Haapamäki

Haap-mäki

19

2980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Positiivisyyttä!

      Hyvä! Kiitos!

    • Haapa ja mäki

      Haapamäki on nousussa!

    • Vahva kulttuuri
      • K.M.hooo

        Haapamäen kultturiperintöä lähinnä lukuisat juopot ja muut työtävieroksuvat.


      • 17+8

      • nero 11

      • Entinen HPK:lainen
        K.M.hooo kirjoitti:

        Haapamäen kultturiperintöä lähinnä lukuisat juopot ja muut työtävieroksuvat.

        Sanoo hän joka ei mistään mitään tiedä. Päivitä tietosi.


      • Anonyymi
        nero 11 kirjoitti:

        no huh huh huh

        mikä kirjoutus tuo on

        no huh huh huh

        Miksi jossain vaiheessa 70-luvulla keuruultakin haapamäen lukioon?


    • Kaikki

      Keuruulla asutaan kaikki ja keuruulaisia ollaan kaikki haapaäkeläiset, pihlajaveteläiset, jukojärveläiset, kalettomalaiset jne.
      Ei kannata omaa asuinaluetta mollata.
      Mieluummin haetaan positiivisia juttuja historiasta ja nykypäivästä.

      Riidasta ei rakennu kukaan.

      • taikkuli

        Ole sinä "Kaikki" onnellinen vaan keuruulaisuuestas. En tahdo riidellä mutten myöskään ole keuruulainen. Tamperelainen en ole, keuruulaiseksi en tahdo tulla olen HAAPAMÄKELÄINEN hamaan viimeseen hengenvetooni asti vaikka olen väliaikasesti käynyt Tampereella syntymässä ja elämä vähän heitellyt eestaas, välillä ruotsiinkin,


      • Anonyymi
        taikkuli kirjoitti:

        Ole sinä "Kaikki" onnellinen vaan keuruulaisuuestas. En tahdo riidellä mutten myöskään ole keuruulainen. Tamperelainen en ole, keuruulaiseksi en tahdo tulla olen HAAPAMÄKELÄINEN hamaan viimeseen hengenvetooni asti vaikka olen väliaikasesti käynyt Tampereella syntymässä ja elämä vähän heitellyt eestaas, välillä ruotsiinkin,

        Juu u.. Nuorena mut hakattiin keuruulla kun sanoin että oon vilppulasta, päteekö sama haapamäkeläisiin? Mistäköhän johtuu että keuruu on niin vihamielinen paikkakunta.. olen kuullut että esimerkiksi mänttä-Vilppula viha on olemassa tänäkin päivänä :D huvittava juttu


    • Pro Haapamäki
      • Ajattele vähän

        Facebook-kirjautuminen

        Sinun on kirjauduttava sisään, jotta voit jatkaa.


        Turha pa´kaa on levittää jos se ei näy edes täällä------


      • no mitäs jos
        Ajattele vähän kirjoitti:

        Facebook-kirjautuminen

        Sinun on kirjauduttava sisään, jotta voit jatkaa.


        Turha pa´kaa on levittää jos se ei näy edes täällä------

        "ajattelisit vähän" ja kirjautuisit??


      • no mitäs jos kirjoitti:

        "ajattelisit vähän" ja kirjautuisit??

        Mitä sitä suotta kirjautumaan, kas kun Facessa ei voi huudella anonyymisti pusikosta, toisin kuin täällä ;)


    • naamakirja

      On tuo Halkola viisas,taas melkoinen älynväläys.

      • No Name (scared)

        No siellä taas yks puskarunkkari ilman nimeä tietenkin. Kyllä täällä halkolaa jaksatte dissata ku ite ette oman nimen kanssa sano muuta kun lips lips ja perse puhdas...

        Jami HPMK


      • Kami HPMK
        No Name (scared) kirjoitti:

        No siellä taas yks puskarunkkari ilman nimeä tietenkin. Kyllä täällä halkolaa jaksatte dissata ku ite ette oman nimen kanssa sano muuta kun lips lips ja perse puhdas...

        Jami HPMK

        Nukkusit yöllä kaljapeikko.


      • manstar
        Kami HPMK kirjoitti:

        Nukkusit yöllä kaljapeikko.

        Ei kaikki ole kaljapeikkoja jos sinä olet. Ootko ihan Keuruulta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe