Te jotka ovat sielä käyneet katsomassa Hertha bsc:n pelejä, niin mistä olette ostaneet lippunne? Haluaisimme mennä maaliskuussa katsomaan hertha sbc vs. bayer munich peliä..mutta tuntuu, että liput on joka paikassa ihan yliyliylihintasia..:/
Vastaukset 3
- bcnvkfdigtubfhvfhsd
Bayern on mestarijoukkue ja täynnä tähtiä; se maksaa. On noissa hinnoissa vähän heiluntaa - www.viagogo.com näyttää myyvän 65 eurolla, mutta esim www.3dtickets.de pyytää halvimmillaan yläkatsomosta 41 euroa - alta neljänkympin tuskin pääsee Bayern Müncheniä katsomaan
- mii_3
siis kun en vain löydä mistä netistä niitä lippuja voisi ostaa. no, viagogolla halvimmat paikat (2 paikkaa vierekkäin) oli jotain 80€ ja sen kyllä voisinkin maksaa, mutta ongelmana on se kun tuolla viagogossa maksaa ne kaikki toimitus-, varausmaksut sun muut niin helvetisti!
ja eihän toi 41€ ole mitään, sen voisin tyyväisenä maksaa..jos vaan löytäis jonkun sivun minkä kautta ostaa..:S- vkvfkdjbnk cvjkz
Oletko katsonut seuran omilta sivuilta www.herthabsc.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493