Tietääkö kukaan hyvää silmälääkäriä Hämeenlinnassa?
Silmälääkäri
6
7297
Vastaukset
- Viksu
Suosittelen silmälääkäri Niina Laitamäki ajanvaraus Näkökeskus puh. numero on
03 6121070.Mehiläisessä yksityisvastaanotto.- par.mak.
Olli Aalto on todella hyvä. Vastaanotto optikko Kivisen yhteydessä.
- kantapäätietoa
Siinäpä onkin pohdittavaa, kuka on se hyvä silmälääkäri hml:ssa/muuallakin. Minulle eräs H.P. sanoi tehneensä tavallista tarkemman silmätutkimuksen, jossa muka löytyi silmän takaa ryppykalvon repeämä. Löäydöksen mukaan en siis enää voisi saada uusittua raskaan ajoneuvon ajokorttia, tämän lausunnon hän postitti myöskin lupatoimistoon Miekkalinnaan. Koska tiesin näköni hyväksi, menin toiselle yhtä pätevälle silmälääkärille, jonka tutkimuksen mukaan ei löytynyt sanottua ryppykalvon repeämää! Poliisin lupatoimistossa minulle sanottiin: "Nyt meillä on kaksi täysin toisensa kumoavaa silmälääkärien todistusta". Kerroin virkailijalle, että tämän ensimmäisen lausunto perustunee meidän erilaisiin maailmankatsomuksiimme, jota hän rankaisee minulle tällätavoin. - Lupavirkailija meni kysymään lupatarkastajalta ja palatessaan sanoi: "Lupatarkastaja uskoo viimeisintä lausuntoa enemmin, joten teille myönnetään hakemanne ajokortti". Tämä tapahtui vuonna 2014. Vuonna 2016 joulukuussa pääsin tutkituttamaan näköni KHKS:n silmäpolille, jossa ei niin ikään löytynyt mitään moitittavaa sillmieni osalta. - Monet yllättävätkin asiat saattavat vaikuttaa kaikkienkin lääkäreiden ajokottilausuntoihin, vaikka terveydelliset seikat eivät olisikaan syynä, niin he ovat valmiita rikkomaan, niin lakia, kuin tekemäänsä eettistä lupaustaan. Mutta hyviäkin lääkäreitä löytyy, tosin se kysyy viitseliäisyyttä etsiskellessä heitä ja kukkaroakin.
- Klasiton
Oman kokemukseni mukaan Linnankadun lopussa olevalla entisellä saunalla kävin taannoin silmälääkärillä, tarkistuksen mukaan ( epävirallisen ) en olisi saanut ajella ilman silmälaseja.
Empä uskonut , menin heti-miten tarkistuskäynnille Linnan Klinikalle ao, tarkistukseen joka tehtiin perinteisellä musta valko taululla, meni läpi heittämällä, siitä ensimmäisestä tarkistuksesta on nyt 12 v, kävin viimevuonna kortin uusinnassa enkä vieläkään tarvitse laseja ajaessa, joten kannatta olla tarkkana oma- aloitteisesti, taitaa joillakin olla tarvetta myydä laseja jos milläkin verukkeilla , on heittoa siellä sun täällä joita kaikkea ei kannata ainakaan oman kokemukseni mukaan uskoa.- EEEEVasemmalle
Johtuuko nuo karmeat kirjoitusvirheesi siitä ettet näe?
- tietävä
Minä tiedän hyvän silmälääkärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457