Mistä saa lipukkeita hay day pelissä? Olen lvl 23 ja vasta 2 lipuketta kertynyt enkä saa ostettua kissoja tai koiraa?
HAY DAY
15
5691
Vastaukset
- Mippeinen
Laivatoimituksista saat lipukkeita, ja myös voit läytää lipukkeita muiden farmeilta punaisista bokseista. Joskus saa lipukkeita myös kun viljelee paljon viljaa, kerää paljon maitoa,munia yms yms...
- HA GAY
ne eivät ole lipukkeita vaan kuponkeja HA GAY
- Phii
Miten löydän ystäväni pelissä? Siis voinko hakea ystävää jotenkin nimeltä, että voin lisätä hänet pelissä ystäväksi ja auttaa häntä?
Kiitos!Facebook-kaverit, jotka ovat ladanneet HayDay-pelin, näkyvät ainakin kioskisi kautta ainakin silloin, kun sekä sinä että kaverisi olette kirjautuneina Facebookiin. Minulla on vain yksi sellainen kaveri ja olemme tehneet kauppoja keskenämme. En ole vielä niin korkealla tasolla, että pääsisin juttelemaan HayDayn sisällä, joten juttelemme suoraan Facebookissa.
- Heheeee
Phii
kyllä voit löytää GAYYYYYY
Raivasin maatilaltani kaikki suot. Ehkä siitä johtuen sammakot hyppivät nyt isona laumana pitkin pihaa vaarallisissa paikoissa, jopa tiellä kuorma-auton takana. Voiko niille mitenkään tehdä lammikkoa?
- hay day level 58
Ei ne sammakot kuole siitä.
Ps. Kun pääsee 29 tasolle voi rakentaa 15 tonnii maksavan naaputustotalon ja luoda uuden naapuruston tai mennä kaverin kunhan vaan kysyy naapuruston nimen. - pelaaja1043728649526
Naapurustotalo aukee lev.18 eikä maksa noin paljoa
- Entiiävielä
pelaaja1043728649526 kirjoitti:
Naapurustotalo aukee lev.18 eikä maksa noin paljoa
Itseasiassa naapurustotalo aukeaa tällä hetkellä lvl 10. En muista paljon maksaa.
- Auttaja2014
Lipukkeita voi saada jos laittaa rekkakuljetuksen johon tarvii harkkoja.
- pelaaja341
kuinka saan puuttuvan laudan, että voin päivittää latoni ja pääsisin etenemään hayday pelissä? ostamalla naapuriltako? onko muita vaihtoehtoja? haluaisi päästä jatkamaan pelaamista :))
- Manna-Ari
Hei kaipailen suomalaisia aikuisia uuteen hay day naapurustooni jonka aion perustaa jos saan jäseniä. Itse olen 30-vuotias nainen ja tasolla 38. Tällä levelillä ja tässä elämänvaiheesa en kykene ihan täysillä osallistumaan derbyihin mutta haluan osallistua ja tehdä parhaani.
- LauraHeikkonen
Tää on vanha mutta xd.
Mie tarvitsisin niitä laajennusvälineitä, joilla saa laajennettua farmia. Olen yrittänyt kysyä naapurustolta ja etsiä lehdestä. Miten niitä saa? - Anonyymi
Miten saa estettyy kaverin tai poistettuu jonka oot hyväksyny
- Anonyymi
Tietääkö kukaan paljonko ajokoira maksaa kuponkeja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070