Meininki lähteä lasten kanssa Mallorcalle toukokuussa. Vaihtoehdot ovat joko Santa Ponsa tai Can Picafort. Siellä käyneet kumpaa suosittelette ? Mites muuten hintataso tuollapäin, ruokailun hinta lähinnä kiinnostaa. Varmaan halvempaa kuin täällä, mutta onko ruuan hinnassa isoa eroa, juomissa varmastikin.
arpoako
4 henkeä
1
176
Vastaukset
- don Luis
Molemmissa on puolensa.Itse menisin Can Picafortiin,mutta Santa Ponsa,sta on hiukan lyhympi matka poiketa pääkaupungissa,joten??Can Picafort lienee rauhallisempi,sikäli kun sillä on mitään merkitystä?Molemmat ovat turistien valtaamia alueita,joten hinnat ovat korkeahkoja,halvempia tosin kuin Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063