tässä on RoPe keskustelun jatko-osa kertokaa säännot ja linkatkaa aiempi RoPe
RoPe II
15
50
Vastaukset
- VeH™
Aiempi RoPe: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11943485
Toivottavasti toimii. :)
-VeH- HeKeKee
Meillä on jo tuolla ns. "Virallinen" rope. Tulkaa sinne.
HeKeKee kirjoitti:
Meillä on jo tuolla ns. "Virallinen" rope. Tulkaa sinne.
Sinun aloittamasi on uusi roolipeli. Tämä taas jatkaa edellistä. (en tosin tiedä, jaksaako kukaan tulla tänne)
- joku.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Sinun aloittamasi on uusi roolipeli. Tämä taas jatkaa edellistä. (en tosin tiedä, jaksaako kukaan tulla tänne)
hekekee olet väärässä TÄMÄ on virallinen roolipeli koska tää on korpin aloittama eikö niin VEH(:
- Neloth
joku. kirjoitti:
hekekee olet väärässä TÄMÄ on virallinen roolipeli koska tää on korpin aloittama eikö niin VEH(:
Nyt olen hyvin, hyvin pettynyt sinuun Korppi ala-astelainen ystäväni. Jos vaistoni ei petä tuo "joku" on korppi. Olen pitänyt vähän aikaa taukoa ja pidänkin sitä vielä 3 päivää-kaksi viikkoa. Toivottavasti huomaatte kuka olen minä ja ketkä ovat feikkejä.
- Michem De Auditore
Neloth kirjoitti:
Nyt olen hyvin, hyvin pettynyt sinuun Korppi ala-astelainen ystäväni. Jos vaistoni ei petä tuo "joku" on korppi. Olen pitänyt vähän aikaa taukoa ja pidänkin sitä vielä 3 päivää-kaksi viikkoa. Toivottavasti huomaatte kuka olen minä ja ketkä ovat feikkejä.
Michem pakenee trenkasta PS.en ole feikki neloth enkä joku
- korppi™
Michem De Auditore kirjoitti:
Michem pakenee trenkasta PS.en ole feikki neloth enkä joku
Michem on juoksee edelleen tarkoituksena paeta trenkasta
- Neloth
korppi™ kirjoitti:
Michem on juoksee edelleen tarkoituksena paeta trenkasta
Tiedän, et ole feikki Neloth. Se oli pökäle. Mutta sinä olet "joku" älä yritä kusettaa.
- korppi™
Neloth kirjoitti:
Tiedän, et ole feikki Neloth. Se oli pökäle. Mutta sinä olet "joku" älä yritä kusettaa.
myönnetään myönnetään olin joku. miksikohan en kirjoittanut vain korppi™ nikillä:D tässähän on päivän mysteeri ratkaistavaksi
- Neloth
korppi™ kirjoitti:
myönnetään myönnetään olin joku. miksikohan en kirjoittanut vain korppi™ nikillä:D tässähän on päivän mysteeri ratkaistavaksi
No niin arvasinhan. Ja älä perkele enää kuseta poika mahtavaa velhoa:D
- korppi™
Neloth kirjoitti:
No niin arvasinhan. Ja älä perkele enää kuseta poika mahtavaa velhoa:D
no temppeliritarien suurmestarikin on pieni juttu jos vertaa mahtavaan kaikkitietävään neloth velhoon:D
- Neloth
korppi™ kirjoitti:
no temppeliritarien suurmestarikin on pieni juttu jos vertaa mahtavaan kaikkitietävään neloth velhoon:D
Kiitos kohteliaisuudesta temppeliritarimestari
- korppi™
Neloth kirjoitti:
Kiitos kohteliaisuudesta temppeliritarimestari
Neloth tykkäsitkö muuten keski-maa jutusta
- Neloth
korppi™ kirjoitti:
Neloth tykkäsitkö muuten keski-maa jutusta
Olihan se jonkin aikaa ihan mukava mutta alko menee tylsäks.
- VeH™
joku. kirjoitti:
KYLLÄ! :)
-VeH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426