Moi! Nuorekas 48 v nainen hyvää ystävää vailla kaikenlaiseen ajatustenvaihtoon, ja jos suht lähellä asut, yhteisiin harrastuksiinkin. Oletpa mies tai nainen, ja ikäsi suurinpiirtein lähellä omaani, niin otahan yhteyttä. S-posti: [email protected]
Ystävää vailla!
16
618
Vastaukset
- ??????
missähän päin sit mahdat asustaa??? jos lähellä voisi vaikka vastata
- Kevään odotus
Itä-Suomessa.
- ??????????
Kevään odotus kirjoitti:
Itä-Suomessa.
no harmi. minä pirkanmaalla. etsin myös lähempää ystävää tuon ikäistä... mutta jatketaan etsintää
- asunyksin
Kevään odotus kirjoitti:
Itä-Suomessa.
joensuu 55v mies naisystävää vailla
- Ystävä,turusta?
No harmi myös. Minä turussa asuva 50v nainen etsii myös hyvää ystävää harrastuksiin,jutuskeluun,kahville. Vastaile,jos haluat ystävän.
- ilmoittaudun
Vastaan ystävää etsivälle Turussa asuvalle. Kaipaan samoin sellaista arkipäivän ystävää, mutkatonta kaveruutta. En ole riippa enkä ongelmainen. Miten sinuun saisi yhteyden? Voitaisiin kuulostella, ollaanko samalla aaltopituudella. :)
terv. 50 n Turuust - Ystävä,turusta?
ilmoittaudun kirjoitti:
Vastaan ystävää etsivälle Turussa asuvalle. Kaipaan samoin sellaista arkipäivän ystävää, mutkatonta kaveruutta. En ole riippa enkä ongelmainen. Miten sinuun saisi yhteyden? Voitaisiin kuulostella, ollaanko samalla aaltopituudella. :)
terv. 50 n TuruustVastaan nimimerkille ilmoittaudun. Laittaisitko sähköpostiosoitteen niin otan yhteyttä.
- Iloinen1
Etsin keskustelu ( skype ) tai kirjoittelukaveria ( sähköposti ). Olen yksin asuva
virkeä eläkeläinen. Voit olla mies tai nainen tärkein on että juttu luistaa ja huumori pelaa.- Iloinen2
Meitä yksinäisiä eläkeläisiä on paljon. Ajattelisin että olet nainen miehet tuskin etsivät seuraa näin nykyaikaisella tavalla.
Onnea matkaan!
- mies ja yksin (46v)
Ystäviä kaivataan täälläkin, kainuun suunnalla.
- Iloinen 4
Vastausta nimimerkille "mies ja yksin (46) lähetä tietoa mihin voin vastata.
Lupaan vastata vain ystävänä, olen nainen. - mies ja yksin (46v)
Iloinen 4 kirjoitti:
Vastausta nimimerkille "mies ja yksin (46) lähetä tietoa mihin voin vastata.
Lupaan vastata vain ystävänä, olen nainen.Siinä ois [email protected]
- N46v
Ystävää ,lenkille,salille ..itäsuomi..
- oosa
Tääl olis kaakkois-suomesta 45v nainen ystävää vailla
- lenkille 1
Hei, onko Lahdesta päin ketään, siis naisseuraa n.60 v
- ,,,,,,,,,
Täällä olisi 56v mies vailla ystävää, kaveria naisesta joka olisi kiinnostunut, luonnossa liikkumiseen, pilkille. Jns
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653822Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38870
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60849Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847- 65831