Presidetti Sauli Niinistö toivotti suomalaisille J:lan siunausta

Arvo Tasapää

Ja osoitti omaavansa varsin vanhakantaisen käsityksen valtionpäämiehen asemasta, ikäänkuin "keisarillisena" vallanpitäjänä, eli ei ole mikään ihme että: kaikilla suomalaisillakin on oma vaakuna Ruotsissa Riddarshomenin kirkkossa serafiiniritarikunnan jäseninä, ja onhan Sauli jo eläessäänkin päässyt jäseneksi Konstantinus suuren ritarikuntaan - täten pilkaten demokratiaa ja kansalaisten tasa-vertaista kohtelua.

13

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FUCKIFUU

Onneksi ei kuitenkaan täsmentänyt tarkoittiko Jehovaa vai Allahia.

Niinistö on historiamme huonoin presidentti ja pääsi virkaan vain siksi homofobinen kansa piti kannabiksen vapauttamista ajavaa homoseksuaalia pahempana vaihtoehtona.

• hei haloo.

Niinistö on oikea mies presidentiksi, homofoobinen kansa ?

Et tapasi mukaan käsitä määreitä, kunhan höliset pas'haa.

On hienoa, että presidentti toivottaa Jumalan siunausta meille kaikille.

• hih huh hei

Ateisteja on jo noin miljoona. Heitä hän syrjii ja se ei jää keltään huomaamatta.

Uskovaiset iloisia.

• Siunaustatarvitsemme

Niinistöltä kunnioitettava ele oli aito tai ei.

• Anonyymi

Jumala käsite on laaja ja jokaiselle meistä oma merkityksensä. Jumalan siunausta kun sinulle sitä toivottaa voit ottaa sen vilpittömin mielin vastaan ei tarvitse aina pullikoida tai irvistellä tai puida nyrkkiä.Ole hiljaa vaan ja kuuntele hetki.

• Outoa demokratiaa

Onkos Niisistö jonkun jumalan välikappale, tai siunausten välittäjä eikä siis presidetti.

• suurempi kuin <3

Hieno juttu. Jumalan siunausta presidentillekin!

• 254

Samoin toivotan minä presidentillemme Jumalan siunausta.

• sucks

Ei presidentti lue tätä palstaa. Kunhan kiusallas ja ilkeyksissäsi toivottelet ja toivot ateistien pahoittavan mielensä. SEllaisia te uskovaiset ootte.

• Trubaduuri Mollissa

Presidenttimme on oikeastaan tavallaa keisari Sauli I Melkosuuri.

• Anonyymi

Jumala vain voi auttaa.

• Anonyymi

Presidentti on viisas kun toivottaa kansalaisille Jumalan siunausta. Joku osaa siitäkin pahastua, jos toivoo Suomelle hyvää. Kaikesta te narisette.

Toivottavasti seuraava presidentti toimii samoin. Siunausta Sauli Niinistö.

• Anonyymi

Olen kyllä sitä mieltä, että tällaiset Jumalan siunaukset voisi jo jättää ja lopettaa tämän valtion/kirkon epäpyhä liitto. Tätä muistaakseni esitettiin EU:n tasolla 2007, mutta Suomi ainoana vastusti, joten tässä tilanteessa edelleen ollaan. Yllättävästi nämä pressaehdokkaatkin antavat kuvan olevansa hyvinkin uskovaisia, koska tietävät, että muunlainen suhde tuottaisi vaikeuksia. Teatteri siten jatkuu ja jatkuu. Näyttelijät vain vaihtuvat kuuden vuoden välein.

Olen kyllä sitä mieltä, että nämä uskon asiat tulisi siirtää kunkin ihmisen henkilökohtaiseksi harrastukseksi ja irroittaa välittömästi valtiollisesta traditiosta. Hautaustoimen yms toimet voi kyllä muutkin tahot hoitaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe