Vanhojen ihmisten käytöstavat

jäbä96

Ei osaa vanhatkaan käyttäytyy. Tästä on jo noin 2vuotta aikaa. Olin kävelemässä kotiopäin. Matkalla tuli sitten vastaa sellane mummeli ja huusi sitten minulle kovaan ääneen, että nosta poika housuja. Olisi tehnyt mieli näyttää keskisormea mutta hyvän kasvatuksen saaneena päätin jättää sitten näyttämättä keskisormee. Oli tuo kyllä törkeää. Jokainen saa pukeutuu miten haluaa. Minä saan roikottaa farkkui, jos haluan. Kenelläkään ei ole oikeutta huudella, että "nosta poika housuja." Turha haukkuu nuorii, ette te vanhatkaa osaa käyttäytyy.

2

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evig ung

      Olen lähes 60-vuotias mummeli (ainakin sun silmissäsi! ;-) ) ja olen TÄYSIN samaa mieltä kanssasi!
      Itse en ole törmännyt kuin fiksuihin mukaviin nuoriin. Koskaan ei ole huudeltu, haistateltu tai käyttäydytty epäasiallisesti.
      Minulla on kaksi aikuista lasta, ja kun he olivat nuoria ja asuivat kotona, meillä oli ovet avoinna myös kavereille. Säännöt oli meidän kodin säännöt, mutta kukaan ei vastaan nikotellut. Muksut sanoi aina, että kaverit tykkää olla meillä.
      Periaatteni on aina ollut, että kaikkiin, niin nuoriin kuin vanhoihinkin, suhtaudun ensin positiivisesti. Sitten, jos aihetta ilmenee, muutan käsitystäni. Koskaan ei kuitenkaan ole ollut tarvetta huudella torkeyksiä. Kyllä sellainen ihminen on omaa katkeruuttaan ja myrkkyään täynnä, jonka pitää se tuntemattomaan vastaantulijaan purkaa!
      Tunnut olevan miljoona kertaa fiksumpi kuin tuo huutelija ja hänen kaltaisensa. Hienoa ettet mennyt mukaan solvaamiseen. Sina kävelit "voittajana" paikalta!

    • Vapaus valita

      Olen 50-vuotias mummeli, eikä minuakaan haittaa, jos jonkun housut roikkuu. En vain haluaisi tietää millaiset alushousut sinulla on. Jos voit sitten pitää ainakin niin pitkää paitaa ettei tarvitse ihailla 20 cm verran alushousujesi kuosia. Pliis. Onnistuuko?

      Mutta mieluummin minä kyllä katselen kaupan jonossa kalsareitasikin, kuin rekkamiehen hymyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe