Hurghada
3
178
Vastaukset
- egypti paska
egypti paska maa
- 28x...
Täällä on monta vuotta (?) hehkuteltu miten punaisen meren turistikohteet, erityisesti Hurghada ovat erityisen miellyttäviä sekä turvallisia vääräuskoisille eli kristityille.
Minä taas olen väittänyt että Egypti on erityisen vaarallinen maa minne ei ehdottomasti pidä mennä. Tämä nyt on vasta alkua alkavassa uskonsodassa.
Kohta pommit paukkuvat ja raajat kaarissa lentelevät, veri on roiskuva niin että se punaa koko taivaanrannan. - ritke vorresteri
28x... kirjoitti:
Täällä on monta vuotta (?) hehkuteltu miten punaisen meren turistikohteet, erityisesti Hurghada ovat erityisen miellyttäviä sekä turvallisia vääräuskoisille eli kristityille.
Minä taas olen väittänyt että Egypti on erityisen vaarallinen maa minne ei ehdottomasti pidä mennä. Tämä nyt on vasta alkua alkavassa uskonsodassa.
Kohta pommit paukkuvat ja raajat kaarissa lentelevät, veri on roiskuva niin että se punaa koko taivaanrannan.Saahan sitä unelmoida...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306