Eli lapseni sai lähetteen fysioterapiaan koska oppi konttaamaan vasta vuoden kieppeillä. Itse olin oikein tyytyväinen että poika pääsi terapiaan kun oli selkeästi jäljessä motorisesti. No mentiin sitten ensimmäiselle käynnille ja fyssari vaikutti oikein mukavalta ja ammattitaitoiselta. Sovittiin sitten että käymme siellä itsenäiseen kävelyyn saakka kuukauden välein "treenaamassa". Ja näin olikin 3 kk ajan, käynnit mukavia jne.
No yhtäkkiä ei tullutkaan seuraavaa aikaa eikä terapeuttia saanut kiinni puhelimella, eli käynnit loppuivat kun lapseni oli 1v3 eikä siis vielä kävellyt.
No kerran sain hänet kiinni puhelimella ja hän pahoitteli kovasti tätä ja lupasi että tulee käymään 2 viikon sisällä! No ei kuitenkaan tullut, enkä ole saanut häntä sen jälkeen kiinni!! Lapseni siis oppi kävelemään 1v5kk ikäisenä ja on nyt yli puolitoistavuotias eikä "huolta" motoriikasta enää ole.
Meillä kuitenkin näkyy lähete olevan fyssarille "auki" inhottaa tälläinen kun ei saada aikaa edes "viimeiseen" tarkastukseen. Neuvolassakin ihmettelevät kovasti!!
Mitä pitäisi tehdä?
Outo fysioterapeutti!?
Ei vastaa..
0
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673