Hotelli Kajanuksen tilanne

Vaikka on vuodenvaihde menossa, niin hyvin vähän loistaa hotelli Kajanuksen ikkunoista valoja.
Onko venäläiset matkailijat hylänneet hotelli Kajanuksen majoituspaikkana ?
Eikö uusi uljas vesiliikuntakeskus Kaukavesi ole houkutellut matkailuvyöryä Kajaaniin ja majoittumaan Kajanukseen ?

16

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatjaana takapi..u

      Mina tulin tanne sotkamoon, taalla huvat asiakkaat

    • j-pennanen harj.

      Keskiviikko iltana kävelin Sotkamontien yhdistettyä jalkakäytävä/pyörätietä keskustaan päin. Sotkamontien ja Lehtikankaantien valo-ohjatussa risteyksessä kiinnitin huomiota siihen että Sotkamosta päin tuleville autoilijoille paloi vain yksi valo kolme valoisessa pylväässä. Se oli vihreä, keltainen ja punainen olivat pimeinä, kun sitten keltainen syttyi, vihreä sammui. Sama punaisen syttyessä, vihreä ja keltainen olivat pimeinä. Miksi näin? Tarkemmin asiaan perehtyessäni huomasin kaikkien liikennevalo pylväiden toimivan samalla periaatteella. Vain yhtä valoa pidetään päällä kerrallaan, eikö tämä ole vajaakäyttöä?

      • reps :D

        Jorma Jormua soikoon :D


      • Ekono

        Hotelli Kajanuksessa ei ole valoja edes joka kolmannessakaan ikkunassa.
        Joten liikennevaloistakin voisi siis osan valoista sammuttaa.


    • 326644

      Juu siellä on vaan J-Pennanen kaverin kanssa tekemässä sitä yhtä touhua tumppujen kanssa.

    • repsreps

      kuka sitä nyt hotellihuoneessa istuu...siellä nukutaan!

      • ekomatkailua

        Halvemmalla saa hotellihuoneen kun ei sytytä valoja...


    • myyräntyötä

      myyräntyötä

      • verokarhu

        Pitäisikö ilmoittaa verottajalle, taitavat siellä tehdä pimeitä hommia.


      • kuusamoon

        No siisti yöpymispaikka ja aamiainen oli hyvä.


    • umpeltiina

      Syynä nimi!Tätä ei ummareta!Jos Kaukavesi olisi Uilimo,turistiryntäys olisi samaa luokkaa kuin Sotsiin matkaavat.Uilimo olisi turistirysä,vetovoimainen,uteliaisuutta herättävä nimi!

    • litvitiina

      Mina tulin tanne kajanukseen penanen puutuu tule sinaki tanne.

    • 5486545

      Vetten äärellä louhi lausumahan kuka sen sanoi.

    • kiilto kenkä

      Ollako vai ei olla siinäpä kysymys.

    • pikkupyy

      jeeeppeeeeeeepeeeee

    • impi1

      Naijjasta pittäää naijja naijja naijja!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe