Vanhukselle Facebook - chat tuttavaksi?

tenho1

Vanhukselle Facebook - chat tuttavaksi?

Monet vanhukset kärsivät yksinäisyydestä ja kaipaavat ympärilleen juttuseuraa, varsinkin varhaisaikuisia, joiden kanssa he voivat itsekin tuntea nuortuvansa nykyaikaisten viestinvälineiden parissa. Voitko pitää minulle seuraa Facebookissa viikoittain tunnista pariin ja aiheet voivat olla maan- ja taivaan väliltä. Sovitaan ajankäytöstäsi sinulle asianmukainen palkkio.

Lisätiedot: Tenho Tauriainen
[email protected]

7

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorempaa polvea

Hyvä Tenho
      Nykytekniikan tuoma sosiaalisuus kuuluu kaikille, myös ikäihmisille.

• hyvä idea

Saat varmasti kivaa juttuseuraa ihan ilmaiseksikin. Laita siitä infoa omalle FB-sivullesi, että kaipaat juttuseuraa ja tuttavasi voivat sitten postata viestiä eteenpäin.

• chat on kivaa

Ja sitten on mm tämän suomi24-sivun chat-huoneet, oletko kokeillut jo niitä.

• santtu94

hei =) laitteleppa viestiä lisätiedoista ja lisäpalkkiosta ja jne.
      [email protected]
      olisi ilo jutella vanhempien ihmisten kanssa jos se tekee heidät iloisiksi.
      olen luonteeltani sosiaalinen

• jelppari

Aivan loistava idea !

Minä reippaana menisin viel paikan päälle heittää läppää, ja jos voimai riittäis että herramies/mummeli kahvit keittäis...

Mikäs siinä olis turista. Samalla osaisin Excelillä taloutta kattoa sekä laskuja, järjestää käytännön asioita, laittaa digiboksia kuntoon, opetta ainternettiä...

Näitä mä ajattelin jo aikanaan,mutta ei mulle vastattu...

• liljankukka1

Hei Tenho! Vieläkö olet juttuseuraa vailla. Laita viestiä s-postiin niin jutellaan enemmän. [email protected]. Kyllä varmaan toimeen tultaisiin. Kevät terkut!!!!!

• Nneitikiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      127
      1803
    2. 120
      1325
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1120
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1019
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      56
      982
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      950
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      245
      933
    8. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      799
    9. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      796
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      179
      770
    Aihe