Ihana Katri TV:ssä!

jaskan kaveri

23

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani51

      Olipa hienoa kuulla vielä näin tästäkin, konsertissa kyllä olin myös. ):

    • Katri-fani

      Näin konsertin livenä Marraskuussa Kuopiossa, oli IHANA fiilistellä nyt uudelleen:-) Upea, ihana Katri, pysyt aina minun lempilaulajana!!! Kiitos kiitos YLE. Hyvää uutta vuotta, niin Katrille kuin kaikille faneilleenkin:-)

    • --------------------

      Teennäistä ja väkinäistä kähinää.

      • upea Katri

        Ei ollut teenäistä ja kähinää.Katri Helena on kylläkin suomen upein nauislaulaja .Päihittää kirkkaasti kaikki nämä nuoret piipittäjät .kuten Chisut sun muut Anna Puut.


      • kyllä muuten oli
        upea Katri kirjoitti:

        Ei ollut teenäistä ja kähinää.Katri Helena on kylläkin suomen upein nauislaulaja .Päihittää kirkkaasti kaikki nämä nuoret piipittäjät .kuten Chisut sun muut Anna Puut.

        väkinäistä kähinää! Kuin maan alta olis kuulun sen ääni..ei todellakaan ole suomen upein laulaja älä höpötä! surkea konserttti yäk yäk yäk!! Orkesteri oli aivan p.erseestä eikä osannu soittaa yhtään..kuin joku mikä lie paikallinen poppoo olis säestäny heh!


      • upeaaaa
        kyllä muuten oli kirjoitti:

        väkinäistä kähinää! Kuin maan alta olis kuulun sen ääni..ei todellakaan ole suomen upein laulaja älä höpötä! surkea konserttti yäk yäk yäk!! Orkesteri oli aivan p.erseestä eikä osannu soittaa yhtään..kuin joku mikä lie paikallinen poppoo olis säestäny heh!

        Eipä ollut käninää ,olehan pentu vain hiljaa.


    • tari1

      Aivan ihana konsertti.

    • eero j.

      MAHTAVAA, KATRI! Kiitos

    • Keisari 1.

      Loppiaisviikonloppu tästä vain paranee kun taas panee Katrin levyt pyörimään. ja onneksi on Arenassa vielä tämä konserrti joka mullakin nyt tuolla taustalla pyörii, kuuntelen ja välillä uudelleen katselenkin. Sielulle ravintoa.

      • pahan palkka

        Näin teemme:-) Antaa pahojen kielten marista, omaa pahaa oloaan ne raukat purkavat, kun eivät muuhunkaan itse pysty.SÄÄLITTÄVÄÄ:-(


    • näin vaan on

      Niin paljon kuin Katri-Helenasta pidänkin ja hänen musiikistaan niin pakko sanoa että ei se vaan enää kulje ääni raikkaasti ja kirkkaasti kuin ennen.
      Olen aina tykännyt häntä kuunnella. Nyt ei jaksa enää vetää biisejään kuin ennen. Ei vaan ääni enää kulje, kyllä pitää surulla tunnustaa.
      Kun kuuntelen levyltä nuo konsertissakin hänen esittämänsä kappaleet puhelinlangat ym. niin ääni tulee upeana kristallin kirkkaana ja miksi kuuntelisin enää konsertissa kun ei kuulosta samalta.
      Tyylikäs Katri on aina, niin nytkin. Ja elämänsä elänyt paremmin kuin kukaan näistä arvostelijoista ja eläköön jatkossakin kuten itse tykkää, se ei kuulu muille.
      Onhan se hyvä että jaksaa vielä esiintyä faneilleen mutta ihmisellä on muutakin elämää kuin työ. Sama koskee muitakin tuon ikäpolven artisteja. On aika tietää koska lopettaa, esimerkkinä Tapani Kansa.

    • jaakko kiteeltä

      upea artisti on katri, sielun ja silmän ja korvan ilo

    • leena7

      katsoin konsertin ja itkin ja hymyilin,kaunista!

    • mikko5

      pian uusintaan, en nähnyt kuin lopun!

    • mikko5

      millainen ohjelma oli Kansansankari Katri Helena, meni ohi

    • jaskan kaveri

      Tuolla alussahan on linkki ohjelmaan, katso sieltä YLE AREENA. Orkesterin osuus on live-konsertista poiketen nauhoitettu taustalle kuin tukemaan Katrin ääntä, luonnossa konserttisalissa Katri Helena kuulosti vieläkin paremmalta.

      ihminen on nuori ja kaunis silloin kun hän puhuu sydämestään ja harkitusti ja laulaa tekstejä joissa on merkitystä. Ikävuosilla ei kauneutta eikä nuoruutta mitata. Katri Helena on tällä minun mittapuullani sekä kaunis että nuori.

    • Jämpti on näin !

      Asiaa kirjoitit ja osuvasti nim.merk. "Jaskan kaveri" Sinulta tuntuu löytyvän myös sitä sydämensivistystä mikä vaikuttaa olevan aika harvinaista kun tälläisiä keskustelupalstojen kirjoituksia lukee mihin voi nimettömänä kirjoitella.

    • kati3

      olipa kiva kuulla iskelmäradiosta Miljoona ruusua

    • 3esko

      saisivat soittaa Katrin koko laajan tuotannon jonkun ohjelman puittessa

    • tyyne1

      Se on niin väärin on mainio!!!

    • 3esko

      joulumieli sisälläni vaikka jo loppiaista eletään

    • roope m.

      odotan niin että uusi kappale Enemmän tulisi myyntiin, se oli tosi hieno

    • ensio1

      lisää Katri telkkuun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe