Exän kanssa kylpylässä

Liquid

Olin kieltämättä jonkin verran epäröinyt saksalaisen ex-tyttöystäväni ehdottaessa tapaamista eräässä länsisuomalaisessa kylpylässä. Hän oli saapunut kaupunkiin opiskelemaan ja ehdotti nyt uutta tapaamista. Vastahakoisin mielin suostuin myös hänen ehdotukseensa käväistä myöhemmin yhdessä myös hotellin saunaosastolla, jonka entuudestaan tiesin sisältävän myös kreikkalais-roomalaisen höyrysaunan, jossa miehet ja naiset kylpivät yhdessä.

Yhdentekevän kahvilakeskustelun jälkeen hän todella ehdotti uimapuolelle menoa, ja hetken aikaa polskuteltuamme hän sanoi menevänsä saunaan. Toivoin ja pelkäsin hänen tarkoittavan yhteissaunaa, joten sinnepä toiveikkaana meninkin istumaan. Mitä lie ajattelin. Saunassa oli lisäkseni vain yksi ehkä noin 16-17-vuotias kundi.

Kohta naisten puolen ovi kävi, ja todellakin, aikoinaan useastikin ilman vaatteita näkemäni ex-tyttöystäväni Bettina seisoi edessäni jälleen ilman rihman kiertämää. Hänen valtavat, puolipallomaiset rintansa olivat ehkä hivenen roikkuvat, mutta edelleen puoleensavetävät. Muistin silti Bettinan kerran jättäneen minut toisen miehen takia, jonka jälkeen olin tyystin kieltäytynyt myös hänen ystävyydestään. Miten nyt olinkin suostunut tähän uuteen tapaamiseen? Bettina istui viereeni, kuten hyvillä ystävillä tapana on. Kohta huomasin saunassa istuvan 16-vuotiaan pojankin salaa silmäilevän naiseni pehmeän kurvikkaita muotoja.

Todellakin, tuo poika tuijotti alastonta naistani ilmiselvästi kiihottuen. Bettinaltakaan ei jäänyt pojan varovainen silmäily huomaamatta, ja hän kuiskasi minulle:

- See that guy looking at me? His penis is getting harder…

Hämmentyneen pojan kalu alkoikin osoittaa heräämisen merkkejä, ja hän yritti peitellä alkavaa seisokkiaan käsillään.

-Shall we give him another show?, Bettina kujersi ja tarttui tutulla tavalla omaan kaluuni alkaen runkata sitä varmoin vedoin edestakaisin.

-Please don´t…ehdin estellä, sillä en tarkoitukseni ei ollut antaa minkään jutun välillämme alkavan näin uudestaan. Samassa ymmärsin ex-tyttöystäväni tarkoittaneen koko shown vain tuon pojan kiusaksi, Vaikka Bettina käsittelikin minua, hänen silmänsä olivat koko ajan nauliintuneina pojan seisovaan kaluun, ja poika puolestaan nuoli katseellaan naiseni alastomia rintoja, joiden nänninpäät sojottivat pitkinä ja kovina.

Käännähdin sivulle sen verran, että Bettinan käsi luiskahti irti jo kovettuneesta vehkeestäni. Myös poika vastapäätä näytti vaivaantuneen tilanteesta sen verran, että päätti nousta ja poistua saunasta suihkuhuoneen puolelle. Pojan noustessa hänen 45 asteen seisokkinsa tuli aivan selväksi. Suurempi annos Bettinan seuraa olisi pian saanut hänen kalunsa kohta osoittamaan kohti kattoa, mutta sen tilanteen nolostunut poika aikoi kai välttää.

Nousin itsekin päästäkseni tilanteesta lähtien kohti suihkuhuonetta, jonne poikakin oli mennyt, mutta Bettina nousi hänkin ja lähti perääni. Saunan ovesta astuimme peräkanaa miesten suihkuhuoneen puolelle. Yllättäen tunsin, ettei tämä tilanne haittaisi minua lainkaan. Tällä hetkellä Bettina näytti himoitsevan lähinnä tuon nuoren miehen jäykkää elintä, jonka hän oli juuri saunassa nähnyt.

Rauhoittaakseni itseäni painuin suihkuun ja väänsin veden kylmälle. Bettina katsahti minuun hymyillen ja valitsi itselleen suihkun juuri poikaa vastapäätä. Jostain syystä kumpikaan meistä uroista ei saanut puettua sanoiksi ajatusta, että tämähän on miesten suihkupuoli, eivätkä naiset saa tulla tänne… Bettina laittoi veden valumaan, käänsi selkänsä seinälle, sulki silmänsä taittaen päätään seksikkään aistillisena taaksepäin ja kosketteli suihkussa kastuvaa naisen vartaloaan tietäen täysin nuorten silmien olevan naulittuina hänen uhkeisiin ryntäisiinsä.

Pojan seisokki ei ollut selvästikään hellittänyt. Eikä hellittäisi alastoman Bettinan ollessa samassa huoneessa hänen kanssaan. Uhkea ex-tyttöystäväni aukaisi silmänsä ja katsahti poikaa suoraan silmiin hymyillen.

-Hi. You like watching me?, Bettina kysyi kujertaen. Samalla hän käsillään hipaisi aivan kuin huomaamattaan rintojansa nostaen niitä hieman.

Poika oli todella hämillään eikä tiennyt minne katseensa laittaa. – Yes…vastasi hän sitten epävarmasti. Bettina astui askeleen eteenpäin ja astui pojan eteen. Hetken hän pyöritteli kosteita rintojaan käsikupeissaan ikään kuin hajamielisenä. Sitten hän yhtäkkiä päätti toimia.

Bettina kietoi kasivartensa pojan pään ympärille ja painoi pojan pään saunan jäljiltä kuumia ja kosteita rintojansa vasten. Bettinan alastomat tissit painautuivat pehmeinä pojan poskia vasten ja pojan yhä jäykemmäksi käyvä elin kosketti Bettinan paljasta reittä. Kalu alkoi hiljaa mutta väistämättä nousta Bettinan reisien välissä. Terskan kosteaksi käyvä pää maalasi kiiltävää märkää juovaa naiseni reidelle.

Naiseni antautuessa kiimaiseen suudelmaan päätin poistua paikalta. Poika näytti halukkaasti vastaavan suudelmaan ja viimeinen, mitä näin oli hänen kalunsa seisomassa kovana Bettinan pillunkarvoitusta vasten.

Painuin pukuhuoneen puolelle, ja avasin pukukaappini oven alkaen pian kuivata itseäni yrittäen aktiivisesti unohtaa äskeisen näyn. Hämmästyin, kun kuulin oven aukeavan pian jäljessäni. Naiseni autuas sekstailu ei ollut kestänytkään pitkään, sillä poika tuli ovesta ensimmäisenä. Poika oli ehkä sittenkin ujostellut, sillä tuskin ihan näiden parin sekunnin aikana Bettina olisi saanut häntä laukeamaan. Sitä paitsi tuntemani Bettina ei olisi tyytynyt niin vähään vauhtiin päästyään. Vain pieni jäykkyys pojan elimessä kertoi äsken tapahtuneesta.

Bettina tuli kohta perässä. Alaston naiseni tuli istumaan pukukaapilleni aivan viereeni, kamuja kun olemme, ja koska pojan kaappi oli juuri meitä vastapäätä, istuivat he kohta kasvotusten yhä katsoen kysyvästi toisiaan. Bettina otti minulta pyyhkeeni alkaen kuivata siihen jumalaista naisenvartaloaan. Hän hieroi tarkoituksellisen kiihottavan hitaasti tissejään aivan pojan kasvojen edessä ja kietaisi sitten pyyhkeen lannevaatteeksi ympärilleen jättäen kuitenkin ihanat rintansa pojan ahnehtivan katseen armoille. Poika rutisti oman pyyhkeen syliinsä jääden istumaan naistani vastapäätä. Tiesin, että pyyhkeen alla pojalla seisoi.

Toisaalta halusin poistua tilanteesta, mutta toisaalta innostuin ja kiihotuin ajatuksesta, mitä tuntemani Bettina oli päättänyt pojalle tehdä. Menin kuitenkin pukukaappien kulman taakse hieman kauemmaksi ja kuulin heidän alkaneen käydä keskustelua hiljaisella äänellä, vaikken sanoja erottanutkaan. Kävin jälleen suihkussa vilvoittelemassa ja laskin koko ajan sekunteja mielessäni, että milloin minun kannattaisi palata takaisin pukuhuoneeseen katsomaan miten pitkällä siellä oltiin. Seisokkini alkoi yltyä.

Avatessani sydän pamppaillen pukuhuoneen oven oli siellä juuri alkanut tapahtua. Bettina nousi ylös penkiltä seisomaan täyteen pituuteensa pojan edessä, ja kietaisi pyyhkeensä pois antaen sen jäädä penkille lojumaan. Naiseni kiihottavat rinnat kiilsivät vielä kosteina ja hänen pillukarvoituksensa oli hetken aivan pojan kasvojen korkeudella. Bettina huomasi tuloni ja vilkaisi minua salaperäisesti hymyillen, astui pojan luon ja tarttui pojan sylissä olevaan kylpypyyhkeeseen nostaen sen ylös Pyyhkeen alta paljastui jo täyteen mittaansa paisunut suonikas ja kosteaksi käynyt nuoren uroksen kyrpä.

Bettina ei aikaillut kauaa, vaan polvistui lattialle kumartuen pojan syliä kohden. Tavalla, jonka vain naiseni osaa, hän otti pojan paisuneen terskan huuliensa väliin ja alkoi imeä sitä voimakkain imauksin. Miten monta kertaa Bettina olikaan aikoinaan saanut minut tulemaan suuhunsa!

Poika huohotti naiseni käsittelyssä. Kiimainen ex-tyttöystäväni tarttui pojan kaluun sen juuresta ja runkkasi kalun vartta imien samalla ahnailla huulillaan punaista terskaa. Välillä hän pullautti syljen kostuttaman kyrvän suustansa nuollen terskaa kuin parasta tikkaria. Naiseni otteet olivat pitkiä, varmoja ja vaativia ja tähtäsivät vain yhteen päämäärään: saada poika laukeamaan naiseni vaativaan suuhun. Muistan Bettinan aina nauttineen saadessaan miehen seksuaalisesti armoilleen. Pitkän keskittymisen lomassa Bettina käänsi silmänsä minuun laskematta silti pojan kalua suustaan. Pojan tahdottomana sykkivää ja nytkähtelevää kalua lutkuttava naiseni vinkkasi sormellaan minua tulemaan luokseen.

Kalu tämän näytelmän katsomisesta puolikovana tottelin tyttöni viittausta. Tulin jo puolen metrin päähän seisomaan ehkä toiveikkaasti odottaen jotain. Mitä sitten tapahtui, yllätti minut täysin.

Yhtäkkiä Bettina huomasi pojan alkavan kauttaaltaan holtittomasti väristä ja hän arvasi pojalta tulevan millä hetkellä tahansa. Aina tilanteen tasalla oleva Bettina tempaisi pojan sykkivän elimen suustaan, ja ennen kuin olin ehtinyt reagoida, naiseni oli suunnannut kätensä varmassa otteessa värähtelevän pojan punaisena hehkuvan enemmän kuin ampumavalmiin kalun minua kohti!

- This is what you need, Bettina sanoi vallattomasti hymyillen.

Pojan valkoinen siemenneste räjähti liikkeelle kuin ammus ja ensimmäiset pisarat osuivat kostean lämpiminä suoraan vatsalleni. Seuraavat latingit olivat kaareltaan lyhyempiä ja lensivät kaaressa reisilleni. Myös puolijäykkänä odottanut kaluni kastui vieraan miehen spermasta. Ällikällä lyötynä katselin outoa näkyä mielessä käyden, että jos nyt rakastelisimme, ja naiseni tulisi raskaaksi, en voisi olla varma kumman siemennesteet sen saivat aikaan.

Kaluni jäykkyys ei kumma kyllä tästä spermakylvystäkään hellittänyt. Bettina jatkoi rajua tyydyttämistään runkaten kalua niin kauan kun spermaa tuli ja pojan valkoinen siemen valui runsaana naiseni hoikille sormille. Viimein Bettina päästi veltostuneen kalun kätensä otteesta – ja pyyhki pojan spermasta märät sormensa kuiviksi vatsaani vasten!

Olin yhä aivan kummissani. Olin kai puolitoiveikkaana odottanut Bettinan jatkavan leikkiään tällä kertaa myös oman vehkeeni kanssa. Naiseni kuitenkin päinvastoin otti poikaa kädestä ja kiskoi tämän perässään puolijuoksua suihkuhuoneeseen. Vain valkoiset spermatahrat penkillä ja pitkin syliäni todistivat tapahtuneesta.

Pesun tarpeessa päätin itsekin tarvita suihkua. Suihkuhuoneessa tapasin naiseni seisomassa pojan kanssa saman suihkun alla antamassa hellää saippuapesua rakastajansa uudelleen nousevalle kalulle. Omat sotkuni sain kyllä pestä itse katsellessani heidän kiihkeitä hyväilyitään. Poika uskaltautui jo kourimaan Bettinan jalkoväliä ja hieromaan keskisormellaan naiseni kauas kiiltävää punaista klitorista.

Poistuin pukuhuoneeseen, jonne hekin kohta tulivat kuumissaan. Poika kävelipystyyn runkattu kyrpä puolitanassa kuuliaisena uhkean opettajattarensa perässä.

-I want to make love with him now, Bettina kuiskasi minulle ohittaessaan minut matkalla vaatekaapille.

Jälleen kaiken valloittanut naiseni kääriytyi hätäisesti valkoiseen kylpytakkiini tissit vinhasti heiluen ja pian olivat hänen sulonsa piilossa, kuin äskeinen olisi ollut unta vain. Poika pukeutui hänkin häthätää ja samassa he jo lähtivät poistuakseen Bettinan hotellihuoneeseen rakastelemaan pitkään ja rajusti, kuten muistan naisellani tapana olleen.

Vain Bettinan pojasta runkkaamat valkoiset spermatahrat jäivät vastapäiselle penkille ja saivat pian seuraa omistani. kun hiljaa runkkasin jäykäksi jätettyä kaluani lennättäen lopulta siemeneni tyhjäksi jääneen pukuhuoneen paljaalle lattialle.

Taisipa saada joku siivooja yllätystöitä, mietin kaluni viimein antaessa minulle rauhan ja sallittua pukeutumisen. Kylpylän pihalla heitin katseeni hotellihuoneiden ikkunariviin. Jossain siellä naiseni nytkin perehdytti uutta uhriaan rakastelun villeihin salaisuuksiin tavalla jonka vain naiseni osaa.

2

17556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ei huono mutta miks käytit bettinasta sanontaa "naiseni/tyttöni" jos kuitenkin on ex??! tässä kohtaa tarina hiukan kusi

      • @pina

        Minulla pisti silmään tuo sama nimitys. Ja julkisen kylpylän pukuhuoneessa/suihkussa törmää yleensä ihmisiin, joita tarinasta puuttui. Muuten tosi hyvä tarina, vaikka realismia hieman puuttuikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe