Laivatoimituksista saat lipukkeita, ja myös voit läytää lipukkeita muiden farmeilta punaisista bokseista. Joskus saa lipukkeita myös kun viljelee paljon viljaa, kerää paljon maitoa,munia yms yms...
0Äänestä
HA GAY
ne eivät ole lipukkeita vaan kuponkeja HA GAY
0Äänestä
Phii
Miten löydän ystäväni pelissä? Siis voinko hakea ystävää jotenkin nimeltä, että voin lisätä hänet pelissä ystäväksi ja auttaa häntä? Kiitos!
Facebook-kaverit, jotka ovat ladanneet HayDay-pelin, näkyvät ainakin kioskisi kautta ainakin silloin, kun sekä sinä että kaverisi olette kirjautuneina Facebookiin. Minulla on vain yksi sellainen kaveri ja olemme tehneet kauppoja keskenämme. En ole vielä niin korkealla tasolla, että pääsisin juttelemaan HayDayn sisällä, joten juttelemme suoraan Facebookissa.
Raivasin maatilaltani kaikki suot. Ehkä siitä johtuen sammakot hyppivät nyt isona laumana pitkin pihaa vaarallisissa paikoissa, jopa tiellä kuorma-auton takana. Voiko niille mitenkään tehdä lammikkoa?
0Äänestä
hay day level 58
Ei ne sammakot kuole siitä. Ps. Kun pääsee 29 tasolle voi rakentaa 15 tonnii maksavan naaputustotalon ja luoda uuden naapuruston tai mennä kaverin kunhan vaan kysyy naapuruston nimen.
0Äänestä
pelaaja1043728649526
Naapurustotalo aukee lev.18 eikä maksa noin paljoa
0Äänestä
Entiiävielä
pelaaja1043728649526 kirjoitti:
Itseasiassa naapurustotalo aukeaa tällä hetkellä lvl 10. En muista paljon maksaa.
0Äänestä
Auttaja2014
Lipukkeita voi saada jos laittaa rekkakuljetuksen johon tarvii harkkoja.
0Äänestä
pelaaja341
kuinka saan puuttuvan laudan, että voin päivittää latoni ja pääsisin etenemään hayday pelissä? ostamalla naapuriltako? onko muita vaihtoehtoja? haluaisi päästä jatkamaan pelaamista :))
0Äänestä
Manna-Ari
Hei kaipailen suomalaisia aikuisia uuteen hay day naapurustooni jonka aion perustaa jos saan jäseniä. Itse olen 30-vuotias nainen ja tasolla 38. Tällä levelillä ja tässä elämänvaiheesa en kykene ihan täysillä osallistumaan derbyihin mutta haluan osallistua ja tehdä parhaani.
0Äänestä
LauraHeikkonen
Tää on vanha mutta xd. Mie tarvitsisin niitä laajennusvälineitä, joilla saa laajennettua farmia. Olen yrittänyt kysyä naapurustolta ja etsiä lehdestä. Miten niitä saa?
0Äänestä
Anonyymi
Miten saa estettyy kaverin tai poistettuu jonka oot hyväksyny
0Äänestä
Anonyymi00013
Tietääkö kukaan paljonko ajokoira maksaa kuponkeja?
Vastaukset 15
Vanhimmat
Laivatoimituksista saat lipukkeita, ja myös voit läytää lipukkeita muiden farmeilta punaisista bokseista. Joskus saa lipukkeita myös kun viljelee paljon viljaa, kerää paljon maitoa,munia yms yms...
ne eivät ole lipukkeita vaan kuponkeja HA GAY
Miten löydän ystäväni pelissä? Siis voinko hakea ystävää jotenkin nimeltä, että voin lisätä hänet pelissä ystäväksi ja auttaa häntä?
Kiitos!
Facebook-kaverit, jotka ovat ladanneet HayDay-pelin, näkyvät ainakin kioskisi kautta ainakin silloin, kun sekä sinä että kaverisi olette kirjautuneina Facebookiin. Minulla on vain yksi sellainen kaveri ja olemme tehneet kauppoja keskenämme. En ole vielä niin korkealla tasolla, että pääsisin juttelemaan HayDayn sisällä, joten juttelemme suoraan Facebookissa.
Phii
kyllä voit löytää GAYYYYYY
Raivasin maatilaltani kaikki suot. Ehkä siitä johtuen sammakot hyppivät nyt isona laumana pitkin pihaa vaarallisissa paikoissa, jopa tiellä kuorma-auton takana. Voiko niille mitenkään tehdä lammikkoa?
Ei ne sammakot kuole siitä.
Ps. Kun pääsee 29 tasolle voi rakentaa 15 tonnii maksavan naaputustotalon ja luoda uuden naapuruston tai mennä kaverin kunhan vaan kysyy naapuruston nimen.
Itseasiassa naapurustotalo aukeaa tällä hetkellä lvl 10. En muista paljon maksaa.
Lipukkeita voi saada jos laittaa rekkakuljetuksen johon tarvii harkkoja.
kuinka saan puuttuvan laudan, että voin päivittää latoni ja pääsisin etenemään hayday pelissä? ostamalla naapuriltako? onko muita vaihtoehtoja? haluaisi päästä jatkamaan pelaamista :))
Hei kaipailen suomalaisia aikuisia uuteen hay day naapurustooni jonka aion perustaa jos saan jäseniä. Itse olen 30-vuotias nainen ja tasolla 38. Tällä levelillä ja tässä elämänvaiheesa en kykene ihan täysillä osallistumaan derbyihin mutta haluan osallistua ja tehdä parhaani.
Tää on vanha mutta xd.
Mie tarvitsisin niitä laajennusvälineitä, joilla saa laajennettua farmia. Olen yrittänyt kysyä naapurustolta ja etsiä lehdestä. Miten niitä saa?
Miten saa estettyy kaverin tai poistettuu jonka oot hyväksyny
Tietääkö kukaan paljonko ajokoira maksaa kuponkeja?