Onko kukaan pelannut etelä-korealaista Priston Tale nettipeliä? Se on ilmainen tasolle 39 asti. Minä en saa käynnistettyä tai siis se pitäis rekisteröidä tms. Mutta kun se ei onnistu. Kaipaan neuvoa.
Pelin kotisivu:
http://eng.pristontale.com/
Priston Tale
28
8485
Vastaukset
- jippe
juuri asensin kyseisen pelin ja hyvin toimii.senkun imutat sen asennuspaketin(tais olla 600-700M)ja sit rekisteröidyt
- uuno tampio
Miten ja minne??? Kerro tarkasti. Kiitos!!!
- dr.tesla
no imuroit sen sielt sivuilta ja niin päin pois......muistaakseni se on ilmanen 49 levuun asti....juuh...
- Maister
eli otsikossa se lukee.
heti kun saavutat 39 levelin, et voi pelata ilmaiseksi tätä peliä, jonka saat pt:n omilta sivuilta www.pristontale.com ja suoraan englantilaisille sivuille tästä http://eng.pristontale.com - Markkejosonmarkke
Maister kirjoitti:
eli otsikossa se lukee.
heti kun saavutat 39 levelin, et voi pelata ilmaiseksi tätä peliä, jonka saat pt:n omilta sivuilta www.pristontale.com ja suoraan englantilaisille sivuille tästä http://eng.pristontale.comoon lvl 56 ja voin pelaa ilmasiks
- MarkoH
Markkejosonmarkke kirjoitti:
oon lvl 56 ja voin pelaa ilmasiks
Voiko sitä jatkaa maksutta vai oletko vaan saannut jotain etuja?
- Markus se rune jätkä
MarkoH kirjoitti:
Voiko sitä jatkaa maksutta vai oletko vaan saannut jotain etuja?
ei siinä etuja saa se on maksuton
- ProFlex
Markkejosonmarkke kirjoitti:
oon lvl 56 ja voin pelaa ilmasiks
Tota saavutin tänään 40 lvl:n ja nyt se rupes sitten valittaan että sun pitää mennä ostaan peli aikaa! Kertokaa jos tiedätte miten ton voi ohittaa, muuten kuin ostamalla sitä!!!
- Thisshit
ProFlex kirjoitti:
Tota saavutin tänään 40 lvl:n ja nyt se rupes sitten valittaan että sun pitää mennä ostaan peli aikaa! Kertokaa jos tiedätte miten ton voi ohittaa, muuten kuin ostamalla sitä!!!
ei mitenkää ku se sun aikas on menny umpee
- Vetigemota
Maister kirjoitti:
eli otsikossa se lukee.
heti kun saavutat 39 levelin, et voi pelata ilmaiseksi tätä peliä, jonka saat pt:n omilta sivuilta www.pristontale.com ja suoraan englantilaisille sivuille tästä http://eng.pristontale.comNii, mites se peli "päättyy" ku pääsee siihen 39 levuun saakka? Vai alkaako siinä surraan jku Member juttu? Jos meen vaikka esim jollain yhellä tyypillä 39 levuun saakka niin vaikuttaako se muihin mun tekemiin tyyppeihin? Ja voiko peliä viellä pelata 39 levelisenä ilman että ostaa membu juttua?
- Jarkko Niemi
*Live* roolipeli, joka on etelä-koreasta ... että pääsee osallistumaan tuohon reaalielämän-näytelmä-roolipelaamiseen niin pitää impata verkosta tavaraa .... kuulostaa aika oudolta.
Voinko käyttää siinä muuten jo olemassa olevia liveroolipeli varusteitani?- Maister
No se ei ole liverooli peli vaan mmorpg (massively multi-player online role-playing game)
- Jarkko Niemi
Maister kirjoitti:
No se ei ole liverooli peli vaan mmorpg (massively multi-player online role-playing game)
> No se ei ole liverooli peli vaan mmorpg (massively multi-player online role-playing game)
Jotain sellaista minäkin ajattelin.
Noniin ... ja olemme nyt:
" Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Pelit > Liveroolipelit >"
Tuleeko mitään ajatuksia? Vai onko kaikki aivan niinkuin pitääkin? - Beeble
Jarkko Niemi kirjoitti:
> No se ei ole liverooli peli vaan mmorpg (massively multi-player online role-playing game)
Jotain sellaista minäkin ajattelin.
Noniin ... ja olemme nyt:
" Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Pelit > Liveroolipelit >"
Tuleeko mitään ajatuksia? Vai onko kaikki aivan niinkuin pitääkin?Tuollahan olisi ollut tuo nettipelit osiokin.. jonne ehkä paremmin tämäkin sopisi...
- HopeaLuumu
Beeble kirjoitti:
Tuollahan olisi ollut tuo nettipelit osiokin.. jonne ehkä paremmin tämäkin sopisi...
Niin tuota...
Minäkin olen kaverilla kokeillut pelata Pristontalea joskus ja ihastuin siihen heti. Ja haluaisin sen itsellenikin... Mitenköhän/mistäköhän sen sieltä sivuilta saisi downloadua? =) - PASGA
HopeaLuumu kirjoitti:
Niin tuota...
Minäkin olen kaverilla kokeillut pelata Pristontalea joskus ja ihastuin siihen heti. Ja haluaisin sen itsellenikin... Mitenköhän/mistäköhän sen sieltä sivuilta saisi downloadua? =)SE ON PASKA
- Auttaja
HopeaLuumu kirjoitti:
Niin tuota...
Minäkin olen kaverilla kokeillut pelata Pristontalea joskus ja ihastuin siihen heti. Ja haluaisin sen itsellenikin... Mitenköhän/mistäköhän sen sieltä sivuilta saisi downloadua? =)eng.pristontale.com ja siel download ja sit siin on kaks semmost ja äääääähhhh..........
- PoisonSnake
PASGA kirjoitti:
SE ON PASKA
Priston Tale on paras roolipeli maailmas!
- HopeaLuumu
Auttaja kirjoitti:
eng.pristontale.com ja siel download ja sit siin on kaks semmost ja äääääähhhh..........
Mikä niistä download jutuista pitää downloaddaa, kun en oikein hokaa??
- vilomies
mitäs tarkottaa auth.no kun teen ukkoa kun en sais ilman tehtyä.
pitäs tietää se.
mitä se tarkottaa??- lepakkoseutu
jos nyt ei osaa yhtä peliä rekisteröidä nii miks sitte on hommannu koko kompuutterin. nykynuoriso...
- maca
Mitenkäs sitten kun rekisteröitymisessä kysytään zip-codea, eikä Suomessa sitä käytetä ja se kuitenkin vaaditaan syötettäväksi?
- HopeaLuumu
Minäkin olen ladanut sen ja pitäisi rekisteröityä, mutta mikä se zip-code oikein on? o.O
- HopeaLuumu
Miten niin suomessa ei käytetä zip-codea? Tiedätkö mikä se on? Se on postinomero/osoite. Että eiköhän sellaista suomassakin käytetä. -_-
- Markus se Priston tale jätkä
oon käyny oon lvl 29 ja mun nimi on siinä kl3000 et pöö vaan :D T.Markus priston tale
- iki
mä oon 47lvl onks paljon suomalaissia siina pelissa mun nimi sell on iki mulla on oma CLAN jos jokku tarvi :D
- Anyomous
Olen löytänyt tämän KAMALASSA Rpg puutteessa...Ja tämä on hyvä!
PS
Kun olet rekisteröyitynyt,sinun pitää ladata tämä.BitTorrent nopeuttaa latausta,muuten se vie noin kaksi tuntia.
PSS
Sinulla varmaan on ongelmia rekisteröinnin kanssa,kuten minulla oli Auth.no:n kanssa...- -.-
En pysty kirjottaa ZIP codeen mitäään ja se valittaa et pistä zip code-.-'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067