http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014010117885434_ul.shtml
" Kun vanhurskas palvelijani uskoo, hän saa elää, mutta jos hän luopuu, en häntä hyväksy.
Me emme ole niitä, jotka luopuvat ja joutuvat tuhoon, vaan niitä, jotka uskovat ja pelastavat sielunsa. "
hepr. 10: 38 - 39
Luopumus on epäuskoa, se on syntiä. Jumalan tahdon mukaisista pyrkimyksistä ei tule luopua vaan kilvoitella niiden puolesta ja kannustaa muitakin kilvoittelemaan.
Toisten synninteolle hyväksynnän osoittaminen on syntiä. Oletko sinä osoittanut hyväksyntää toisen synninteolle sanomalla: hyväksyn homoseksisyntiliiton? Liberaalia kartan. Kuka ei muutamasta oikaisusta taivu Isän tahtoon niin sellaisen seurassa en istu.
" Älä suostu, poikani, synnintekijöiden
viekoituksiin, kun he sanovat: "Tule mukaan, mennään väijyksiin,
käydään vaanimaan viattomia."
snl. 1: 10 - 11
Synnin palkka on kuolema. Lukekaa Raamatusta ennenkaikkea itse. Hyvin moni on eksyttäkä. Et voi enääluottaa sokeasti kehenkään vaan jokaisen opetus on tutkittava Jumalan avulla. Raamattua lukemalla olemme oikeassa evankeliumissa ja tiedossa kiinni.
Itse luen tai kuuntelen 4 lukua päivässä. Ainakin pyrin siihen. Tänä vuoinna olen siinä hyvin onnistunut. Netistä löytyi Raamattu luettuna. Lisäksi mietin lukemaani. Arvaa vain onko se tärkeää? Kyllä se on. Varokaa eksytystä. Helevettiin joutuminen ei ole minkään synninteon arvoinen, ei minkäänlaisen himon toteuttamisen arvoinen.
Millaista erilaisuutta? Synti sisältä erilaisuutta
Löpölaalia kartan
1
362
Vastaukset
- Löpölaalia kartan
http://www.youtube.com/watch?v=-meXbYdoO20
Hnaki langattomat kuulokkeet. Siivoa, tiskaa, syö. Samalla kuuntele vaikka tämä ja kaikenlaista mielevää Jumalan sanaa.
On jokaisen itse tiedettävä Raamattuun kirjoitettu Jumalan tahto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354400Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092184- 641518
- 561267
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1321096Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k8788Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775