Ratsutilan renki saa maistiaisia

Eino Rekimies

Pidämme keski-suomessa vaimoni kanssa hevostilaa jossa omia ja asiakkaiden hevosia tallissamme hoidossa.
Olen aina ihaillut kuinka seksikkäiä naisten yllä on tiukat ratsastushousut, perseen muoto näkyy niissä tosi mukavasti.
Eräskin äiti kävi nuoren tyttärensä kanssa (18) kanssa säännöllisesti ratsastamassa ja tallirenkinä ollessani en voinut olla panematta merkille kuinka äiteen ja tyttären herkulliset perseet olivat aivan yhtä kiihoittavat, vaikka äitee oli jo 38 vuotias.
Kerran illalla menin tarkistamaan vielä tallille että kaikki paikat ovat kunnossa ja oletin että talli oli jo ratsastajista tyhjä, mutta kun menin sisään huomasin yhden pilttuun ulkopuolella naisen joka katseli sisään pilttuusen.

Nainen ei ollut kuullut lainkaan tuloani ja siinä katsellessani huomasinkin että naisen toinen käsi oli ratsastushousujen sisällä etupuolella, yskäisin varovasti että nainen huomaisi minut.
Nainen säikähtija otti nopeasti kätensä housuista ja totesi olevansa juuri lähdössä.
Kun menin lähemmäksi huomasin kurkistaessani pilttuuseen hevosen olevan juuri se jolla oli kevätkiima parhaillaan ja sen kalu sojoitti mahtavan kokoisena kuin hevosilla aina.
- Oho, taitaa hepalla olla tyttöhepat mielessä kun noin...sanoin tilannetta keventääkseni ja samassa huomasin tytön olevan se jonka äiteenkin persettä ihailen.
- Joo, en oo koskaa nähnyt tollaista, kauheeta kuinka se roikkuu melkein maassa - tyttö punastuneena sopersi.
Kurottauduin ottaakseni riimut jotka roikkuivat pilttuun ovenpielessä tytön yläpuolella ja kuin vahingossa osui kaluni tutön peppuun joka värähti puolijäykän kaluni osumasta tiukkoihin ratsastushousuihin - jotenkin tunsin että tyttö työnsi tiukkaa peppuansa kaluani vasten.

Sen tajuttuani, en muka saanut riimuja heti irti naulasta vaan koitin aikailla ja samalla hieroin varovasti kalua tytön ratsastushousuihin, no siitäkös likka innostui ja työnsi yhä kovemmin peppuansa kaluani vasten joka olikin jo melkein juhlakunnossa ja varmaan tyttö sen tunsi housujeni läpi.
Nyt vasta tajusin että tyttö oli hevosen seisovaa kalua katsellessaan hieronut itseään ja oli vieläkin kiihoittunut.
Mulla oli pelkät löysät verkkarit jalassa ja nythän tyttö alkoikin tosissaan innostua kun peppu oli niin töröllään jo, aivan kuin kiimaisella kissalla.

Koitin varovasti hieroa kädelläni ratsastushousujen etumusta ja kuinkas ollakkaan niiden läpikin tunsin kuinka kostea pimppipuoli olikaan, taisi likka kauanki hangata pimppiään ennen tuloani.
Siitä rohkaistuneena sujautin käteni ratsastushousujen sisään huomatakseni että pimppinesteethän siellä jo velloivat valtoimenaan, tästäkös innostuin ja vetäsin verkkareini alas ja ohtasin likan käden sisovalle kalulleni.
- Huh, ompas se kuuma ja vain pikkuisen pienempi kuin tolla hevosella - likka vitsaili huohottaen.
-Ei kait tänne tuu ketää - ei, vaimonikin jo nukkumassa on, vastasin.

- Huohottaen likka riisui nopeesti ratsastushousunsa nilkkoihin ja alkoi ohjailla kaluani vakoonsa - ei siinä paljoo kumit tulleet mieleeni, niin nopeasti tilanne eteni.
Sinnehän se meni ensiyrittämällä vaikka tiukalta tuntui, oli niin liukasta että, huh, huh.
Kaksin käsin tyttö piti pilttuun tangoista kiinni ja työnteli sellaista tahtia töröpeppuansa etten meinannu pysyy perässä, olinhan jo 42v, mutta kyllähän kalussani puhtia riitti kun sai maistaa nuorta tiukkaa lihaa.

Koko talli kaikui kun likalta tuli orkku, pelkäsin jo että muijani herää ja tulee kattoon.
- Laske sisälle, laske sisääni koko mällisi - haluan tuntea kuuman spermaruiskutuksen sisälläni.
Eihän sitä kauaa likka saanut odotella kun jo aloin siemenlaarini tyhjennyksen ja huomasin kuinka likan pieni peppu joka ruiskauksella värähti - taisi tuntea pimpinppohjassa joka laukauksen.

Vedin kaluni varovasti ulos ja "maiskis" äänen kuulin kun tatti tuli tiukasta lihasta ulos, samalla aikamoinen annos sitä kermaanikin.
Nopeesti likka veti housunsa ylös pikkusen nolonakin, eikä välittänyt vaikka pikkuhousut tulivat aivan spermaisiksi.
Mitään puhumatta asteli tallista autollensa, varmaan aivan hämillään vieläkin, olihan tilanne edennyt niin nopeesti eikä kestänytkään kuin vajaa vartin.
Minä siinä kaluni yhä jäykkänä ja pimppinesteestä vieläkin aivan tahmeana vedin verkkarit ylös ja mietin jo uusintapanoja ja tulihan niitä useitakin - mutta niistä myöhemmin - jopa likan äiteetä pääsin....

27

16733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herman84

      moi

      olis kiva tulla joskus käymään tallillanne ja katselemassa just noita ihana heppatyttöjen takapuolia :-) ?

    • Eino Rekimies

      Seuraavalla viikolla olin lähdössä takaniityltä traktorilla hakemaan lisää heinii hevosille, tyttö oli ja lähdössä pitkälle ratsastuslenkille joka sivusi heinänhakupaikkaani.
      Kun kävelin tytön ohitse kuiskasin että jos kiinnostaa niin poikkee katsomaan samalla mua siellä, paikanhan sä tiedätkin sehän näkyy ratsastuspolulta.
      Pienen suoniityn kupeessa oli vanha heinälato jossa vanhoja heinäpaalena melkoisesti, aloin rakentamaan niistä pientä suojaisaa koloa joka toiselta reunaltaan oli harvan seinälaudoitusta vasten josta tuli valoa lemmenpesäämme.
      Kun olin levittämässä paksua täkkiiä alustaksi, kuulin hevosen hirnahduksen ulkoa - tyttö tuli sittenkin, johan kaluni alkoi asettumaan tanaan samantien.
      - Vie hevonen tuonne taakse ettei kukaan näe sitä. tyttö talutti hevosen piiloon - katselin himokkaasti pienen perseen keinuntaa samalla.
      - Ai, pappa on oikein varustautunut kunnolla kun tollaisen luolan oot värkännyt, heh.
      - Joo oli tossa aikaa, astu peremmälle vain rohkeesti.
      Ujostelematta tyttö astui luolaani ja aloin himokkaasti riisumaan housujani, kaluni ponnahti ulos ja tyttö siihen: no huh huh, kuinka valtava se onkaan.
      En tiedä oliko kaluni iso vai tytön käsi pieni, se ei yltänyt kuin puoleenväliin varresta kun otti kiinni.
      Huohottaen kiimasta otti samantien suuhunsa herkkumutterini ja alkoi imemään sitä kuin tikaria - varoitin sen kohta laukeava.
      Ratsastus-sappaat lensivät vauhdilla jaloista ja samassa olikin kaikki herkut näkyvillä, voi kuinka pieni voikaan olla nuoren likan perse, sehän mahtui melkein isoon kouraani.
      - Onko näin pareen, likka sanoi vetäessään ratsastus-saappaat takaisin jalkoihinsa , teissä paapoissa on jokaisella hiukan perverssii, heh - voi hemmetti onhan tuo mieletömän seksikästä.
      Tyttö asettui selälleen tuomani täkin päälle vain saappaat jalassa, hemmetti multa melkein tuli kun levitti jalkansa sanoen, ota minut heti.
      En malttanut heti, vaan katselin nuorta pimppiä josta näkyi vain tasainen viiva, jonka välistä huomasin valuvan kirkasta mahlaa - halusin maistaa tuota ihanaa hunajaa.
      Levitin varovasti pimpinhuulia joiden välistä näin aikamoisen kiimapuron nyt norona valuvan, aloin nuolemaan ja näykin samalla pientä klitorista.
      Tyttö puristi jalkansa yhteen pääni ollessa kuin pihdeissä välissä - alkoi kauhee kiimainen huuto jotta pelkäsin sen kuuluvan vaikka minne, hevonenkin hirnahti ulkona sen kuullessaan.
      - Kauheeta kun teki hyvää, pelästyitkö huutoani.
      - Ei sitä kukaan kuule, olemme niin korvessa.
      - Levitin jalkoja ja aloin asettelemaan kaluani pimpin huulille taisteluasemiin.
      Kylläpäs oli tiukkaa lihaa, sain tehdä oikein töitä jotta herkkumutterin edes sain sisään.
      Tyttö parkaisi kun aloin työntämääån kaluani yhä syvemmälle, painoin samantien pohjaan ja jätin sen sinne toviksi kun pelkäsin heti laukeavani, pitkitin.
      - Voi kuinka kuumalta ja hyvältä se tuntuu sisälläni, pidä se siellä ikuisesti.
      Katsoin hämärässä valossa nännejä jotka nöpöttivät pystyssä kiimaisena pienten tisulien päissä ,nuolin niitä vuorotellen pitäen koko ajan kaluani herkun pohjassa.
      Minun ei tarvinnut tehdä mitään, koska pieni peppu alkoi liikehtimään yhä nopeammin, koitin ajatella muita asioita jotta tyttö ehtisi saada toisen orkun ja sehän tuli melkein heti.
      Taas kaamea huuto joka päättyi pieneen ininään loppuorkussa, oli sinä pitelemistä jotta en tulisi heti.
      Työnsin aivan pohjaan ja koitin vieläkin pitkittää satsini purkausta, tunsin kuinka pimppi supisteli voimakkaasti orkun jälkeen kuin lypsätääkseen kaluani.
      - Anna tulla sisään kaikki.
      Otin ratsastus-saappaista lujan oteen äänet taas täyttivät heinäladon, taas nuo rajut supistukset tunsin kaluni ympärillä lopussa.
      Otin peppuposkista otteen ja levitin jotta näkisin vieläkin paremmin herkun, siellähän se lepäsi vartta myöten, en ennen moja aloin loppurynnistyksen.
      Kuului vain tasaista huohotusta ja tosimärän pimpin vatvatusta - nyt lähtee huusin.
      Ja taas likka nytkähti selvästi kun tunsi ensimmäisen ruiskauksen sisällään, mahtavaa, annoin koko satsini aivan pimpin perälle ja sitähän riitti.
      - Kauheeta kuinka paljon sulta sitä tuleekaan, jouduin viimekerralla käsin pesemään pikkuhousuni ja ratsastushousunikin jotta äitee ei olisi pyykkikorissa haistanut spermaasi, nyt otin mukaan talouspaperia - samalla pyyhkien pimppiänsä josta valui norona spermapuro.
      - Otetaanko kohtaa uusiksi, jooko.
      - Vartin tauon jälkeen oli aseeeni taas tanassa, likka oli sitä imeskellyt ja gutaahan se teki.
      Menin selälleni ja tyttö tuli hajareisin päälleni selkä päähäni päin, oli siinä herkulliset näkymät kun näin kuin aitiopaikalta kaluni ollessa sisällä ja tiukat pimpinhuulet kireänä sen ympärillä.
      Jaloistani kiinni pitäen likka aloitti pienen pepun pyörittämisen ja kohtahan orkun ista oo nähnyt.
      Laskin toisen satsini sisään ja vetäytyessään päältäni katsoin kuinka pimppi jäi avoimeksi sekunneiksi, sperman lorahtaessa ulos kaluni päälle.

      • Eino Rekimies

        - Koska haet lisää heinii täältä, mulla ensi perjantaina sama ratsastuslenkki - uusitaanko silloin.
        Ja sehän mulle sopi mainiosti, koko seuraavan viikon kuljin tallilla kalu puolijäykkänä vain ajatellen uutta heinänhaku retkeäni, keräsin tytölle oikein suurennsatsin, enkä muijalleni sitä antaisi - ja siitähän likka tykkäsi.
        Muijani ihmetteli kuinka pienii heinäkuormia toin ja usein uutta hain, puollustin että metsätie ei kestänyt suurempia kuormia.
        Kerran jäin miettimään onko mulla ylisuuret kädet vai tytöllä niin pieni peppu.
        Seuraavalla kerralla otin kahvii mukaan ja tauoilla joimme pullakahveet ja taas oli juhlakunnossa kaluni, kolmas kertahan siinä usein meni.
        Näkisittepä kuinka punaisena ja turvonneena likan pillunhuulet olikan sen kolmannen kerran jälkeen, namm, namm.
        Muijani joskus ihmetteli kun saa niin harvoin nykyisin, meinasin ääneen vastata että syy löytyy yllättävän läheltä.
        Tyttö muutti aikoinaan opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, mutta lomilla tulee ratsastamaan ja kiimamme senkus lisääntyy kun harvoin nähdään.
        Olen viimeaikoina alkanut yhtä 17 kesäistä harkitsemaan, kunhan sekin näkee keväällä ison hevosenkalun oikosenaan, jospa se sitä herkistyisi.


    • Eino Rekimiess

      Tilaisuus tuli aivan odottamatta ja ei aivan siten mitenkä sen olin suunnitellut.
      Viimeisii heinii olin keväällä hakemassa niittyladolta kun kuulin hevosen hirnahduksen takaani lastatessani kuormaa kärryihin, yllätyin kun katsoin kuka ratsun selässä oli.
      - Moi, aikasmoinen äijä olet, etkö yhtää häpee - tiedän likaiset touhusi täällä sen tytön kanssa - ohi ratsastaessani kuulin täältä äänii aivankuin apua joku olisi huutanut ja jätin hevoseni tonne hakaan.
      - Juoksin lähemmäs tänne ja tajusin mistä äänet johtuikaan, katsoin tuosta lautojen välistä sisään ja näin teidät itse touhussa, kamalaa katsottavaa - vanha mies nai nuorta tyttöä ja rakas vaimo odotti kotonasi.
      Nolona melkein punastuin, likka siinä määrätietoisena istui hevosen selässä ryhdikkäänä ja tiukkana - kysyin että meinaatko kertoo vaimolleni.
      - Aluksi olin niin kiukkuinen että suoraan menen kertomaan, kunnes puolivälissä ehdin rauhoittumaan - likka hyppäsi ratsun selästä samantien ja tokaisi
      - Voidaanhan me neuvotella asiasta, jookos.
      - Olen niin uskonnllisen perheen kasvatti että vanhempani suorastaan kauhulla katselevat kun poikaystäväni edes suutelee mua, vaikka olen jo 17 vuotias.
      - Usein iltaisin tulee mieleeni kuinka te siellä,,,sitä teitte ja hieron samalla sitä ja kun poikaystävänikin on uskonnollisesta perheestä emme ole menneet pidemmälle, vaikka mä sitä haluaisinkin.

      Näytäppäs pappa se lemmenluolasi mulle, kerran kävin katsomassa sitä jo kun et ollu paikalla.
      Huomasin kuinka tyttö katsoi verkkareissa pullottaavaa elintäni ujosti, mutta kuitenkin aistin jännitteisyyden välillämme.
      Mentiin sisään luolaan ja kuinkas ollakkaan, tyttö meni heti asiaan ja vetäsi yhdellä iskulla verkkarini alas.
      Wautsi, tämähän on aivan valtava, isompi kun tosta raosta näin silloin, mitä teen seuraavaksi, olen niin kokematon?
      - Maista miltä se tuntuu pikkuisessa suussasi, nole sitä kärkee ekaksi - ai näinkös - no justiinsa tollatavalla.
      - Kyll määki oon nähny hevosella sellaisen ja nyt ekakerran sulla - voi kauheeta kuinka kuumalta se tuntuu suussakin, onko sulla kuumetta?
      Ei tokkiinsa, se vain kuumana heloittaa kun oottaa sun sisäänpääsyäsi.
      - Mutta, tää on noloakertoa,,,,,kun olen niin uskonnisellasta perheestä että vain avioliiton jälkeen sitä tehdään, sori.
      - Siis olen vielä koskematon ja tuohan, tuohan rikkoisi paikkani - niin kauheen järkyn iso se on - mutta kuitenkin haluan sen sisääni ja luulin aina että ne on pienii porkkanankokoisia.
      Jatkuu....

      • Eino Rekimies

        Tämähän sattui, voi hemmetti kuinka olikaan tuostakin pepusta salaa haaveillut.
        Riisuin tytön yläpäätä ja sieltähän ponnahti täyteläiset rinnat puseron alta, tosiaan ponnahti, ne jäi kuin heilumaan kun puserosta vapautuivat ja jäin hetkeksi ihailemaan ja nuolemaan nuoria tissejä.
        Kalunihan oikosenaan oli ja tyttö kysyikin - mikäs tuo tippa on ton päässä joka on limainen ja venyy siihen koskettaessa, onko se sitä spermaa jo?
        Eihän se vielä sitä oo, vasta se valmistelee kaluni tulevaa siemensyöksyy, vastasin.
        Ai Jaa, tuleeks siitä sitten heti vauvoja jos sinne panee sisään mun?
        Likka asettui selälleen ja kuinka taas katselin kuinka nuoren vako voi olla kuin yhtä viivaa, kiimani lisääntyi ja ajattelin kyllä tytön toiveen täyttää.
        Aloin nuolla vakoa ja kuinkas olakkaan, tunsin heti suudeltuani turvonneen klitoriksen kielelläni, tyttö oli siis aivan kiimoissan ja alkoi huohottamaan heti.
        Taas tuo sakelin puristus, luulin että korvani lähtee kun tyttö puristi reisiänsä mun päätäni, urhollisena kuitenki jatkoin kunnes likka sai orkun.

        Jospa äiteeni tietäsi, tyttö aloitti yhä huohoittaen, se oli mahtavaa, mutta sullahan tuo jököttä ja mä vain sain - kuuleppa muuten kun mä olen vieläkin ihan kokematon sillaill, sis impi vanhan kansan nimissä.
        Tulin oikastaan tänne siksi, ett korkkaat pimppini kun kaikki ikäiseni tytöt on jo olleet sillai useasti.
        Jatkuu...


      • Eino Renkimies
        Eino Rekimies kirjoitti:

        Tämähän sattui, voi hemmetti kuinka olikaan tuostakin pepusta salaa haaveillut.
        Riisuin tytön yläpäätä ja sieltähän ponnahti täyteläiset rinnat puseron alta, tosiaan ponnahti, ne jäi kuin heilumaan kun puserosta vapautuivat ja jäin hetkeksi ihailemaan ja nuolemaan nuoria tissejä.
        Kalunihan oikosenaan oli ja tyttö kysyikin - mikäs tuo tippa on ton päässä joka on limainen ja venyy siihen koskettaessa, onko se sitä spermaa jo?
        Eihän se vielä sitä oo, vasta se valmistelee kaluni tulevaa siemensyöksyy, vastasin.
        Ai Jaa, tuleeks siitä sitten heti vauvoja jos sinne panee sisään mun?
        Likka asettui selälleen ja kuinka taas katselin kuinka nuoren vako voi olla kuin yhtä viivaa, kiimani lisääntyi ja ajattelin kyllä tytön toiveen täyttää.
        Aloin nuolla vakoa ja kuinkas olakkaan, tunsin heti suudeltuani turvonneen klitoriksen kielelläni, tyttö oli siis aivan kiimoissan ja alkoi huohottamaan heti.
        Taas tuo sakelin puristus, luulin että korvani lähtee kun tyttö puristi reisiänsä mun päätäni, urhollisena kuitenki jatkoin kunnes likka sai orkun.

        Jospa äiteeni tietäsi, tyttö aloitti yhä huohoittaen, se oli mahtavaa, mutta sullahan tuo jököttä ja mä vain sain - kuuleppa muuten kun mä olen vieläkin ihan kokematon sillaill, sis impi vanhan kansan nimissä.
        Tulin oikastaan tänne siksi, ett korkkaat pimppini kun kaikki ikäiseni tytöt on jo olleet sillai useasti.
        Jatkuu...

        Olin sanaton, mullekko tämä suunnaton tilaisuus josta Aabit maksavat miljoonia päästessään korkkaamaan nuoren naisen.
        Kokeilin varovasti tytön pimppii etusormellani, tuntui kuin olisi sormensa pannu tiukkaan reikään, tosi tiukkaan.
        Kysyin oletko avan varma että minä nyt,,,,,,joo olen,,,mun poikakaverini aivan nyssö on.
        Tyttö levitti jalkansa ja katsoin koskemattomaan pimppiin joka kylläkn oli pikkusen märkä, levitin pimppihuulia ja aloin asettelemaan kaluani sen huulille.
        Sylkäsin mutterini märäksi, mutta vaikka kuinka työnsin, ei menny sisään.
        Ei, vaikka kaluni oli kiimasta kovana kuin kivi, mutta sitten tyttö otti käilaukustaan rasvaa jolla voiteli kaluni päätä (oli varustautunut) no.
        Voi sitä tunnetta jonka koin kun herkkumutterini muljahti viimein tytön sisään, tytön parkaistessa kivusta tietenkin sitä laimensi.
        Tosi varovasti jatkoin työntöäni kunnes tapasin pohjan, himoissani en pannut merkille tytön reaktioita , kädet rapivat selkääni.
        - Kauheeta, kuinka tekee samalla hyvää ja pikkusen kipuakin, mutta anna mennä kun tästä oon haaveillu jo 13 kesäisestä asti.
        Varovaisesti jatkoin , hellästi työntelin ja eihän siinä montaa työntöö tarvinnu kun jo lastin perille sain laskettua.
        Varovasti vedin kaluni ulos ja pikkusen huomasin siinä punerrusta, no se ehkäisykin jäi mietin jälkikäteen.
        No, nyt mulla on kaksi nuorta herkkupeppuu hoidetavana, arvatkaa käykä raskaaksi, ei mitenkään.


    • jore2

      Hyvää tarinaa. Kiinnostaisi kuulla saitko pillua myös 18 v tytön äidiltä? Missä ja miten? Entä oma muijas, puutteessa vai ei? Onko ollut mahiksia kimppakivaan? Entäs omat ratsastustaidot hevosen satulassa? Onko tallilla myös ajohevosia?

    • jore2

      Tyttöystävän alettua viettämä yhä enemmän aikaa hevostallilla, tämän käyttäytyminen oudosti muuttui. Päätin yrittää selvittää, mistä tämä johtuu. Molemmat olimme kokemattomia, uskonnollisista perheistä, eikä seksin suhteen oltu menty koskettelua ja suutelua pidemälle. Paikalle saavuttuani kuulin 17 v tyttöystäväni lähteneen ratsastamaan niittyladon suuntaan. Isäntärenki oli kuulemma taas heinänhakumatkalla. Päätin lähteä odottelemaan tallilta päätaloon tyttöystäväni paluuta ratsastamasta. Talo vaikutti tyhjältä, kunnes kuulin ääniä eräästä huoneesta. Mietin pitäisikö poistua paikalta, lopulta uteliaisuus voitti, ja astuin sisään huoneesen. Kokemus oli shokki nuorelle miehelle. Talon emäntä ja tämän 38 v ystävätär nauttimassa toisistaan. En tiennyt mitä tehdä, tai minne mennä. Lopulta kokeneet naiset ottivat homman haltuun toteamalla, että sieltähän se uusi orhi saapuu koulutukseen. Isäntärengin heinänajokiireiden vuoksi, olenkin saanut hyvän peruskoulutuksen, miten saadaan nainen tyydytettyä. Tyttöystäväni ei vielä tätä tiedä, mutta takuulla yllättyy, kun sieltä niittyladolta palautuu.

    • jore21

      Rengin tehtävä on satuloida hevoset talon emännälle ja hänen ystävättärelleen aamuratsastukselle. Ratsaille noustessaan kiihkeät naiset sanoivat lähtevänsä ratsastamaan niittyladon suuntaan. Talon isäntärengin poissa ollessa, päätin hakea nuoren tamman haasta ja valjastamaan koppakärryjen eteen. Lähdin ajamaan pukkilaukkaa niittyladon suuntaan, ajoon tottumattoman hevoseni kanssa. Viimein saan tamman jonkinlaiseen kontrolliin, en enää ole pelkkä matkustaja tamman viedessä. Lähestyessä niittylatoa kuulen hevosen hirnahtelevan, kuulostaa talon emännän oriilta. Mitähän naisilla on mielessä ajattelen lähestyessäni tammallani tätä lemmenpesää. Niittyladolla tammaa kiinni sitoessani tunsin ja kuulin millaiseen paikkaan olin tullut. Emäntä ja hänen ystävätteränsä olivat niin keskittyneitä toisiinsa, että rengin ilmestyminen paikalle oli pieni järkytys. Emäntä kertoi löytäneensä uuden rakkaan ystävättärestään,ja koska isäntärenki oli taas kateissa saa renki kokea seuraamukset. Isäntärenkihän oli pettänyt juuri täällä paljon, joten pillua saa toisaalta rengin tyttöystävä on antautunut täällä isännälle, joten se siitä. Ystävätär sitoo ratsuja tamman perähevosiksi ja toteaa eiköhän anneta rengille mahdollisuus näyttää mihin pystyy tammojen kanssa.

    • jore22

      Laura ja Mari saapuivat kesällä tilalle heinän tekoon. Lauran kanssa oltiin jo keväisten heinän hakujen yhteydessä tutustuttu ja sama polte tuntui yhä vaivaaman nuorta naista. Rengin kalua pitäisi saada. Minulla oli tällä kertaa tähtäimessä Lauran äiti Mari, aivan upea 38 v kaunotar, ei mikään helppo saalis mutta kuulemma ollut ilman miestä jonkin aikaa. Mari ei ollut aikaisemmin ajanut hevosta, joten aattelin antaa hänelle hieman ajo opetusta. Nousimme kärryille ja annoin ohjat marille. Mari varmaan tunsi kuinka kovana kullini oli kesämekkoaan vasten, kun hän käski tamman liikkeelle. Tunnustelin että pikkuhousuja ei ollut ja hyväilin paljasta pillua. Marin kostunut pesä antoi ymmärtää ett sisäänkin pääsisi, joten otin Maria lantiosta kiinni ja työnnyin sisään. Mari ulvahteli nautinnosta ja kertoi kuinka hyvältä tuntui saada pitkästä aikaa kunnolla kullia. Tammakin tuntui tajuavan ett jotain tapahtui, sen verran pitkään se meitä pukkilaukassa vei.

    • jore22

      Valjastin seuraavana aamuna ruunaa päivän heinätöitä varten, kun paikalle saapui Laura. Vihaisena hän huusi ett mitä hittoa oot tehnyt hänen Mari äidin kanssa. Tuumasin vaan siihen ett sen minkä oon aina halunnut tehdä hänen kanssaan, eikä se huonolta tuntunut kummastakaan. Vieläkin on kalu jäykkänä ja Marikaan ei vielä kuulemma kykene heinäpellolle. Laura kiehui raivosta olihan meillä sentään yhteistä menneisyyttä. Päätin että tämän villikon kyllä kesytän, sopiva annos mustasukkaisuutta, ja nuorta halua, housunpuntissakin alkoi tuntumaan ettei Mari ollut ihan kaikkea lypsänyt vaikka taitava olikin. Nostin Lauran rattaille ja sitten mentiin. Ruuna paineli kiitolaukkaa parin imutuksen jälkeen ja vähän itseänikin hirvitti ett minne tässä oikein päädytään. Laura oli ihan shokissa, ei ollut tällaisessa hevoskyydissä aikaisemmin ollut. Lopulta ruunan rauhoituttua päädyimme yllättäen samaan latoon, jossa olimme kevään aikana olleet. Vein ruunan hakaan ja menin katsomaan lemmenpesää. Ihan hyvässä kunnossa näytti olevan ja villikkoni Laura vielä paremmassa. Marin kanssa nautin paljon mutta Laura antoi täydellisen nautinnon.

    • jore22

      Ratsutilalla on alkamassa kesäleiri. Parisen kymmentä nuorta tyttöä ovat saapuneet tilalle reilun viikon ajaksi saamaan elämyksiä ratsutilan arjesta. Edellisillä leireillä renki on saanut olla sivuosassa ja lähinnä autellut tallityttöjen kanssa leiriläisiä. Tällä kertaa tilan omistajatar on kuitenkin päättänyt antaa vastuuta rengille ja määrännyt rengin johtamaan leiriä, mikä vastuu toivottavasti hevosen selässä pysyn, jos tarvitsee sinne nousta. Toivotan kaikki tervetulleeksi tilalle ja kyselen samalla heidän ratsastus taidoistaan. Energinen Emilia ja eksoottinen Liina osoittautuvat rengin mielestä parhaimmiksi, joten majoitan heidät rengin tupaan, muut saavat majoittua pää taloon nukkumaan. Emilia ja Liina ovat hieman järkyttyneitä jouduttuaan yhteis majoitukseen vanhemman miehen kanssa. Ilmeisen kokemattomia ja tottumattomia tyttöjä miehen kanssa ovat. Renki on astunut monet tilalla ratsastamassa käyneet äidit ja tyttäret, mutta nyt tilanne on täysin uusi. Kaksi nuorta kokematonta tyttöä ja renki.

    • jore22

      Liinan ja Emilian kanssa vietetyn ensimmäisen yhteisen yön jälkeen rengin kalu on puoli jäykkänä. Ihana yhteinen yö, vaikka halauksien lisäksi ei muuta tapahtunutkaan. Renki on kouluttanut vaikeammatkin tammat, mutta nyt on kaksi niin herkkää nuorta tyttöä koulittavana, että se vaatii jo rengiltäkin taitoa.

    • jore22

      Seuraavana päivänä on ohjelmassa tallitöitä ja hevosten hakua laitumelta. Renki koettaa parhaansa mukaan huomioida ahkerat tallitytöt Liinan ja Emilian. Kehumiset ja koskettelut jotka renki on aina osannut alkavat pikkuhiljaa tuottamaan tulosta. Se on varmaan sitä tamman käsittely taitoa josta renki on kuuluisa. Tallityöt on tehty, joten renki vie tytöt tallitupaan. Tällä kertaa edettäisiin halauksista pidemmälle. Renki riisuu housunsa josta paljastuu puoli jäykkä mahti kulli. Oottekos tälläistä ennen nähneet renki kysyy? Aikamoinen oriin kalu tytöt vastaa, saakos sitä koskea? Saa koskea ja maistaa myös, itsekin aattelin maistaa teidän kiimapilluja. Tytöt hädintuskin ehtivät aloittaamaan, kun tallilta alkoi kuulua ääniä. Äkkiä housut jalkaa ja katsomaan ett kuka häiritsee rengin lemmen hetkeä. Hei minä olen Nora, tuolta päätalolta lähettivät, kun pitäisi lähteä niitä hevosia hakemaan laitumelta. Samalla voisin majoittua rengin tupaan, kun siellä on kuulemma vielä tilaa. Sopiihan se sanoin.

    • jore22

      Nora noin 40 vuotias pesunkestävä hevostyttö oli saapunut muita leiriläisiä myöhemmin, joten Noran tulo yllätti rengin täysin. Renkiä harmitti samalla uusi rengin tuvan asukas. Liinan ja Emilian kanssa hommat olivat juuri alkaneet sujua ja tytöt olivat ilmeisen kiinnostuneita rengin muhkeasta kalusta. Hevosten haku matkalla renki koetti tutustua lähemmin Noraan. Nora kertoi viihtyneensä pikkutytöstä lähtien talleilla, ja ainoat mielenkiinnon kohteet olivat hevoset ja ratsastus. Ei voi olla totta renki ajatteli. Rengin tuvassa on majoittuneena kaksi himokasta nuorta tyttöä ja Upea koskematon vanhempi nainen. Rengin mielestä Noran pitää päästä ratsastamaan muullakin kun hevosella.

    • jore22

      Rengin tuvassa kolme kiimaista neitoa odotteli renkiä. Nyt oli rengillä näytön paikka. Rengin kalun kokoa ja kestoa oli laajasti kehuttu. Rengin onneksi oli muutama välipäivä aikaa siitä kun rengin mahtikalu oli viimeksi osallistunut siitokseen. Renki komensi neitoset yhteis saunaan missä otettaisiin alku erät. Emilia oli heti mukana alkaen tutustumaan rengin kaluun suulla ja käsin. Täydet pisteet Emilialle ja sormet hieromaan kosteaa pillua. Liina ja Nora katselivat hieman hämmentyneinä Emilian työskentelyä. Otin Liinan kädestä kiinni ja vein sen kullilleni mitä Emilia ihanasti imutti. Samalla aloin hieromaan Noran pillua. Nora oli yllättäen tosi kiimainen ja kostea. Varmaan se hevosen satulassa vietetty aika tekee sen.

    • jore22

      Emilian imutuksen jälkeen olin jo lähes laueta. Pakko myöntää ett tämä teinipillu osaa ja ottaa myös tarvittaessa. Emilian ja Noran jälkeen päätin keskittyä täysillä Liinaan, ujoon maalaistyttöön, joka ei kunnolla uskaltanut koskea rengin kalua. Emilia ja Nora tuntuvat olevan rengille lähes varmaa saalista, sen verran hyvin kumpikin herutti pillunesteitä rengin käsittelyssä. Liinan kanssa renki saa kyllä tehdä paljon töitä. Kullin kosketus paljaalla kädellä oli ilmeisesti nuorelle Liinalle liikaa. Renki on koulinut tammoja ennenkin joten ujon Liinan koulutus saa alkaa.

    • jore22

      Kirsi ja Jari ovat saapuneet tuikku hevosensa kanssa kesälomalle. Jotain emännän vanhoja ystäviä joita renki ei paremmin tunne. Jari on kuulemma kamera miehiä eli bongailee mielellään vaikka lintuja maastossa. Parturikampaaja kirsi on jostain syystä rengin mieleen. Mukavaa vaihtelua nuorten naisten välissä. Tuikku on valjastettu kiessien eteen kirsin saapuessa paikalle. Mitä ihmettä missä jari on kirsi kyselee hätääntyneenä. Tulehan kyytiin vaan eiköhän me ilman jariakin pärjätä renki sanoo ja antaa samalla tuikulle merkin lähteä reippaaseen laukkaan. Kirsi koettaa saada hengitystä tasaantumaan tuikun kiitäessä rengin ohjissa raivokkaasti eteenpäin. Tuikun suurimman paineen helpotettua renki ajaa suoniityn ladolle. Lemmen pesässä renki vie sormet Kirsin pillulle mittailemaan kosteutta ja halukkuutta. Kirsi muodollisesti vastustelee ja pyytelee jaria paikalle. Kirsin pillu on todella tiukka kolmesta synnytyksestä huolimatta renki toteaa saaden vaivoin kalunsa uppoamaan kirsin ahnaaseen kiimavittuun johon kirsi vastaa ettei ole koskaan ennen saanut näin isoa ja kovaa. Kummankin ollessa lähes huipulla paikalle saapastelee lintubongari. Mielenkiintoisia havaintoja tein hevosen hirnuntaa ja ääniä tästä ladosta bongari puhelee ladon ulkopuolella. Puimme kirsin kanssa nopeasti vaatteet päälle ja tuikkua hakemaan. Takaisin ratsutilalle mentäessä kirsi totesi ettei ollut kokenut mitään vastaavaa moneen vuoteen ja halusi ehdottomasti uusia tämän.

    • jore22

      Tallilla Jari odotteli ja pahoitteli ettei ehtinyt matkaan mukaan, oli kuulemma edellisilta tuttavien kanssa seurustellessa venähtänyt pitkään. No eihän se mitään melkoiset kyydit sain äsken tuikun ja Kirsin kanssa totesin Jarille Kirsin riisuessa valjaita tuikulta. Kirsin kanssa aateltiin viedä tuikku uimaan, ett jos sopii niin lähde mukaan. Jari sanoi että on vielä sen verran huonossa hapessa ett uimareissu saa nyt jäädä mut menkää te vain. Punttasin Kirsin tuikun selkään ja kiipesin itse Kirsin taakse tuikun hieman protestoidessa pienillä pukituksilla. Pienen totuttelun jälkeen tuikkukin rauhoittuu sen verran että Kirsi antaa tuikulle luvan lähteä kohti uimapaikkaa. Huomaan Jarin seuraavan perässä, alkoi näköjään sittenkin uiminen kiinnostaa. Jaria ei nyt tarvita tuumaa renki maiskauttaa pari kertaa ja painaa pohkeet kiinni tuikun kylkeen. Tuikun sännätessä kiitolaukkaan Kirsi pelästyy, koska ei ole vastaavaa ennen kokenut. Ei mitään hätää, varmaan joku villieläin seurasi meitä joten parempi oli ottaa laukkapätkä tähän, ethän vaan pelästynyt? Kirsi oli kauhusta suunniltaan koska ei ollut aikaisemmin laukannut ilman satulaa. Samalla Kirsi huomasi millaista oli olla rengin käsittelyssä ja se sai Kirsin pillun entisestään kostumaan.

    • jore22

      Tuikun laukatessa renki hieroi Kirsin kostunutta kiimaista pillua saaden Kirsin kiljahtelemaan nautinnosta. Vastaavaa ratsastusta Kirsi ei ollut ennen kokenut kuin villeimmissä päiväunissa. Ptruu soo soo renki komensi Tuikkua vieden samalla pari sormea Kirsin todella märkään pilluun. Rengin sormittaessa kiimaista Kirsiä Tuikku ruuna alkoi hermostua lemmen leikeistä. Soo ptruu soo renki käskytti ruunaa. Menehän kirsi kulta ruunan kaulalle, onkos sinua muutes ennen ratsun selässä naitu?

    • jore22

      Ptruu soo soo ptruu soo Tuikku ruuna tepasteli kärsimättömästi rengin naidessa ruunan kaulaa vasten makaavaa Kirsiä. Kirsi huusi nautinnosta rengin käsittelyssä. Wow easy boy tuikku sooh sooh tuikku ptruu sooh. Tuikku ruunan nostaessa laukan Kirsin kiimainen pillu sai sellaisen käsittelyn rengin paksun ja pitkän kullin ansiosta mikä ei ihan heti unohdu. ptruu ptruu tuikku sooh sooh. Kylläpäs on tyttö saaneen tuntuinen sanoin Kirsille noustessamme Tuikun selästä. No olihan se aikamoista sopersi Kirsi.

    • Jore22

      Renki Ratsastuksen opettajana. Päätaloon saapui tuore ylioppilas Mette äitinsä kanssa. Maatila loma oli kuulemma palkinto hyvin sujuneista kirjoituksista. Yh äiti ja kokematon nuori nainen, siinä rengin ratsastus opetuksen lähtökohdat. Tallilla hevosia valmisteltaessa ratsastustunnille rengille kävi hyvin selville missä mennään. Meten äiti suorastaan pyrki rengin lähelle, kun taas Mette kavahti jokaista rengin kosketusta. Ratsastustunnin jälkeen Kirsi kertoi että ei ole Metten oikea äiti vaan uusio perheestä. Ratsastusta harrastavan Metten ylioppilaslahjaan oli Kirsin mukaan sisältynyt ratsastusta muullakin kuin hevosella ja renki olisi kuulemma oikea henkilö viemään hieman ujon Metten neitsyyden.

    • Jore22

      Kirsi joka ei ollut ennen ratsastanut hevosella totesi saaneensa elämänsä parhaimman orkun pillun hangatessa satulaa vasten ja Kirsin muistellessa rengin mahti kyrpää jota voisi myöhemmin saada kiimaiseen vittuunsa. Renki oli sillä aikaa täysillä keskittynyt hevosen hoitoon Metten kanssa, Metten vastustelu rengin hyväilyihin ja kosketuksiin saivat rengin kiihottumaan entisestään tuon nuoren tiukkapilluisen neitsyen valloittamisesta. Metten harjatessa tammaa renki astelee Metten taakse ja alkaa suudella Metten kaulaa tunnustellen samalla Metten rintoja. Sooh sooh tyttö renki rauhoitteli Metteä. Rengin jatkaessa Metten hyväilyä alkaa nuoren tytön vastustelu pettää. Renki onkin kuuluisa tammojen koulimisessa ratsujen ja ratsastajien. Renki imee ja hieroo Metten rintoja tunnustellen samalla kostuneita ratsastushousuja.

    • Jore22

      Kyllä tuntuu olevan Mettellä tavara märkänä renki toteaa painautuessa samalla kovettuneella kalullaan Metten persettä vasten. Nuori neitsyt on nyt erityisen varuillaan joten rengin pitää laittaa kaiken taitonsa peliin päästäkseen viemään Metten neitsyyden. wow mikä kiimapillu. Metten yhä harjatessa tammaa renki avaa Metten ratsastushousut ja hieroo kiimaista vittua. Ihana neitsyt pillu ja vielä sheivattu. Renki saa maistiaisia Metten kiimapillusta nuolemalla ja sormittamalla Mettelle tämän ensimmäiset orkut. Pakko sanoa ett tämän ylioppilaan kanssa viihtyy kyllä satulassa.

    • Jore22

      Renki jatkaa nuoren Metten herkän neitsyt pillun nuolemista iso kyrpä kovana. Metten on aika tutustua rengin mahti kyrpään. Melkoinen kalu lähes yhtä suuri kuin tuolla oriilla Mette sopersi epäuskoisena rengin kyrvän nähdessään.

    • jore22

      Metten on aika saada ylioppilas lahjansa rengiltä. Kiimaan nuoltu nuori neitsyt pillu valuu odettaen valloittajaansa. Metten pillu supistelee rengin työnnellessä sormia sisään. Kokenut tamman kouluttaja tietää miten saada neito täyteen kiimaan. Imes vähän sitä kullia pikkulutka renki sanoo mettelle tietäen tämän entisestään syttyvän pikku tuhmuuksista.

    • jore22

      Metten hieman vastustellesssa kohtaamista rengin suureksi paisuneen kyrvän kanssa saa renki pistää parastaan ettei tämä hyvin valmisteltu nuori neitsyt karkaan rengin otteesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe