kyselin tästä samaisesta asiasta tällä samaisella palstalla aikasemmin joskus melkein vuosi sitten ja en oikeen saanut mitenkään avittavia vastauksia, joten alotan tän nyt sanomalla sen, että en mäkään valita teijän typeryyksistä täällä kun ette te muuta tapojanne kumminkaan niin toivoisin, että mulle vois vastata asiallisesti!
Eli... Kissan synnytyksen kokeneet: Mulla on (mahdollisesti) viimesillään raskaana oleva kissa. Turtle värityksellinen, reipas, (nykyään lempeä, ennen antisosiaalinen), 1,6v. Olen lukenut tästä tiineydestä ja sen hoidosta, mahdollisista komplikaatioista yms. jokusen vuoden ja pari kuukautta. Mikä nyt sitten on oikea määrä tuolle opiskelemiselle, sen päättäköön itse kunkin. Olen kumminkin hyvin epäileväinen ihminen, eli en helposti usko asioihin joista ei ole todisteita. Mutta vähän vaikea tuota on huomata kun maha lähtenyt pyöristymään.
Mutta siis syy miksi täällä selittelen näitä, on että haluan varmuuden asiasta. Eli pientä faktaa. Kissa sai siitoksia useampia, koska asuu leikkaamattoman uroskissan kanssa. Siitokset tapahtuivat lokakuun puolesta välistä Marraskuun alkuun, onoffina, kiimoja oli 2 kappaletta. Sen jälkeen ei ole kuulunut kiimasta. Ensimmäinen oire minkä huomasin oli, että tyttö alkoi syömään kaksinkertaisesti (ennen oli hyvin nirso ja niukkaruokainen) ja tietty se että ei kiimasta kuulunut mitään, nyt olen siis huomannut tuon mahan pyöristymisen, nännien punertumista en ole huomannut, mutta nyt ovat kuitenkin kasvaneet jonkin verran ja vähän kuivahtaneet. Mietin myös, kun katsoin kissojen synnytysvideoita, että muilla kissoilla oli huomattavasti enemmän mahaa ja nännit olivat valtavat! Joten päätin ottaa lisää selvää asiasta, löysin kuitenkin vaan samoja asioita mitä aikasemminkin, tosin että löysin sen lisäksi tiedon, että kissan maha saattaa kasvaa isommaksi vasta raskauden viimesillä viikoilla. Mutta sen laskettu aika olis puolessa välissä tammikuuta. Eli voiko olla mahollista, että sieltä tulis vaan 1? (se olis myös toivekin)
Pyydän siis vastauksia vain kasvattajilta/asian kokeneilta
Kiitos etukäteen :)
Kissojen tiineydestä asiaa
linsky
1
92
Vastaukset
- linsky
on olla huomaamatta** siis :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303781Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351402Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1541106Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73948Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754