Aloitin uuden RoPen koska edellisissä oli alussa turhaa säätöä ja te teemanahan on muinainen Japani.
RoPe 2
70
134
Vastaukset
Kuinka monta RoPe2 keskustelua tulee? No pelataan nyt täällä ja näin. Paitsi että se on Japanin kaltainen paikka, eikä suoraan Japani, koska kukaan ei jaksa opiskella Japanin historiaa ulkoa. Hahmoni:
Nimi: Dai Jiro Yui
Ikä: 422.v
Sukupuoli: Mies
Luonne: Erakoitunut ja syrjäänvetäytyvä vanhus.
Kyvyt: Vahvasti yhteydessä henkimaailmaan. Osaa erkaantua hetkellisesti ruumiistaan. Mahtava aseettoman taistelun ja henkisen puolen opettamisessa ja käyttämisessä. Osaa käyttää myös aseita pakon edessä. Osaa tekniikoita, jotka muut ovat jo unohtaneet.
Muuta: Asuu yksin vuoristossa itserakentamassaan talossa. Toivottu useiden opettajaksi, mutta kieltäytynyt useasti.Nimi: Harakiri Seppuku Kamikaze (tai niin hän ainakin väittää, mutta eihän kukaan siihen usko...)
Sukupuoli: nainen (en jaksa aina tehdä miespuolista hahmoa)
Ikä: (?) (aika vanha)
Luonne: ystävällinen ja viisas
Kyvyt: taitava parantaja, näkee kuolleita ihmisiä
Heikkoudet: fyysisesti heikko, hieman sekava
Muuta: Ilmestyi jostain kauan sitten. On nykyään keisarin neuvonantaja, mutta on nyt työtön, koska valtataistelun vuoksi ei olla varmoja, kuka on keisari.- HeKeKee
Harakiri Seppuku Kamikaze xD
Nimi: Takinama Kokinato
Ammatti: Toimi ennen lääniherran palveluksessa samuraina, mutta hänen herransa kuoli hämärissä olosuhteissa. Todennäköisesti tämä salamurhattiin jonkin aatelissuvun toimesta, sillä maassa on meneillään valtataistelu. Nykyinen ammatti siis isännätön samurai eli ronin
Ikä: 28
Vahvuudet: Hyvin uskollinen tovereilleen, lahjakas jousiampuja ja osaa kahden taivaan tekniikan eli kahdella miekalla taistelun (en muista oliko toi oikee nimi sille)
Heikkoudet: Tällä hetkellä todella masentunut, taipumusta alakuloisuuteen. Hyvin epävarmaitsestään, pelkää korkeita paikkoja
Mikä tän maan nimi muuten on?
Ps. Oon varma että korpista tulee ninja...
- Eräs trotskilainen
Sori, korppi.
nimi: Mijo Ri Komjaka
sukupuoli: mies
ikä: n. 30y, ei tiedä omaa ikäänsä.
taustat: Mijo on kotoisin pohjoisesta, jossa ihmisten tärkein elinkeino on poronhoito ja uskonto shamanismi.
ammatti: shamaani ja kansanparantaja, mutta työskentelee räätälinä Nagan kaupungissa, sillä shamanismi ei ole tunnettu uskonto muualla kuin valtakunnan pohjoisimmissa provinsseissa. Suurin osa ihmisistä pitää shamanismia mustana magiana, ja osa haluaisi kieltää sen kokonaan.
taidot: loitsiminen (ei voida käyttää lähitaistelussa), yrttien valmistaminen, veitsen käyttö, vaatteiden valmistus
luonne: syrjäänvetäytyvä, äkkipikainen, vähäeleinen, lojaali ystäviä kohtaan
ulkonäkö: lyhyt, mustat hiukset, kellertävänruskeat silmät, valtaväestöstä erottuvat kasvonpiirteet
muuta: Pitää yrttiteestä. Puhuu sekä paikallisen kielen pohjoista murretta että vanhaa shamaanikieltä, mutta sitä ei pidetä erikoisena, sillä varsin monet puhuvat useita eri kieliä. Etelässä elävistä harvat osaavat lausua hänen nimensä oikein, joten se taipuu usein muotoon Mio tai Miko, jotka ovat molemmat perinteisiä naisten nimiä. Mijon toinen nimi Ri on etelässä myöskin naisten nimi, joten ihmiset naureskelevat hänen nimelleen melko usein.- Eräs trotskilainen
Unohtui vielä:
vahvuudet: tietää, miten selviytyä ääriolosuhteissa
heikkoudet: pitkän matkan aseet ja naiset XD - Neloth
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Unohtui vielä:
vahvuudet: tietää, miten selviytyä ääriolosuhteissa
heikkoudet: pitkän matkan aseet ja naiset XDNimi:Jun(sukunimi tuntematon)
Ikä:25 vuotta
Vahvuudet: valmistaa ilotulitteita ja ampuu niillä vihollisiaan. Käyttää myös Dai-Katanaa.
Heikkoudet:nuori ja kokematon soturi. Ei ole ikinä ollut oikeassa taistelussa. - Neloth
Neloth kirjoitti:
Nimi:Jun(sukunimi tuntematon)
Ikä:25 vuotta
Vahvuudet: valmistaa ilotulitteita ja ampuu niillä vihollisiaan. Käyttää myös Dai-Katanaa.
Heikkoudet:nuori ja kokematon soturi. Ei ole ikinä ollut oikeassa taistelussa.Unohtui:
Ulkonäkö: lyhyt, vaaleat hiukset, toinen silmä on punainen ja toinen sininen.
Taustat: hänen isä oli varas ja hänet teloitettiin. On seurannut isänsä jalanjälkiä ja varastelee itsekin satunnaisesti.
Luonne: rohkea, lojaali ystävilleen ja älykäs.
Tähän on vaikea keksiä mitään hahmoa... Yritän tehdä mahdollisen ei-kliseisen....
Nimi: Aoi Yama
sp: Nainen
ammatti: työtön tällä hetkellä, osaa kuitenkin näitä työläisten perushommia...
Tausta: Lapsena oli ollut oppilaana (muiden mielestä) erään epämääräisen naisen luona. Myöhemmin joutui maksamaan perheensä velkaa työnteolla, nyt päässyt siitäkin hommasta. Tällä hetkellä asunnoton ja rahaton, mutta on silti, pari päivää kestäneen harkinnan jälkeen, päättänyt olla palaamatta kaupunkiin/kylään. (Varsinkaan päivällä tai ruuhka-aikaan)
Luonteesta: Epävarma (ei osaa tehdä nopeasti päätöksiä), tykkää piirtämisestä ja lukemisesta, inhoaa väkijoukkoja...
Taidot: Osaa puolustautua veitsillä, tarvittaessa saattaa osata käyttää miekkaakin, (ei todellakaan mielellään...) Tarkka valokuvamuisti ja hyvät
unenlahjat.Veikkaisin muuten, että lääniherroja kutsutaan daymioiksi. Harakiri Seppuku Kamikatse? Sopisi mielestäni itsemurhatehtäviin. XD
- Eräs trotskilainen
Jep, lääninherra tai korkea virkamies on daimio.
Kamikaze... paikallinen terroristi XD
Mutta kai tämä rope pitäisi kunnolla aloittaa...
On vielä sen verran aikaista, ettei ruuhkaa tarvitse pelätä. Kävelen hilpeästi vihellellen kohti kaupunkia. Olen täysin varma, että "Häivy!" on maailman kaunein sana. Kun monen vuoden orjatyön jälkeen se kamala akka pisti päänsä huoneeseeni ja käski lähtemään, olin kirkaista ilosta.
Juoksen loppumatkan. Kaupungissa törmään ongelmaan: Kenen kannattajan luokse minun siis pitäisi mennä ilmoittautumaan? On vielä niin aikaista, etten oikein voi kysyäkään keneltäkään... Tosin... tässä ehtii ottaa pienet unet...- HeKeKee
Askelta toisen eteen. Kohta olen perillä. Lampsin kohti tämän vuoden sadejuhlakaupunkia, Hozikaa. Sadejuhlaa vietetään joka vuotena syyskuussa jotta sadehenget saataisiin pidettyä tyytyväisinä.
Se alue jolle sade syksyn ensimmäisenä päivänä sataa on vuoden sadekaupunki. Katselen daimyon palatsia. Ehkä voisin hakeutua sinne töihin. En tiedä. Missäköhän on lähin majatalo. En ole saanut sakea päiviin.
Ei. Kamikatse on lentäjä, jonka kone räjähtää määränpäässään. Sotilaita, jotka yleensä ammuttiin alas ennen kuin ne osuivat. Miksi ne käyttivät kypärää? Seppuku taas on se, kun niillä on se kunniakulttuuri. Jos kunnia on lopullisesti mennyttä, niin otetaan tai oikeastaan otettiin katana ja viillettiin vatsa auki. Hidas ja kivulias kuolema. Sai kunniansa takaisin, kun teki sen. Harakiri on sitä, kun tökätään katana vatsasta sisään ja selän kautta ulos. Sen motiiveja en tiedä.
- HeKeKee
Seppukussa on yleensä myös avustaja, joka lyö seppukua tekevän pään irti.
Seppukussa ei leikata oikeastaan päätä irti. Lisäksi luin juuri, että seppuku ja harakiri ovat kaksi eri sanaa samalle asialle. http://fi.wikipedia.org/wiki/Seppuku
Minä olen kiinnostunut seppukusta. Se vaikuttaa kiintoisalta tavalta lähteä.Korjaan. Jos oli avustaja, niin pää leikattiin. Toisaalta ilman avustajaa tehty oli ilmeisesti hieman kunniakkaampi. Seppukua ei saanut tehdä ilman isännän lupaa tai se olisi halpamaista.
Dai Jiro Yui on erkaantunut kehostaan. Hän on henkien maailmassa. Hän kulkee eteen päin tietäen, ettei kuitenkaan tavoita haluamaansa. Hän pääsee lähelle, mutta aina hän kadottaa etsimänsä. Hän etsii vaimonsa sielua. Hän haluaa puhua viimeisen kerran. Sitä hän on halunnut viimeiset 300 vuotta. Sen takia hän erakoitui ja opiskeli upottautumaan henkien maailmaan. Hän kohtaa veljensä sielun. "Mitä sinä täällä teet? Luulin sinun olevan elossa", Dai sanoo. "Niin olinkin. Vielä 250 vuotta sitten. Jos olisit ollut yhteydessä läheisiisi, niin tietäisit. Miksi hylkäsit meidät?" Dain veli kysyi. Dai herää todellisuuteen. Hän tajuaa kuinka tyhmä on ollut. Tämä tapahtui muutama kuukausi sitten. Dai kirjoittaa kirjettä. Kirjeessä sanotaan näin:
Arvoisat ihmiset. Olen vihdoin päässyt yli vaimoni traagisesta murhasta ja tajunnut, kuinka olen laiminlyönyt tätä maailmaa. En ole saavuttanut mitään, joten perustan koulun tänne vuoristoon. Koulussani opetan muille taistelulajeja, aseiden käytön alkeita ja sitä, kuinka erkaantua silloin tällöin ruumiistaan ja siirtyä henkimaailmaan. Kuinka vahvistaa sielua ja hankkia pitkä ikä.
Dai sulkee kirjekuoren ja lähettää sen julkaistavaksi jokaiselle kiinnostuneelle.- Mijo Ri
Juon aamuteeni loppuun ja jatkan töitä. Olen saanut vastikään suuren tilauksen. Minun pitäisi valmistaa hienot puvut erään daimion palvelusväelle, ja minulle on luvattu 200 kvinaaria jokaista pukua kohden, joskin minulla on vain kaksi kuukautta aikaa valmistaa puvut. Kaksisataa kvinaaria on minunkaltaiselleni käsityöläiselle suuri summa, mutta korkealle virkamiehelle vain taskurahaa. Tai ainakin oli ennen kuin valtataistelu huononsi daimioidenkin asemaa.
Mutta mitäpä minä rahalla tekisin, muuta kuin ostaisin leipää. Isäni, köyhä poronomistaja, ei kaivannut omaisuutta, enkä kaipaa minäkään, mutta onhan miehen jollain tienattava leipäsä.- HeKeKee
Kaupungin kadut ovat täyttyneet ihmisistä. Joudun väistelemään kaiken aikaa kärryjä vetäviä maajusseja tai kiljuvia pikkulapsia. Lopulta löydän jonkinlaisen majatalon. Sen oven yläpuolella roikkuu kyltti: Hilpeä jokikäärme. Astun sisään majataloon. Siellä on mukavan hiljaista verrattuna kaupungin hälinään. "Tervetuloa. Mitä sai-" "Sakea." Sanon ennen kuin isäntä ehtii saada lausettaan loppuun. Istahdan erään matalahkon pöydän ääreen polvilleni ja kaadan edessä olevaani pieneen kupposeen teetä. Tee on yleensä majataloissa ilmaista ja on hyvin epäkohteliasta olla juomatta teetä, sillä tämä ikäänkuin viestii talon isännälle että tee on huonoa. Isäntä kiikuttaa minulle lasin ja pullon sakea (eli riisiviiniä). "Otatko jotain syömistä?" Isäntä kysyy. "Nuudeleita kanan kanssa, kiitos." Samassa ovi aukeaa ja joku astuu sisään.
Havahdun, kun kiljuva kakara juoksee ohitseni. Nukuin liian pitkään. Hetken aikaa tuijotan paniikissa äänekästä väkijoukkoa, mutta sitten muistan miksi tulin tänne. Yritän kysellä ohikulkijoilta apua, mutta kukaan ei näytä kuulevan. Lopulta saan pyydystettyä joukosta kiukkuisen miehen, joka tiuskien kertoo mihin minun pitää mennä.
Puolentunnin jonotuksen ja ilmoittautumisen jälkeen, yritän päästä täältä pois. Harhailen epämääräisesti ympäriinsä. Lopulta luovutan, ja istun maahan jonkin syrjemmässä olevan rakennuksen eteen. Viheltelen, ja piirtelen kepillä hiekkaan erilaisia kuvia. Lohikäärmeen piirtäminen on edelleen hankalaa, vaikka olenkin koittanut harjoitella. Rypistän ärtyneenä kulmiani.- Neloth
Minulla on ilotulitekoju kaupungissa. Huudan "Parhaat ilotulitteet voit ostaa täältä, sotakäyttöön tai juhliin, parhaat ilotulitteet mitä myydään puoli-ilmaiseksi tästä kojusta!"
Kuulen jonkun kauppaavan ilotulitteita. Sotakäyttöön? Leikittelen hetken aikaa ajatuksella ostaa iso kasa raketteja ja tehdä rynnäkkö erään tuttuni luotse.
Nauran, varmasti mielipuolen näköisenä, ja piirrän raketteja kuvaani. Lopulta rohkaisen mieleni, ja menen oudon näköisen myyjän luokse.
"Raketteja sotakäyttöön?" kysyn.- HeKeKee
Ai niin, joku vois ottaa daimyon/shogunin roolin.
- Neloth
HeKeKee kirjoitti:
Ai niin, joku vois ottaa daimyon/shogunin roolin.
Kaivan hyllystä erinäköisiä ja-kokoisia raketteja ja sanon "neiti on hyvä ja valitsee siitä" (ei ivallisesti)
Lehahdan tulipunaiseksi.
"Olen pahoillani, mutta minulla ei viimeisen 5-vuoden aikana ole ollut omaa rahaa käytössä... Olisin vain kiinnostunut kuulemaan ilotulitteista."- Neloth
"ahaa tulit siis hakemaan tietoa, no sitä voin jakaa ilmaiseksi. Ilotulitteet ovat voimakkaita aseita, jotka aiheuttavat tuhoa ja kaaosta vihollisten keskuudessa, ja vain harva osaa valmistaa niihin tarvittavaa ruutia. Koska olet ainoa jota kiinnostaa, eikä minulle muutenkaan taida tulla asiakkaita tänään, pidä muutama raketti. Minä taidan painua majataloon." sanon ja ojennan naiselle muutaman raketin
"Öh... kiitos." sanon miehen jälkeen. Tuijotan käsissäni olevia epämääräisiä esineitä. Mitä minä näillä teen? Hiivin jonkun seläntaakse ja räjäytän hänet kuuhun?
- Neloth
Menen sisälle majataloon ja tilaan sakea. Menen istumaan pöytään, ja minua tuijottaa epäilyttävän näköinen mies. Hän kävelee luokseni, sylkee leivälleni ja sanoo "eräs tyyppi haluaa, että mä annan sulle opetuksen" ja lyö minua naamaan. Kaadun maahan, ja hän kaivaa veitsen vyöltään...
"Aloitin..."
Varaudu, kun et ole kuitenkaan korppi™...- Eräs stalinisti
Nimi: Thomas W. Ferebee https://fi.wikipedia.org/wiki/Thomas_W._Ferebee
Ammatti: Japsihomojen nukettaja
Ikä: taivaassa
Vahvuudet: kaikki
Heikkoudet: ei - Mijo Ri
Minun täytyy valmistaa kolme pukua, joten kaksisataa kvinaaria jokaista pukua kohden tekee yhteensä kuusisataa kvinaaria. Sellaisella summalla voisi ostaa vaikka mitä. Aionkin matkustaa toiseen kaupunkiin ja ostaa sieltä hienoja kankaita. Silkki on kallis ja ylellinen materiaali, ja uskon tienaavani hyvän summan silkkipukuja myymällä.
Lähimmässä kauppakaupungissa järjestetään sattumoisin jokin juhla, sateen juhla, mikäli oikein muistan.- Neloth
Lyön miestä jalkaan veitsellä ja hän kaatuu. Lyön häntä mahaan veitsellä.
- Takinama
Neloth kirjoitti:
Lyön miestä jalkaan veitsellä ja hän kaatuu. Lyön häntä mahaan veitsellä.
Takinama hyppää ylös ja riuhtaisee puukkomiehen ylös pidellen tantõansa (lyhyttä veistä) tämän kurkulla.
Ja niin. Käytän nimeä Takinama tämän ropen aikana t: HeKeKee
Hihhei, Japani♥ n w n Loin ton yhen hahmon jonnekkin vanhaan ropeen, jatkan sitten sillä.
Eli siis
Nimi: Miruka Haru Yoshikawâ
Ikä: 17v
Ulkonäkö: Mustat, pitkät hiukset. Käyttää punaista huulipunaa, hyvin lyhyt. Vaatetukseen kuuluu mitä hyvä ninja tarvitsee.
Luonne: Miruka on hyvin rauhallinen ja salaperäinen nuori nainen.
Taidot: Notkea, ninjapotkut onnistuvat. Voimakas, vaikkei ulkonäkö sitä
kerrokkaan.Ja nämäkin:
Hiivin varjoissa pimeän metsän reunalla. Sipaisen hiussuortuvan korvani taakse ja asetun säpsähtäen puun taakse, koska kuulen rapinaa edestä. Painaudun tiiviisti runkoon kiinni ja toivon ettei minua nähdä. Olen melko hoikka ja pieni muutenkin, mutta jahtaajani ovat tarkkasilmäisiä. Aiemmat piiloni ovat paljastuneet, nyt laho majakin oli osoittautunut huonoksi valinnaksi. Miksi aina, kun minulle on annettu tehtävä, minua aletaan vainota? Tietysti "vihollisten" piti löytää minut juuri kun tehtävä on kiireinen...
Kaksi ninjaa tarkkailee minua juuri metsän ja pellon välisellä rajalla. He nyökkäävät toisilleen, ja lähtevät nopeaan kiitoon. Pinkaisen risukkoon ja jalkani tarraavat oksiin kiinni. Kiskaisen itseni irti, ja potkaisen takaatani tulleen ninjan kumoon. Tasapainoni horjuu potkun jälkeen, ja loikin kömpelösti eteenpäin. Säikähdän risukkoon syöksyvää toista ninjaa, ja sen ansiosta kiidän uskomattoman nopeasti pakoon. Kun olen n. 10m päässä jahtaajasta, kännyn ympäri. Vedän syvään henkeä ja heitän heittotähden häntä päin. Hän syöksyy maahan turvaan, ja toinen ninja juoksee vahingossa hänen päältään (*facepalm) kompastuen. Onneksi kyseiset ninjat olivat aloittelijoita, ajattelen katsoessani kiemurtelevaa kasaa. Hölkkään metsän halki nauttien yöilmasta. Minulla on hyvä kunto. Metsän toisella laidalla pysähdyn vetämään henkeä. Nojaaan polviini puuskuttaen. Näen kaupungin edessäni, ja lähden kävelemään sinnepäin. Ninjojen olisi hankalaa jahdata minua siellä. Saavun kaupunkiin. Näe paljon puoteja ja kapakoita. On ilmeisesti toripäivä, koska paljon kojuja nököttää kaduilla. Ostan pussillisen riisiä ja lähden etsimään majataloa.Pari miestä tuijottaa epäilevästi käsissäni olevia ilotulitteita. Koitan epätoivoisesti keksiä, mihin hittoon minä ne tungen piiloon. Kaivan taskustani tulitikkuja ja haparoin saadakseni tulen aikaiseksi. Lopulta saan sytyettyä langan. No niin, mitä seuraavaksi?
Nakkaan ilotulitteen taivaalle, ja juoksen majataloon. Toivottavasti löydän sen miehen, joka minulle antoikin nämä harminaiheet. Sisällä kompastun lattialla makaavaan veriseen mieheen.- HeKeKee
"Kuka olet?" Tivaan mieheltä. "Miksi hyökkäsit hänen kimppuunsa?" Mies ei vastaa, korahtelee ja syljeskelee verta. Majatalon isäntä katsoi kauhistuneena tilannetta. Toinen tyyppi makaa maassa pidellen lyhyttä tantoansa. Sisään kompuroi myös nainen. Kohtaus alkaa saada liikaa katsojia. "Jos et nyt vastaa, viillän kurkkusi auki."
- Neloth
HeKeKee kirjoitti:
"Kuka olet?" Tivaan mieheltä. "Miksi hyökkäsit hänen kimppuunsa?" Mies ei vastaa, korahtelee ja syljeskelee verta. Majatalon isäntä katsoi kauhistuneena tilannetta. Toinen tyyppi makaa maassa pidellen lyhyttä tantoansa. Sisään kompuroi myös nainen. Kohtaus alkaa saada liikaa katsojia. "Jos et nyt vastaa, viillän kurkkusi auki."
Sanon Takinamalle "kiitos, kuka oletkin." kysyn Mieheltä "kuka haluaa minut kuolleeksi? Vastaa tai kuolet!" hän vastaa "mieluummin kuolen kuin kerron sinulle" ja sylkäisee verta. Vartijat tulevat ja yksi sanoo "Majatalo suljetaan loppupäiväksi. Lähtekää ulos." ja raahavat miehen tyrmään
Astun sisään majataloon, ja näen paljon verta ja kauhistuneita ihmisiä. Joku mies makaa maassa korahdellen. Menen syrjemmälle tarkkailemaan, kenen puolelle asettuisin.
Ulkoa kuuluu räjähdys, pelkään pahoin onnistuneeni raketin räjäytyksessä. Vahvasti humalainen mies pomppaa ylös pöydästä suojautuakseen tiskin taakse höpisten jostain huispauksesta.
"Miten hän voi puhua, jos yrität kuristaa häntä samalla?"kysyn näsäviisaasti kontaten samalla syrjemmäksi. Mieleeni nousee elävästi se, kun minua paiskottiin ympäri huonetta ja käskettiin samalla luutuamaan lattiaa...- Takinama
"Käärmettä ei voi kuristaa, koska sillä ei ole kaulaa" vastaan naiselle.
Takinama kirjoitti:
"Käärmettä ei voi kuristaa, koska sillä ei ole kaulaa" vastaan naiselle.
"Niin mutta niskat voi vääntää nurin." sanon. Vilkaisen nuorta naista, joka on vähän syrjemmällä. Hän ei näytä olevan moksiskaan, vaikka onkin minua nuorempi.
Vedän heittotähden esiin, ja mietin mitä sillä tekisin. En tiedä, kuka alun alkuaan on alottanut tappelun, ja mistä syystä. Kävelen hiukan lähemmäksi, ja päätän katsoa vielä mitä tapahtuu. Suurisuinen nainen ainakin vaikuttaa haluavan vain hyvää.
- Takinama
Mies ei puhu eikä pukahda, joten päätän raahata sen lähimmille vartijoille.
En saa vastausta, eikä vartijoiden seura houkuttele, joten livahdan ovesta ulos.
Ulkona on onneksi pahin ruuhka laantunut. Lähden käveleen pääkatua pitkin lukien samalla ilmoituksia. Työpaikka olisi ihan kiva juttu...Hymähdän, ja päätän lähteä pois majatalosta. Vaikka voisinkin yöpyä täällä, en haluaisi. Ulos päästessäni huomaan sen suurisuisen naisen. Ystävästä olisi hyötyä, joten lähden ketterästi kojujen välistä pujotellen pinkomaan hänen peräänsä. Kun hän vaan loittonee, huudahdan: "Hei!"
- Neloth
Sanon Takinamalle "kiitos, pelastit henkeni. Jos on jotain mitä voin tehdä, sano sana vain."
- HeKeKeee
Neloth kirjoitti:
Sanon Takinamalle "kiitos, pelastit henkeni. Jos on jotain mitä voin tehdä, sano sana vain."
"Eipä tässä kai mitään..."
- Spider10
HeKeKeee kirjoitti:
"Eipä tässä kai mitään..."
en voi lähettää viestejä korppi nikillä
- HeKeKee
Spider10 kirjoitti:
en voi lähettää viestejä korppi nikillä
Joku on pölliny sen...
alice_dolly//
Käännyn ja näen sen majatalossa olleen tytön. Toivottavasti hän ei halua tietää mitään ilotulitteista...
"Hei." sanon.En mä ainakaan löytänyt ketään sillä nimellä rekisteröitynyttä. Tosin se yks tyyppi kyllä uhosi, että eikö sun nikkis voi pölliä näin helposti.
- nobuyuki katsumoto
tässä olisi kaksi hahmoani
nimi:nobuyuki katsumoto
ammatti:shogun tai daimyo
omistaa:koristellun talon rauhalliselta alueelta maa-alueita ja palatsin(ei tosin niin hienoa kuin keisarilla) palveluksessa 786 samuraita ja 2089 huonompaa soturia
tässä toinen
nimi:Ruy nagabusa
ammatti:Chunin
kyvyt:kaiken mitä chunin ninjan pitää osata
muuta:johtaa yleensä viiden normaalin ninjan joukkoa hän on joskus maaherra nobuyuki katsumoton vihollinen
T:korppi™ Korppi mitäs jos kertoisit, että mikä Chunin-ninja ja mitä se siis osaa, koska mää en ainakaan löytänyt suomen kielistä informaatiota. Tä on just tätä, mistä Karolin sanoi, että ei voi olettaa, että kaikki on lukeneet samat teokset ja tietävät samat asiat.
- Nobuyuki Katsumoto
erikois-koulutettu eliitti ninja
- HeKeKee
Nobuyuki Katsumoto kirjoitti:
erikois-koulutettu eliitti ninja
Narutossa (eräs ninjamanga) chuunin on perusninja.
Kyllä minä Naruton tiedän... Tai siis olen kuullut nimeltä ja tiesin liittyvän ninjoihin.
"Tuota..." yleensä en jää sanattomaksi, mutta nyt en tiennyt, miten ilmaista asia. Oliko tyhmää vain sanoa, että olisi kiva ystävystyä?
"Niin no...näin sinut majatalossa...ajattelin, että...vo-voisimme olla ystäviä? Ystävistä voisi olla hyötyä vieraassa kaupungissa." Olin syntynyt tässä kaupungissa, mutta 4-vuotiaana vanhempani tapettiin, ja jouduin muuttamaan uusien vanhempien kanssa kauas pois. 12-vuotiaana karkasin kotoa, koska minua hakattiin. Päädyin opiskelemaan ninjaksi, ja 15-vuotiaana aloin saada tehtäviä. Ja nyt, 17-vuotiaana tehtävän takia päädyin synnyinkaupunkiini. Kuvittelin kertovani tämän tuolle tuikituntemattomalle naiselle, ja päätin, että jätän väliin."Öh... Miksei. En tosin usko, että minusta on kovin paljoa apua.." ojennan käteni. "Minä olen Aoi Yama."
Vastaan kädenpuristukseen varovasti. "Olen Miruka Haru Yoshikawâ. Sano Miruka vaan. Oletko asunut täällä kauankin? Tai siis...asutko edes täällä?" kysyn varovasti. Vilkaisen kevyitä vaatteitani, ja päätän ostaa heti uudet tilaisuuden tullessa.
"Tuotaa... Olin orjan hommissa viimeiset..." pysähdyn laskemaan. "Viisi vuotta. Jotenka nyt vapaaksi päästyäni minulla ei ole kotia saatika rahaa. Mutta lapsuuteni olen viettänyt lähialueilla."
(Onko täällä ketään muita kuin me kaksi enään pelaamassa?)
Olen paikalla, mutta yksinäisyydessä kököttäminen on tylsää.
- Tiberius de Auditore
Siis minä olen vähän aikaa poissa ja nyt tämä roolipeli on aivan kuollut! Teen kuitenkin itselleni hahmon.
Nimi: Tiberius
Ammatti: Suurlähettiläs, Diplomaatti
Kyvyt: Osaa taistella erittäin hyvin lyhyellä Gladius miekalla sekä kilvellä. Osaa myös käyttää katanaa
Muuta: Erään valtakunnan (Antiikin Rooman kaltainen paikka) lähettämä diplomaatti. Hyvissä väleissä joidenkin maaherrojen kanssa.
Asuu rakennuttamassaan suuressa roomalaistyylisessä rakennuskompleksissaan, joka toimittaa myös suurlähetystön virkaa .Se sijaitsee kukkulan päällä kaupungin ulkopuolella.- entinen korppi™
taitaa olla jo koko roolipelaus kuollutta/:
T:korppi™ jonka nikki varastettiin
Joo kun tuo keskimaajuttukin alkoi taas. Jos aiotaan aloittaa vielä yksikään roolipeli lyhyessä ajassa, niin minä en ala enää.
- alicedollyeikirjaudu
"Ungh...okei....missä asut?" kysyn kärsimättömänä. Minua jahtaavat ninjat voivat tulla milloin vain.
(Ai täällä on vielä joku..?)
Punastun.
"En oikeastaan asu missään... Mutta kirjastossa pitäisi olla rauhallista..." Katselen ympärilleni... Kirjasto on aikalailla tuossa suunnassa.
- Diplomaatti Tiberius
( Onko tämä RoPe vielä toiminnassa? )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382582Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1052438Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1072219Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1931602- 291588
- 791396