Eli olis tossa kaks viikkoo lomaa noin 1-14 maaliskuuta. Onko tuo hyvä vai huono aika lähteä Bangkokiin? Siis noista mellakoista kai ei varmaksi tiedä mutta toivottavasti ohi silloin? Mutta entäpä sää? Joku tuossa väitti että silloin olisi liian kuuma mutta onko näin?
Maaliskuun ekat viikot?
2
147
Vastaukset
- niitnäit
Tiedä häntä, silloin ehkä on jo vähän lämpimämpää, viime viikollahan siellä oli aika viileää, yöllä vain 19 astetta. Veikkaisin ettei ole liian lämpimää.
- Ihan ookoo aika
Olen ollut pari kertaa maaliskuussa Bangkokissa. Toisella kerralla maaliskuun alussa oli jo alkanut kuuma kausi, toisella kerralla oli vielä talvikausi. Eli se varmaan riippuu vuodesta, koska kuuma kausi alkaa, mutta niillä main.
Kuuman kauden alkupuolella lämmintä oli noin 38-39 astetta. Valitse hotelli, jossa on ilmastointi niin kyllä pärjää ihan hyvin. Mutta kuumaan aikaan voi ola vielä parempi ajatus olla alkuloma Bangkokissa loppu jossain rannalla tai pohjoisessa. Varmaankin toinen lomaviikko on kuumemempi kuin ensimmäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984