Ystävää vailla!

Kevään odotus

Moi! Nuorekas 48 v nainen hyvää ystävää vailla kaikenlaiseen ajatustenvaihtoon, ja jos suht lähellä asut, yhteisiin harrastuksiinkin. Oletpa mies tai nainen, ja ikäsi suurinpiirtein lähellä omaani, niin otahan yhteyttä. S-posti: [email protected]

16

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??????

missähän päin sit mahdat asustaa??? jos lähellä voisi vaikka vastata

• Kevään odotus

Itä-Suomessa.

• ??????????
        Kevään odotus kirjoitti:

Itä-Suomessa.

no harmi. minä pirkanmaalla. etsin myös lähempää ystävää tuon ikäistä... mutta jatketaan etsintää

• asunyksin
        Kevään odotus kirjoitti:

Itä-Suomessa.

joensuu 55v mies naisystävää vailla

• Ystävä,turusta?

No harmi myös. Minä turussa asuva 50v nainen etsii myös hyvää ystävää harrastuksiin,jutuskeluun,kahville. Vastaile,jos haluat ystävän.

• ilmoittaudun

Vastaan ystävää etsivälle Turussa asuvalle. Kaipaan samoin sellaista arkipäivän ystävää, mutkatonta kaveruutta. En ole riippa enkä ongelmainen. Miten sinuun saisi yhteyden? Voitaisiin kuulostella, ollaanko samalla aaltopituudella. :)
        terv. 50 n Turuust

• Ystävä,turusta?
        ilmoittaudun kirjoitti:

Vastaan ystävää etsivälle Turussa asuvalle. Kaipaan samoin sellaista arkipäivän ystävää, mutkatonta kaveruutta. En ole riippa enkä ongelmainen. Miten sinuun saisi yhteyden? Voitaisiin kuulostella, ollaanko samalla aaltopituudella. :)
        terv. 50 n Turuust

Vastaan nimimerkille ilmoittaudun. Laittaisitko sähköpostiosoitteen niin otan yhteyttä.

• Iloinen1

Etsin keskustelu ( skype ) tai kirjoittelukaveria ( sähköposti ). Olen yksin asuva
      virkeä eläkeläinen. Voit olla mies tai nainen tärkein on että juttu luistaa ja huumori pelaa.

• Iloinen2

Meitä yksinäisiä eläkeläisiä on paljon. Ajattelisin että olet nainen miehet tuskin etsivät seuraa näin nykyaikaisella tavalla.
        Onnea matkaan!

• mies ja yksin (46v)

Ystäviä kaivataan täälläkin, kainuun suunnalla.

• Iloinen 4

Vastausta nimimerkille "mies ja yksin (46) lähetä tietoa mihin voin vastata.
        Lupaan vastata vain ystävänä, olen nainen.

• mies ja yksin (46v)
        Iloinen 4 kirjoitti:

Vastausta nimimerkille "mies ja yksin (46) lähetä tietoa mihin voin vastata.
        Lupaan vastata vain ystävänä, olen nainen.

Siinä ois [email protected]

• N46v

Ystävää ,lenkille,salille ..itäsuomi..

• oosa

Tääl olis kaakkois-suomesta 45v nainen ystävää vailla

• lenkille 1

Hei, onko Lahdesta päin ketään, siis naisseuraa n.60 v

• ,,,,,,,,,

Täällä olisi 56v mies vailla ystävää, kaveria naisesta joka olisi kiinnostunut, luonnossa liikkumiseen, pilkille. Jns

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4556
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2089
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1492
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1472
    5. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1468
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      258
      1257
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1174
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1112
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1037
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      63