Tarkoitus olisi lähteä helmikuun lopulla lontooseen pariksi päiväksi shoppailemaan ja katsomaan nähtävyyksiä. Jos joku ystövällisesti neuvoisi mistä saisi parhaimpia muotivaatteita ja onko lontoossaa yhtää sen halvempaa kuin suomessa? Entä onko kosmetiikkatuotteet lontoossa edullisempia?
shoppailemaan
2
288
Vastaukset
- kokenutlontoonkävijä
Millaisia muotivaatteita etsit? Mitä merkkejä? House of Fraser on oma suosikkini, viimeksi nappasin mukaani parit Bossin takit sieltä. Mutta suurin suosikkini ovat Oxford street ja Bond Street jotka on shoppailijoiden paratiiseja. Hinnat joskus paljonkin halvempia kuin Suomessa joskus taas kalliimpia, mutta Lontoossa on valikoimat niin valtavat verrattuna Suomeen että siitä ainakin minä voin maksaa hieman "ekstraa". Mutta sen voin sanoa että ainakin miesten kengät ja takit ovat aina halvempia kuin Suomessa.
ps. Kosmetiikasta en tiedä, koska olen mies eikä ole edes vaimolle tullut niitä osteltua :D. - seppo1
Regent`s Street ja Sloane Street vielä lisäksi. Harrod`s, Selfridge`s ja Harvey Nichols ovat tavarataloista parhaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885