tannoy v 4 ssa 91db
chorus 662:ssa jotain 84 db
ja onko joku lukema jossa nuo dbt mitataan ja onko tuo choruksen nyt paljon huonompi?
kaiuttimen helppo kuorma = kun herkkyys iso?
4
178
Vastaukset
- ymmärrätkö-
Tannoyllä saat yhdellä watilla metrin päästä keskimärin 91db painetta, siinä missä Chorus niitä tarvitsee reilun neljä.
Ero ei ole mikään mahdoton, mikäli et ajele purkkeja millään kahden watin rimpulalla. - 345
eli pakettiseteroviritinvahvistimella on helpompi soitella herkkiä kuin epäherkkiä kaiuttimia. onko epäherkkiä soitettaessa suurempi rasitus kajareille vai soittimelle. tarkoitan alle 200e pakettistereoita joihin päivitetään kajarit.
"siinä missä Chorus niitä tarvitsee reilun neljä." ???
mitä neljä? wattia? metriä?- db/w
3 db välein tehontarve kaksinkertaistuu, eli 84 db herkillä kaiuttimilla tarvitaan 90 desibeliin 4 vattia, olettaen ettei kaiuttimien impedanssi laske kovin alas että vahvistin jaksaa ajaa vielä.
- hephep_
Katso myös ovatko 4,6 vai 8ohmin kaiuttimet. Jälkimmäinen helpoin kuorma vaffarille.
http://www.mareks.fi/tannoy-mercury-v4i-lattiakaiutinpari.html?gclid=CM6w_srStrwCFeHOcgodNQMAYA
Tuossa uusin V4i malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815