Odotus johtaa koitteeseen, hetki lyö poljentoon, pedon vaakuna on rehti tunnus,
liturgia on kriisissä, vilpitön odotus palkitsee toivojansa sydämessään kaikki.
Minulla monenlainen pyrkimys astelee hämärään, osallani aavistelen erottuvaa,
jos vain voisin erottaa ja yhdistää eri kuljettavat polkuni, osaansa lopullinen.
Kommentoikaa näitä runoja, onko nuo hyviä yhtään?
Kaksi hämärää runoa
5
178
Vastaukset
- ok1
Kommentoin...mutta mitä tähän nyt vois sanoo...
Noh.. vaikka että
oikean polun päässä on aarre,
josta moni elämässään
niin haaveilee...
Tykkäsin kovasti tästäKiitos kovasti, olisi kiva saada ainakin kolme kommenttia, mutta tästäkin.
Tykkäsitkö minun runoista vai omastasi (minä ainakin)?
Kirjoitin myös puoli paperillista, seassa jotain kelpuutettavia kohtia.
Mistä se oikea polku löytyy, itse olen ihan turtunut ja taidoton, käytän lääkettä ja harvakseen luen jotain. Olisi hyvä saada lukijoita, tavoitteena tehdä blogi. Palautetta saa minulle antaa, on hyvä tehdä itse aloite, luen kyllä. Mutta taitaa ihmisillä olla jotain tärkeää mihin aikansa käyttää, kun en herättänyt minkäänlaista reaktiota. Minä pidän joidenkin toisten runoista, minulla on yksi chat-runo tallessa.
Voinko minä muuttua? Missä minä oikein menen, kuinka minut arvioisi?
Onko minulla polkua? Voinko huomioida mitään?
Avaa violetti liekki, kristallinkirkas ääni.
Käänne on mahdollinen, astu perille pimeään, jokin avaruudellinen, avaa peitteen päältä.
Yhteinen dilemma, jaamme sen, pyrin erottumaan! (ja tässä säädän:) asetan tavoitteeksi aloitteen olla ehdokas tarjoutua ratkaisemaan pulma.
Valottaa mahdollisuuksia, inspiraation kanssa liikkeessä yhdeksi, soveltaa prinsiipissä ja tulla kaltaiseksi.
Erheet palvelukodissa johtivat uusintaan parantolassa, lähdin sähköllä ja litiumilla jatkumoon, vuoden päästä kävin laivalla laulamassa kappaleen Bless The Child karaokessa ja karkkitehtaalla, nyt on geeliä ja hiustyyli ja hyvä paita.
Ilahdun ikihyviksi ja selviydyn, askel kohti aitoja vaikutteita, ilmaisen erillisen selityksen, arvostan noidan vartaloa.- acorn
Niin,,, luin runon muutaman kerran ajatuksen kanssa. Sanot asiat todellakin hämärästi joten lukuelämyksestäkin tulee hämärä ja sekava. Jotain siellä kuitenkin on jota haluaisi ymmärtää.. Mitä itse haluat sanoa näillä runoillasi?? Aistin positiivista halua ilmaista jotain mutta sanat ja asiat sotkeutuvat kuin kissanpojan lankakerä.. ellei se sitten ole juuri se jota haluat ilmaista??
Luit aloitus-runot vai myöhemmät? Paljon on jo se että kommentoidaan ja jotain noissa teksteissä koetaan, se antoi jo viitettä se kommentti että on "oikea polku" jonka päässä on aarre (unelma) josta moni siis haaveilee (pitää ideaalinaan).
Itse koen tekstieni pohjaksi eksistentialismin, ja viittaan unelmaan laillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain40712774Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2745603Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2414148Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö3083339Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov232145Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi201930Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1011773En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis831362Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1751055Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273975