suositteli ongelmatilanteessa.
ihan yksinkertainen kysymys avainnipun käytöstä ja 0-vastausta.
eipä tunnu kiinnostavan myyjääkään, kun rahansa sai ja kuvitteli rahat jo imuroineensa.
samaa kastia tuntuu olevan ms:n kanssa tämä alumiini "pro"-väki.
omaa tyhmyyttä tuli ostettua ip4s, ipad retina, mb pro retina ja 27":n mac. nämä kaikilla herkuilla flasheineen.
tämän opin. yhtä typeriä ja itseänsä täynnä olevia näkyy löytyvän tasapuolisesti molemmista kerhoista - ms ja äpple. paskaa molemmat.
silveräppleä joku täällä
kiertoonko
3
113
Vastaukset
- isheat
Apple on se ahnein kaikista, jollain sitä rahaa täytyy tehdä.
- 179k€ vuositulot
Paljonko Apple on sinun viikkorahoja vienyt (äitisi rahoja), räkänokka?
- justjoo
179k€ vuositulot kirjoitti:
Paljonko Apple on sinun viikkorahoja vienyt (äitisi rahoja), räkänokka?
Sori vaan mutta viikkorahaa en koskaan saanut omassa lapsuudessani.
Aikuinen olen ollut lähes 10 vuotta.
Muutama vuosi takaperin tuli ostettua omaa tyhmyyttäni iPodin, puhelimessa samat ja laajemmat musiikkitoiminnot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764