Eli kumpi, jos pitäis valita.
Nuuska vai tupakka?
37
3266
Vastaukset
- Ei mitään paskaa
Ei kumpaakaan!
- ettan
Nuuska
- Dale
Perustelkaa vastaus myös.
- tissiposket
Vittu tupakan poltto on junttia.
Se oli jo junttia 80luvulla jolloin minä olin nuori.
Nuuskaa ei tarvitse edes mainita.
järki käteen - Ei mitään paskaa
tissiposket kirjoitti:
Vittu tupakan poltto on junttia.
Se oli jo junttia 80luvulla jolloin minä olin nuori.
Nuuskaa ei tarvitse edes mainita.
järki käteenJaa vai että jos pitää perustella niin.. MOLEMMAT ON VITTU PERSEESTÄ SAATANA EIKÄ NIISSÄ OLE VITTUAKAAN JÄRKEÄ!!!!! Oliko hyvä perustelu?
- general
Jos pitäisi valita, niin nuuska, koska se vahingoittaa elimistöä vähemmän vaikka sisältääkin kaksinkertaisen määrän nikotiiniä.
- Thunder
Lössit vaa huulee
- tyttö15_-_-
En kumpaakaan. Koska haitat...
Mutta ei mua haittaa, jos mulla olisi poikaystävä joka polttais tupakkia... Nuuskan käyttö haittais enemmän, tai no... ainakin suutelu jäisi vähälle...- Poizu18wee
Ei millää pahalla mutta sulla ei oo kyllä mitää hajua noista jutuista:D pikku vertailu: tupakka haisee vaatteissa, käsissä, hengityksessä 24/7, ei lähe pois pesemällä käsiä tai purskuttelemalla suuta...nuuskan haju lähtee vex purskuttelemalla kerran kunnolla vedellä(kysy emännältä, se tietää). Nuuskankäytön kanssa tyttöni pystyy vielä elämään, eikä se ymmärrä niitä jotka sallis kumppaninsa ennemmin polttavan ku nuuskaavan.,.
- mieluusti ei kumpaak
Jos pakko ois jompikumpi valita nii sit tupakka.
- Ansqu1
Tupakka!!!
- meisterisi
Paha kysymys. Ite en kumpaakaan käytä,joskus satunnaisesti (kerran 2-3kk) kaverilta rööki ja muutaman kerran nutua mutta siihen se jää.
Toisalta nuuska olisi parempi,koska se ei haise vaatteissa=et jää kiinni eikä lähellekkään yhtä suuri riski syövälle,mutta miinuksena se että nIkotiinipitoisuus tosiaan suurempi ja nuuska on epämiellyttävää ja poraa huulta
Tupakan taas haistaa ja syöpäriski on suurempi,mutta sitä on helpompi alaikäisenä hankkia sekä ei lähellekkään niin inhaa
Mieluiten en käytä kumpaakaan,mutta jos pakko olis valita niin tupakkaa polttelisin - P45K141NEN
Kyllä mä röökii polttaisin mielummi ku nuuskaa.
Sähköröökii vai sähkörööki? - purina
Sekä että!! Nikotiini on rakkaus
- ocean-
En polta tai nuuskaa, tuskin tuun tekee kumpaakaan, mut jos joskus sorrun semmoseen nii tupakkaan. Sitä ois nii helppo saa'aki. Tekis kyl mieli kokeilla....
- Niino
ocean- kirjoitti:
En polta tai nuuskaa, tuskin tuun tekee kumpaakaan, mut jos joskus sorrun semmoseen nii tupakkaan. Sitä ois nii helppo saa'aki. Tekis kyl mieli kokeilla....
Ei kannata kokeilla ikinä mutta hyvää se on
- jöh
Biittii vaa yläbörsää tuntuu mukavalta ja kunto ei heikkene
- Dale
Vastauksia on tullut todella paljon kiitos paljon. Ei haittaa, vaikka tulisi lisää.
Ps. En itse käutä kumpaakaan.
- käisi
nuuska, terveellisempää
- snussnus
Nuuska, koska se ei vahingoita ympärillä olevia
- kokenutnuuskaaja
nuuska
- Derpreprrer
Nuuska, näyttää siistimmältä jos pussin / lössin saa huulen alle sievästi, ei jätä hajua vaatteisiin jne.
- lakupiippupoika98
Jos ois pakko valita niin Nuuska koska se ei häiritse muita lähellä olevia
Tyyppejä ja se ei haise niin kuin tupakka - täydellisestiraitis
kovat polttaa/nuuskaa mutta oikeesti kovat ei.
- Anonyymi
Jaa miten nää asiat nyt liittyy toisiinsa?
- älä edes kokeile!
EI KUMPIKAAN!!!!
- joo, olen tosikko
Nikotiinipurkka.
- nikotiini noboille
Paperitupakka....*.derpface :O
- 51678uiws
nuuska. urheilijana tarvitsen jonkun rentoutumiskeinon suorituksien jälkeen.24
- tyttö17:)
Noniin tenavat. Turha sanoa täällä että toinen on terveellisempää, kumpikaan ei oo terveellistä. hankkikaa ensin ikä sille tupakille jos se on noin hienoo polttaa ja te takapiiskahokarit, ei se oo mikään pakko tunkee sitä
nuuskaa huuleen ei se tee teistä parempaa ihmistä. Säälittvää on se että tuol pyörii 12 vuotiaita tupakit kädessä. Oon pystyny elään 17 vuotta ilman tupakkaa ja nuuskaa ja hyvin oon pärjänny, enkä oo ees maistanu. Lopettaminen on mahollista ja siihen tarvii motia. Ärsyttää vaan tollanen pelleily. - snusking20
odens
- Vaihtaisko_nuuskaan
Nuuska on kiistatta vähemmän haitallista kuin savukkeet... "BMC Medicine -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa analysoitiin liki 90 aiemman tutkimuksen tuloksia"
https://yle.fi/uutiset/3-5856261. Lisäksi Ruotsissa tehtiin laaja tutkimus jossa seurattiin yli 270 000 nuuskankäyttäjää 25 vuoden ajan ja tuloksen mukaan nuuska on selkeästi vähemmän haitallista kuin savukkeet...
- Anonyymi
nuuska koska tupakka jää haisemaan vaatteisiin ja suuhun ja sormiin, sen takia nuuska onhan siinä paljon nemmän niksaa...
- Anonyymi
Nuuska on kokonaisuudessaan vähemmän haitallista kuin tupakka.
Jos siis mietitään, että molemmissa on nikotiinia, paskoo suun, paskoo osaltaan terveyttä silti se ei tee fyysisesti haittaa ympärillä oleville.
Nuuskassa on enemmän niksaa, joten siitä tulee helpommin riippuvaiseksi niin siinä on toinen puoli.
Silti valitsen tupakan. Helppoa saada ja käyttää. - Anonyymi
nehän ovat samaa ainetta. Sama kuin kysyisit; jääpuikko vai jääkuutio
- Anonyymi
Ei kannata käyttää ei oo mitää järkee ku jää vaa koukkuun ja menee rahat saatana
- Anonyymi
Ei kumpaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315750Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283769HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2892491- 1291784
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3831445Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131193
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115925