Haluan satuttaa itseäni ja saada huomiota

typeränainen

Joo, kuulostaa typerältä, mutta olen jo pienestä pitäen halunnut murtaa/venäyttää/nyrjäyttää tmv jalkani niin että joutuisin (saisin) kävemään kepeillä. Haluaisin edes hetken olla huomion keskipisteenä. Aina jos jollain kaverilla on kepit niin kaikki heti kyselee mikä on ja tarviiko apua jne. Mulla on paljon kavereita ja ystäviä, mutta tuntuu että jään aina muiden varjoon. Nyt haluaisin "nostaa itseni esiin" tällä hyvin typerällä - mutta toimivalla tavalla.

Osaisko kukaan kertoo miten voisin satuttaa jalkani niin että "joutuisin" kävelemään kepeillä vaikka pari viikkoa?

54

8326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kzklsf

      Ei sun tarvii sitä jalkaa oikeesti murtaa,vaan sä oit tehä niin että laitat ranteesi ympärille siteen ja sanot että venäytit sen jossain etkä pysty liikuttaan sitä. Tai josj haluut murtaa tai venäyttää sen sun jalkas nii tee nii että laitat nilkan sivuttain ja astut sillä maahan kovalla vauhdilla nii kyllä muute tuntuu.:D ja sit vaa lääkäriin itkemään keppejä :-) toivottavasti oli apua

      • Anonyymi

        Toi on hyvä oon testannut ja jalka murtu


      • Anonyymi

        Haluaisin venäyttäää nilkkamurtuman mutta ketokas miten, että saisin kepit 2-3viikkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin venäyttäää nilkkamurtuman mutta ketokas miten, että saisin kepit 2-3viikkoa

        Ei älkää oikeesti haluutko et teille sattuis jotain koska ittelläni on ollu 5vk putkeen kepit ja ei ollu kivaa ihan oikeesti vaikka haluissitte huomioo niin se ei oo oikee tapa siihen ja jos ootte jo loukkaantunu ja sitte yrität tuottaa kipua eikä se oo mikään siisti juttu et -"vau tol on nyt kepit "ite saan taas kerran kepit ku tapoin taas jalan olkaa onnelisia siitä että teillä on kaikki hyvin


      • Anonyymi

        Ei toiminut


    • hunizku

      Esitä vaikka skitsofreniaa sairastavaa. Huomiota sulle annetaan varmaan kovasti. :) VAROITUS! Voi johtaa kiusaamiseen tai sen pahentumiseen. Kokemusta on, mutta ei skitsofreniasta...

      • hunizku

        Niin ja eihän kukaan voi edes tietää, että onko sulla paha olo, jos esität jotain psyykkistä sairautta kärsivää. Jos taas esität, että jalkasi on murtunut, se tullaan huomaamaan nopeasti huijaukseksi. Suosittelen siis jonkinlaisia mielisairauksia ja esim. ADHD:ta. :)
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Münchhausenin_oireyhtymä
        Siinä sinulle tietoa, jos et vielä ole lukenut. ;)


      • Anonyymi

        Tee sillee että eri joku kanto ja laita nilkka sivuttain sain viikoksi kepit sen tein tänää


      • Anonyymi
        hunizku kirjoitti:

        Niin ja eihän kukaan voi edes tietää, että onko sulla paha olo, jos esität jotain psyykkistä sairautta kärsivää. Jos taas esität, että jalkasi on murtunut, se tullaan huomaamaan nopeasti huijaukseksi. Suosittelen siis jonkinlaisia mielisairauksia ja esim. ADHD:ta. :)
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Münchhausenin_oireyhtymä
        Siinä sinulle tietoa, jos et vielä ole lukenut. ;)

        Niitä kiusataan joilla on adhd mua ja mun kaveriaki kiusataan ku meillä molemmilla on adhd ja miten terveys asoissa ei voi leikkii


    • lerkkq

      nostetaanpa tätä! Täällä alottajan kaltainen henkilö, neuvot on tarpeen!

    • qawsedrftgyhujik

      Rape asialla.

    • Rousi

      Oon koko elämän halunnu keppejä oon kait sekasin tai sitten haluun tietää miltä se tuntuu

      • Anonyymi

        Okei mutta ihan hirveesti myöhään ku tää ketju on aloitettu mut okek


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei mutta ihan hirveesti myöhään ku tää ketju on aloitettu mut okek

        Jep


    • vxbn

      Astu kuoppaan sillein et sun jalka on vinossa
      T: Kokemusta on

      • Anonyymi

        Testaan (::::::


    • tyyppijokaonyksinaina

      Mustakin tuntuu tolta! Tiedän tunteen! Mulla meni nilkasta nivelsiteet eikä kukaan välittäny
      :(
      Sitten meidän luokkalaiset muut saa aina huomiota:(
      Mä oon miettiny tota samaa. On tyhmää kun ei välitetä;(
      Ja mietin vihastuksissani että
      Katotaanpa sitten kun mulla on kepit niin välittääkö kukaan!
      Muakin ärsyttää IHAN SAIRAASTi! :( :( :(
      Mullekki vois kertoo

      • Ehkäp

        Ainaki kaikki haluu aina koklaa sit niit, jote ehkäpä


      • Anonyymi

        Mulla on sama


    • 25.4.16

      mulla on venähtäny nilkka ja sain kepit. ranteet meni tosi kipeiksi, joten en suosittele.

    • Kkdögkfk

      Itelläni on tällä hetkellä murtunut varvas tarviisin kepit koska en pysty laskee jalkaa maahan mutta ei kannata satuttaa itteensä kyllä sullekkin joskus jotain käy esim just varvas murtuu

      • Onks sun nimi Emma?


    • Monella on tää ainakin nuorempana, esitä vaan et se ois kipee

    • Hessuboy123

      Mitäs jos vaikka lopettaisit itsesi?

      • Anonyymi

        No miks ei


    • HPMARVELfangirl

      No teeppä niin että hyppäät kiveltä nilkka vinossa ni kyl tuntuu t:kokemusta on (ei kyl tahallaan jäi sit parin päivän päästä olevat juoksukisat juoksematta)

    • Myöhäs

      No siis mun kahen kaverin jalka on murtunut
      1.Se toine hyppi hyppynaruu sitte vahingossa se hyppä jotenki nilkkansa päälle ja murtu
      2.Se toine kaveri juoksi ja kompastu ja löi jalan tosi kovaa sellaseen ylä kohtaan
      ja joskus yhe kaverin jalka murtu ku se keuli mopolla ympäri ni polvi meni

      • Anonyymi

        Kuinka kauanko pitää olla polvilla/jalat ristissä


    • asdferyhrtyrty

      Junaraalle nukkumaan jalat kiskoille. Olet saava sauvat ja huomiota

    • Anonyymi

      Ei kannatta hankkii keppei. oon ite poika jolla on ollu jo melki puol vuotta kepit ja oon jääny kaikesta kivasta ulko puolelle ja jalko on pirun kipee.

    • Anonyymi

      Todella myöhässä, mutta mulla on ollu kepit ku meni nivelsiteet nilkasta. Kävelin niillä noin viikon ja mun terve jalka oli ihan puutunu koko ajan. Ja kädetki tuli vähä kipeiks:(

    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      No siis hyppää korkeelta yhelle jalalle(SUORASSA) toimii☺️

    • Anonyymi

      Asiahan on se että sun ei tarvitse satuttaa mitään paikkaa. Kun vanhemmat tulee kotiin tee tekoitkua ja sano että nilkka/polvi ihan helvetin kipeä, jos vanhempasi ovat fiksuja niin vievät sinut päivystykseen. Esität vaan saatana että on kipeä. Siitä saa helposti kepit pariksi viikoksi ja ilmainen taksimatka koti-koulu ja koulu-koti. Helppoa, mikään ei ole kipeä ja saat kävellä kepeillä (varaudu että kaikki paikat ovat kipeät kun kepeillä menet)

    • Anonyymi

      Tää ketju on varmaa ianki 2 vuotta vanha ja sain jonku ihmeen idean että haluisin jalan kipsii että saisin huomiota 24h kavereilta

    • Anonyymi

      Mut siis kertokaa lisää ideoita

    • Anonyymi

      Bebaa ei tartte enempää näytellä. Paitsi jos niitä on kahdet keisarillaan.

    • Anonyymi

      Olet siis nyrjäyttänyt aivosi aikoinaan . Narsisti kaipaa toisten voivottelua . Sairas oot.

    • Anonyymi

      Ite tulin tänne, koska haluun murtaa tai vähintäänkin nyrjäyttää mun nilkan. Nyt on semmonen tilanne et sen nilkan pitäis olla huomenna murtunut tai nyrjähtänyt. Mä en tajuu niitä jotka haluu kepit huomion takia, mutta se johtuu vaan siitä, että ite vihaan olla huomion keskipisteenä ja mielummin oon muitten varjossa. Ja no se voi johtua siitä et mua kiusataan koulussa (onneksi se on vaan vähäistä vielä). Mut joka tapauksessa onko teillä keinoja murtaa nilkka (toivon mahdollisimman paljon juttuja joissa ei tarttee hyppää korkeelta, koska mulla on korkeenpaikan kammo, mut kyl neki kelpaa jos ei oo muutakaan)

    • Anonyymi

      Mun kaveril tuli hiusmurtuma muutamaan varpaaseen ku teki käsilläseisontaa vessassa ja jalka osu vessanpönttöön:D Käveli kepeillä muistaakseni 6vk

    • Anonyymi

      TARVIIN HETI APUA PITÄÄ NYRJÄYTTÄÄ/MURTAA JALKA ENNEN TIISTAITA!!!!!!!!
      MUL ON KOULU LUISTELUU JA OMAT AHISTUKSET MITÄ KUKAAN EI VAA VITTU USKO NII KERTOKAA MAHOLLISIMMAN HELPPO JA MIELELLÄÄN KIVUTON APU OIKEESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Miten saada kepit ilman et satuttaa itteensä

    • Anonyymi

      Mulla on ollut monta kertaa kepit ja se on ihan hirveetä

    • Anonyymi

      Vitun vanha juttu mut oon lukenu näit ja nää ehk toimii seisoin koko painol mun jalan pääl ku se oli sillee sivuttain ja sit kans käsil ku vääntää väärään suuntaan nii kyl se josaki tuntuu huome lääkäriin kahtoo mitä käy

    • Anonyymi

      Voi tuttu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe