Blokkaa. Ei päästä. Eli Suomi24 haluaa siis että käyttäjän tiedot ovat mahdollisimman selvästi urkittavissa.
Tor-selain ja Suomi24?
10
1484
Vastaukset
- matolaatikko sucks!
"Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia. "
Tosin minun on perin vaikea kuvitella että osoitetta jota käytin äsken.... 96.44.189.100 Dallas, Texas.... olisi joskus käytetty Suom24-nimisellä sivustolla...
Tor on blokattu ulos S24:stä. Suomi24 suosii järjestelmiä ja selaimia jotka ovat reikäisiä. Koko foorumi haisee Windows-madoille, viruksille, troijalaisille sekä muille mörriäisille.- Anonyymi
Saunalahti niputti osoitteita nat nippuihin ja jos oli nipussa jossa joku oli bannattu kukaan siitä nipusta ei päässyt perille, minulle kävi noin ja sitten vaihtui operaattori kaikki toimi sitten taas kivasti.
- Anonyymi
Suomi24 blokkaa Tor nodet kuten myös VPN:n, sivustolla on siis käytössä TOR-esto ja VPN-esto. Satunnaisesti saattaa jollain TOR ja VPN -palvelimilla päästä läpi. Tämä siksi että Suomi24 haluaa identifioida kaikki käyttäjät ja keskustelufoorumiin kirjoittajat. Suomen verkkovalvonta (hybridikeskus)"polpo" kerää kaiken keskusteludatan ja metatiedon talteen kuin NSA jenkeissä konsanaan.
- Maasika Tauno
Kiinnostava tieto. Päätin testata ja toden totta, enpä päässyt postaamaan Suomi24-sivustolle Tor-selaimella, siis sillä kaikkein turvallisimmalla. Tämä avaa kiinnostavia näkymiä ajatellen Suomi24:n yleistä tietoturvatasoa. Onko tämä palvelu eräs alteimmista vakoilulle ja haittaohjelmien tunkemiselle?
- matoja ja reikiä
Eipä anna postata myöskään yleisimpien anonyymien proxyjen kautta.
- Anonyymi
matoja ja reikiä kirjoitti:
Eipä anna postata myöskään yleisimpien anonyymien proxyjen kautta.
Kannattaapi hankkia mokkula ja viestittää sillä. Se ainakin vaihtaa IP-osoitteen tarvittaessa.
Toki tietokone jää samaksi, mutta sitäkin voi sekoittaa erilaisilla lisäosilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaapi hankkia mokkula ja viestittää sillä. Se ainakin vaihtaa IP-osoitteen tarvittaessa.
Toki tietokone jää samaksi, mutta sitäkin voi sekoittaa erilaisilla lisäosilla.Mokkula seuraa operaattorisi toimia. Et voi IP-osoitetta vaihtaa ellet vaihda koko operaattoriasi.
- Anonyymi
Et vaan osaa. Näin hyvin onnistuu kuten tämäkin tulee kirkkaasti läpi Torilla.
- Anonyymi
Et kirjoita tor-selaimella, tai olet sitä peukaloinut turvattomammaksi.
- Anonyymi
Tänne ei voi postata millään selaimella jos Google yhteydet on estetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1147874Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1496607Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834725Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1002224Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1491855
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa281699Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614