisiän saavutettuaankin haluavat äidin hyväksyntää.

Auts! Niin narsistiäideistäkin puhuminen oli kiellettyä, vain isä on mahdollinen narsisti? Mahtuuko ajatuksiin, että vahva nainen voi olla narsistin puoliso - huono valinta, mutta ei halua antaa periksi ja siinä sivussa kasvaa vanha tytär, voisiko olla vai ei?

• pysytäänaiheessa
        diplomatiaaliitossa kirjoitti:

Auts! Niin narsistiäideistäkin puhuminen oli kiellettyä, vain isä on mahdollinen narsisti? Mahtuuko ajatuksiin, että vahva nainen voi olla narsistin puoliso - huono valinta, mutta ei halua antaa periksi ja siinä sivussa kasvaa vanha tytär, voisiko olla vai ei?

Katso aloituksen aihe. Tee näistä äideistä ja tyttäristä oma ketju.

• Joo_vähän
        pysytäänaiheessa kirjoitti:

Katso aloituksen aihe. Tee näistä äideistä ja tyttäristä oma ketju.

Joo. vähän on tullut allergiseksi nyt noille tyrär-äiti jutuille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4020
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3648
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3175
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      49
      2146
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2005
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1758
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36