Mitä tekisitte jos AVIOpuolisonne haikalee x:n perään ja on jopa sanonut, että haluaisi vielä lapsen X:N kanssa. Aivan tosissaan.
Meillä on yhteinen lapsi, minä en halua lisää lapsia mutta AVIOPUOLISO tahtoo! Mutta siis x:n kanssa.
Minulta alkavat paukut olla vähissä.
Ulospäin täytyy teeskennellä, että kaikki on hyvin, kulissit säilytettävä. En voi noin vain erota, taloudelliset intressit ovat valitettavasti sitä luokkaa. On yhteinen ok-talo eikä meillä ole avioehtoa. Kun AVIOpuoliso lähestyy minua, en voi olla ajattelematta että hän haluaisi olla X:n kanssa. X aikoinaan heitti miehen pellolle - syynä väkivaltaisuus ja mustasukkaisuus joka sai järjetttömiä piirteitä. Sen tiedän, että jos eroamme, lapsesta tulee kovaa riitaa.
Loukussa ollaan...
176
6461
Vastaukset
- eronnut
No eroaisin tietysti. Enkä nyt ainakaan lähelleni päästäisi sinä aikana kun saman katon alla asutaan.
- mynttinen
Muijallas heittää aika lujasti yläkerrassa. Kannattaa keksiä jotain järkevää, eikai tollasen ihmisen kans kannata loppuelämäänsä tuhlata?
- g454g45445g54g
mynttinen kirjoitti:
Muijallas heittää aika lujasti yläkerrassa. Kannattaa keksiä jotain järkevää, eikai tollasen ihmisen kans kannata loppuelämäänsä tuhlata?
Onneksi olen sinkku. Ei ole mitään ihmissuhdehuolia.
Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia.
Lähetä Peruuta
Ai on vai? - muya
mynttinen kirjoitti:
Muijallas? "X aikoinaan heitti miehen pellolle - syynä väkivaltaisuus ja mustasukkaisuus joka sai järjetttömiä piirteitä."
- mynttinen
muya kirjoitti:
Muijallas? "X aikoinaan heitti miehen pellolle - syynä väkivaltaisuus ja mustasukkaisuus joka sai järjetttömiä piirteitä."
Pilkkua sinä ainaki osaat viilata.
- lähde pois !!!!!!!!!
Aviopuoliso joka tuollaista ehdottaa = varmasti on psyk.sairas.
- katkerat ihmiset!!!
Kuinka niin? Heti kun haikailee exän perään on hullu, mutta jos ottaa uuden suhteen onkin terve??? omituista filosofiaa.. heh kateellista.
Kyllä sitä mies erehtyy pahemman kerran useinkin, ei se vahtamalla parane, tässä se taas nähtiin... korkeat on odotukset mutta potaskaa saa..
Täällä on ihminen aina hullu kun on kyse exstä, mutta voi että se uusi on siten enekli... katkeraa ja epätoivoista.. mikä mättää että ei pysytä myöntämään että uusikoissa on myös sitä vikaa? - Onnellinen ihminen
katkerat ihmiset!!! kirjoitti:
Kuinka niin? Heti kun haikailee exän perään on hullu, mutta jos ottaa uuden suhteen onkin terve??? omituista filosofiaa.. heh kateellista.
Kyllä sitä mies erehtyy pahemman kerran useinkin, ei se vahtamalla parane, tässä se taas nähtiin... korkeat on odotukset mutta potaskaa saa..
Täällä on ihminen aina hullu kun on kyse exstä, mutta voi että se uusi on siten enekli... katkeraa ja epätoivoista.. mikä mättää että ei pysytä myöntämään että uusikoissa on myös sitä vikaa?"...ei se vahtamalla parane..."
Voin sanoa, että kyllä ainakin minulla parani!
Olen itse "toisella kierroksella" ja nykyinen mieheni on aivan upea!
Ex on kahden vanhimman lapseni isä ja tietysti joskus näemmekin. Usein tulee mietittyä, että mitä ihmeessä olen tuossa ihmisessä nähnyt... Enkä siis todellakaan tarkoita ulkonäöllisesti.
Ehkä sitä osaa toisella kierroksella valkata hiukan kriittisemmin!
Olen kyllä kuullut niitäkin juttuja, että haikaillaan exn perään.
Osaako sellainen ihminen elää nykyhetkessä ja osaako nauttia siitä, mitä silloin on? Vai näkeekö vasta sitten onnensa kun se on mennyt? - ngggg
hnnc hccmnfjx
Onnellinen ihminen kirjoitti:
"...ei se vahtamalla parane..."
Ex on kahden vanhimman lapseni isä ja tietysti joskus näemmekin. Usein tulee mietittyä, että mitä ihmeessä olen tuossa ihmisessä nähnyt... Enkä siis todellakaan tarkoita ulkonäöllisesti.
Osaako sellainen ihminen elää nykyhetkessä ja osaako nauttia siitä, mitä silloin on? Vai näkeekö vasta sitten onnensa kun se on mennyt?Minulla myös parani vaihtamalla. (Nuoruuden suhteeni tosin kesti vain 5,5 vuotta eikä koskaan edennyt naimisiin menoon
asti.)
Minulla ei ole EX-KIHLATUSTANI juurikaan pahaa sanottavaa. Me emme vain luonteidemme puolesta sopineet yhteen.
Nyt elän 15. vuotta toisen miehen kumppanina.Naimisiinkin menimme pari vuotta sitten. Aviomieheni kanssa riitelemme erittäin harvoin, niin yksiin MIELIPITEEMME, HUUMORINTAJUMME ja LUONTEEMME menevät!
(Lapsia ei ole kummallakaan - ei yhteisiä eikä edellisistä suhteista.)Kyllä tuollaiset puheet minustakin aika "erikoisilta" kuullostavat. Mielestäni vaihtoehtoisia syitä "loukussa olijan" puheisiin on kaksi:
1) Puoliso ei ole mieleltään tasapainossa, ja etsii syitä huonoon oloonsa kaikista mahdollisista seikoista, ja on nyt saanut "KUNINGAS-AJATUKSEN", että elämä ex-puolison kanssa olisi auvoisempaa kuin nykyisen.
2) Puoliso ei ole aikanaan saanut haluamaansa naista kumppanikseen, ja päättänyt elää "elämäänsä eteenpäin" jonkun toisen kanssa. Sitten mies, jo lapsenkin uuden naisen hankittuaan tajuaa rakastavansa sitä edellistä. (Kyllä niinkin voi käydä.)
Ensimmäisen vaihtoehdon tapauksessa mies tarvitsee mielestäni ammattiapua. Toisen vaihtoehdon toteutuessa, vaimon on parasta erota.maruna_alkuperainen kirjoitti:
Kyllä tuollaiset puheet minustakin aika "erikoisilta" kuullostavat. Mielestäni vaihtoehtoisia syitä "loukussa olijan" puheisiin on kaksi:
1) Puoliso ei ole mieleltään tasapainossa, ja etsii syitä huonoon oloonsa kaikista mahdollisista seikoista, ja on nyt saanut "KUNINGAS-AJATUKSEN", että elämä ex-puolison kanssa olisi auvoisempaa kuin nykyisen.
2) Puoliso ei ole aikanaan saanut haluamaansa naista kumppanikseen, ja päättänyt elää "elämäänsä eteenpäin" jonkun toisen kanssa. Sitten mies, jo lapsenkin uuden naisen hankittuaan tajuaa rakastavansa sitä edellistä. (Kyllä niinkin voi käydä.)
Ensimmäisen vaihtoehdon tapauksessa mies tarvitsee mielestäni ammattiapua. Toisen vaihtoehdon toteutuessa, vaimon on parasta erota.Anteeksi: Tarkoitin tietenkin, että mielestäni syitä "loukussa olijan" miehen puheisiin on kaksi.
- Aviitta Kotvanen
Onnellinen ihminen kirjoitti:
"...ei se vahtamalla parane..."
Osaako sellainen ihminen elää nykyhetkessä ja osaako nauttia siitä, mitä silloin on? Vai näkeekö vasta sitten onnensa kun se on mennyt?Hi,hi niin minunkin.Hmm.Ainakin puollella omaisuuteni koheni ja saatavuuskin siinä ohessa parani.
- 15+10
Aviitta Kotvanen kirjoitti:
Hi,hi niin minunkin.Hmm.Ainakin puollella omaisuuteni koheni ja saatavuuskin siinä ohessa parani.
Jos uuden pärstä on parempi kun vanhan niin tottakai löytyy kaikki syyt vaihtaa! Tuskin tarvii edes vikalistaa laittaa kun jokaiselta se löytyy halutessaan.
- Mikäs täsä ollessa
Aviitta Kotvanen kirjoitti:
Hi,hi niin minunkin.Hmm.Ainakin puollella omaisuuteni koheni ja saatavuuskin siinä ohessa parani.
Vaihtamalla paranee. Paremmat tissit ja tiukempi pillu. Parempi luonnekin sillä.
- Kokemusta on
Täällä on ihminen aina hullu kun on kyse exstä, mutta voi että se uusi on siten enekli... katkeraa ja epätoivoista.. mikä mättää että ei pysytä myöntämään että uusikoissa on myös sitä vikaa?Kyllä muuten vaihtamalla paranee!
- minun mielestä
Täällä on ihminen aina hullu kun on kyse exstä, mutta voi että se uusi on siten enekli... katkeraa ja epätoivoista.. mikä mättää että ei pysytä myöntämään että uusikoissa on myös sitä vikaa?Eihän toki exään rakastunut ole hullu, mutta se, että sanoo nykyiselle aviopuolisolleen tuollaista ääneen, ei ole ihan normaalia (varsinkaan kun miehellä tuskin on edes mahdollisuutta palata exänsä luokse).
- ECXÄT ON PARRRHAITA
Niin, tuossa tapauksessa ei ainakaan vaihtamalla parane. Uusi on laastari mut exiä rakastetaan edelleen.
- En minä
ainakaan enää rakasta exää. Elämässä täytyy mennä eteenpäin eikä jäädä junnaamaan menneeseen. Ei ole normaalia, ettei voi elää kuin eilisessä.
- En rakasta
Minä en ainakaan rakasta exääni yhtään. Eikä hän minua. Kummallakin meillä on omat rakkaat puolisot, jotka eivät ole mitään laastareita.
Tuo sinun ajatuksesi on aivan tyhjää haihattelua ja toiveajattelua sinulta itseltäsi. Kukaan muu ei ole samaa mieltä. - Aviitta Kotvanen
Hi.hi aina on joku jossain suhteessa toistansa parempi.
- Pankakoski
En minä kirjoitti:
ainakaan enää rakasta exää. Elämässä täytyy mennä eteenpäin eikä jäädä junnaamaan menneeseen. Ei ole normaalia, ettei voi elää kuin eilisessä.
" Ei ole normaalia, ettei voi elää kuin eilisessä."
Siis on normaalia, että voi elää kuin eilisessä?
Aha, jaahas. Ei vaan jotkut tajua, mitä kirjoittavat; läpiä päähänsä. Opinnot / koulutus / kirjallisuus / itsensä sivistäminen eivät olisi pahitteeksi. - jaaahas4
Pankakoski kirjoitti:
" Ei ole normaalia, ettei voi elää kuin eilisessä."
Siis on normaalia, että voi elää kuin eilisessä?
Aha, jaahas. Ei vaan jotkut tajua, mitä kirjoittavat; läpiä päähänsä. Opinnot / koulutus / kirjallisuus / itsensä sivistäminen eivät olisi pahitteeksi.Varmaan tarkoitti että se ei ole normaalia, ettei voi elää kuin vain menneessä. Eli ei "kuten menneessä". Parempi lausemuoto olisi varmaan "Ei ole normaalia, että elää vain eilisessä."
- Jokota
Kuulostaa narsistilta, joka otti sinut exän tilalle, joka tajusi miehen olevan päästään vialla. Koska sinä olet ollut koko ajan korvike, niin varmaan kannattaisi ottaa hatkat. Puolet talorahoista jää sinulle ja voit ostaa oman asunto-osakkeen ja löytää jonkun joka on sinun kanssasi, koska HALUAA olla kanssasi. Ei siksi, että tekisi exän mustasukkaiseksi ja vaikuttaisi ulospäin menestyvältä..
- rahaa rahaa rahaa
..juu äkkiä rahat jakoon!! Rahastahan tässä olikin kyse...
- miesten puolella
"Kuulostaa narsistilta, joka otti sinut exän tilalle, joka tajusi miehen olevan päästään vialla."
Dr.Phil? - laflajflhfjk
miesten puolella kirjoitti:
"Kuulostaa narsistilta, joka otti sinut exän tilalle, joka tajusi miehen olevan päästään vialla."
Dr.Phil?meinasin kuolla nauruun.......XD
- Aviitta Kotvanen
laflajflhfjk kirjoitti:
meinasin kuolla nauruun.......XD
Hi,hi fosforista viis mutta liekö ihan kuona-aineiden kuljettaja?
- Lisäys edelliseen
Eikä aloittajan tarvitse pelätä lapsen menettämistä tuollaiselle väkivaltaiselle miehelle - JOS todisteita väkivaltaisuudesta on olemassa.
- niin oli
"En voi erota, taloudelliset intressit ovat sitä luokkaa." Mitä osaa tuosta et tajua?
- Luulisi sitä
velkaa vähemmän olevan kuin talon arvo. Talon myynnistä saatu raha miinus velat on tietty rahamäärä. Nämä rahat kahteen tasaiseen pinoon -sulle&mulle- helppoa!
- l9yigiuh
Luulisi sitä kirjoitti:
velkaa vähemmän olevan kuin talon arvo. Talon myynnistä saatu raha miinus velat on tietty rahamäärä. Nämä rahat kahteen tasaiseen pinoon -sulle&mulle- helppoa!
Monella paikkakunnalla talojen arvot ovat laskeneet niin paljon, että velalla ostetun talon arvo on paljon pienempi kuin lainamäärä. Jos talo menisi myyntiin, molemmille jäisi siis velkaa, mutta ei paikkaa missä asua...
Niin kävi meillekin kun erosimme, mutta onneksi velka jäi vain vähän, koska olimme laina ehtineet jo tovin maksella. - Nykyään tuli
l9yigiuh kirjoitti:
Monella paikkakunnalla talojen arvot ovat laskeneet niin paljon, että velalla ostetun talon arvo on paljon pienempi kuin lainamäärä. Jos talo menisi myyntiin, molemmille jäisi siis velkaa, mutta ei paikkaa missä asua...
Niin kävi meillekin kun erosimme, mutta onneksi velka jäi vain vähän, koska olimme laina ehtineet jo tovin maksella.onneksi tuo lainakatto ettei enää saa asuntoon 100% lainoitusta.
Väittäisinpä, että aika nopeaan joutuu talon myymään (tai sitten on auto-, matka-, kulutushysteria, huonekalu-, loma-, vaate-, harrastus- tai rällästyslainoja liikaa...) jos talon arvo on vähemmän kuin laina. - Edel.
Nykyään tuli kirjoitti:
onneksi tuo lainakatto ettei enää saa asuntoon 100% lainoitusta.
Väittäisinpä, että aika nopeaan joutuu talon myymään (tai sitten on auto-, matka-, kulutushysteria, huonekalu-, loma-, vaate-, harrastus- tai rällästyslainoja liikaa...) jos talon arvo on vähemmän kuin laina.Me asuimme talossa 2 vuotta. Eikä ihan kokonaan lainalla ostettu. Talon arvo laski kymmeniä tuhansia. No, siitäkin on selvitty.:)
- lakimies puhuu
Edel. kirjoitti:
Me asuimme talossa 2 vuotta. Eikä ihan kokonaan lainalla ostettu. Talon arvo laski kymmeniä tuhansia. No, siitäkin on selvitty.:)
Mutta ei se mies ja hänen lapet ole velvollisia makselemaan sun ruokakuluja ja shoppailuita eikä kaljottelua. Miksi et mene töihin, kun noin himottaa miehen talo ottaa itsellesi?
Se kuuluu miehenlapsille, mies joka itse on sen ostanut ja sinä olet vain vuokralainen. - leikit lakimiestä...
lakimies puhuu kirjoitti:
Mutta ei se mies ja hänen lapet ole velvollisia makselemaan sun ruokakuluja ja shoppailuita eikä kaljottelua. Miksi et mene töihin, kun noin himottaa miehen talo ottaa itsellesi?
Se kuuluu miehenlapsille, mies joka itse on sen ostanut ja sinä olet vain vuokralainen.Onko niillä vuokrasopimus?
- siis voi ei
Narsistit haluavat pitää useita naisia ja juoksevat eksiensä perässä. Miten sä alennat itsesi noin että huolit miehen joka haluaa jonkun toisen?
- miesten puolella
Tästä lähtien kutsun narsistiksi jokaista naista, joka haikailee eksänsä perään.
- Tonttu tupsupää 16
Me hankimme eksän kanssa tieten tahtoen vielä yhden lapsen ja saimme tyttären - vaikka eksä on jo viisi vuotta ollut uusissa naimisissa. Vaimolla ei ole eikä tule lapsia. Hänen elintasonsa on jossain määrin riippuvainen miehestäni. Jos he eroavat, hän menettää ison omakotitalon, kesäasunnon, siivoojan, vuosittaiset ulkomaanmatkat ja Lapin-lomat sekä joutuu esimerkiksi vaihtamaan autonsa halvempaan. Sekä luonnollisesti tulemaan toimeen omalla palkallaan.
Ennestään meillä on yksi lukio- ja yksi yläkouluikäinen poika ja heistä päätellen tämä on erinomaisen onnistunut geeniyhdistelmä. Uusi vaimo voi ihan vapaasti valita, hyväksyykö hän tämän vai ei. En kilpaile hänen kanssaan miehestäni.- Grattis!!!
Juuri niin! Jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee omat valintansa. Onnittelut uuden lapsen johdosta! Ymmärsin, että hän on aika uusi.
- Valehtelet
""miehestäni""....tarkoitat että OMASTA miehestään, ei sinun, te olette eronneet. Se että käyt hässimässä (eli olet perheenrikkoja) häntä, ei tee hänestä enään sinun miestäsi.
Mitähän palstan lissu-logi on mieltä tästä asetelmasta: Exä käy n a i m a s s a exäänsä, joka on toisen kanssa naimisissa. Perheenrikkoja naikkonen siis kyseessä. Moraalitonta ja hävettävää, en ymmärrä teitä. - Kamala mitä touhua
Uusi vaimo voi ihan vapaasti valita, hyväksyykö hän tämän vai ei. En kilpaile hänen kanssaan miehestäni.???
Niin, miten hän nyt enään valitsee käykö tämä hänelle vai ei? lapsihan on jo maailmassa. Tuskin istuitte iltaa yhdessä, ja mietitte että, mitäs jos me exät tehdään vielä lapsi? Tuskin kysyitte vaimolta että, käyhän tämä sinullekkin? Tehän olette naimisissa ja mehän tulemme siis pettämään sinua yhdessä? Tuskin? Mutta ilmeisesti uusi vaimo on sen verran vahva ja itsenäinen nainen, että poimii exästäsi vain rusinat pullasta ja huseeraa omalla sarallaan mitä haluaa. Ainakin toivon niin. - debbie ja andy ??
Katsoit sitten emmerdalea ;)
- toljanderit asialla
Valehtelet kirjoitti:
""miehestäni""....tarkoitat että OMASTA miehestään, ei sinun, te olette eronneet. Se että käyt hässimässä (eli olet perheenrikkoja) häntä, ei tee hänestä enään sinun miestäsi.
Mitähän palstan lissu-logi on mieltä tästä asetelmasta: Exä käy n a i m a s s a exäänsä, joka on toisen kanssa naimisissa. Perheenrikkoja naikkonen siis kyseessä. Moraalitonta ja hävettävää, en ymmärrä teitä.Alkaa mennä jo tosi-teeveen puolelle noi jutut.
Totta, hölmöä touhua, mahtaa lapset saada hyvät mallit elämäänsä.
Kaikenlaisia tupsupäitä. - bmhgccc
Valehtelet kirjoitti:
Mitähän palstan lissu-logi on mieltä tästä asetelmasta: Exä käy n a i m a s s a exäänsä, joka on toisen kanssa naimisissa. Perheenrikkoja naikkonen siis kyseessä. Moraalitonta ja hävettävää, en ymmärrä teitä.Tonttu tupsupää 16 joutuu itsekin tulemaan nykyään toimeen ilman exänsä rahoja ja luettelemaansa litaniaa...
Anteeksi nyt, mutta kirjoitatko ihan totto - vai "provoiletko"?
Voiko tuollaista muka tapahtua nykyajan Suomessa, että mies elää kuin joku ottomaanien sulttaani, pitäen useaa kumppania ihan avoimesti??? Toisen vaimonsa kanssa mies elää muka lapsetonta arkea, ja toisen kanssa käy SIVUMMALLA pyöräyttelemässä lapsia - tasaisin väliajoin?
Jos tarina(si) olisi totta, niin miksi MIES EI EROA NYKYISESTÄ VAIMOSTAAN, JA OTA SINUA TILALLE, KAIKISTA MAINITSEMISTASI EDUISTA NAUTTIMAAN? Jos sinun kanssasi kelpaa tehdä lapsia, niin miksei sitten asua virallisesti yhdessäkin? Entä miten nykyinen vaimo voi sulattaa moisen systeemin? Miten hän "alentuu" materiaalisten etujen vuoksi elämään SULTTAANIN TOISENA VAIMONA?
Anteeksi, mutta "tarinasi" ei vaikuta oikein uskottavalta.Kamala mitä touhua kirjoitti:
Uusi vaimo voi ihan vapaasti valita, hyväksyykö hän tämän vai ei. En kilpaile hänen kanssaan miehestäni.???
Niin, miten hän nyt enään valitsee käykö tämä hänelle vai ei? lapsihan on jo maailmassa. Tuskin istuitte iltaa yhdessä, ja mietitte että, mitäs jos me exät tehdään vielä lapsi? Tuskin kysyitte vaimolta että, käyhän tämä sinullekkin? Tehän olette naimisissa ja mehän tulemme siis pettämään sinua yhdessä? Tuskin? Mutta ilmeisesti uusi vaimo on sen verran vahva ja itsenäinen nainen, että poimii exästäsi vain rusinat pullasta ja huseeraa omalla sarallaan mitä haluaa. Ainakin toivon niin."Tuskin istuitte iltaa yhdessä, ja mietitte että, mitäs jos me exät tehdään vielä lapsi? Tuskin kysyitte vaimolta että, käyhän tämä sinullekkin?"
Niin. Juuri noin minäkin arvelen asian menneen: On vähän hommailtu nykyisen vaimon selän takana - ja kas Herra Sulttaani. on taas kerran, onnellinen isä! En minäkään usko, että nykyiseltä vaimolta on kysytty lupa LAPSENTEKOON, JA SEN KENTIES VAATIMIIN USEISIIN LEMMENHETKIIN!
Jos tuo tarina olisi totta, niin kumpikin nainen halventaisi itseään:
Ensimmäinen vaimo muka tyytyisi petolliseen, ja itserakkakkaaseen mieheensä ainoana isävaihtoehtona. Toinen vaimo muka roikkuisi ukossa talodellisten intressien vuoksi - eikä uskoisi ansaitsevansa parempaa ihmissuhdetta.- dfyhtyf67gjhdf
maruna_alkuperainen kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta kirjoitatko ihan totto - vai "provoiletko"?
Voiko tuollaista muka tapahtua nykyajan Suomessa, että mies elää kuin joku ottomaanien sulttaani, pitäen useaa kumppania ihan avoimesti??? Toisen vaimonsa kanssa mies elää muka lapsetonta arkea, ja toisen kanssa käy SIVUMMALLA pyöräyttelemässä lapsia - tasaisin väliajoin?
Jos tarina(si) olisi totta, niin miksi MIES EI EROA NYKYISESTÄ VAIMOSTAAN, JA OTA SINUA TILALLE, KAIKISTA MAINITSEMISTASI EDUISTA NAUTTIMAAN? Jos sinun kanssasi kelpaa tehdä lapsia, niin miksei sitten asua virallisesti yhdessäkin? Entä miten nykyinen vaimo voi sulattaa moisen systeemin? Miten hän "alentuu" materiaalisten etujen vuoksi elämään SULTTAANIN TOISENA VAIMONA?
Anteeksi, mutta "tarinasi" ei vaikuta oikein uskottavalta.Otappa nyt silimä näppiin ja lue uudelleen-usein käynti optikolla riittää myös-ja sisälukutaito: "Me hankimme eksän kanssa tieten tahtoen vielä yhden lapsen ja saimme tyttären - vaikka eksä on jo viisi vuotta ollut uusissa naimisissa." Tää on siis vaimo numero yksi jota se käy hässäämässä ja saivat lapsen!
- Kalevi Laakso Heinol
Kamala mitä touhua kirjoitti:
Niin, miten hän nyt enään valitsee käykö tämä hänelle vai ei? lapsihan on jo maailmassa. Tuskin istuitte iltaa yhdessä, ja mietitte että, mitäs jos me exät tehdään vielä lapsi? Tuskin kysyitte vaimolta että, käyhän tämä sinullekkin? Tehän olette naimisissa ja mehän tulemme siis pettämään sinua yhdessä? Tuskin? Mutta ilmeisesti uusi vaimo on sen verran vahva ja itsenäinen nainen, että poimii exästäsi vain rusinat pullasta ja huseeraa omalla sarallaan mitä haluaa. Ainakin toivon niin.Olisi ihan kohteliasta avata ne reidet ja päästää se mies sisään sillä sehän on se ainoa syy tähän "deittailuun".... Älkää nyt hyvät naiset edes kuvitelko, että joku mies olisi kiinnostunut teistä muuna kuin siemennesteen tyhjennys viemärinä ;)
- Tuulimylly
Valehtelet kirjoitti:
Mitähän palstan lissu-logi on mieltä tästä asetelmasta: Exä käy n a i m a s s a exäänsä, joka on toisen kanssa naimisissa. Perheenrikkoja naikkonen siis kyseessä. Moraalitonta ja hävettävää, en ymmärrä teitä.Ei materialisteilla ihmisella ole koskaan ollut mitaan MORAALIA eika tule olemaakaan!Kierran kaukaa tallaiset Geeni-MUTAATIO=sairasgeeniset HUPSUT.Saaliksi kay tiedan lapsianne
- hoitakaa pänne
On täysin uusikkojen sairaassa päässä syntynyt ajattelutapa, että ex vaimo olisi edelleen kiinnostunut ex miehestä jonka on lempannut pihalle. Kun arki ei olekkaan ihanaa ja mies täysin tollo, niin aletaan keksimään näitä hömppäjuttuja.
- Mieti vähän
Uusikkojen? Kukahan täällä vaahtoaa siitä miten exä on rakkain ja exä on parhain? Lissu, eikä yksikään uusikko.
- äijä pellolle
talousintressejä tai ei, niin ei muuta kuin äijälle kenkää. Ei paljon se omakotitalo lohduta jos ei ole rakastavaa miestä. Nykypäivänä yksinhuoltajat pärjäävät aivan hyvin, saathan yksinhuoltajakorotuksen ja elaritkin vähintään valtiolta,jos mies ei maksa.
Ihan älytöntä katsella sellasta miestä joka haikeilee eksän perään ja haluaisi lapsenkin tämän kanssa. Eikö sen pitäisi jo kerro sinulle, että olet ollut vain jonkinsortin korvike eksän jälkeen ja lapsi sinun kanssasi vahinko, ainakin miehelle. Oletteko naimisissa? jos ette, niin tarkista sosiaalitoimistosta, oletko lapsen yksinhuoltaja, eli oletteko isyystunnustuksen aikana laatineen yhteishuoltajuuspaperit, vai ette. . Tämä takaa ainakin sen, ettei miehellä ole samanlaisia oikeuksia lapseen kuin jos olisi yhteishuoltajuus, mutta hän on kuitenkin velvollinen maksamaan elatusavun..- 6+15
Luephan tarkemmin aloittajan tekstiä ennenkuin rupeat vastailemaan. Ovat aviossa. Suomalaisissa on hyvin yleinen vika se luetun väärinymmärtäminen, tästä ketjusta huomaa, se suorastaan paistaa.
- äijä pellolle
6+15 kirjoitti:
Luephan tarkemmin aloittajan tekstiä ennenkuin rupeat vastailemaan. Ovat aviossa. Suomalaisissa on hyvin yleinen vika se luetun väärinymmärtäminen, tästä ketjusta huomaa, se suorastaan paistaa.
no jäipä tuo lukematta, mutta eipä sillä ole muuhun vastaukseeni mitään muuttavaa tekijää. Ovat aviossa tai eivät, niin moisen äijän joutaa potkia pellolle. Lapsen kannalta kurjaa mutta joskus on ajateltava myös itseään. Lapsi on vielä niin pieni, ettei ymmärrä, mutta jos vanhemmat elävät kurjassa liitossa, niin kyllä lapsi sen sitten muutaman vuoden päästä ymmärtää
"Ei paljon se omakotitalo lohduta jos ei ole rakastavaa miestä..."
Ajattelen tismalleen samalla tavalla kanssasi hyvä nimimerkki "äijä pellolle", niin käytännöllinen Neitsyt kuin horoskoopiltani olenkin!
- eemildkaödirueru
Onko se ihme jos puolisot rakastavat toisiaan? Minusta ei, miehelle laastari on vain lomaa, kun asiat selvii, on se ensimmäinen rakkaus aina paras.
Miksi kysyt moista kyssärii? Kyllä se pitää tietää että ekat on aina parhaita.- herätkää
sairasta katsoa menneeseen vuosi vuoden perään kun maailma on ihania ihmisiä täynnä, herää kysymys missä on ko. kaltaisten ihmisten itsereflektiotaidot, moraali ja kyky hallita omaa elämää ja kunnioittaa myös muiden tuollaisessa sairaassa pelissä toimivien pelinappuloiden oikeutta rakastetuksi tulemiseen
harvoin ne eksät on enää kovin kiinnostuneitakaan, ihmiset muuttuvat todella paljon vuosien kuluessa ja eroihin on aina jokin syy, puolella tai toisella!
- Kunnon laastit
Hanki miehes kanssa yks lisää ja laita se siittämään exä. Tulee tasapeli. Johan teillä on jo potut ja muussit sekasin.
- jos naamasi kestää
Eroaisin, turpiin vielä sinäkin saat, jos jatkat, saat tietty talosta puolet, kun eroot, vai onko talo sen arvoinen et voit ottaa turpiis vaikka joka viikko?.
- keksi parempi
hyvä provo
- makezu66
Kuuntele sydämesi ääntä ja harkitse asioita monelta kantilta. Mikään kiire sinulla ei varmaan ole? Jos siltä vielä tuntuu harkitkaa parisuhdeneuvontaa. Suhdetta pitää myös hoitaa nk.auton määräaikaishuollot. Moni mies esim.hoitaa autonsa paremmin kuin parisuhteensa, vaikka asia pitäisi olla toisin ja sitten vierraannutaan toisistaan. Ottakaa yhteistä aikaa ja lomaa.
- pihalle vaan
heitä pihalle niinkuin ex teki, alkaa haikailla sinun perään. näitä unikuvan haikailijoita maailmassa riittää. Ansaitset parempaa, talon takia ei kannata jatkaa, aina saa katon pään päälle. lapsella tietty oikeus molempiin vanhempiin
- Pidä se
Sika !
- vbttttttttttttt
Hyvänenaika, mitä sinä oikeino dotit? Ettämies rakastuisi sinuun?? Hah.. kuulu laastari suhde se toinen on aina. Todistettu on. Miun ukko se pörräsi pitkään perässäni kun itse lähti, mutta kun annoin ymmärtää että takasin ei tulla jos lomalle lähtään... niin nyt itkee ja on yksin. Hihiii... en ikinä ottaisi takasin. Naurattaa niin kun mies kärsii.. meillä on hyvä elämä nyt.
- Sellanne juttu, että
Keskitytääs nyt siihen oikeasti relevanttiin asiaan. Antaako exä hoonata B-rappua ?
- josemanuel
Idiootti vempula!
- xxxx1
potku perseeseen vaan ja sanoa että antaa mennä ei yksi mies maailmaa kaada.
- kurre1
omaisuus tasku kokoon nopeasti!!
- nobody4
vaihda lapsiin ja mieluiseen lemmikkiin (Esim. koiraan) jos 5v päästä kysytään, olet onnellisempi kuin nyt.
- Kansalainen
OTSIKKO
"Aviopuolisoni haikalee entisen naisystävänsä perään ja haluaa jopa lapsen tämän kanssa. Meillä on yhteinen lapsi, enkä halua lisää lapsia. Ulospäin täytyy teeskennellä. Taloudellisista syistä erokaan ei ole hyvä vaihtoehto. Mitä teen?"
"Taloudellisista syistä erokaan ei ole hyvä vaihtoehto"
VASTAUS
Tuo on erittäin hyvä esimerkki siitä millaisia akat ovat.
Akkojen maailmassa vain raha, ahneus ja rakkaus ja "välittäminen" kulkee käsi kädessä. akkojen välittäminen on todellisuudessa "kulissivälittämistä" ja sen esittämistä, loolivetoa. Tämän olen itse nähnyt liian monta kertaa ja hyvin moni ystäväkin omaa omakohtaisi kokemuksia eikä vain miehet, myös naiset.
Tästä ko. aiheesta on kirjoitettu tuhansia kirjoja maailmalla ja tehty uutisia tv-ohjelmia, elokuvia ja joka todistaa että akat ovat narsisteja, patologisia ja valmiita tekemään mitä tahansa pyrkimystensä eteen kuten valehtelemaan oikeudelle, viranomaisille, läheisille (rakkaimmilleen) salatakseen tosiasiat ja pitääkseen läheiset kannattajajoukkoinaan. Mikäli totuus tulisi lähisille (kannattajajoukoille) ei huijareilla olisi ketään tukijaa.
He "ystävät" jotka tukevat petosta tai petollista ystäväänsä, ovat petollisen ilmentymän esimerkkimalleja jotka kykenevät samaan moraalittomaan tekoon kuin se ketä ovat valmiita tukemaan. Tämä petollisen tuen antaminen petoksen tehneelle ihmiselle kertoo hyvin paljon tukensa antaneensa ihmismielestä ja sen kieroudesta, kaksoismoraalista, kaksinaamaisuudesta sekä mädännäisyydestä.
Ilmainen vinkki.
Miehille tiedoksi. Älä luota naiseen koskaan, ikinä, milloinkaan!
Näe ja tunnista tekorakkaus, välittäminen (valerakkaus) ja kavaltava ihmismieli.- Luonnollistaa
Erittäin ansiokas teksti. Mitä enemmän naisiin tutustuu ja katselee ympärilleen, sitä ilmeisemmäksi tulee tuo, että kaikki rakkaus taitaa sittenkin olla naisten taholta vain joko riippuvuutta ja isäkomplekseja, resurssien hankintaa varten tehtyä tekorakkautta, seksuaalista himoa ja välittämistä sen takia, että se jotenkin edesauttaa itseä.
Nainen ei oikein pysty rakkauteen. Niin se vain on. En tiedä miksi. Ei se ole hyvä tai huono asia mutta niin vain on. Se on huono asia, että miehille syötetään tuota valhekuvaa.
http://www.youtube.com/watch?v=bZ7a3_uQ4fU - huh huh
Nimimerkille kansalainen
Mistä ilmenee, että vaimo ei rakasta miestään? Kuka tässä on ilmoittanut että haikailee exän perään, ja haluaa lapsen hänen kansssaan. Eikös se ole tuo mies tehnyt niin. Eikös tuo mies ole ihan itse tuhoamassa perhettään ja ilmaissut tekstiä joka kertoo sen ettei hän rakasta puolisoaan.
Miten se nainen nyt on pettänyt, ja ollut vain rahan vuoksi. Kerropa?
Eikös se mies ole sydämetön ja julma kun toimii noin, onko nuo rakkauden tekoja?
Eikös ne kerro miehestä sen että hän on koko ajan rakastanut exäänsä, ja pitänyt petollisesti laastarinaan nykyistä puolisoaan, ja uskotellut hänelle valheita, ja perustanut perheenkin valheelle. Tehnyt petollisen teon kun on edennyt niin pitkälle että hankkinut lapsenkin ja omakotitalon ja jossa perheenä pitäisi elää vakaata elämää ja satsata lasten kasvatukseen ja perhe-elämään. Mieshän on valehdellut naiselle kaiken. Naiselta on vedetty matto jalkojen alta yllättäin, ja hän joutuu tasapainottelemaan kahden välillä. Tietty huoli perheen tulevaisuudesta juuri hankitun omakotitalon menetys ja kaikki sen eteen tehdytponnistelut valuneethukkaan. Samoin jatkuvuus ja turvallinenkoti hajotettu lapselta.
Kuka ei nyt jälkikasvaan haluaisi kasvattaa mahdollisimman hyvissä oloissa, kai jokainen haluaa parasta lapsellensa. Mieshän tässä ei halua hyvä ei vaimollensa eikä lapsellensa. Pelinappuloina käyttää omassa sairaasa pelissään.
Mies on se joka ei rakasta ketään. Käyttää ihmisiä kuin esineitä hyväkseen, ja kun mielenkiinto katoaa, heittää pois noin vain.
Perustelepa kannanottoasi! Miten tuo nainen on ollut tuossa epäluotettava kerropa?
Kenen mieli on kavala, ja kenen rakkaus on tekorakkautta, ja kuka välittää? - huh huh
Kansalaiselle
Tuossa tekstissähän ilmenee, että mies on täys luuseri. Hän ei pysty kantamaan vastuuta teoistaan, joita on itse tehnyt. Hän ei kykene aitoon välittämiseen ja rakkauteen vaan häiritsee ja alistaa vaimoansa saaden hänen ajatuksensa hämmennykseen. Riistää naiselta mahdollisuuden aidostii rakastaa miestään,perhettään ja lastaan ja satsata niihin. Mieshän on vetänyt maton naisen jalkojen alta, ja tehnyt täysin petollisia ja katteettomia lupauksia.
Mietipä omalle kohalles, jos sinä olisit pienen lapsen äiti, jopa useamman lapsen äiti, ja ukkos pistäis sut pellolle yhteisestä kodista noin vain. Tai asetupa sen lapsen asemaan, sen avuttoman pienen lapsen asemaan, joak on täysin riippuvainen vanhempiensa hoivasta. Miltä moinen menettely mahtas tuntua?
Että nainenko syyllinen. Olisko syytä katsoa peiliin. Mietipä koko eroprosessia miten kriisiyttävä ja raskas se on juuri tuossa elämänvaiheeessa. Haluaisitko itse kokes saman kohtalon?
Mieshän tuossa haluaa tuhota omat jälkeläisensäkin. Vastuuton luuseriäijä. - sil on vikaa päässä
huh huh kirjoitti:
Kansalaiselle
Tuossa tekstissähän ilmenee, että mies on täys luuseri. Hän ei pysty kantamaan vastuuta teoistaan, joita on itse tehnyt. Hän ei kykene aitoon välittämiseen ja rakkauteen vaan häiritsee ja alistaa vaimoansa saaden hänen ajatuksensa hämmennykseen. Riistää naiselta mahdollisuuden aidostii rakastaa miestään,perhettään ja lastaan ja satsata niihin. Mieshän on vetänyt maton naisen jalkojen alta, ja tehnyt täysin petollisia ja katteettomia lupauksia.
Mietipä omalle kohalles, jos sinä olisit pienen lapsen äiti, jopa useamman lapsen äiti, ja ukkos pistäis sut pellolle yhteisestä kodista noin vain. Tai asetupa sen lapsen asemaan, sen avuttoman pienen lapsen asemaan, joak on täysin riippuvainen vanhempiensa hoivasta. Miltä moinen menettely mahtas tuntua?
Että nainenko syyllinen. Olisko syytä katsoa peiliin. Mietipä koko eroprosessia miten kriisiyttävä ja raskas se on juuri tuossa elämänvaiheeessa. Haluaisitko itse kokes saman kohtalon?
Mieshän tuossa haluaa tuhota omat jälkeläisensäkin. Vastuuton luuseriäijä.Kyllä tuollaisesta toiminnasta tulee puolisolle pahat mielenterveysongelmat ja lapset tulee kärsimään myös mielenterveysongelmista jos on tuollainen hullu isä! Olen kuullut paristakin tapauksesta jossa jopa vähän yli 10-vuotiastta lasta on jouduttu viemään mielisairaalaan kun iskä on niin hullu & paska ja koko perhe on sairastunut!Todella paha tilanne jos tuo kertomus on totta. AP:n mies on yksinkertaisesti jotenkin sairas päästään. kyllä tuossa koko perhe tarvitsee hoitoa ja kiireesti.Sinänsä itse miehen kommentille eksän kanssa lapsen hankkimisesta ei voi kuin nauraa, niin pahasti viiraa jos tuollasta suoltaa omalle vaimolle ja lapsen äidille. Mutta tuskin se vaimon asemassa naurattaa...
- Kulta kultasein
Ja miehet on ihan samaa shittiä.
Mies, jos kuka, voi pokerinaamalla puhua mitä tahansa sontaa ja tätä ei ole tarpeen maailman median todistamaksi väittää, olen sen itse kokenut monesti.
Mies on koska tahansa valmis uuden "tavaran" hajun houkuttamana pettämään vaimon, lapset, vanhempansa, kaverinsa, firmansa ja isänmaan.
Rahaa mies rakastaa niin että epäilee jokaisen olevan hänen vaihtelevan paksuisen lompakkonsa perässä.
Olen kuullut sanottavan, että ollakseen onnellinen mies tarvitsee kunnioitusta ja nainen rakkautta, eikä kumpikaan ei tähän pysty. - suoraselkäinen mies
sil on vikaa päässä kirjoitti:
Kyllä tuollaisesta toiminnasta tulee puolisolle pahat mielenterveysongelmat ja lapset tulee kärsimään myös mielenterveysongelmista jos on tuollainen hullu isä! Olen kuullut paristakin tapauksesta jossa jopa vähän yli 10-vuotiastta lasta on jouduttu viemään mielisairaalaan kun iskä on niin hullu & paska ja koko perhe on sairastunut!Todella paha tilanne jos tuo kertomus on totta. AP:n mies on yksinkertaisesti jotenkin sairas päästään. kyllä tuossa koko perhe tarvitsee hoitoa ja kiireesti.Sinänsä itse miehen kommentille eksän kanssa lapsen hankkimisesta ei voi kuin nauraa, niin pahasti viiraa jos tuollasta suoltaa omalle vaimolle ja lapsen äidille. Mutta tuskin se vaimon asemassa naurattaa...
"Mieshän tuossa haluaa tuhota omat jälkeläisensäkin. "
Ja niin tuhoaakin.
Ei tarvitse miettiä mistä mielenterveysongelmat tulevat kun lukee tällaisia kirjoituksia, matalaan moraaliin kuuluvat pettäminen, selän takana puuhastelu, huoraaminen, ynnä muut. Olen itse mies ja olen aina seurustellessani tehnyt selväksi haluanko vai enkö halua olla kumppanini kanssa. Tämä takaa hyvän omantunnon.
Huono omatunto jäytää luita kuin syöpä(olisikohan siinä syövänkin todellinen syy?), ja tämä todetaan jo niinkin vanhassa kirjassa kuin Raamattu. Ja pitää paikkansa. - järki kutistunut
sil on vikaa päässä kirjoitti:
Kyllä tuollaisesta toiminnasta tulee puolisolle pahat mielenterveysongelmat ja lapset tulee kärsimään myös mielenterveysongelmista jos on tuollainen hullu isä! Olen kuullut paristakin tapauksesta jossa jopa vähän yli 10-vuotiastta lasta on jouduttu viemään mielisairaalaan kun iskä on niin hullu & paska ja koko perhe on sairastunut!Todella paha tilanne jos tuo kertomus on totta. AP:n mies on yksinkertaisesti jotenkin sairas päästään. kyllä tuossa koko perhe tarvitsee hoitoa ja kiireesti.Sinänsä itse miehen kommentille eksän kanssa lapsen hankkimisesta ei voi kuin nauraa, niin pahasti viiraa jos tuollasta suoltaa omalle vaimolle ja lapsen äidille. Mutta tuskin se vaimon asemassa naurattaa...
"AP:n mies on yksinkertaisesti jotenkin sairas päästään."
Sen isot aivot on kullinnupin kokoiset. - kuka tuo kiusaukset?
Kulta kultasein kirjoitti:
Ja miehet on ihan samaa shittiä.
Mies, jos kuka, voi pokerinaamalla puhua mitä tahansa sontaa ja tätä ei ole tarpeen maailman median todistamaksi väittää, olen sen itse kokenut monesti.
Mies on koska tahansa valmis uuden "tavaran" hajun houkuttamana pettämään vaimon, lapset, vanhempansa, kaverinsa, firmansa ja isänmaan.
Rahaa mies rakastaa niin että epäilee jokaisen olevan hänen vaihtelevan paksuisen lompakkonsa perässä.
Olen kuullut sanottavan, että ollakseen onnellinen mies tarvitsee kunnioitusta ja nainen rakkautta, eikä kumpikaan ei tähän pysty."Mies on koska tahansa valmis uuden "tavaran" hajun houkuttamana pettämään vaimon, lapset, vanhempansa, kaverinsa, firmansa ja isänmaan. "
No sanopa wiseguy, miksi naiset sitten perseet levällään mainostaa omaa tavaraansa alvariinsa?
- jksiisgshs
Pilaat vain oman suhteesi olemalla kulissiliitossa.
Kun voisit olla oman rakkaasi kanssa suhteessa joka toimii.
Voi olla että nyt tuntuu että kulissikin parempi kuin ilman, mutta viiden vuoden päästä, talo edelleen miehellä, hermosi riekaleina ja sitten olet edelleen yksin.
Anna miehen mennä ja etsi itsellesi uusi. - Eräs vaan silloin ..
Todennäköisesti hän eroaa sinusta heti kun löytää uuden jos on sinulle jo noin sanonut X:stä. Varaudu tilanteeseen jo etukäteen (ilman hänen tietämystään). Käy keskustelemassa pankissa yms. Eli tilanne ei tule sinulle sitten yllätyksenä.
Itse tein kerran niin (oli samantapainen tilanne) että oikein toivoin että toinen löytäisi toisen että pääsisi eroamaan ilman väkivaltaa. Hän onneksi löysikin sitten toisen ja koetti nöyryyttää. Luuli siis voittavansa, tyypillistä tuollaisille luonteille josta kerroit.
Sisäisesti olin tyytyväinen, että pääsin eroon. - M-skorppari
Olen kahdelle entiselle naiskaverille sanonut, että ei tarvitse perään soitella. Itse kuitenkin lähetin viestiä toiselle jouluna, ja se toinen soitteli äidilleni, perääni kysellen -tietää, että olen taas sinkkuna. Ei se entisen suhteen lämmittäminen toimi. Virheet eivät koraudu, vaan uusivat ja pahenevat vaan. Se vaan menee psykologisesti niin: Entiselle mukavuusasteelle heittäytyvä tekee samat virheet uudelleen. Sama juttu pätee myös ns. korvaavassa suhteessa: se korvaaja ottaa vaan sijaisroolin. Näin se on. Ihan tutustumalla ja toista kunnioittamalla pitää uudessa suhteessa edetä.
- höpötin
Sanoisin että antaa haikailla. Jos eroa haluat tuon takia niin sitten eroatte.
Yleensä tuo haikailu kyllä loppuu kun tajuaa ettei siitä mitään tulisi enään kuitenkaan. Jos ei oikeasti ymmärrä panostaa nykyiseen suhteeseen tarpeeksi se on tuhoon tuomittu kuitenkin. Kannattaa miettiä mitä itse haluaa.
Toista ei kannata yrittää muuttaa. Itse voi muuttua jos sitä tarpeksi haluaa.
Jos nykyisen hyvän päälle ymmärrä ja osaa arvostaa sitä on parempi erota.
Elämä on joskus mustavalkoista. - ijdfhj
Jos olet noin tyhmä, että lähdet tuollaiseen hölmöilyyn , voit sen kunniaksi saman tien vetää vetää uittun päähäsi.
- 13+18
Kulissia se liitto oli alunperinkin, nyt se vain näkyy selvästi, eikä se ole epätavallista. Ihmiset yleensä eivät tiedä keitä he ovat tai mitä aito minuus edes tarkoittaa, ja kuinka aito parisuhdekaan voi olla niistä lähtökohdista? Voin suositella jokaiselle aidon minuuden löytämistä, sen jälkeen alkaa parisuhteetkin toimimaan. Toimivaa tietoa sen tekemiseen löytyy Alkuajatuksesta, googlaa ja käy hakemassa Aito Itse sähkökirja, jonka voit ladata maksutta. Siitä on hyvä aloittaa.
- herkko metsämies
Lempaa jätkä angolaan
- Kaapin paikka
Kriisihän tuossa on. Mulla ei ole siihen ratkaisua, mutta kerron sen että siskonmies tuli kaapista pihalle yli kymmenen vuoden jälkeen. Ei se varmasti helppoa ole kummallekaan mutta sisko otti sen aika raskaasti. Oliko kaikki ne vuodet vain teeskentelyä? - kato kun sun faijas tykkääkin miehistä voi vittu. Miten tämä liittyi avaukseen, en tiedä mutta kirjoitinpahan kuitenkin.
- kylläpänaurattaa
Ap on ihan selvästi lesbo. Nyt purkaa mieheensä sen kun ei uskalla tulla kaapista.
Saattaa olla jopa mieleltään epäterve. Kaikenlaisia friikkejä sitä onkin irrallaan. - !!!
Kui joku voikaan kysellän noin hölmöjä...? Jos et ite tiiä mitä tehdä, niin siinäpähän ihmettelet!!! DAA!
- elv3
Kattilat jakoon avioero vireille ja sitten kun siltä tuntuu uutta suhdetta kehiin. Ymmärtääkseni lapsen etu on tärkein eroon liittyvissä kysymyksissä. apua saa varmaan perheasioitten neuvottelukeskuksesta.
- lukija
eli sulle on raha ja maine eli se kulissi tärkeämpi kun oma terveytesi ja lapsenne terveys, kuule kyllä sä pärjäät, nenä pystyyn ja pois sieltä kynnysmatto hommasta heti, nykyään on olemassa erilaisia virkailijoita jotka auttavat sopimaan tapaamiset lapsen kanssa jne jne, et ole ainoa joka eroaa, ajattele asiaa lapsen kannalta, ihan taaperokin vaistoaa että välit eivät ole kunnossa.
- 2 maailman
typerintä asiaa; yh-äidit ja uusioperheet.
Kumpikin on tuomittu tuhoon alusta lähtien.
B-luokan kansalaisia mokomat hah!! No jopas olet onnistunut miehen valinnassa. Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä!
- köksä möksässä kux
Ei se eksä huoli sun nyksää kun on huonoksi todennut ja pellolle heittänyt.
Kysy siltä nyksäs eksältä vaikka. - kysymys-
Sanoiko hän sen kerran pari - vai hokee edelleen? Siinä on eroa, riippuen mistä on kyse. Lakimiehen kanssa juttele, niin omaisuus (avioehto) ja lapsiasiat voi hoitaa papereilla etukäteen, saat vaimonkin allekirjoittamaan. Voitte asua lähekkäin jolloin lapsen kuljetus eestaas toimii ja ei olisi kiistaa niin kauheasti. Haluaako vaimosi siis toisen miehen, ettet enää kiinnosta? Vai oliko se riidassa sanottua?
Haluaako hän erota ja etsiä toisen miehen? Mitä sinä haluat nyt? Auttaako parineuvoja selvittämään, vai onko selvä homma. Voi sinne parineuvontaan mennä vaikka eroaisi. Jos hän -hokee- nytkin exää ja haluaisi olla miehen kanssa, sitten hänelle lienee joku uusi mies parempi. Hänellä ei ehkä olisi tunteita silloin sinuun? Selvittäkää.- korjaan.
Ymmärrän pettykyksesi. Enkä siis tarkoita että uusi mies on parempi sinua, vaan siis nainen haikaa ja kuvittelee että jossain on parempi. Jolloin rakkaus olisi loppu ja uuden joutuisi hakemaan. :( Mutta onko asia niin, se kannattaa selvittää.
- now66
Ajatteletko nyt itseäsi ja omaa taloudellista etuasi vai lasten parasta. Haloo! Jos puolisosi ei ole sinusta kiinnostunut, vaan ex puolisostaan ei paljon ole tehtävissä. Häntä ei todellisuudessa yhteinen elämänne tai SINÄ kiinnosta vaan se mitä teillä on.
- ei käy aika pitkäksi
Ja väkivaltaisen miehen otit itsellesi, ja lapsenkin teit, ja naimisiinkin menit.
Vamppasitko alunperin toisen naisen miehen, kun ukkomieheen iskit näppisi,vai oliko eronnut jo kun aloitte seukkaamaan? Etkö tiennyt väkivaltaisuudesta ja mustasukkaisuudesta ennen avioon menoasi? Vai oletko itsekin narsku.
Onko hän sinusta ollut mustasukkainen? Jos ei, et ole hänelle mitään muuta kuin korvike, tai tässä exvaimossa on ollut jotain vikaa, on kenties narsku.
Tiedätkö exän tilanteesta, haluaako hän ottaa miehesi (exänsä) takaisin, vai ovatko nämä asiat vain miehesi päässä syntyneitä ajatuksia, joilla ei ole todellisuuspohjaa.
Onko miehesi ollut yhteydessä exäänsä? Mistä tiedät ettei se exä halua rikkoa nyt teidän liittoa, ja alkanut pyörittää exmiestään, lupaillen uutta alkua.Ja kun ukko on saanut uuden alkunsa heittää pellolle, kostaa näin miehelle. Joka tietty voi olla myös sinun onnesi, että pääset näistä "sairaista kuvioista" eroon. Varsinkin silloin jos et itse ole soppaa ollut keittämässä. Mutta jos olit keittämässä, ei auta kun kestää ja hyväksyä tapahtuneet asiat.
En usko, että, jos exä on tervejärkinen, että alkaa tollasen kanssa lapsia vääntää, saati mennä uudelleen yhteen. Mihin se mies on siitä muuttunut, ei mihinkään. Ja jos exä on narsku, minin se muuttuu ei mihinkään.
Niin kuin näit, narsku, narskut sotkevat toimillaan oman elämänsä ja toistenkin, ja jatkavat sitä hamaan hautaan saakka.
Tuosta nyt ei ota selvää kuka teidän kolmiodraamasta. Jos olet tervejärkinen, otat ja lähdet ja jätät nämä hoitelemaan suhdekuvionsa miten tahtovat. - mietipä tarkkaan
Oletko aloittaja miettinyt sitä vaihtoehtoa, ettei mies tosiasiassa haikailekaan eksänsä perään, vaan yrittää noilla puheilla saada sinun itseluottamustasi murenemaan? Voisi sopia kuvaan, jos ex on heittänyt miehen elämästään väkivaltaisuuden ja mustasukkaisuuden vuoksi.
Sen vuoksi tulin tuota ajatelleeksi, sillä minun ex- mieheni alistaa uutta vaimoaan kyseisellä tavalla. Hän alisti aikanaan minuakin. Muilla keinoin tosin, mutta henkistä väkivaltaa se oli yhtä kaikki. Mies mm. samaan aikaan vonkasi minua sänkyyn ja kihlasi uuden naisensa. Minä kieltäydyin, mutta sain myöhemmin tietää, että mies on valehdellut meidän olleen sängyssä.
Taloudelliset intressit oli minullakin, mutta ne eivät aikuisten oikeasti merkitse mitään, jos elämä on pelkkää hélvettiä komeissa kulisseissa. Nyt asun kaupungin vuokra- asunnossa ja olen ensimmäistä kertaa elämässäni vapaa ja onnellinen. Lapset saavat tavata isäänsä niin paljon kuin haluavat. Tai saisivat, jos haluaisivat. Heidän mielipiteensä otetaan onneksi jo huomioon, eikä kumpikaan ole erityisen kiinnostunut tapaamaan isäänsä, jota lähinnä pelkäävät ja inhoavat.
Voit joutua taistelemaan lapsesta ja muustakin, mutta se on sen arvoista. Tee lapsellesi palvelus, ja järjestä hänelle hyvä koti. Jos sinä kärsit tilanteestanne, niin aivan varmasti lapsesi tekee niin ja monin kerroin enemmän.- jo on meininkiä
Ja uusi nainen meni kihloihin, vaikka ukko ilmoitti naineensa exäänsä edellisenä iltana. Jo valmiiksi kihloihin mennessään halveksi valloitustaan. Ja täydestä meni vielä.
Jos teillä oli komea talo, nainen oli enempi sen perään kuin ukkosi. Veikkaan.
Saiko narsisti narsistin?
Sehän nostaa miehen itsetuntoa, kun on mistä naiselle antaa. Varsinkin heikkoitsetuntoisen narsistin. Siinä ei paljon entisen perheen jäsenten tunteet ja kohtalo paina vaa`assa.
Minulla on myös samanlaisia kokemuksia ex narsistimiehestäni, joka yllättäin yhtenä iltana kertoili lapsille tehneensä sellaisia suunnitelmia, että äiti saa lähteä ja hän jää lasten kanssa asumaan taloon. ( juoksi vieraissa ja petti koko ajan)
Narsku vaan ei ottanut huomioon kenelle puhui, ja mitä niistä puheista seuraisi, ja joutui itse lähtemään, eikä auttanut mikään.
Kyllä sinun on varmaan parasta erota, ja pyytää taloudellisen tilanteesi järjestämiseen apua ja neuvoja läheisiltä, ja vaikka pankista.
Jos minun AVIOMIEHENI ilmoittaisi nyt rakastavansa jotakuta toista naista, ja vieläpä haluavansa lapsen tämän kanssa, en jäisi ko. liittoon. (Onneksi näin ei ole.)
Voimia sinulle, kun eroat raakoine puheineen henkistä väkivaltaa harjoittavasta ukkelista(si)!- kroooooooh
Tiedätpä paljon. Oletko varma, että hän edes haikailee eksän perään, onko hän sanonut niin? Eri juttu sanoa haluavansa laspen, oikeasti haluta lapsi ja haikailla kenenkään perään. Voisit katsoa peiliin. Mitä menit naimisiin äijän kanssa, joka selvästi inhottaa sinua? Miksi menit ns sitoutumaan taloudellisesti, eli elät sen rahoilla ja raha on nyt sitten ainoa syy pitää se? Sori vaan mut oot mustasukkainen narsistin paska.
- huh huh
Luonnehäiriöisten alistamiskeinot ovat melkoisia. Siinä se nähtiin taas, miten ne toimii.
Kohta sun itesluottamus on romuna, ja miehesi alkaa syytellä sinua siitä sopasta jota alko keittää ihan ite. Huomaatko, heitti kehiin eka ajtuksen, jolla alkaa keitosta hämmentää uhriensa päässä. Narskun kuherruskuukausi näyttää olevan ohi. huh huh kirjoitti:
Luonnehäiriöisten alistamiskeinot ovat melkoisia. Siinä se nähtiin taas, miten ne toimii.
Kohta sun itesluottamus on romuna, ja miehesi alkaa syytellä sinua siitä sopasta jota alko keittää ihan ite. Huomaatko, heitti kehiin eka ajtuksen, jolla alkaa keitosta hämmentää uhriensa päässä. Narskun kuherruskuukausi näyttää olevan ohi.Anteeksi, mutta nimimerkit "krooooooh" ja "huh huh",
onko teillä jotakin "inside" - juttua keskenänne? Kommenttinne eivät oikein avaudu näin ulkopuolisille.- huh huh
Anteeksi, mutta nimimerkit "krooooooh" ja "huh huh",
onko teillä jotakin "inside" - juttua keskenänne? Kommenttinne eivät oikein avaudu näin ulkopuolisille.Maruna alkuperaiselle' niminerkiltä huh huh
Minulla ainakaan ei olemitään inside juttua.
Kommenttini koskee nimimerkillä mietipä tarkkaan kirjoittajan tekstiä ja aloittajan tekstiä, joka sopii luonnehäiriöisiinkin ja heidän käyttäytymismalleihinsa.
kroooh-nimimerkin kirjoitus ei avaudu minullekaan kokonaisuudessaan.
- Rakkaus on totta
En haikaile lapseni isän perään, mutta haikailen kyllä kovastikkin entisen miesystävän perään. Kävi vain niin, että huomasin hänen suurenmoisuutensa liian myöhään. Onneksi voi elää kuitenkin aivan normaalia arkea. Se oli kyllä aitoa hullaantumista ja rakkautta ja siksi tuli ne tuliset riidatkin. Olis se vaan taas kiva tapella :)
Minusta riitely ei ole mistään kotoisin! Sain aivan tarpeeksi riidellä 5,5 vuoden mittaisessa nuoruuden suhteessani.
Nykyisen mieheni, josta myös tuli aviomieheni, en juuri riitele. Olemme useimmista ISOISTA PÄÄTÖKSISTÄ SAMAA MIELTÄ, ja mielipiteemme useimmista asioista ovat samanlaiset. (Tuntuu kuin olisimme jonkinlaiset "sielunkumppanit"! Esimerkiksi viehättävimmät kissarodut ovat meistä Maine Coon ja norjalainen metsäkissa.)
- en ylläty enää
Kannattaako ottaa niitä muiden jämiä.
Kannattaa, kannattaa! Minäkin löysin hienon jätetyn miehen syksyllä 1999.
Aloittajankin olisi parasta IRROTTAUTUA nykyisestä miehestään, taloudelliset asiansa parhaalla mahdollisella tavalla järjestäen. VAIKKA MITEN PÄIN MIETTISIN, niin kuulostaa käsittämättömän rajulta, että ap.:n mies voi sanoa tälle päin naamaa, haluavansa lapsen toisen naisen kanssa. Vielä hälyyttävämpää on, JOS AP.:n MIES PUHELEE TÄLLAISIA JUTTUJA JATKUVASTI!
- ihmettelijätyty
kyllä nykyinen yhteiskunta on SAIRAS..pahemmaksi taitaa vaan mennä..ihmiset kaikkine ihmissuhteineen...jos joku haikailee exänsä perään niin eikun menox vaan..toivottaisin vielä ONNEA..outoa kyllä mutta niin pitää tehdä,kun hyvältä tuntuu..
- oh my lord
Niin on valittava raha, rakkaus tai oma mielenterveys. Valitse niistä.
Aina kannattaa valita oma onni ja mielenterveys! Omaa mielenterveyttää tai onneaan ei kannata vaarantaa miehen omaisuuden vuoksi. (Itse olen vain keskustellut jokusen varakkaamman miehen kanssa. Osa oli yhtä vähän kiinnostunut minusta naisena kuin minä heistä miehenä, ja pari vaikutti NIIN KYLMÄLTÄ, ITSEKKÄÄLTÄ JA OMAN VOITON PYYNNIN SOKAISEMILTA, etten välittänyt heihin suusanallista jutustelua enempää tutustuakaan! )
Miksi ylipäänsä tarrata johonkin "pas**n luonteiseen" tyyppiin kiinni, vain siksi, että tämä on rikas (?)
- tietäjä
Missä on itseluottamuksesi?
Kyllä tuollaiset puheet minustakin aika "erikoisilta" kuullostavat. Mielestäni vaihtoehtoisia syitä "loukussa olijan" MIEHEN puheisiin on kaksi:
Ensimmäisen vaihtoehdon tapauksessa mies tarvitsee mielestäni ammattiapua. Toisen vaihtoehdon toteutuessa, vaimon on parasta erota.- Aviitta Kotvanen
Hi,hi alakukku ei ole yläkukku vaikka molemmat liikkuvat pellollansa ja ovat yhtä märkiä.
- salamyhkä
Nämä aloitukset ovat niin toinen toisensa jälkeen samankaltaisia joten kyseessä varmaan puheenaiheita keksivä automaatti. Aiheet aina tietysti sen verran intiimejä, että mielenkiinto herää.
En rupea jymäytettäväksi.No, ihan samaa minäkin ihmettelen hyvä
nimimerkki "salamyhkä"? Voisiko olla niin, että JOKU PALSTAN
YLLÄPITÄJISTÄ, on huomannut tietyntyyppisten keskustelujen
innostavan lukijoita kommentoimaan, ja suoltaa TOISTENSA
KALTAISIA ALOITUKSIA PÄÄSTÄÄN???
- Toinen Vaimo
Ryhdy 2 vaimoksi, 2 vaimoksi, 2 vaimoksi???!!!:)
- End off.
Miksi naiset ja äidit sekoilevat? Syy voi löytyä naisten alapäästä
Tässä pohdittavaa.
http://www.terveystalo.com/fi/Ajankohtaista/Artikkelit/Millainen-tauti-on-endometrioosi/
------------maruna_alkuperainen kirjoitti:
Tai joidenkin miesten yläpäässä:
http://www.youtube.com/watch?v=s065PeEkcz4piti kirjoittamania: jonkin miesten yläpäästä!
Vaikka tämä taitaa olla vähän liian kevyt vitsi ap.:n aloittamaan keskusteluun, jos se nyt ei ollut "provo".
- Älä hylkää itseäsi
Aika kiperä on tilanteesi, ei kateeksi käy. Ymmärrän kyllä ne "taloudelliset intressit", vaan osaatko arvostaa itseäsi? Onko tuo taloudellinen puoli sulle niin tärkeä, että olet valmis maksamaan siitä itsekunnioituksesi? Vai onko miehesi sen jo vienyt? Sellaisen vaikutelman jotenkin sain. JOS olet aviossa vai rahan vuoksi, etkä välitä miehestäsi pätkääkään, niin ok, silloin kenties olet vahvoilla ja senkun jäät miehesi kanssa elelemään.
Omalla kohdallani mieheni sai itsetuntoni romahtamaan niin, että jossain vaiheessa suhdettamme olisin ollut valmis vaikka "mihin", koska mieheni sai minut uskomaan, että olen ihan kelvoton. Jossain vaiheessa olin jo onneksi vahvistunut hiukan ja mieheni kysyessä, antaisinko hänelle luvan rinnakkaiseen suhteeseen, vastasin, että "vaihda koko nainen saman tien". Minusta tämä oli luokkaavampaa kuin jos olisin saanut tietää hänellä olevan tai olleen salasuhteen: vaatimus, että minun pitäisi hyväksyä moinen! Mieheni suuttui vastauksestani ja ymmärtämättä syytä hän päivitteli sitä jopa julkisessti.
Meni kyllä vielä vuosia, ennen kuin olin tarpeeksi vahva ottamaan eron. Siinä vaiheessa lapsemme olivat jo pois kotoa, joten riitaa niistä ei tullut."Jossain vaiheessa olin jo onneksi vahvistunut hiukan ja mieheni kysyessä, antaisinko hänelle luvan rinnakkaiseen suhteeseen, vastasin, että "vaihda koko nainen saman tien". "
Etkö sitten missään vaiheessa, vasta seurustellessanne, huomannut MIEHESI OLEVAN OMAHYVÄINEN NARSISTI, JO SALLII JA VAATII MUITAKIN SALLIMAAN ITSELLENSÄ jopa läheisiään loukkaavia käyttäytymistapoja? Tarkoitan, osasiko mirhesi peittää ilmeisen narsisminsa seurusteluvaiheessa, kun päädyit naimisiinkin asti?- älä hylkää itseäsi
"Jossain vaiheessa olin jo onneksi vahvistunut hiukan ja mieheni kysyessä, antaisinko hänelle luvan rinnakkaiseen suhteeseen, vastasin, että "vaihda koko nainen saman tien". "
Etkö sitten missään vaiheessa, vasta seurustellessanne, huomannut MIEHESI OLEVAN OMAHYVÄINEN NARSISTI, JO SALLII JA VAATII MUITAKIN SALLIMAAN ITSELLENSÄ jopa läheisiään loukkaavia käyttäytymistapoja? Tarkoitan, osasiko mirhesi peittää ilmeisen narsisminsa seurusteluvaiheessa, kun päädyit naimisiinkin asti?Niinhän se on, että narsismi ja muutkin persoonallisuushäiriöt pysysväy salassa vähintään avioliittoon asti. Eikä silloin 80-luvun alussa tunnettu koko sairautta - ainakaan nimeltä. Narsismihan näkyy vain lähimmille ja siksi uhrien on aluksi vaikea edes puhua asiasta kun kukaan ei tunnu uskovan.
Liittomme alussa vain hämmästelin, miten joku voi olla sellainen ja yritin peitellä ja pehmennellä puolisoni edesottamuksia. Koin helpotuksen kun sairaus alkoi mennä hänellä sen verran pahaksi, että muutkin ympärillä olevat ihmiset alkoivat ounastella jotakin. Vasta erään mieheni tuntevan ammatti-ihmisen sanottua suoraan, että kyseessä on sairaus, alkoivat silmäni avautua ja aloin ymmärtää enemmän ongelmiamme.
Nyt joka tapauksessa elän onnellisena yksin. Ahhh! - tiedän tapauksia
Ei tuollaiseen kysymykseen voi oikein vastata mitään mutta eropaperit kannattaa kiikuttaa nenän eteen ja laittaa välit TÄYSIN poikki, koska tuollaisilla persoonallisuushöiriöisillä on tapana kääntää kaikki oikean uhrin syyksi.
- Uutta matoa
- kokenut rouva
Älä ole mustasukkainen. Anna miehesi toteuttaa omia mielihalujaan, vaikka lapsentekoon saakka.
Kun tuon aika koittaa ihan osallistumiseen saakka, se tietää sinulla omaa aikaa.
Jokainen pyrkii tekemään omat virheensä. Älä estä. Anna tehdä. Seuraa sivusta ja ota opiksi.
Älä laita nimeäsi mihinkään paperiin. Älä ota maksusitoumuksia toisten virheistä.
Nauti ja katso!!
- Näin se vaan on.
Spekuloida voi miten, ja millä vaan. Totuus on se, ensimmäinen avioliitto on se ainoa oikea, varmaan niin miehelle kuin naiselle. Väärä sana, oikea, silti se mihin uskottiin kumpikin. Kaikki sen jälkeen solmitut avioliitot nyt vaan nivoutuu siihen ekaan. Ensimimäisestä erostasi et pääse eroon kahdessakymmenessä vuodessakaan, se kulkee mukana hamaan tappiin. Siihen pidä jämähtää, niin se vaan silti on.
- ainoa suunta-->
mene sinäkin eteenpäin
- Kulissi
Kulissiavioliitto, Kulissiavioliitto, Kulissiavioliitto!!!:)
- ota ero -
jos vähänki sulla vielä järki on tallella,,
JOOO; sitä se tietää ku ottaa toisen aviopuolison vaivoikseen,
miksi menit aikoinaan niitten avioliiton väliin,
on se kumma ku naiset ei viisastu,
mies rakastaa AINA ensirakkauttaan hautaan asti,
usei jos ei peräti aina mies huomaa tehneensä suuren virheen kun on menny uuden seireenin lloveen
mitä levittelit haarojasi toisen naisen miehelle , nyt joudut loppuikäsi kärsimään tekoasi, - omillaan
Se, joka "taloudellisista" syistä jää lapsen kanssa huonoon liittoon näyttämään parisuhteesta toivotonta mallia lapselle, pettää niin lapsen kuin itsensä. Itseään ja lasta kunnioittava nainen lähtee liitosta nimenomaa lapsen ja itsensä vuoksi.
Taloudelliseen tilanteeseen vetoaminen on vain mukavuudenhaluisen selitys itselleen. Läksin aikanaan kolmen lapsen kanssa ja pärjännyt olen, kun on ollut pakko. - Pera K
Joko tää on kova provo tai jotain muuta... Miehenä sanoisin et äijäs saat varmasti pidettyä ku heität vähähän sekuaalisuuttas peliin esim 15 den nylonit ja jotkut pitsi rintsikat... saat myös itse täydellisen ja pitkän nautinnon...siinä ahdasmieliset exätkin kyllä unohtuu... Tsemppiä
- kissis
Lukuisista viesteistä huolimatta se totuus taitaa olla tunne-elämässä useinkin, että se ensimmäinen suhde, johon lapsia on syntynyt varsinkin on tärkein, jos ei jotain ihan katastrofaalista tapahdu.
- kissis
Meinaatko Pera K. , että miehillä ei ole tunteita ollenkaan alkuperäistä perhettään kohtaan, vaan että uuden muijan pitsirintsikat korvaa kaiken? :D
- Itsessäs on VIKKAAA
Aloittajalle, mietippäs itse nyt tarkemmin. Miehesi haluaa sinun kanssa ison perheen ja sinä et. Mieti uudestaan. Vikaa ON SINUSSAKIN yhtä paljon, ellei enemmän. Kamalaa, tuollaisella naisella on lapsi. Mikä äiti sinä olet??? Pinnallinen olet, ANTEEKSI VAIN. Ole hyvä eroa ja lapsesi isä menee naisen luokse, joka rakastaa lapsia. Anna lapsi miehellesi,saa lapsesikin äidin ja sinä nainen vietä vapaata elämää. Sinähän ET halua lisää lapsia, haluatko sitä yhtäkään kasvattaa, hoitaa saati rakastaa kuin ÄITI. Häpeä!
- huh huh
Ittessäs on vikkaaa-kirjoittajalle
Kuka nyt väkivaltaisen ja mustasukkaisen narsistin kanssa suurperhettä haluaa perustaa, Sehän on vastuuton luuseri, joten älä nyt syyllistä naista.
Äijä häipyy heti kun on saanut tenavat maailmaan. Siihen loppuu kiinnostus perhe-elämää kohtaan. Se menee toisen naisen luo heti kun kerrankin sukset menee ristiin,ja ei tarvii mennä edes ristiin, ja samat jutut jatkuu. Mikä pinnallinen tuo nainen on, mieshän tuossa on pinnallinen, eikä pysty edes rakastamaan puolisoaan saati lastaan, jos tollsia juttuja heittää kehiin.
Taidat olla itse elänyt virtahevon kanssa koko ikäsi kun olet alkanut potea tukholma-syndroomaa. - VIKKAAA
huh huh kirjoitti:
Ittessäs on vikkaaa-kirjoittajalle
Kuka nyt väkivaltaisen ja mustasukkaisen narsistin kanssa suurperhettä haluaa perustaa, Sehän on vastuuton luuseri, joten älä nyt syyllistä naista.
Äijä häipyy heti kun on saanut tenavat maailmaan. Siihen loppuu kiinnostus perhe-elämää kohtaan. Se menee toisen naisen luo heti kun kerrankin sukset menee ristiin,ja ei tarvii mennä edes ristiin, ja samat jutut jatkuu. Mikä pinnallinen tuo nainen on, mieshän tuossa on pinnallinen, eikä pysty edes rakastamaan puolisoaan saati lastaan, jos tollsia juttuja heittää kehiin.
Taidat olla itse elänyt virtahevon kanssa koko ikäsi kun olet alkanut potea tukholma-syndroomaa.ihminen muuttuu, Eskoseni. Ja AINA KANNATTAA MUISTAA, että parisuhdeolngelmissa on kaksi teoriaa. Aloittajaa kun tulkitsen, hän on kylmä, katkera, lapsellinen, pinnallinen. ei lainkaan sivistynyt, negatiivinen, kokee turvattomuutta, ei- älykäs tai ei-ymmärtäväinen. Kolikossa on aina kaksi puolta ja jos nainen kirjoittaa noin niinkuin aloituksessa, niin kannattaa miettiä mitä se toinen osapuoli, eli mies kirjoittaisi miten asiat on. Joskus kiitän itseäni, että luin kaikki psygologiset ja ihmisyyteen koskevat kirjalliset teokset. Niistä on ollut apua ja ennenkaikkea ihmisten sivustaseuraamisesta on ollut hyötyä ja elämästäni kaikkein eniten. Teoria ja käytäntö, niitä on vertailtava keskenään, ja elämää itsessään.
Kaikki tälläkin palstalla ajattelevat äärimmäisen lapsellisesti. En ihmettele miksi Suomi voi pahoin. Ajatus vallaan, aivoriihet kukassaan. Itseasiassa ne jotka tekee virheitä ovat niitä, jotka uskaltavat elää ja ne jotka arvostelevat, ne eivät elä. Missä on ymmärtäväisyys? Missä on luottamus? Missä on hyvyys? Missä on usko ihmiseen? Missä on rakkaus? Missä on ystävällisyys? Missä ovat kauniit elämänarvot? Missä on rohkeus? Täällä ei ole muuta kuin henkinen köyhyys, kateus ja katkeruus, unohtamatta tyhmyyttä. - Tuulimylly
VIKKAAA kirjoitti:
ihminen muuttuu, Eskoseni. Ja AINA KANNATTAA MUISTAA, että parisuhdeolngelmissa on kaksi teoriaa. Aloittajaa kun tulkitsen, hän on kylmä, katkera, lapsellinen, pinnallinen. ei lainkaan sivistynyt, negatiivinen, kokee turvattomuutta, ei- älykäs tai ei-ymmärtäväinen. Kolikossa on aina kaksi puolta ja jos nainen kirjoittaa noin niinkuin aloituksessa, niin kannattaa miettiä mitä se toinen osapuoli, eli mies kirjoittaisi miten asiat on. Joskus kiitän itseäni, että luin kaikki psygologiset ja ihmisyyteen koskevat kirjalliset teokset. Niistä on ollut apua ja ennenkaikkea ihmisten sivustaseuraamisesta on ollut hyötyä ja elämästäni kaikkein eniten. Teoria ja käytäntö, niitä on vertailtava keskenään, ja elämää itsessään.
Kaikki tälläkin palstalla ajattelevat äärimmäisen lapsellisesti. En ihmettele miksi Suomi voi pahoin. Ajatus vallaan, aivoriihet kukassaan. Itseasiassa ne jotka tekee virheitä ovat niitä, jotka uskaltavat elää ja ne jotka arvostelevat, ne eivät elä. Missä on ymmärtäväisyys? Missä on luottamus? Missä on hyvyys? Missä on usko ihmiseen? Missä on rakkaus? Missä on ystävällisyys? Missä ovat kauniit elämänarvot? Missä on rohkeus? Täällä ei ole muuta kuin henkinen köyhyys, kateus ja katkeruus, unohtamatta tyhmyyttä.Veikkaa vastaajalta haluisin kysya,etta kuuluiko aitisi tai isasi tuohon edella mainittuusi luetteloosi ns.'kylmat,katkerat,pinnalliset,tyhmat jne.......koska mielestani viestistasi kuultaa lapi et olet katkeroitunut.
- Arvot kunniaan
1 1= Pysy yhdessä mikäli homma toimii
2 1= Häivy nopeasti sekaisesta pakasta - Itsessäs on VIKKAA
Sinulle nimimerkki Arvot kunniaan Älä puhu paskaa kun et asioista mitään tiedä!! Idiootti lienet?
- esffesfes
Minä lukisin tässä kiperässä tilanteessa Friedrich Nietzschen kirjan "Näin puhui Zarathustra".
- neulansilmästä läpi
"Taloudellisista syistä erokaan ei ole hyvä vaihtoehto. Mitä teen?"
Siis ei voi olla totta, rahan ahneusko pitää siis yhdessä??? Voi näitä aikoja, tapoja! - kauris1
Ei sinulla ole hätää. Jos talo on yhteinen sen lunastaa jompi kumpi teitä tai jos kummallakaan ei ole varaa tai tahtoa siihen, talo myyntiin, jos on velkaan niin velat vähennetään ensin ja loput rahat jaetaan tasan kummankin kesken kuten myös omaisuus. Elämää ei kannata tuhlata kulissiliittoon, siitä saa vaan ajan myötä ison möykyn rintaan, joka tuo jatkuvan pahanolon tunteen. Pitää muistaa että lapsi ei ole tavara, josta riidellään. Lapsi on yhtälailla äidin kuin isänkin ja jos ette itse saa ratkaistua sitä, kumman luona lapsi asuu ja kumman luona vierailee, siihen tulee muualta ratkaisu. Jos olet töissä ja lapsi asuu sinulla, saat lapsilisään yksinhuoltajakorotuksen, joka pitää anoa (sen saa kun anoo) katso Kelan sivuilta ja saat asumistukea jos asut vuokralla (omakotitaloon et varmaankaan saa) ja elatusmaksu on tällä hetkellä pienimmillään n. 180 euroa ja se voi olla suurempi jos isällä on hyvät tulot, niitä katsotaan, mutta tuon minimin ainakin saat.
- MJT1
Psykologiassa käytetään termejä; läheisriippuvuus ja elämänhallinnan puute. Voisi olla tarpeellista hänen hakeutua hoitoon. Varsinkin, jos asiat eskaloituvat väkivallan suuntaan. Kenenkään ei ole syytä elää tilassa, joka voi johtaa unettomuuteen ja sitä kautta väsymykseen. Pahimmillaan se johtaa sinun kannaltasi työkyvyttömyyteen.
Jos miehesi ei halua terapeuttista hoitoa, niin on kyseessä vaikea tilanne. Kaikki keskusteluthan ovat täysin luottamuksellisia.
Yritä keskustellä miehesi kanssa. Hakeudu vaikkapa vertaistukiporukkaan. Yrittäkää vielä.
Martin - Hae itsellesi apua!
Tiedät jo itsekkin ainoan oikean vaihtoehdon ongelmaasi eli EROA! Kulissit ovat huono kasvuympäristö lapselle! Elämme vielä hyvinvointivaltiossa, joten taloudelliset syyt eivät voi olla este erolle!
Kerroit miehesi olleen väkivaltainen edellisessä liitossaan. Olisiko näin, että hän on myös väkivaltainen sinua kohtaan? Pelkäätkö eroa väkivallan pelossa? Olet itsekkin ammattiavun tarpeessa. Ota yhteyttä lähimpään Ensi- ja turvakotiin ja suunnittele erosi ammattilaisten avustuksella.
Elämme täällä vain kerran, joten elämää ei kannata tuhlata huonossa parisuhteessa! Kuka vitun hullu haluaa ex:n takasin jos ei toimi ei toimi. Jos joku on jonkun ex niin siihen varmasti on syy. Aika kultaa muistot ja huominen on sitten taas todellisuus.
Riitaisa suhde on eilen riitainen ja tulevaisuudessa mennään samaan suohon. Jos ei toimi niin ei toimi. Ei eilen eikä huomenna. Tietty nyt puhun siitä että jos oot tapellut ja aika eronnut niin se palaa. Tää on tieto. 3 kertaa yrittänyt. Nyt vaikka ikuisesti yksin- oppiikäkaikki
Kuka on niin hullu, et ottaa exän takas? Mä en ainakaan. Mikä muuttuis, ei mikään. Mä en ymmärrä ku erotaan miks sit taas mennään yhteen ku kaik sama mätä toistuu. Mä oon ennemmin yksin ku jonkun idiootin kans, näin on marjat.
- Jössö
Miehelläsi on laakerissa köyhää laita se seinää vasten ja lähe lätkimään tommonen puheet ovat tosi sairaita.ihmisellä ei ole kuin yksi elämä eikä itä kannata tuhlata luultavasti hänen x- avio vaimojaan ole ihan ook.omaisuus jakoon elämä on paljon tärkeämpi kuin raha
- Kasvakaa aikuiseksi
No kulissi liitto tietysti,ne on muotia nykyään,hypitään sängystä sänkyyn..
Harmi vaan kun tulee niitä penskoja riepoteltavaksi sinne tänne, kun akat/ukot menee vaihtoon.... Kyllä nämä "muka aikuiset ihmiset" on nykyään vastuuttomia räkänokkia! - kauhun tasapaino
Vanhempieni liitto on ollut kulissiliitto. Rakkautta ei ole, sitä syvempää vihaa kylläkin. Isä on uhkaillut monesti erolla, mutta ei siitä nössöstä ole toteuttamaan uhkauksiaan. Äiti taas pitää taloja ja autoja tärkeämpänä kuin onnellisuutta, joten molemmat mököttävät surkeassa avioliitossaan.
Tämä kaikki on heijastunut myös lapsiin. Itsetunto on murskattu nollille, lapset tuntevat olevansa epäonnistuneita ja ei haluttuja. Lapset ovat olleet vanhempien raivoisten riitojen tuomareina. Lapsia on käytetty riitojen välikappaleina. Olen nyt itse kolmekymppinen, enkä juurikaan halua olla tekemisissä vanhempieni kanssa. Heidän seurassaan tulee vain paha olo, koska he eivät ole onnellisia yhdessä.
Tärkeintä mitä vanhemmat voivat antaa lapsilleen on se, että äiti ja isä rakastavat toisiaan. Se heijastuu koko perheeseen. Jos et rakasta puolisoasi, pistä kattilat eri läjään välittömästi. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi onnettomaan parisuhteeseen. - tosi on.............
Yllättävä paljon alkaa olla sellaisia pareja, että kun on satojatuhansia omakotitalo lainaa ja isot puitteet. Mutta molemmat käyvät vieraissa. Näennäisesti ollaan yhdessä... Tämä jos mikä syö henkisesti ihmistä...
- pera k
Tosi vaan on että jos muija äijänsä haluaa pitää...sillä on se väline...ja siihen sopivat mausteet niin ei äijän tartte muita kattella...näin meillä ja toimii...
- väkivaltaisuus
Exsä aikoinaan heitti miehen pellolle väkivaltaisuuden ja mustasukkaisuuden tähden. Oletko sinäkin väkivallan uhri ja pelkäät hänen kostoaan, onko hän henkisesti terve mies?
- psyykkisesti häiriin
Miehesi oli väkivaltainen ja mustasukkainen entisessä suhteessa. Hän haluaa lapsen Exänsä kanssa. Ilmeisesti hän on mieleltään niin sairas, että se lapsen saanti EXän kanssa olisi mahdollisuus kostaa EXälle. Pidätkö häntä mielisairaana, onko oireita.
- Saana, D-kupit.
Vetäisin puolisoa nekkuun ja syöttäisin sille laksatiivia ja naulaisin vessan oven kiinni ja piilottaisin vessapaperit.Niin tekisin :)
http://1i.fi/upeajuttu - erotkaa
En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat elää elämänsä toisten ehdoilla ja kuluttavat aikaansa onnettomina kulissiliitoissa! Loputon onnellisuus on siis valinta sen sijaan, että voisi löytää elämässään onellisuuden!
Tiedän ettei lähteminen ole helppoa, koska olen itsekin huonosta kulissisuhteesta lähtenyt vuosia sitten, kun ensin keräsin rohkeutta muutaman vuoden. Elän mieluummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Jos asiat ovat olleet huonosti jo pitkään , eivät ne siitä itsestään parane.
Tehkää ihmiset hyvät itsellenne palvelus ja LÄHTEKÄÄ NIISTÄ KULISSEISTA ja tehkää elämästänne onnellinen omilla ehdoillanne!! Eletään täällä kerran niin tehkää muutoksia jos ette ole tyytyväisiä! Jos ette uskalla tehdä loputa kuitenkaan mitään, niin tehkää muille palvelus ja LOPETTAKAA SE VALITTAMINEN !!! - äiti2012
Neuvon että hankkiudu itse raskaaksi, johan eksä jää pois kuvioista. Näin tein itse ja toimi.
- Parasta aikaa, elämä
Pääasia että tiedät mitä valitset (yksin) ja miksi. Et voi jälkeenpäin huonosta valinnasta syyttää kuin itseäsi. Kun yhteistä tulevaisuutta ei kirjoiteta yhdessä, vaan jompi kumpi sopeutuu toisen käsikirjoitukseen, niin onni on jollain aikavälillä mennyttä ja elämää kuluu vuosia. Jompi kumpi tekee siirtoja, voi olla että toisellakin on omat agendat, ennen pitkää ja niihin et voi varautua jos luottamus on mennyt.
- Potemkin ja toimii
Kulissit kestää sukupolvelta toiselle! ;)
- timangii90
Yksinkertaistaen mies hakee provosoiden syitä että tekisit päätöksen erosta (koska on itse liian munaton satuttamaan toista niin, vaikka tekee sitä puheillaan hakien) Ota ero, ja elä kaikki se aika jota on elämässä jäljellä!!, en usko että mies on eroa vastaan. Materia on materiaa ja on kurjaa kuin se menee, mutta on paljon kurjempaajos teidän kummankin elämä valuu näin hukkaan. Ei ole takuita löytyykö kummallekkaan parempaa, mutta se on elämää. Parempi elää ennen kuin hauta vie ja se vie kaikki. Jos miehesi olisi aidosti paha, se tekisi lapsia ja muutakin sun selkäs takana ihanan exänsä kanssa. Piste.
- ,nhhjn , m ,.
Kuten sanoit...sitä saa mitä tilaa. Ja jos et kerran voi erota (et siis halua menettää miehen rahoja) siinähän sitten pyristelet. Itsehän olet tiulanteesi valinnut. Kaikella on hintansa. Sinä valitset mieluummin rahan ja omakotitalon kuin paremman elämän...ok, oma valinta. Itse valitsisin toisin.
Miksi ylipäänsä kirjoitit???- iltalääkkeen aika
ootko sä muistanu lääkkeet
- tyhmyydet kaduttavat
On itsestään selvää, että ap:n mies kuuluu sille, jonka mies hän alunperin oli ja jota hän petti ap:n kanssa. Mies on tajunnut tilanteen, että on toiminut tyhmästi ja väärin, ja haluaisi palata OIKEALLE paikalleen, vaan siihen vaikuttaa hänen OIKEA vaimonsa (siis nyt ex), joka - jos on lempannut miehen väkivaltaisuuden takia jo ulos suhteesta - ei ehkä haluakaan miehen kanssa yhteen enää, vaikka kaukosuhteessa voisikin olla miehensä kanssa edelleen. Mies joutuu elämään ex-vaimonsa ehdoilla ja mahdollisesti tässä parisuhteessa, jossa nyt on. Hänen ja ap:n tilanne on valitettava. Se on miehelle vain korvike. Jos OIKEA vaimo huolisi miehen takaisin, tämä tod.näk. lähtisi. Vaikea sanoa, onnistuisiko paluu enää, mutta täysin mahdollista on eheyttää se alkuperäinen perhe, mikä on se aito, oikea (elleivät hekin ole jo aiemmin "eronneita ja karanneita"!)
- voi taivas!
sairasta settiä, nyt ei olla kauniissa ja rohkeissa.oikeassa elämässä valinnat tehdään oikein perustein ja itseä kuunnellen.sairaat mielet on sitten eri asia.on laastareita ja korvikkeita, hutsuja ja hulluja, panoja ja salarakkaita, peliä ja manipulointia. mieti hetki mitä suollat ja terveytä itsesi, ei tuo vaikuta oikean ihmisen puheelta, ei täällä kukaan voi toista "omistaa" ja noin sairaasta miehestä mitä kuvaat tuskin kannattaa edes taistella!onneksi meillä muilla on ilmeisesti vara valita ;)
- jätä luuseri
Miten kukaan voi olla tuollaisen miehen kanssa. Eroaisin heti, enkä taaksepäin katselisi. Olisi ihan oikein, jos mies jäisi aivan yksin. Saattaa ehkä miettiä asioita, vaikka luulen, että on niin vajaa, ettei näe itsessään mitään vikaa. Naiset, teillä on mahdollisuus parempaan suhteeseen.
- ei kulissia
rakkausliitto.
- mek
Ehdotappa mieheellsi sellasita avioehto jos teillä on kummalakun omissa nimissä omaisuutta niin erossa vain yhteinen omaisuus kuuluu avio.oikeiden piiriin ja se siitä mutta siihen ehtoon pitää olla kummankin suostumus.
- eräs ex
Hui, kuulostat ihan exäni nykyiseltä, toivoisin, että saatte liittonne kuntoon, koska olit sitten "sukulaiseni" tai et niin ainakin minun ja lapseni elämä kärsisi exäni erosta, enkä nyt siis tarkoita mitään taloudellisia seikkoja vaan henkisiä. Exäni valitti minulle kerran suhdehuoliaan ja todellakin sydämeni pohjasta sanoin hänellekin, että yrittäisi nyt kaikkensa, jotta liitto korjaantuisi, kituuttaen menevät eteenpäin-onneksi asun kaukana ettei tarvitse arkea vierestä seurata, mutta pelko on silti ilmassa, että liitto kaatuu ja ongelmat vain kasvaisivat. Kaikkea hyvää teille toivottaen eräs ex.
- niinkö?
mitä tarkoitat?että eksäsi olisi sitten sinun kimpussasi katkerana häiriköimässä?
- Mitä odotit?
No eihän tuo ole ihme eikä uutta. Kuka on sanonut että toinen olis muuta kuin laastari? Sitähän se on, kun ero käy, mies tarvii laastarin, jotta selviää, ja kun asiat selvii, saa laastari lähtä, ellei ole rikas, jotta psytyy maksamaan elämisen puoleksi. Eihän se mies uutta vaimoa etsi, kun on jo sellainen, harvoin se toinen muuta on kuin itkumuuri.
- JuhaniReHn
Jopas kuulosta oudolta jutulta. No ota ero ja hommaa uus itelles.
http://1i.fi/vapausonvankila - onnellinenmies
yksinhuoltaja iskänä sanosin että ei kannata tapella.muutama vuosi ja te kaikki ootta samassa paarissa .ihan tosi.kaikki on hyvin aina kun ei ite ala riitaa
- voi tyhmyys
Eihän tässä mitään ihmeellistä ole.
2 on tehny miehensä elämän helvetiksi ja mies kostaa 2:lle haluavansa tehdä lapsen 1:lle.
2 on niin tyhmä, että on ottanut jutun tosissaan.
Tyhmästä päästä kärsii koko keho!
- en kattelisi itse
Ei hitto mikä äijä :( Otappa se ero vaan....
- mieti hetki
sanoisin että miehesi tarvitsee hoitoa, tosin psykopaattia ei auta edes hoito....
Mikset lähde ja etsi uutta miestä? Onko tuollaisen kanssa kiva tulla haudatuksi samaan multaankaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070