Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Homoseksuaalien oma keskustelupaikka - vain homoille.

oi homo

No on tuo tainnut monelta jäädä huomaamatta(Homoseksuaalien oma keskustelupaikka - vain homoille.).

Kun biseksuaalit jyrää gay osatolla,sama meininki bi sivulla ?
Kun en oo biseksuaali en voi tarkistaa sitä,joten voisko joku näistä bissestä kertoa sen,ilman "riemastumista"

91

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+3

      Niin no biseksuaalit miehet näköjään tulee tänne gay palstalle kun binaiset jyräävät tuota bisse osiota. Mutta antaa tulla?

      • Anonyymi

        Vain yksi bissekö sinut jättänyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain yksi bissekö sinut jättänyt :)

        Yhtälö on 0 koska en ole koskaan ollut bissen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtälö on 0 koska en ole koskaan ollut bissen kanssa.

        Et siis saanut vaikka halusit, sattuuhan sitä!


    • suvaitsevainen homo

      Eiköhän ne tänne mahdu :)

      • Anonyymi

        Tänne mahtuu vain yksi tietty pakkomielteinen homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne mahtuu vain yksi tietty pakkomielteinen homo

        Onko sinulla nyt homo-kausi menossa ja mitkä muut ovat myös vauhdissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne mahtuu vain yksi tietty pakkomielteinen homo

        Vai nyt oletkin sitten homo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla nyt homo-kausi menossa ja mitkä muut ovat myös vauhdissa?

        Tänne ei mahdu kuin sinä ja sivupersoonasi ja niin on vuosia ollut


    • Ihan oikeesti?

      Enpä ikinä ole tullut edes ajatelleeksi, että bi ja homoseksuaalienkin välillä on syrjintää/ennakkoluuloja. Vähän menee usko tässä kyllä :(

      • voi vittu

        Tuntuu homoilla olevan syrjintäkortti aina kädessä. Heitä ei saa syrjiä mutta auta armias jos hetero tai bi eksyy homopalstalle tai - voi kauhiaa - homobaariin tai pride-kulkueeseen.


      • syrjintäkortti
        voi vittu kirjoitti:

        Tuntuu homoilla olevan syrjintäkortti aina kädessä. Heitä ei saa syrjiä mutta auta armias jos hetero tai bi eksyy homopalstalle tai - voi kauhiaa - homobaariin tai pride-kulkueeseen.

        No ei se ainakaan siltä näytä,että se olisi vain homon kädessä "se syrjintäkortti" pikemmin se on heilunut peepingtommin kädessä kaikkien korttien joukossa.


      • syystäkin.
        voi vittu kirjoitti:

        Tuntuu homoilla olevan syrjintäkortti aina kädessä. Heitä ei saa syrjiä mutta auta armias jos hetero tai bi eksyy homopalstalle tai - voi kauhiaa - homobaariin tai pride-kulkueeseen.

        Mikä hel-vetin homopaikka se on jos suurin osa porukasta heteroita ja naisia, niille on tavalliset paikat mihin heidän seuraansa kaipaavat neitihomot voi mennä.


      • Anonyymi
        voi vittu kirjoitti:

        Tuntuu homoilla olevan syrjintäkortti aina kädessä. Heitä ei saa syrjiä mutta auta armias jos hetero tai bi eksyy homopalstalle tai - voi kauhiaa - homobaariin tai pride-kulkueeseen.

        Miten käy kun "eksyy" bisse palstalle? Helvetinmoinen mekkala erään tunnetun taholta joka onkin gay palstan kärkäs kritisoija, oikea mielensäpahoittaja ja keskustelun pilaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käy kun "eksyy" bisse palstalle? Helvetinmoinen mekkala erään tunnetun taholta joka onkin gay palstan kärkäs kritisoija, oikea mielensäpahoittaja ja keskustelun pilaaja.

        Miksi sinne pitäisi eksyä?


      • Anonyymi
        voi vittu kirjoitti:

        Tuntuu homoilla olevan syrjintäkortti aina kädessä. Heitä ei saa syrjiä mutta auta armias jos hetero tai bi eksyy homopalstalle tai - voi kauhiaa - homobaariin tai pride-kulkueeseen.

        Miksi eksyit? Ja vielä vittuilet vain!


    • peepingtommi1

      Kyllä se syrjintäkortti on homoilla kovin ahkerassa käytössä kaikkia muita vastaan. Vähän kritisoit niin syrjit. En ole kertakaan pitänyt syrjintäkorttia, enkä myöskään aio sitä pitää. Ikävä tuottaa pettymys.

      • Anonyymi

        Ei sun pakassa muita kortteja ole koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun pakassa muita kortteja ole koskaan ollutkaan.

        Sinulla pääkopassa ole hernettäkään ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla pääkopassa ole hernettäkään ollut

        Tuollaista tekstiä just tulee kun on "pääkopassa" herneitä ja onneksi tuolla jota kritisoit ei ole "hernettäkään", voin kertoa ettei minullakaan ole päässäni ollut koskaan herneitä.
        Nythän herra kiukku.bi on paljastanut, että hänellä on herneitä siellä missä meillä muilla on aivot. Tämä selittää kaiken sinun käytöksesi.
        Taidat nyt saada taas uuden lisänimen vanhojen lisäksi, hernebisse/bisseherne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista tekstiä just tulee kun on "pääkopassa" herneitä ja onneksi tuolla jota kritisoit ei ole "hernettäkään", voin kertoa ettei minullakaan ole päässäni ollut koskaan herneitä.
        Nythän herra kiukku.bi on paljastanut, että hänellä on herneitä siellä missä meillä muilla on aivot. Tämä selittää kaiken sinun käytöksesi.
        Taidat nyt saada taas uuden lisänimen vanhojen lisäksi, hernebisse/bisseherne.

        Kylläpä sinulla on vaikeaa ja kovin katkera olet. Katkeruudella pilaat vain elämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinulla on vaikeaa ja kovin katkera olet. Katkeruudella pilaat vain elämäsi.

        Sulla ei ole mitään pilattavaa enää, kun muiden Suomi24:n käyttäjien keskustelut ja olet onnistunut siinä kiitettävästi, tämä on sinun surkean elämäsi ensimmäinen kiitettävä arvosana.


      • Anonyymi

        En kyllä tiedä yhtään mitä selität. Onko sinulla kaikki hyvin, kun olen sinusta itselleni vieras käyttäjä? Ja mistä kilpailevasta foorumista oikein puhut? Ikäni on oma asiani, joka ei minusta kuulu yleiseen keskusteluun. En ole edes ikääni missään sanonut, joten herää kysymys oletko ihan kunnossa? Käytöksesi viittaa hyvin vahvasti pahoihin ongelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tiedä yhtään mitä selität. Onko sinulla kaikki hyvin, kun olen sinusta itselleni vieras käyttäjä? Ja mistä kilpailevasta foorumista oikein puhut? Ikäni on oma asiani, joka ei minusta kuulu yleiseen keskusteluun. En ole edes ikääni missään sanonut, joten herää kysymys oletko ihan kunnossa? Käytöksesi viittaa hyvin vahvasti pahoihin ongelmiin.

        Tässä perinteisesti biseksuaali kitisee omista vaikeuksista ja nyt on uusi Aapolappi syntynyt hänen korvien väliin herneiden joukkoon. Tästä tämä "terve" sai raivarin ja veti nenän kautta koppaansa herneitä "Ei sun pakassa muita kortteja ole koskaan ollutkaan."
        Osuvasti kerroit samalla kuka olet, harmi etten itse hoksannut tuollaista postata, mutta jaan miellellään aapo tittelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä perinteisesti biseksuaali kitisee omista vaikeuksista ja nyt on uusi Aapolappi syntynyt hänen korvien väliin herneiden joukkoon. Tästä tämä "terve" sai raivarin ja veti nenän kautta koppaansa herneitä "Ei sun pakassa muita kortteja ole koskaan ollutkaan."
        Osuvasti kerroit samalla kuka olet, harmi etten itse hoksannut tuollaista postata, mutta jaan miellellään aapo tittelin.

        Siis mistähän mahdat puhua? En käsitä yhtään mitään tuosta avautumisestasi. Hyvät illan jatkot sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla pääkopassa ole hernettäkään ollut

        Miksi riemastut +9v vanhan viestin kommentoimisesta? Onko sinulla kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tiedä yhtään mitä selität. Onko sinulla kaikki hyvin, kun olen sinusta itselleni vieras käyttäjä? Ja mistä kilpailevasta foorumista oikein puhut? Ikäni on oma asiani, joka ei minusta kuulu yleiseen keskusteluun. En ole edes ikääni missään sanonut, joten herää kysymys oletko ihan kunnossa? Käytöksesi viittaa hyvin vahvasti pahoihin ongelmiin.

        Mitä tämä tarkoittaa "En kyllä tiedä yhtään mitä selität. Onko sinulla kaikki hyvin, kun olen sinusta itselleni vieras käyttäjä?"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla pääkopassa ole hernettäkään ollut

        Tässä perus bissen vittuilu! Vain onko tuo raasu edes bisse tai mies? Vajakki taitaa olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinulla on vaikeaa ja kovin katkera olet. Katkeruudella pilaat vain elämäsi.

        On se ihanaa kun olet katkeruudella pilannut elämäsi, itseäsi saat siitä syyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tiedä yhtään mitä selität. Onko sinulla kaikki hyvin, kun olen sinusta itselleni vieras käyttäjä? Ja mistä kilpailevasta foorumista oikein puhut? Ikäni on oma asiani, joka ei minusta kuulu yleiseen keskusteluun. En ole edes ikääni missään sanonut, joten herää kysymys oletko ihan kunnossa? Käytöksesi viittaa hyvin vahvasti pahoihin ongelmiin.

        Jokainen sen tietää ettet ymmärrä mitään ja etkä osaa lukea tai kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi riemastut 9v vanhan viestin kommentoimisesta? Onko sinulla kaikki hyvin?

        Eipä osannut vasta siihen kysymykseen.


    • korttipakka

      Mutta mitä me muut huomaamme peepingtommin kädessä ?
      Kirjotuksiensa perusteella sinulla heiluu kokonainen viuhka kortteja molemmissa kädessä.

    • byebyebye

      Toisista ei saa edes sanoa puolikasta sanaa niin ovat jo rustaamassa ilmoitusta ylläpidolle on vain kummaa toimintaa sellainen jos halvetti soikoon ei muiden kirjoitukset mielytä minä ainakin jätän sellaiset lukematta ja oikein pahalta tuntuu niin vaihdan foorumia ja on mulla tuo on ja off nappi :) ja ei minun uudestaan tarvitse sellaista sivua mennä kurkkimaan joka ei mielytä minua jätän ne suosiolla rauhaan ja niiden hullujen haltuun.lisää ite pilkut ja muut välimerkit jos nyt sellainen kiinnosta .

    • et sillei

      Kyllä minun puolesta bissetkin saavat täällä käydä, kunhan eivät ala tuputtamaan omaa suuntautumistaan.

    • homokeskeinen

      Juuh kyllä ne tänne mahtuu vaikka ollaan niin suvaitsemattomia,ahdasmielisiä bissejen syrjijöitä.
      Ja postaamme jatkuvasti bissejä syrjivää propagandaa.
      Joku oli laskenu yhden bissen homo vastaiset viestit 28/35 aika homo vastainen tyyppi 80%:sti ei pidä homoista ;) Hauska bisse.

    • 100% homo

      Bisse miehethän ovat lähtökohtaisesti etulyönti asemassa homoihin verrattuna. Bisseille on nimittäin kaikki muut ovet auki paitsi heteromiehet. Mutta homomiehille vain homo ja bisse miehet. Mutta bissemiehet polttavat itse siltansa sekä homoihin että lesboihin.

    • päänsärkyä 99%

      Bisseillä todella tuo etu on,mutta tiiä kuka ja miten polttaa sillat,se taitaa olla ihan tapaus kohtainen tarina.

      Tässä lisää päänsärkyä,miksi sellaista heteroa(uros) joka poikasena on harrastellut useamman kerran poikien kanssa kikkeli leikkejä,eihän sellainen voi olla "100%" hetero....vai voiko ?

      Mitenkä tääs homo joka on poikasena harrastellut tyttöjen kanssa samanlaisia leikkejä voi mitenkään olla "100%" ... vai voiko?

      Vaikka itse kokevat olevansa nyt hetero ja homo " 100%" ,ovatko he sittenkin biseksuaaleja kun ovat touhunneet mitä ovat..

      • 100% homo

        No eihän tuossa ole mitään epäselvää, ne ovat silloin bissejä molemmat. Erona vain se että toinen on 90% hetero ja 10% homo, kun taas toinen päinvastoin.


      • 100%jotain
        100% homo kirjoitti:

        No eihän tuossa ole mitään epäselvää, ne ovat silloin bissejä molemmat. Erona vain se että toinen on 90% hetero ja 10% homo, kun taas toinen päinvastoin.

        Juu juu mutta kun he "kokeevat" olevan 100% homo ja hetero...he ei myönnä olevan bi...


      • 100% homo
        100%jotain kirjoitti:

        Juu juu mutta kun he "kokeevat" olevan 100% homo ja hetero...he ei myönnä olevan bi...

        No he jostain syystä yrittävät kieltää tosiasioita, kaikista ei ole rehellisyyteen.


      • 98% ei kerro
        100% homo kirjoitti:

        No he jostain syystä yrittävät kieltää tosiasioita, kaikista ei ole rehellisyyteen.

        juuh sitä se taitaa olla


    • aij burana

      Voi burana,sairaan hyvä juttu tästä tulee moni repimään pelihuosut

    • Anonyymi

      Minä kerron tällä palstalla faktoja seksuaalisuudesta.

      Heteropride

      • Anonyymi

        Heterous on parasta! Muna kuuluu vain naisen emättimeen! Homot ovat friikkejä paskan purijoita!

        Heteropride


    • Anonyymi

      Tekee mieli pestä peppu iltaan, kun aamun ajanut jäteautoa.

    • Anonyymi

      NO SE HAAVISTO PEKKA HOITAA SITÄ ASIAA. HARAKKA SUATTAA KYSYY TARKENNUSTA.

    • Anonyymi

      Bi-miehet ovat osittain homoja, mutta lepakot ja mitkäämn muutkaan naiset eivät ole, silti ovat jatkuvasti palstalla vaikka on omatkin palstat. Neiti homppelitkin kuuluisi ennemin naisten puolelle.

    • Anonyymi

      Bisse on se palstan suurin häirikkö ollut +10v vauhdissa.

      • Anonyymi

        Taidat itse olla se suurin häirikkö nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla se suurin häirikkö nykyään.

        Älä pelkää nykyinen peepingtommi1-anonyymi ei tuo pysty viedä sinun kruunua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pelkää nykyinen peepingtommi1-anonyymi ei tuo pysty viedä sinun kruunua.

        Ei täällä pelätäkään mitään, saat kyllä pitää kruunusi.


      • Anonyymi

        Miksi haluat haastaa riitaa? Olet ainoa keskusteluissa, joka tätä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat haastaa riitaa? Olet ainoa keskusteluissa, joka tätä tekee.

        Miksi haastat riitaa, ei kukaan käske sinua kommentoimaan tuota toista. Tietysti olet ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haastat riitaa, ei kukaan käske sinua kommentoimaan tuota toista. Tietysti olet ainoa.

        Sinultahan sitä kysyttiin, kun yksinäsi haastat useassa keskustelussa riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinultahan sitä kysyttiin, kun yksinäsi haastat useassa keskustelussa riitaa.

        Jos sitä sinulta on kysytty useassa keskustelussa niin miksi et vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sitä sinulta on kysytty useassa keskustelussa niin miksi et vastaa?

        Ei ole kysytty, kysyin sinulta, en odota vastausta, koska kysymys oli liian vaikea sinulle.


      • Anonyymi

        Kiitos ilmoituksestasi että haluat jatkaa häiriköimistäsi.


    • Anonyymi

      Jos haluaa lukea bissejen sekoiluja niin silloin oikea paikka on bissejen palsta eikä homojen palsta.

    • Anonyymi

      Ainakin tässä keskustelussa saa mielenvikainen mekastaa sairaan mielensä mukaan.
      Ne linkit selvensi hyvin tämän henkilön historian jota itsepintaisesti jatkaa.

      • Anonyymi

        Juu historiasi on erittäin tunnettu, olet sellainen riehujien kuningas ettei toista maa päällään ole kantanut eikä kanna. Mutta toisien haukkuminen ja riehuminen täällä on niin homoa niin homoa. Iiiiihhhhaaaanaaaa!


      • Anonyymi

        Btw miksi haastat koko ajan ihan kiimoissasi riitaa ja yrität minua yhdistellä milloin keneenkin? Eikös se rikoslaki olekaan kaikille sama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Btw miksi haastat koko ajan ihan kiimoissasi riitaa ja yrität minua yhdistellä milloin keneenkin? Eikös se rikoslaki olekaan kaikille sama?

        Jos menet siihen kohtaan, jossa riemastuit kommenttiin jossa linkit ovat, niin ihan itse aloitit sekoilusi jostain, etteivät ole sinun kirjoituksia jotka ovat linkeissä, kukaan muu ei ole sinua yhdistellyt, kuin sinä itse ja miksi haluat kertoa etteivät ne ole sinun.
        Jos eivät ole sinun, miksi riemastuit linkeistä?

        Sinun postauksia kun lukee tulee mieleen vain mielenvikainen idiootti jonka luetun ymmärrys on todella heikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menet siihen kohtaan, jossa riemastuit kommenttiin jossa linkit ovat, niin ihan itse aloitit sekoilusi jostain, etteivät ole sinun kirjoituksia jotka ovat linkeissä, kukaan muu ei ole sinua yhdistellyt, kuin sinä itse ja miksi haluat kertoa etteivät ne ole sinun.
        Jos eivät ole sinun, miksi riemastuit linkeistä?

        Sinun postauksia kun lukee tulee mieleen vain mielenvikainen idiootti jonka luetun ymmärrys on todella heikko.

        Höpö höpö, minuahan täällä linkitetään mitä suurimmalla kiimalla kaikkeen. Koen minua myös noihin koitettavan yhdistää, vaikken asiasta tiedä edes mitään saati noiden ketjujen aloittajasta. Nimimerkistä veikkaisin erästä aapoa, joka riehui tuolla aliaksella.

        Kuvasit juuri itsesi täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, minuahan täällä linkitetään mitä suurimmalla kiimalla kaikkeen. Koen minua myös noihin koitettavan yhdistää, vaikken asiasta tiedä edes mitään saati noiden ketjujen aloittajasta. Nimimerkistä veikkaisin erästä aapoa, joka riehui tuolla aliaksella.

        Kuvasit juuri itsesi täydellisesti.

        Sinua eli ketä?


      • Anonyymi

        Uskotko omiin valheisiisi? Miksi kenenkään asuinpaikan pitäisi olla julkista tietoa? Tässä näkyy katkeran, puutteisen homon elämä hyvin. Ainoa tyydytys on juorujen sekä valheiden levittely muista. Mitä ilkeämpää juorua keksii, sen kovempana muna housussa seisoo.

        Kuten jo sanoin, kyseinen nimimerkki on aspon käytössä, hän on sillä itse ylpeillyt täällä. Minkä minä sille faktalle voin. Jos sinullavolisi järkeä tai munaa, lopettaisit jo. Muttet voi, koska tuo on ainoa saamasi tyydytys elämässäsi.


    • Anonyymi

      Ainakin yksi bisse on aloituksessa mainitun riemastumisen tapaan jo riehaantunut jälleen tänään.

      • Anonyymi

        Niin olet kyllä tehnyt


    • Anonyymi

      Hullun hauskoja juttuja.

    • Anonyymi

      Tässä sen näkee mitä on SUVAITSEMINEN :D

      Kyllä käsite "suvaitseminen" on aivan kuin antaisi pyromaanille tulitikut, että hän saisi leikkiä tulitikkuleikkejä.

      Naurettavaa miten pöljää porukkaa on nykyään nuo pride ja seta höppänät. Mieleisairaita.

    • Anonyymi

      Ovatko neiti homppeli ja homopaikoissa luuhaava piilolepakko sama otus, katkera kaarina ainakin on :)

    • Anonyymi

      Ainakin riittävästi on tullut infoa, kiitos siitä.

    • Anonyymi

      Saatanan jeesustelijoita näkynyt

    • Anonyymi

      Ei ole minulla jäänyt huomaamatta bisse joka on vuosia riehunut ja "puhunut suutaan puhtaaksi". Kertomansa mukaan toinen some pisti hänet pihalle ja se on ihan oikein.
      Se oli hänen mielestään syrjintää!

      • Anonyymi

        Mikset lepakko mene itkemään katkeruuttasi sinut jättäneitä bissejä kohtaan bi-palstalle :)


      • Anonyymi

        Valehtele vielä lisää. Sinua ei kaivata edes someen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset lepakko mene itkemään katkeruuttasi sinut jättäneitä bissejä kohtaan bi-palstalle :)

        Itke lisää kun sinut on kaikki jättäneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itke lisää kun sinut on kaikki jättäneet

        Et sinä' pysty jättämään ketään :)


    • Sebu on homo..Homo on Sebu hhhhhhhhhhhhh

    • Anonyymi

      Asun Myyrmäessä, en suosittele muuttamista tänne. Onneksi on muutto paremmalle alueelle elokuun alussa.

    • Anonyymi

      Onko Myyrmäessä laiskat parturit?

    • Anonyymi

      Hauska keskustelu.

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe