Ei osaa vanhatkaan käyttäytyy. Tästä on jo noin 2vuotta aikaa. Olin kävelemässä kotiopäin. Matkalla tuli sitten vastaa sellane mummeli ja huusi sitten minulle kovaan ääneen, että nosta poika housuja. Olisi tehnyt mieli näyttää keskisormea mutta hyvän kasvatuksen saaneena päätin jättää sitten näyttämättä keskisormee. Oli tuo kyllä törkeää. Jokainen saa pukeutuu miten haluaa. Minä saan roikottaa farkkui, jos haluan. Kenelläkään ei ole oikeutta huudella, että "nosta poika housuja." Turha haukkuu nuorii, ette te vanhatkaa osaa käyttäytyy.
Vanhojen ihmisten käytöstavat
2
127
Vastaukset
- evig ung
Olen lähes 60-vuotias mummeli (ainakin sun silmissäsi! ;-) ) ja olen TÄYSIN samaa mieltä kanssasi!
Itse en ole törmännyt kuin fiksuihin mukaviin nuoriin. Koskaan ei ole huudeltu, haistateltu tai käyttäydytty epäasiallisesti.
Minulla on kaksi aikuista lasta, ja kun he olivat nuoria ja asuivat kotona, meillä oli ovet avoinna myös kavereille. Säännöt oli meidän kodin säännöt, mutta kukaan ei vastaan nikotellut. Muksut sanoi aina, että kaverit tykkää olla meillä.
Periaatteni on aina ollut, että kaikkiin, niin nuoriin kuin vanhoihinkin, suhtaudun ensin positiivisesti. Sitten, jos aihetta ilmenee, muutan käsitystäni. Koskaan ei kuitenkaan ole ollut tarvetta huudella torkeyksiä. Kyllä sellainen ihminen on omaa katkeruuttaan ja myrkkyään täynnä, jonka pitää se tuntemattomaan vastaantulijaan purkaa!
Tunnut olevan miljoona kertaa fiksumpi kuin tuo huutelija ja hänen kaltaisensa. Hienoa ettet mennyt mukaan solvaamiseen. Sina kävelit "voittajana" paikalta! - Vapaus valita
Olen 50-vuotias mummeli, eikä minuakaan haittaa, jos jonkun housut roikkuu. En vain haluaisi tietää millaiset alushousut sinulla on. Jos voit sitten pitää ainakin niin pitkää paitaa ettei tarvitse ihailla 20 cm verran alushousujesi kuosia. Pliis. Onnistuuko?
Mutta mieluummin minä kyllä katselen kaupan jonossa kalsareitasikin, kuin rekkamiehen hymyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078