Editointi .vob

Hauturi2

Olen kuvaillut Sonyn video kamaeralle mini DVD:lle. Kamera tekee vob tiedostoja.
Miten tai millä suomenkielisellä ohjelmalla saan ne elokuvaksi ja vähän siistittyä?
Wndows Live elokuvaohjlemalla en saa onnistumaan.
Sais tehtyä pikkulevyistä yhtenäistä elokuvaa...

3

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esimerkiksi Pinnacle Studio ohjelmalla, joka on Suomenkielinen, voit tuoda DVD levyltä videoita tietokoneelle editoitavaksi, kun laitat DVD levyn tietokoneen DVD asemaan.

• yli 7-v käyttänyt jo

tuolla saat muutettua sellaiseen muotoon että voit raahata tietokoneesi MovieMaker ohjelmaan, jossa sitten saa yhdistettyä, jos se ei ota .VOB tiedostoja vastaan.

Laita muunnossa bittitaso mahdollisimman korkeaksi. On suomenkielinen. minulla ei ole tullut latauksissa mukana muita hankalia ohjelmia, taitaa kyllä tulla hakukone ASK, mutta ehkä kysyy ladatessa että haluatko. On ollut useita vuosia hyvä kaveri.

Tuolla Free Video Converter ohjelmalla saa myös patkittyä alusta ja lopusta.
        http://www.koyotesoft.com/video-software/free-video-converter.html

perussivut http://www.koyotesoft.com/
        ---------------------------
        ET SAA ........."Windows Live elokuvaohjlemalla en saa onnistumaan".
        miksi et saa eikö ota vastaa VOB tiedostoja, en viitsi ny kokeilla.

• * * * * *
        yli 7-v käyttänyt jo kirjoitti:

tuolla saat muutettua sellaiseen muotoon että voit raahata tietokoneesi MovieMaker ohjelmaan, jossa sitten saa yhdistettyä, jos se ei ota .VOB tiedostoja vastaan.

Laita muunnossa bittitaso mahdollisimman korkeaksi. On suomenkielinen. minulla ei ole tullut latauksissa mukana muita hankalia ohjelmia, taitaa kyllä tulla hakukone ASK, mutta ehkä kysyy ladatessa että haluatko. On ollut useita vuosia hyvä kaveri.

Tuolla Free Video Converter ohjelmalla saa myös patkittyä alusta ja lopusta.
        http://www.koyotesoft.com/video-software/free-video-converter.html

perussivut http://www.koyotesoft.com/
        ---------------------------
        ET SAA ........."Windows Live elokuvaohjlemalla en saa onnistumaan".
        miksi et saa eikö ota vastaa VOB tiedostoja, en viitsi ny kokeilla.

En kyllä nyt ymmärrä, et jos on Pinacle Studio, niin miks ne pätkät pitäis leikata MovieMakerilla. Tietystihän ne leikataan myös sillä Pinnaclella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5203
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      560
      2658
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2392
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2220
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2027
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1654
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1545
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      127
      1261
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      128
      946
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      899
    Aihe