Mutta silti vedin gta v pelin helposti läpi!!!!
oon 25weee
repikää siitä keharit....
En osaa yhtään englantia
8
171
Vastaukset
- Turhat ihmiset
25v ja et osaa yhtään englantia? Olet tainnut lievästi sanottuna pudota kehityksen kelkasta.
- trevorp
ai ihminen on turha jos ei osaa englantia...
hähähäähähähäh - Hienoprovohermanni
Mitä järkeä pelata, jos et edes ymmärrä mitä siinä tapahtuu?
Miltä tuntuu olla valkoroskaa :DDD - 25weeee
Ymmärrä mitä tapahtuu? Juurihan sanoin että olen vetänyt pelin läpi ja en ole sokea!
- johtaja iistä
tunge sinä hermanni se roska suolees, vi tun kehari
- dude3
Juoni varmaan aukesi hyvin kun kaikki mitä ymmärtää on: Nyt toi musta mies ajaa tonne ja ampuu ton ja sitten pitää varastaa paloauto jostain syystä ja ajaa se tohon keltaiseen pisteeseen.
- joujoujou
joo miten oot noin hyvä? ite yritin mutten pystyny :(
- REPIKÄÄSIITÄ!
Itse en osaa yhtään somaliaa enkä arabiaa mutta silti olen asunut Hervannassa koko ikäni, että REPIKÄÄ SIITÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776