Vaihtoehto hotelliasumiselle Gambiassa

Kerr Serign

Haluan jakaa saamani hyvän kokemuksen! Matkani lähestyy eikä asuntoa, hotellit 3 viikon matkalle kalliita ja ykstyisetkin osaavat jo monesti pyytää eurooppalaisia hintoja vuokraamastaan asunnosta. Täältä [email protected] sain hyvää palvelua. Kaikenlaisia asuntoja vuokrattavana, tavanomaisesta luksukseen. Minulle kelpasi tavanomainen 2 h k, suihku, wc hintaan 200 euroa/3 viikkoa. Talot on vartioituja. Vaihtoehdot näyttivät sijaitsevan hyvillä paikolla. Tiedän kyllä että jopa puoleen hintaan löytyy jos jaksaa nähdä vaivaa, mutta tämä nyt siis kahdelle hengelle 4,25 euroa päivä.

4

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hotelliin

Kuinka paljon matkat tulee maksamaan? Mitä kautta menette?

• Kerr Serign

Matka kolmeksi viikoksi Tjäreborgin kautta maksaa 890 euroa. Kolmen viikon hotellimatka kun maksaa minimissään yli 1400 euroa, sen sijaan parin viikon matkoja näkyy olevan 600 euron tietämissä. Tämä oli minulle paras vaihtoehto. Hyvä ja ystävällinen palvelu.

• ei hotelliin
        Kerr Serign kirjoitti:

Matka kolmeksi viikoksi Tjäreborgin kautta maksaa 890 euroa. Kolmen viikon hotellimatka kun maksaa minimissään yli 1400 euroa, sen sijaan parin viikon matkoja näkyy olevan 600 euron tietämissä. Tämä oli minulle paras vaihtoehto. Hyvä ja ystävällinen palvelu.

Kiitos tiedosta Kerr Serign ! Oikein hyvää matkaa sinulle!

• 28x...

Kaikenlainen mainostaminen on palstoilla kielletty. Kerr Serigniltä sanakin vielä ja viestisi poistetaan. Vuokraa mainostilaa tekstien viereltä. Tilaa on.
      Ja no mikäs järjen jättiläinen tuo ei hotelliin on? Tiedätkö edes minne olet matkalla vai oletko minnekään? Halvimmalla pääset kun juot nopeasti pullon viinaa niin voit hyvässä tapauksessa päästä Kisahallin putkaan jos olet stadilainen. Poliiseilta voit sitten kysyä mitä kautta kierrellään. Älykääpiö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51