Nyt , kun Cheek lahjoitti yli 100.000 lastensairaalalle, niin sopii varmaan odottaa ainakin yhtä suurta lahjoitus Tapsaltakin! Tosin Cheekin lahjoituksen suuruuttahan ei tarkalleen tiedetä, koska 100.000 lahjoituksella pääsee lastensairaalan sivuille kunnialahjoittajaksi. Mutta jäämme odottamaan Tapsan nimeä kunnialahjoittajien listalle!
Tapsalta lahjoitus lastensairaalalle?
8
253
Vastaukset
- Lorujaje
Kai sitä samaa lahjoitusta voisit sitten penätä kaikilta muiltakin artisteilta, eikä vaan Tapsalta. Cheek nyt on sitäpaitsi varmaan kovatuloisin artisti tällä hetkellä Suomessa, joten hällä nyt on vähän varaakin lahjoitella tuollaisia summia.
- Gilla*
Mistä sen tietää onko Cheek ne rahat ite lahjoittanut vai levy-yhtiö mainosmielessä.
Ja jos on kerran niin hyväntekijä, niin miksei siten ole lahjoittanut rahoja nimettömänä? Kyllä se sen on tiennyt , että sillä ylimääräistä julkisuutta kerää kun omalla nimellään lahjoittaa.- Minimi
Lahjoituksen on tehnyt Cheekin firma, Liiga Music.
Tieto poimittu lastensairaalan sivuilta, Kunnialahjoittajat.
Ensimmäisenä asiasta uutisoi YleX.
Ilta-Sanomat ei ole tavoittanut Cheekiä kommentoimaan asiaa, koska hän lomailee.
" Itsekin keskoskaapista ponnistaneena ja viime vuosina useasti vierailleena näen tarpeen tuelle. Liiga Music haluaa kantaa kortensa kekoon nyt kun siihen on mahdollisuus", Tiihonen kertoo Uuden Lastensairaalan sivuilla. - Gilla*
Niin unohdin kertoa, että olen taas unohtanut ottaa päivittäisen pakollisen lääkitykseni. Ja sen huomaa. Sori vaan kaikille.
Mä odotan Jorma Hynnisen nimeä kunnianlahjoittajien listalle kans !
- Annu.
Sinä se olet kovasti kiinnostunut jormasta kun aina vedät sen mukaan kaikkeen.
Taidat olla vibraattorin suurkuluttaja. Annu. kirjoitti:
Sinä se olet kovasti kiinnostunut jormasta kun aina vedät sen mukaan kaikkeen.
Taidat olla vibraattorin suurkuluttaja.joopa joo....Kyllä huomaa millä elimellä sä ajattelet, kun Jorma-nimestäkin sulle tulee ekana joku dildo mieleen.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
joopa joo....Kyllä huomaa millä elimellä sä ajattelet, kun Jorma-nimestäkin sulle tulee ekana joku dildo mieleen.
Mitäs itte aina otat Hynnisen riepoteltavaksesi vaikka hän ei nytkään mitenkään liittynyt asiaan.
Sulla ja Tapsukalla ainakin vibraattoa on :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519