En kyllä ymmärrä näitä keskusteluja. Kyllä mun pitää olla onnellinen, et omistan oikein hyvät naapurit.
Katsokaas välillä itseänne peilistä, ja kuunnelkaa puheitanne. Itseriittoisia, elämänkoulua käyneitä aikuis-amiksia kai kaikki.
Mulla on täällä maaseudulla ainakin niin hyvät naapurit, että ei parempia voi olla.
Pidetään huolta toinen toisistamme, mutta ei liikaa puututa.
Joululahjat sain molemmilta naapurin isänniltä, kukkia ja suklaata.
Hyvät naapurit, oikeesti
7
262
Vastaukset
- idiootti olet
Ehkä sun pitää katsoa itseäsi peilistä? Kuvittelet olevasi jotenkin parempi kuin muut, mutta totuus taitaa olla toisenlainen?
- Rakkaat naapurit
Minullakin on ihanat naapurit, yksi antoi joululahjaksi paskakokkareita lahjapaketissa ja toinen unohti lahjapaketin ja antoi joululahjaksi koiranpaskaa postiluukusta...
- H***a
Neiti Näpsä on saanut naapurin isänniltä kukkia ja suklaata. Mitähän naapurin isännät sulta sai????
- Tulehduksen
Hiivasienen
- Katsokaa peiliin
Ei ole ihmekään jos ette tule naapurien kanssa toimeen kun lukee noita teidän vastauksia.
- karvainen perse
Neiti Näpsä voi mennä polvilleen lattialle mä otan housuni pois ja pyllistän sä imet mun munaa takaapäin silleen että sulla on nenä mun persereiässä ja päästän kunnon kuivapierun sun nenälle huora
- Tyhmä olet
Halveeraat ja alistat naista, senkin äijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718