Priston Tale

uuno tampio

Onko kukaan pelannut etelä-korealaista Priston Tale nettipeliä? Se on ilmainen tasolle 39 asti. Minä en saa käynnistettyä tai siis se pitäis rekisteröidä tms. Mutta kun se ei onnistu. Kaipaan neuvoa.
Pelin kotisivu:
http://eng.pristontale.com/

28

8465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jippe

      juuri asensin kyseisen pelin ja hyvin toimii.senkun imutat sen asennuspaketin(tais olla 600-700M)ja sit rekisteröidyt

      • uuno tampio

        Miten ja minne??? Kerro tarkasti. Kiitos!!!


    • dr.tesla

      no imuroit sen sielt sivuilta ja niin päin pois......muistaakseni se on ilmanen 49 levuun asti....juuh...

      • Maister

        eli otsikossa se lukee.
        heti kun saavutat 39 levelin, et voi pelata ilmaiseksi tätä peliä, jonka saat pt:n omilta sivuilta www.pristontale.com ja suoraan englantilaisille sivuille tästä http://eng.pristontale.com


      • Markkejosonmarkke
        Maister kirjoitti:

        eli otsikossa se lukee.
        heti kun saavutat 39 levelin, et voi pelata ilmaiseksi tätä peliä, jonka saat pt:n omilta sivuilta www.pristontale.com ja suoraan englantilaisille sivuille tästä http://eng.pristontale.com

        oon lvl 56 ja voin pelaa ilmasiks


      • MarkoH
        Markkejosonmarkke kirjoitti:

        oon lvl 56 ja voin pelaa ilmasiks

        Voiko sitä jatkaa maksutta vai oletko vaan saannut jotain etuja?


      • Markus se rune jätkä
        MarkoH kirjoitti:

        Voiko sitä jatkaa maksutta vai oletko vaan saannut jotain etuja?

        ei siinä etuja saa se on maksuton


      • ProFlex
        Markkejosonmarkke kirjoitti:

        oon lvl 56 ja voin pelaa ilmasiks

        Tota saavutin tänään 40 lvl:n ja nyt se rupes sitten valittaan että sun pitää mennä ostaan peli aikaa! Kertokaa jos tiedätte miten ton voi ohittaa, muuten kuin ostamalla sitä!!!


      • Thisshit
        ProFlex kirjoitti:

        Tota saavutin tänään 40 lvl:n ja nyt se rupes sitten valittaan että sun pitää mennä ostaan peli aikaa! Kertokaa jos tiedätte miten ton voi ohittaa, muuten kuin ostamalla sitä!!!

        ei mitenkää ku se sun aikas on menny umpee


      • Vetigemota
        Maister kirjoitti:

        eli otsikossa se lukee.
        heti kun saavutat 39 levelin, et voi pelata ilmaiseksi tätä peliä, jonka saat pt:n omilta sivuilta www.pristontale.com ja suoraan englantilaisille sivuille tästä http://eng.pristontale.com

        Nii, mites se peli "päättyy" ku pääsee siihen 39 levuun saakka? Vai alkaako siinä surraan jku Member juttu? Jos meen vaikka esim jollain yhellä tyypillä 39 levuun saakka niin vaikuttaako se muihin mun tekemiin tyyppeihin? Ja voiko peliä viellä pelata 39 levelisenä ilman että ostaa membu juttua?


    • Jarkko Niemi

      *Live* roolipeli, joka on etelä-koreasta ... että pääsee osallistumaan tuohon reaalielämän-näytelmä-roolipelaamiseen niin pitää impata verkosta tavaraa .... kuulostaa aika oudolta.

      Voinko käyttää siinä muuten jo olemassa olevia liveroolipeli varusteitani?

      • Maister

        No se ei ole liverooli peli vaan mmorpg (massively multi-player online role-playing game)


      • Jarkko Niemi
        Maister kirjoitti:

        No se ei ole liverooli peli vaan mmorpg (massively multi-player online role-playing game)

        > No se ei ole liverooli peli vaan mmorpg (massively multi-player online role-playing game)

        Jotain sellaista minäkin ajattelin.

        Noniin ... ja olemme nyt:
        " Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Pelit > Liveroolipelit >"

        Tuleeko mitään ajatuksia? Vai onko kaikki aivan niinkuin pitääkin?


      • Beeble
        Jarkko Niemi kirjoitti:

        > No se ei ole liverooli peli vaan mmorpg (massively multi-player online role-playing game)

        Jotain sellaista minäkin ajattelin.

        Noniin ... ja olemme nyt:
        " Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Pelit > Liveroolipelit >"

        Tuleeko mitään ajatuksia? Vai onko kaikki aivan niinkuin pitääkin?

        Tuollahan olisi ollut tuo nettipelit osiokin.. jonne ehkä paremmin tämäkin sopisi...


      • HopeaLuumu
        Beeble kirjoitti:

        Tuollahan olisi ollut tuo nettipelit osiokin.. jonne ehkä paremmin tämäkin sopisi...

        Niin tuota...

        Minäkin olen kaverilla kokeillut pelata Pristontalea joskus ja ihastuin siihen heti. Ja haluaisin sen itsellenikin... Mitenköhän/mistäköhän sen sieltä sivuilta saisi downloadua? =)


      • PASGA
        HopeaLuumu kirjoitti:

        Niin tuota...

        Minäkin olen kaverilla kokeillut pelata Pristontalea joskus ja ihastuin siihen heti. Ja haluaisin sen itsellenikin... Mitenköhän/mistäköhän sen sieltä sivuilta saisi downloadua? =)

        SE ON PASKA


      • Auttaja
        HopeaLuumu kirjoitti:

        Niin tuota...

        Minäkin olen kaverilla kokeillut pelata Pristontalea joskus ja ihastuin siihen heti. Ja haluaisin sen itsellenikin... Mitenköhän/mistäköhän sen sieltä sivuilta saisi downloadua? =)

        eng.pristontale.com ja siel download ja sit siin on kaks semmost ja äääääähhhh..........


      • PoisonSnake
        PASGA kirjoitti:

        SE ON PASKA

        Priston Tale on paras roolipeli maailmas!


      • HopeaLuumu
        Auttaja kirjoitti:

        eng.pristontale.com ja siel download ja sit siin on kaks semmost ja äääääähhhh..........

        Mikä niistä download jutuista pitää downloaddaa, kun en oikein hokaa??


    • vilomies

      mitäs tarkottaa auth.no kun teen ukkoa kun en sais ilman tehtyä.
      pitäs tietää se.
      mitä se tarkottaa??

      • lepakkoseutu

        jos nyt ei osaa yhtä peliä rekisteröidä nii miks sitte on hommannu koko kompuutterin. nykynuoriso...


    • maca

      Mitenkäs sitten kun rekisteröitymisessä kysytään zip-codea, eikä Suomessa sitä käytetä ja se kuitenkin vaaditaan syötettäväksi?

      • HopeaLuumu

        Minäkin olen ladanut sen ja pitäisi rekisteröityä, mutta mikä se zip-code oikein on? o.O


      • HopeaLuumu

        Miten niin suomessa ei käytetä zip-codea? Tiedätkö mikä se on? Se on postinomero/osoite. Että eiköhän sellaista suomassakin käytetä. -_-


    • Markus se Priston tale jätkä

      oon käyny oon lvl 29 ja mun nimi on siinä kl3000 et pöö vaan :D T.Markus priston tale

    • iki

      mä oon 47lvl onks paljon suomalaissia siina pelissa mun nimi sell on iki mulla on oma CLAN jos jokku tarvi :D

    • Anyomous

      Olen löytänyt tämän KAMALASSA Rpg puutteessa...Ja tämä on hyvä!

      PS
      Kun olet rekisteröyitynyt,sinun pitää ladata tämä.BitTorrent nopeuttaa latausta,muuten se vie noin kaksi tuntia.

      PSS
      Sinulla varmaan on ongelmia rekisteröinnin kanssa,kuten minulla oli Auth.no:n kanssa...

      • -.-

        En pysty kirjottaa ZIP codeen mitäään ja se valittaa et pistä zip code-.-'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe