Ei mitään lapsia lapsille

Ajattelen parastasi

Jos 12/32 ei täyty, niin ei mitään vauvoja !

33

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tälläästä...

      Ihan kun tämä sinun ikuinen sanominen menisi kenellekkään perille... Saat koko loppuelämäsi siitä kitistä, mutta asiat ei miksikään muutu edelleenkään. Jos itse olet sen virheen joskus tehnyt kun lapsia tuli ennen 30v ikää, niin se ei tarkoita että kaikilla niin kävisi. En aio nyt, enkä koskaan kuunnella teidän höpinöitä ja lapsia teen kihlattuni kanssa, niin monta kun halutaan. On kyllä ollut tämä haave menossa jo pitemmän aikaa.. Säälin sinua ja sinun tyhmyyttäsi, kun kulutat aikasi täälä, vaikka se aika pitäisi viettää sen perheen kanssa. Tai mistä sen tietää, jos etsit täältä salarakasta kun omaasi olet kyllästynyt ja lapsiasi et jaksa hoitaa... Ei ihme kun kumppanisi ei sinua jaksa, kun vietät kaiken aikasi netissä tekien trolleja..

      • Hahhahhahhaaaa

        Jos 12/32 ei olisi fakta ja et tietäisi olevasi väärässä, et noin reagoisi :)
        Sinä tiedät tekeväsi väärin, mutta onko mielihalut liian vahvat?
        Puhu psykologille. Sinun pitäisi oppia ajattelemaan muitakin hei.


      • Tämäkin edellinen
        Hahhahhahhaaaa kirjoitti:

        Jos 12/32 ei olisi fakta ja et tietäisi olevasi väärässä, et noin reagoisi :)
        Sinä tiedät tekeväsi väärin, mutta onko mielihalut liian vahvat?
        Puhu psykologille. Sinun pitäisi oppia ajattelemaan muitakin hei.

        vastaaja varmaan jokin 19 v. 120 kg siideripissis, jonka "kihlattu" on edellisenä viikonloppuna pokattu pitkätukka liimanhaistelija...


      • Niin se on
        Tämäkin edellinen kirjoitti:

        vastaaja varmaan jokin 19 v. 120 kg siideripissis, jonka "kihlattu" on edellisenä viikonloppuna pokattu pitkätukka liimanhaistelija...

        Niin on, joku helevetin pystyyn nostettu sika!


      • Tälläästä...
        Tämäkin edellinen kirjoitti:

        vastaaja varmaan jokin 19 v. 120 kg siideripissis, jonka "kihlattu" on edellisenä viikonloppuna pokattu pitkätukka liimanhaistelija...

        Valitettavasti en ole 19v ja paino on tuossa 45kg. ;) Olen katsos näitä ihmisiä, jotka pitää itsestään huolta, eikä ala samantien lihomaan kun miehen löytää.. Kihlattuni kanssa on oltu yhdessä 5v, ettei hän ole mikään puolituttu. :) Enkä tietääkseni tee väärin, jos haluan kihlattuni kanssa lapsia ja se on kuule ihan yhteinen päätös. Valitettavasti en noin herkästi suutu, kun te ja jätänkin teidät omaan arvoonne. Heippa vain! ;)


      • futuristi
        Tälläästä... kirjoitti:

        Valitettavasti en ole 19v ja paino on tuossa 45kg. ;) Olen katsos näitä ihmisiä, jotka pitää itsestään huolta, eikä ala samantien lihomaan kun miehen löytää.. Kihlattuni kanssa on oltu yhdessä 5v, ettei hän ole mikään puolituttu. :) Enkä tietääkseni tee väärin, jos haluan kihlattuni kanssa lapsia ja se on kuule ihan yhteinen päätös. Valitettavasti en noin herkästi suutu, kun te ja jätänkin teidät omaan arvoonne. Heippa vain! ;)

        soro vain, mutta tuo teidän teinirakkaus ei tule kestämään...olet alipainoinen...


      • Ei auta mitään,
        futuristi kirjoitti:

        soro vain, mutta tuo teidän teinirakkaus ei tule kestämään...olet alipainoinen...

        vaikka olisit 24 v ! Iästä ja parisuhteen kestosta puuttuu joka tapauksessa 8 v. !


      • Tälläästä...
        futuristi kirjoitti:

        soro vain, mutta tuo teidän teinirakkaus ei tule kestämään...olet alipainoinen...

        Ai, missä niin sanotaan? Olen 155cm pitkä ja painan 45kg. Se silloin kuule ihan normaalipainoinen.


      • Tälläästä...
        Ei auta mitään, kirjoitti:

        vaikka olisit 24 v ! Iästä ja parisuhteen kestosta puuttuu joka tapauksessa 8 v. !

        Mun ikä ei kuulu tähän asiaan mitenkään, kun en aio siltikään odottaa siihen, että täytän 32... ;)


      • Pitkä ja hoikka
        Tälläästä... kirjoitti:

        Ai, missä niin sanotaan? Olen 155cm pitkä ja painan 45kg. Se silloin kuule ihan normaalipainoinen.

        Ei taida kannattaa noin pienikokoisen edes yrittää tehdä lapsia. :O
        Olet aika kaukana optimisynnyttäjästä.


      • Tälläästä...
        Pitkä ja hoikka kirjoitti:

        Ei taida kannattaa noin pienikokoisen edes yrittää tehdä lapsia. :O
        Olet aika kaukana optimisynnyttäjästä.

        Tietääkseni kaikkien ei pidä olla mitään optimissynnyttäjiä. Kaikista ei valitettavasti tule pitkiä ja minulla siihen vaikutti minun syntyessä pienenä keskosena. Pituus ei vaikuta kyllä mitenkään lapsen saamiseen...


      • et ole liian lyhyt
        Tälläästä... kirjoitti:

        Tietääkseni kaikkien ei pidä olla mitään optimissynnyttäjiä. Kaikista ei valitettavasti tule pitkiä ja minulla siihen vaikutti minun syntyessä pienenä keskosena. Pituus ei vaikuta kyllä mitenkään lapsen saamiseen...

        128 senttisellä kaverillani on kaksi tavallisen kokoista lasta. Hänkin on erinomainen äiti ja sinähän olet jättiläinen häneen verrattuna :)


      • Tälläästä...
        et ole liian lyhyt kirjoitti:

        128 senttisellä kaverillani on kaksi tavallisen kokoista lasta. Hänkin on erinomainen äiti ja sinähän olet jättiläinen häneen verrattuna :)

        Kiitos! Kerrankin täälä on joku järkevä ihminen, joka on mun kanssa samaa mieltä! :)
        Nuo muut kun ovat päästänsä sekaisin..


      • töttöröö
        Tälläästä... kirjoitti:

        Valitettavasti en ole 19v ja paino on tuossa 45kg. ;) Olen katsos näitä ihmisiä, jotka pitää itsestään huolta, eikä ala samantien lihomaan kun miehen löytää.. Kihlattuni kanssa on oltu yhdessä 5v, ettei hän ole mikään puolituttu. :) Enkä tietääkseni tee väärin, jos haluan kihlattuni kanssa lapsia ja se on kuule ihan yhteinen päätös. Valitettavasti en noin herkästi suutu, kun te ja jätänkin teidät omaan arvoonne. Heippa vain! ;)

        No hyvinpä piät ittestäs huolta ko painooki on huimat 45kg!!!


      • Tälläästä...
        töttöröö kirjoitti:

        No hyvinpä piät ittestäs huolta ko painooki on huimat 45kg!!!

        Kyllä urheilemalla pysyy kunnossa, eikä makaamalla sängyssä...


    • Nuori rouva

      Keski-ikäiset ihmiset luulevat tekevänsä kaiken oikein, eivätkä voi kestää sitä, jos nuoremman haluavatkin tehdä kaiken toisin.
      Maailma muuttuu ja joskus se muuttuu siihen suuntaan, että halutaan ihan aidosti sitoutua yllättävänkin nuorina ja halutaan lapsia.

      • futuristi

        Keski-ikäiset ovat vain nähneet miten nurten kotisleikeissä käy ja haluavat teille parempaa...


      • Nuori rouva
        futuristi kirjoitti:

        Keski-ikäiset ovat vain nähneet miten nurten kotisleikeissä käy ja haluavat teille parempaa...

        Keski-ikäiset eivät ole nähneet kaikkea, vaikka niin luulevat. Jos joku nuori väittää nähneensä kaiken, hän valehtelee. Jos joku keski-ikäinen väittää nähneensä mihin nuorten kotileikit päättyvät, hän valehtelee. Hän on voinut nähdä montakin kertaa, että nuorten parisuhde päättyy, mutta hän ei voi olla varma, että niin käy kaikille muillekin.
        Miten parisuhde voi kestää, ellet usko että se kestää? Kenties monen nuoren parisuhde päättyy, koska heille mantrana toistetaan, ettei se kestä.


      • Älä vääristele
        Nuori rouva kirjoitti:

        Keski-ikäiset eivät ole nähneet kaikkea, vaikka niin luulevat. Jos joku nuori väittää nähneensä kaiken, hän valehtelee. Jos joku keski-ikäinen väittää nähneensä mihin nuorten kotileikit päättyvät, hän valehtelee. Hän on voinut nähdä montakin kertaa, että nuorten parisuhde päättyy, mutta hän ei voi olla varma, että niin käy kaikille muillekin.
        Miten parisuhde voi kestää, ellet usko että se kestää? Kenties monen nuoren parisuhde päättyy, koska heille mantrana toistetaan, ettei se kestä.

        Onko joku väittänyt nuorten kotileikkejä sata varmoiksi epäonnistumisiksi?
        On niissä pienen pieni onnistumismahdollisuus.


      • Pinkit lasit pois
        Nuori rouva kirjoitti:

        Keski-ikäiset eivät ole nähneet kaikkea, vaikka niin luulevat. Jos joku nuori väittää nähneensä kaiken, hän valehtelee. Jos joku keski-ikäinen väittää nähneensä mihin nuorten kotileikit päättyvät, hän valehtelee. Hän on voinut nähdä montakin kertaa, että nuorten parisuhde päättyy, mutta hän ei voi olla varma, että niin käy kaikille muillekin.
        Miten parisuhde voi kestää, ellet usko että se kestää? Kenties monen nuoren parisuhde päättyy, koska heille mantrana toistetaan, ettei se kestä.

        Ei nämä ole mitää uskonasioita.


      • Nuori rouva
        Älä vääristele kirjoitti:

        Onko joku väittänyt nuorten kotileikkejä sata varmoiksi epäonnistumisiksi?
        On niissä pienen pieni onnistumismahdollisuus.

        Itse asiassa on väittänyt ja monta kertaa onkin. On totta, että tässä keskustelussa ei ole onneksi ihan niin jyrkkiä lausumia esiintynyt. Minä puhuinkin yleistäen monien asenteista.
        Itse saan nuorena vaimona kuulla jatkuvaa arvostelua valinnoistani.


      • bilsa
        Pinkit lasit pois kirjoitti:

        Ei nämä ole mitää uskonasioita.

        biologiasta tässä on kyse....


      • 12/32
        bilsa kirjoitti:

        biologiasta tässä on kyse....

        Eikä ole. Järjenkäytöstä tässä on kyse. Jos tässä biologiasta olisi kyse, niin joku tauti olisi tappanut puolet maailman väestöä ja suomalaiset kokonaan sukuputtoon, koska eihän meidän täällä Suomessa kuuluisi edes elää.


      • 12/32
        12/32 kirjoitti:

        Eikä ole. Järjenkäytöstä tässä on kyse. Jos tässä biologiasta olisi kyse, niin joku tauti olisi tappanut puolet maailman väestöä ja suomalaiset kokonaan sukuputtoon, koska eihän meidän täällä Suomessa kuuluisi edes elää.

        Sorry. Mut mulla alkaa lääkkeet loppumaan, niin oon hiukan sekaisin taas.


      • bilsa
        12/32 kirjoitti:

        Sorry. Mut mulla alkaa lääkkeet loppumaan, niin oon hiukan sekaisin taas.

        kaikessa on kyse biologiasta


    • Alina kysyy

      Hei! Olen 12-vuotias mutta mitä tuo 32 tarkoittaa?

      Mistä mä saan vauvoja? Kun lapset kai saa niitä nykyisin, jos ne pitää kerran kieltää? Mä haluaisin.

      T. Alina 12 v.

    • Tämmöstä vaan että..

      Heipä hei vaan!!
      Alkuun voisin sanoo, että voi juma*auta teijän kanssa!!! Miks ihminen ei saa tehä lapsia sillon ku haluu ja tuntee sen oikeeks? Ja jos ite on sitä mieltä, että vauvat ei kuulu alle 32 vuotiaille(jos nyt oikein ymmärsin, tuosta sinun ihmeellisestä laskukaavastasi), nii vois pitää sen omana tietonaan, eikä tulla tänne narisemaan ja pätemään. Ite oon 18.v ja rv 10 5 menossa ja kaikki taloudelliset asiat kunnossa. Onnee vaan niille, jotka aikoo vasta 30 vuotiaina rueta esikoistaan yrittämään ja juoksemaan hedelmöitys hoidoissa ja muissa lapsettumuus jutuissa! Eipä mulla muuta :)

      • Hei idiootti

        Olen niit tyhmä ettet tajua asiaa.

        Lapsettomuus ei ikää katso!


      • lällälläääääääääääää

        No eipä se 12/32 tai kukaan mukaan netissä kirjoitteleva tule konkreettisesti estämään ketään hankkimasta lapsia ihan silloin kun itse haluaa. Saahan täällä meuhkata kuka tahansa jos ei ole parempaa tekemistä, mutta mitään painoarvoa noilla ikärajan perään huutelijoilla ei todellisuudessa ole.

        Tai voi ollakin. Nimittäin niin päin että joku vähän vielä empivä päättääkin lisääntyä ihan kiusallaankin vähän nopeammin ja enemmän kuin olisi ehkä muuten tehnyt :D Että kannattaisi olla suu supussa jos ei halua sellaista vastareaktiota tähän yhteiskuntaan :D


      • Kyllä 12/32 tulee
        lällälläääääääääääää kirjoitti:

        No eipä se 12/32 tai kukaan mukaan netissä kirjoitteleva tule konkreettisesti estämään ketään hankkimasta lapsia ihan silloin kun itse haluaa. Saahan täällä meuhkata kuka tahansa jos ei ole parempaa tekemistä, mutta mitään painoarvoa noilla ikärajan perään huutelijoilla ei todellisuudessa ole.

        Tai voi ollakin. Nimittäin niin päin että joku vähän vielä empivä päättääkin lisääntyä ihan kiusallaankin vähän nopeammin ja enemmän kuin olisi ehkä muuten tehnyt :D Että kannattaisi olla suu supussa jos ei halua sellaista vastareaktiota tähän yhteiskuntaan :D

        teidät steriloimaan/jauhamaan e-pillereitä ruokaanne. Ip-osoitteesi Tämmöstä vaan että on tiedossa...


      • :DDDDDDDD
        Kyllä 12/32 tulee kirjoitti:

        teidät steriloimaan/jauhamaan e-pillereitä ruokaanne. Ip-osoitteesi Tämmöstä vaan että on tiedossa...

        :DDDDDD

        Kiitti päivän nauruista :DDDD

        Nyt selvisi että se elää jonkin megalomaniaharhan alaisena. Psykiatrian poli on 12/32:lle siis oikea osoite. Eiköhän sillekin löydy vielä oikeat lääkkeet. Taitaa olla nyt lääketauolla kun ei rahat riitä tai kukaan ei katso perään että saamaton tyyppi ottaisi ne.

        Kirjoita vaan, jos se helpottaa pahaa oloasi ;) Kukaan ei ota noita juttuja ainakaan enää vakavasti. Olihan ne huvittavia aikansa, mutta uutuusarvo on jo mennyt ja nyt on vain jäänyt levy pyörittämään samaa kohtaan uudestan ja uudestaan ja uudestaan uudestaan uudestaan uudest uudest uud uud uuuuuuu...


      • Buahahhaaaaaa:)
        :DDDDDDDD kirjoitti:

        :DDDDDD

        Kiitti päivän nauruista :DDDD

        Nyt selvisi että se elää jonkin megalomaniaharhan alaisena. Psykiatrian poli on 12/32:lle siis oikea osoite. Eiköhän sillekin löydy vielä oikeat lääkkeet. Taitaa olla nyt lääketauolla kun ei rahat riitä tai kukaan ei katso perään että saamaton tyyppi ottaisi ne.

        Kirjoita vaan, jos se helpottaa pahaa oloasi ;) Kukaan ei ota noita juttuja ainakaan enää vakavasti. Olihan ne huvittavia aikansa, mutta uutuusarvo on jo mennyt ja nyt on vain jäänyt levy pyörittämään samaa kohtaan uudestan ja uudestaan ja uudestaan uudestaan uudestaan uudest uudest uud uud uuuuuuu...

        Katkeraa vuodatusta, hahhahhaaaaaaa:)
        Taitaa vituttaa kun 12/32 sanelee miten asiat on? Hahhahhaaaaaaa...


      • Tälläästä...
        Buahahhaaaaaa:) kirjoitti:

        Katkeraa vuodatusta, hahhahhaaaaaaa:)
        Taitaa vituttaa kun 12/32 sanelee miten asiat on? Hahhahhaaaaaaa...

        Suakin varmaan vituttaa, kun tullaan sut lyömään pesäpallo mailalla päähän ja viedään leikattavaksi, ettet saa enemää vahinkoa aikaan nussimalla jokaista vastaantulevaa naista ja ei ihmekkään, kun et osaa käyttää sitä kondomia ettei tänne niitä lapsia syntyyy..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe