Kannattaako housui pitää alhaal?

Räppijäbis-98

Itel on tapana aika paljo roikottaa housui, vyö tossa just munien alapuolel ja sit paita sillee että menee vyö peittoo. Mites muut? Ja iha asiallisii vastauksii, en jaksa mitää hevarie avautumisii... Mut roikotatteks ja kuin alhaal?

42

666

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verle

      Jokainen toki tallaa tyylillään, mutta kyseinen tapa käyttää housuja näyttää mielestäni typerältä. Ja vyön tarkoitus on pitää housut ylhäällä, niin etteivät ne tipu.
      Terveisin kauluspaita, solmio ja suorat housut

      • Anonyymi

        Sanottiin et ASIALLISTA


    • 4 + uhah (17) = lol

      Poikaystävällä on kans tollanen ihme tyyli roikottaa housui :D En nyt tarkalleen tiedä kuin alhaal ne on, kun huppari just aina siinä päällä, mut en ny sanois et ne hirveesti roikkuu, vähän alempana kun "normaalisti"/yleensä kuuluis farkkui pitää. Itse olen tyttö ja en pöksyjä roikota, paitsi silloin kun ne valuu (en jaksa pitää vyötä ja nää valuu koko ajan) ja en jaksa koko aikaa nostella niitä :D

      • housut ylös ja kirja kät

        En ikinä alkais seurustella kenenkään kanssa jonka housut roikkuu ties missä. Kertoo jotain henkilön älykkyydestä tommonen ihme lököttäminen...

        Näyttää ääliömäiseltä ja on vaan semosten yläasteikästen keskenkasvusten hommaa. Tietty siellä on aina muutama, jonka päähän ei edes ikä tuo järkeä (tai silmiä), ja jatkaa alushousujen esittelyä vielä mopojonneiänki jälkeen.

        Lukiossa, jota mä käyn, ei housut retkota kun kymppiluokkalaisilla, mikä mun mielestä osottaa lökäpöksyjen ja älykkyyden käänteisen korreloinnin ihan vallan mainiosti :D


    • transvestiitit

      Hyi saatana mitä tyyliä. Vittu ketään ei kiinnosta joidenkin räppihomojen alushousut. Menkää homobaariin esittelemään niitä alkkareitanne meitä heteroja ei kiinnosta. Käykääpä joujoupellet lukemassa lisää aiheesta miehekkyys.

    • jätkästadist

      kannattaa! paljo mukavamman tuntusta eikä ahdista. ite en koskaa nosta housui korkeemmalle ku puol perseeseen

    • emo!

      Riippuu kai tyylistä noin yleensä. Itse olen emo ja käytän aika pieniä, mustia pillifarkkuja. Niitä on vähän pakko roikottaa kun ei niitä saa kiskottua ylös vaikka yrittäisi. :) Ei kuitenkaan munien alla.

      • Toinen emo

        Joo kävin just ostaa Cheap Mondayn farkut ja taas yhtä kokoo pienemmät ku edelliset. Nää jää pakosta alle perseen ku ei näitä vaan saa korkeemmalle ^^ Tiedän mitä tarkotat ^^ Yks kaveri on lopettanu bokserien käytön koska sen housut on niin pienet ettei ne bokserit mahdu sinne alle ^^^


    • koiree

      ite en roikota yhtää.. kannattaa ostaa just jotkut baggy-farkut jotka on valmiiks jo isoja ni voi pitää ihan tavallisesta vyötäröllä ja näyttää lököltä.

    • 44564

      Näyttää typerältä, mutta pidä, jos koet sen tarpeelliseksi.

    • Räppijäbis-98

      Alkaisko kukaan räppi-poika seukkaa mun kaa?

    • voiteitä

      Roikotatte housuja talvella? Tehä leikitte hengellänne. :D:D Mun kaverille todettiin just eturauhasen tulehdus koska hän oli saanut kylmää alaselän alueelle - juuri housujen roikottamisen takia.

      • Täl mennää

        No tää ny o joku vitsi? Kui alhaal se muka roikottaa?


    • Täl mennää

      Kyl mun mielest kannattaa ja jos sä pidät vaa just munie alla ni voit hyvin laskee vähä alemmas viel jos sul paita riittää. Pidätsä bokseritki rennost matalal?

      • Täl mennää

        Nii ja se piti viel sanoo et ite kiristän vyön toho johki puolreiteen. Suunnillee puoleen väliin polvii ja persettä. Jotku pitää viel alempanaki mut se o sit jo liia extremee ainaki meikälle


      • skede99
        Täl mennää kirjoitti:

        Nii ja se piti viel sanoo et ite kiristän vyön toho johki puolreiteen. Suunnillee puoleen väliin polvii ja persettä. Jotku pitää viel alempanaki mut se o sit jo liia extremee ainaki meikälle

        Joo meitsil sama et vyö melkee reisis ja boksut roikkuu kans sika alhaal.. pitkää paitaa päälle vaa... boksuis näkyis kokonaa jos ei olis paitaa ja persetki jotai 10 senttii ku boksut alhaal kans


      • vtun.jonnet
        skede99 kirjoitti:

        Joo meitsil sama et vyö melkee reisis ja boksut roikkuu kans sika alhaal.. pitkää paitaa päälle vaa... boksuis näkyis kokonaa jos ei olis paitaa ja persetki jotai 10 senttii ku boksut alhaal kans

        Älä pidä housuj ollenkaan


      • northside thug
        skede99 kirjoitti:

        Joo meitsil sama et vyö melkee reisis ja boksut roikkuu kans sika alhaal.. pitkää paitaa päälle vaa... boksuis näkyis kokonaa jos ei olis paitaa ja persetki jotai 10 senttii ku boksut alhaal kans

        Aika alhaal kyl bokserit jos 10 senttii vakoo paistaa? Pitääks teiä porukois monet niitä noin alhaal? Mikä sun mielest on sit maksimi mis bokserit vois olla?

        Itelläki housut roikkuu reisis mut bokserit o korkeemmal, ei mul näy vakoo ku pari senttii tai jotai

        Mist päi maata muute oot? Rento tyyli kyl jätkäl, ei sii midii


      • skede99 kirjoitti:

        Joo meitsil sama et vyö melkee reisis ja boksut roikkuu kans sika alhaal.. pitkää paitaa päälle vaa... boksuis näkyis kokonaa jos ei olis paitaa ja persetki jotai 10 senttii ku boksut alhaal kans

        no siin o rento tyyli! kui kaua oot bokserei pitäny tol tasol? itel o ne suunnillee samas kans


    • hyi paska

      Olen tyttö ja mielestäni moinen on ällöttävää, ei coolia. Hirveän näköistä ja joskus tekisi mieli olla vaikka lesbo ja muuttaa etelänavale etten näkisi housunroikuttajia... ._.

      • Ei taida kauheen moni olla sun kans samaa mieltä ku ite oon kuullu just päin vastasta... Kyl me räppiäijät viedää parhaat naiset ;)


      • ööhtuotanoin...
        dirty-south kirjoitti:

        Ei taida kauheen moni olla sun kans samaa mieltä ku ite oon kuullu just päin vastasta... Kyl me räppiäijät viedää parhaat naiset ;)

        Kyllä räppiäijät saa lähinnä miehiä :D

        Kuule, jätä ne naiset nyt vaan meille... miehekkäille miehille. Ei tommosia luusereita kattele muut kuin epätoivoset teinimuijat :D


      • northside thug
        ööhtuotanoin... kirjoitti:

        Kyllä räppiäijät saa lähinnä miehiä :D

        Kuule, jätä ne naiset nyt vaan meille... miehekkäille miehille. Ei tommosia luusereita kattele muut kuin epätoivoset teinimuijat :D

        toi on ehkä huonoin vitsi ikinä...


      • koita kestää totuus
        northside thug kirjoitti:

        toi on ehkä huonoin vitsi ikinä...

        *fakta :D


    • Joo vähä samaan tyyliin sun kans Räppijäbis, vaik meikä alkaa olee suht extremetasol jo.. no en tiä mut välil alkaa menee kävely vähä hitaaks roikotuksen takii ku vyö o jossai polvie lähimaastos. Mut rennolt se näyttää ja hyvin siihen tottuu et jos paita riittää nii matalalle vaa!

      • northside thug

        Hey kyl housut saa roikkuu! Ja kävelyynki sä totut eli turha inistä. Pistå ne housut ny rennost vaa alas äläkä oo tollane nössö


      • northside thug kirjoitti:

        Hey kyl housut saa roikkuu! Ja kävelyynki sä totut eli turha inistä. Pistå ne housut ny rennost vaa alas äläkä oo tollane nössö

        mitä jätkä ny flippaa siel, luitsä ees ollenkaa mitä kirjotin? jos roikotan housui suunnillee polvis eli vyö oikeest menee tos ehk 5 centtii taipeitte yläpuolel nii kyllä mä roikotan ja iha vitusti roikotanki. enemmä ku sä nii että lopeta se pään aukomine!

        ei se kävely o mitenkää hankalaa, vähä hidast vaa mut ei täs elämäs o mihkää kiire


      • northside thug
        dirty-south kirjoitti:

        mitä jätkä ny flippaa siel, luitsä ees ollenkaa mitä kirjotin? jos roikotan housui suunnillee polvis eli vyö oikeest menee tos ehk 5 centtii taipeitte yläpuolel nii kyllä mä roikotan ja iha vitusti roikotanki. enemmä ku sä nii että lopeta se pään aukomine!

        ei se kävely o mitenkää hankalaa, vähä hidast vaa mut ei täs elämäs o mihkää kiire

        Joo hei sori äijä, ei meikäl menny oikee viesti perille tonne aivolohkoihin ku luin tota sun tekstii! Ei kannattais kirjotella tänne kolmen promillen kännis :DD Mut rispektit siit jos polvis pidät housui, ite oon yrittäny mut en tottunu siihe koskaa eli puol reides mennää. Saisit antaa hyvii vinkkei :D


    • tarrrpeeksvanha

      Mikset vaikka koittais ottaa kottikärryä mukaas, laittaa farkkus sinne ja ajella siin kottikärrys kanssa ympäri kaupunkia. Varmasti porukka kiinnittää huomiota ku kaveri kävelee boksereis kaupungil kottikärry mukan.

      En ymmär tuota tyyliä ollenkaan mitä siinä on niin "swagimaista" ja tyylikästä.

      Jos haluat näyttää oikeasti tyylikkäältä, pukeudu normaalisti äläkä nolaa sukupolveas.

    • kynäteline98

      Todennäköisesti olet siinä iässä,että menet massan mukana ja on kuulii kun pylly paistaa. No toivottavasti kun ikää tulee alkaa housut nousemaan ja älliä tulla kuulaan. Tuleeko tämä muoti vanhanajan rekkamiehistä kun kipuavat alas hytistä ja viiva paistaa? tämä oli minun näkemys. Minä pidän sinun kaltaisia poikia kynätelineenä. Ja väitän , että ehkä ikäisesi tytöt siitä pitää. Tytöt kehittyy nopeammin ja tulevat ehkä ennemmin järkiinsä (poikkeuksiakin löytyy) niin tuota eivät he enää moisesta pidä kun ikää alkaa olla 17- ylöspäin.

      T : TRUUHEVARI 99

    • northside thug

      Vähä samaa tyylii meitsi pitää... Housut puol reides mut vitu pitkä paita. Kannattaa hommaa laskuhuppari, siis sellane mitä käytetää rintees. Tulee helpost polvii saakka eli saa housut nii alas ku haluu. Ne o siis vtun pitkii!

      Sit toine juttu nii ei kannata kiristää sitä vyötä liia kireelle. Vaik välil joutuuki nostelee housui ni ei se haittaa. Mut jos liia kireelle kiristää ni et pysty istuu kunnol ja kävelyki menee hankalaks ku se o sellast töpöttelyy. Yhel frendil o tollee ja ain nauran sille, sitäpaitsi sil hiertyy ne reidet siit vyön kohalt iha vereslihalle eli jätä vyö löysemmälle!

    • Lähiöstä kolahtaa

      Näyttäähän se ny ihan totaalijuntilta jos kiskoo housut johki ns vyötärölle. Ainaki meil päin kaikki roikottaa. Toiset enemmä ja toiset vähemmä. Sanotaan vaik et puol perseessä on niil jotka pitääns ylhääl ja sit jossai reisis o niil jotka pitää aika alhaal

      • vittumikäjuntti

        Nyt meni ihan väärin. Näyttää totaalijuntilta jos roikottaa. Täytyy olla ihan saatanan lahopää ja pikkusen päästään vialla jos roikottaa housuja.


    • 15v micmac

      joo aika usein mulla farkut sillee että takataskut melkee polvissa ja iso huppari nii ei näy vyö, ym mulla ekat lökäri farkut jotain 12v micmac farkut :)

      • micmac o ysärii

        Mis kohtaa sulla sit menee niiku se vyön kohta jos takataskun alareuna o polven kohal?


      • 15v micmac
        micmac o ysärii kirjoitti:

        Mis kohtaa sulla sit menee niiku se vyön kohta jos takataskun alareuna o polven kohal?

        jotain 15cm 20cm ylempänä


      • micmac o ysärii
        15v micmac kirjoitti:

        jotain 15cm 20cm ylempänä

        Eli munien alapuolel vyö kuitenki? Kassit tarvii henkee :D

        Ite pidän jossain samoil kohilla. Mut micmaccii en kyl suostuis käyttää xD


    • seyks

      Hyi saatan.a!!!!! En ikin alkais sellase pojankaa joka roikottaa

    • hinttari5000

      olen homo ja tykkään pojista jotka pitää ihan kaupungillakin liikkuessa pääsyn peräreiälleen vaivattomana. nää alhaalla roikkuvat alushousut -pojutkin on ihan käyttökelpoisia mun mielestä, mutta vielä enemmän arvostan niitä nuoriamiehiä joilla on kaupungilla kulkiessaan pelkät jockstrapit alavartalon asusteena

      lisäneuvoina sanoisin että kiva olis jos pojat harjoittelis vaikka seksivälineillä niin että reikä avautuu helposti heti kun tarve on, hyödyksi on myös jos kaupungilla liikkuessa laittaa sinne liukuvoidetta itseään sormeilemalla jo etukäteen

    • Anonyymi

      Kyl itellä kans housut roikkuu ja roikkunu jo pitkään munien alla. Mulla on yks kaveri joka roikottaa melkeen polvissa nii se yrittää saada muaki laskee housui alemmas mut se on itelle jo vähän liian extremee mut välillä ku on tarpeeks pitkä paita nii ehkä puoleenväliin reittä kiristän vyön.

    • Anonyymi

      Lökäpöksyt ovat täysin naurettavan näköisiä, ei voi ottaa tosissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      302
      3508
    2. 204
      2971
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      235
      2015
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1435
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe