Nuuska vai tupakka?

Dale

Eli kumpi, jos pitäis valita.

37

3037

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään paskaa

      Ei kumpaakaan!

    • ettan

      Nuuska

      • Dale

        Perustelkaa vastaus myös.


      • tissiposket

        Vittu tupakan poltto on junttia.
        Se oli jo junttia 80luvulla jolloin minä olin nuori.

        Nuuskaa ei tarvitse edes mainita.
        järki käteen


      • Ei mitään paskaa
        tissiposket kirjoitti:

        Vittu tupakan poltto on junttia.
        Se oli jo junttia 80luvulla jolloin minä olin nuori.

        Nuuskaa ei tarvitse edes mainita.
        järki käteen

        Jaa vai että jos pitää perustella niin.. MOLEMMAT ON VITTU PERSEESTÄ SAATANA EIKÄ NIISSÄ OLE VITTUAKAAN JÄRKEÄ!!!!! Oliko hyvä perustelu?


    • general

      Jos pitäisi valita, niin nuuska, koska se vahingoittaa elimistöä vähemmän vaikka sisältääkin kaksinkertaisen määrän nikotiiniä.

      • Thunder

        Lössit vaa huulee


    • tyttö15_-_-

      En kumpaakaan. Koska haitat...
      Mutta ei mua haittaa, jos mulla olisi poikaystävä joka polttais tupakkia... Nuuskan käyttö haittais enemmän, tai no... ainakin suutelu jäisi vähälle...

      • Poizu18wee

        Ei millää pahalla mutta sulla ei oo kyllä mitää hajua noista jutuista:D pikku vertailu: tupakka haisee vaatteissa, käsissä, hengityksessä 24/7, ei lähe pois pesemällä käsiä tai purskuttelemalla suuta...nuuskan haju lähtee vex purskuttelemalla kerran kunnolla vedellä(kysy emännältä, se tietää). Nuuskankäytön kanssa tyttöni pystyy vielä elämään, eikä se ymmärrä niitä jotka sallis kumppaninsa ennemmin polttavan ku nuuskaavan.,.


    • mieluusti ei kumpaak

      Jos pakko ois jompikumpi valita nii sit tupakka.

    • Ansqu1

      Tupakka!!!

    • meisterisi

      Paha kysymys. Ite en kumpaakaan käytä,joskus satunnaisesti (kerran 2-3kk) kaverilta rööki ja muutaman kerran nutua mutta siihen se jää.
      Toisalta nuuska olisi parempi,koska se ei haise vaatteissa=et jää kiinni eikä lähellekkään yhtä suuri riski syövälle,mutta miinuksena se että nIkotiinipitoisuus tosiaan suurempi ja nuuska on epämiellyttävää ja poraa huulta

      Tupakan taas haistaa ja syöpäriski on suurempi,mutta sitä on helpompi alaikäisenä hankkia sekä ei lähellekkään niin inhaa

      Mieluiten en käytä kumpaakaan,mutta jos pakko olis valita niin tupakkaa polttelisin

    • P45K141NEN

      Kyllä mä röökii polttaisin mielummi ku nuuskaa.
      Sähköröökii vai sähkörööki?

    • purina

      Sekä että!! Nikotiini on rakkaus

      • ocean-

        En polta tai nuuskaa, tuskin tuun tekee kumpaakaan, mut jos joskus sorrun semmoseen nii tupakkaan. Sitä ois nii helppo saa'aki. Tekis kyl mieli kokeilla....


      • Niino
        ocean- kirjoitti:

        En polta tai nuuskaa, tuskin tuun tekee kumpaakaan, mut jos joskus sorrun semmoseen nii tupakkaan. Sitä ois nii helppo saa'aki. Tekis kyl mieli kokeilla....

        Ei kannata kokeilla ikinä mutta hyvää se on


    • jöh

      Biittii vaa yläbörsää tuntuu mukavalta ja kunto ei heikkene

      • Dale

        Vastauksia on tullut todella paljon kiitos paljon. Ei haittaa, vaikka tulisi lisää.

        Ps. En itse käutä kumpaakaan.


    • käisi

      nuuska, terveellisempää

    • snussnus

      Nuuska, koska se ei vahingoita ympärillä olevia

    • kokenutnuuskaaja

      nuuska

    • Derpreprrer

      Nuuska, näyttää siistimmältä jos pussin / lössin saa huulen alle sievästi, ei jätä hajua vaatteisiin jne.

    • lakupiippupoika98

      Jos ois pakko valita niin Nuuska koska se ei häiritse muita lähellä olevia
      Tyyppejä ja se ei haise niin kuin tupakka

    • täydellisestiraitis

      kovat polttaa/nuuskaa mutta oikeesti kovat ei.

      • Anonyymi

        Jaa miten nää asiat nyt liittyy toisiinsa?


    • älä edes kokeile!

      EI KUMPIKAAN!!!!

    • joo, olen tosikko

      Nikotiinipurkka.

    • nikotiini noboille

      Paperitupakka....*.derpface :O

    • 51678uiws

      nuuska. urheilijana tarvitsen jonkun rentoutumiskeinon suorituksien jälkeen.24

    • tyttö17:)

      Noniin tenavat. Turha sanoa täällä että toinen on terveellisempää, kumpikaan ei oo terveellistä. hankkikaa ensin ikä sille tupakille jos se on noin hienoo polttaa ja te takapiiskahokarit, ei se oo mikään pakko tunkee sitä
      nuuskaa huuleen ei se tee teistä parempaa ihmistä. Säälittvää on se että tuol pyörii 12 vuotiaita tupakit kädessä. Oon pystyny elään 17 vuotta ilman tupakkaa ja nuuskaa ja hyvin oon pärjänny, enkä oo ees maistanu. Lopettaminen on mahollista ja siihen tarvii motia. Ärsyttää vaan tollanen pelleily.

    • snusking20

      odens

      • Vaihtaisko_nuuskaan

        Nuuska on kiistatta vähemmän haitallista kuin savukkeet... "BMC Medicine -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa analysoitiin liki 90 aiemman tutkimuksen tuloksia"
        https://yle.fi/uutiset/3-5856261. Lisäksi Ruotsissa tehtiin laaja tutkimus jossa seurattiin yli 270 000 nuuskankäyttäjää 25 vuoden ajan ja tuloksen mukaan nuuska on selkeästi vähemmän haitallista kuin savukkeet...


    • Anonyymi

      nuuska koska tupakka jää haisemaan vaatteisiin ja suuhun ja sormiin, sen takia nuuska onhan siinä paljon nemmän niksaa...

    • Anonyymi

      Nuuska on kokonaisuudessaan vähemmän haitallista kuin tupakka.
      Jos siis mietitään, että molemmissa on nikotiinia, paskoo suun, paskoo osaltaan terveyttä silti se ei tee fyysisesti haittaa ympärillä oleville.
      Nuuskassa on enemmän niksaa, joten siitä tulee helpommin riippuvaiseksi niin siinä on toinen puoli.

      Silti valitsen tupakan. Helppoa saada ja käyttää.

    • Anonyymi

      nehän ovat samaa ainetta. Sama kuin kysyisit; jääpuikko vai jääkuutio

    • Anonyymi

      Ei kannata käyttää ei oo mitää järkee ku jää vaa koukkuun ja menee rahat saatana

    • Anonyymi

      Ei kumpaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe