Miten tekstikentän voi määritellä niin, että kun tiedosto on tallennettu pdf:muotoon, tekstikenttä kasvaa sitä mukaa kun tekstiä tulee lisää eli myös niin että tulostettaessa myös kaikki tekstikentään kirjoitettu näkyy?
OpenOffice4, tekstikenttä
5
127
Vastaukset
- epätoivoiselle
Hae lisäosa MultiSave
http://extensions.libreoffice.org/extension-center/multisave
asenna.
MultiSavella tiedosto tallentuu sekä ODT että PDF muotoon.
Tekstiä voit vain lisätä ODT-tiedostoon.- epätoivoinen
Latasin oheisen lisäosan. Mutta edelleen sekä ODT-tiedostossa että PDF muodossa tekstikenttään voi kyllä kirjoittaa niin, että kenttä laajanee sitä mukaa kun kirjoittaa tekstiä enemmän, mutta sitten kun tulostaa niin siinä näkyy vain se osa tekstiä joka on mahtunut siihen määriteltyyn esim. 2,5 korkeaan tekstikenttään?
- epätoivoinen
Kyse on siis tällaisesta PDF:stä jota voi sitten jälkikäteen täyttää. Eli sellainen lomake joka on PDF-muodossa ja sitä voi täyttää ja sitten vaikka tallentaa
- jdhjajfdaj
epätoivoinen kirjoitti:
Kyse on siis tällaisesta PDF:stä jota voi sitten jälkikäteen täyttää. Eli sellainen lomake joka on PDF-muodossa ja sitä voi täyttää ja sitten vaikka tallentaa
Pitäisiköhän se ensin tallentaa, että se muutoksen muistaisi?
- epätoivoinen
jdhjajfdaj kirjoitti:
Pitäisiköhän se ensin tallentaa, että se muutoksen muistaisi?
Tallentaminen ei auta. Kun pdf:n avaa, niin tekstikentästä pystyy kyllä lukemaan kaikki siihen kirjoitetun, mutta kun otat tulosteen, niin siinä ei näy kaikki teksti.
Ko. nimenomaan sellainen lomake, josta täytyy saada tulostettu versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423