Ostin jokin aika sitten NESin, ja nyt olisi aika hommata pelit. En halua/tarvitse mitään turhia, vaan jotain klassikoita. Hankintalistan kärjessä ovat Zelda 1 ja 2, SMB 1 - 3, Donkey Kong, Tetris, Duck Hunt ja ehkä muutama Mega Man, vaikkeivat ne ole kauheasti innostaneet. Onko jotain suosituksia/muita klassikoita, jotka olen kenties unohtanut? Etsin tosiaan PAL-B versioita, joten pelit jotka julkaistu vain USA tai Aasia jäävät väliin :)
NES klassikot?
8
151
Vastaukset
- NES ON HYVÄ
Koita vaik tota duck talesii tai faxanadua
- Nuuska Natu
Ninja Gaiden, Metroid ja Castlevaniat on todellisia klassikkoja. Hinnoista en tiedä. Turtles 2:ta pelasin juuri hiljattain ja se on edelleen todella hyvä.
- 13+19
Castlevania pelit ovat aika kovissa hinnoissa, 30.40 euroa kasetilta :S
- asdxD
Itteltäni löytyy tua teris jos haluut ostaa.
- Janne.
Gauntlet 2 löytyy alkuperäisenä ja täydellisenä.
Onko sillä mitään arvoa? - fsff
ducktales faxanadu chip n dale turtles siin jotaki
- jeesbox2
Gradius on hyvä Ducktales, Castlevania, Nemo dreammaster ja Kirby's adventure
- nesssssssss
maailman paras peli eli rocky and bullwinkle (NES-Retkun peliarvostelu, kannattaa kattoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415336Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole667968Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297595Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1916327Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282142IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571773