Jeesus antaa sulle Pyhä Henki joka antaa Rauhan ja Hyvän olon sulle niin että voit elää kunnollisesti ja kuninkaallisesti arvollisesti niin kuin asemasi vaatii.
Sinun täytyy kysyä nykikö Jeesus ja naurasiko Jeesus ilman minkäänlaista itse kontrolli ?? Heittikö ja viskasi henki hänet miten sattui ?? Huusiko hän ? Äänteikö Hän kot kot ja ulvoi niin kuin susi? Kontasiko Hän pitkin lattia tai kaatuiliko Hän ja piti kaatuilemiskokouxia`??? Sanoiko Hän mene ja tehkä kaikki ihmiset kaatuilevia nykeiliviä kourustixia niin kuin mielisairaita opetuslapsia minulle ???
Jer. 6:14
He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.
Jer. 23:17
He hokevat minun halveksijoilleni: 'Herra on sen sanonut: Teillä on oleva rauha!' Ja kaikille, jotka vaeltavat sydämensä paatumuksessa, he sanovat: 'Ei teitä kohtaa onnettomuus'.
1. Tess. 5:3
Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Seura Jeesus tai villitsevä kaatuileva nykisevä naurava henki ?
55
227
Vastaukset
- OFFI 1000
Pyhä Henkeni sanoi ota uusi nimmari.
Käsittelet oikeaa asiaa. "?? Huusiko hän ? Äänteikö Hän kot kot ja ulvoi niin kuin susi? Kontasiko Hän pitkin lattia tai kaatuiliko Hän ja piti kaatuilemiskokouxia`???"
Yli-Vainiolaisuuden kot-kotkotutkukset jakaa edelleenkin helluntailaisteten mieipiteet kahtia.Niin Ylivainio oli niinsanottu riman alennusmies ja sitten oli henget valmiita hyökkäyxeen koska oli jo sydämessä ottanut vastaan hujjauxeen että ollaan me mahtavia ei kenellä muilla niinkuin meillä kaatu kansa?
Mutta missä jäi synnintunto? Eikö sitäkään enä tarvita kun rukous ja Herätyskokouxetkin ovat saaneet poistettu..- Strawinski
Tässä ois sulle savonarola uus nikki: löperöpuhuja.
Tuo löperöpuhuja -nikki sopii sun tyyliis paljo paremmi kuin tuo savonarola. Kun sä niin kovin mielelläs puhut löperöpuheita edesmenneistä sekä edelleenkin elävistä helluntaisaarnaajista, niin teetsä sen kateuttas, vai silkkaa pahantahtoisuuttas? Strawinski kirjoitti:
Tässä ois sulle savonarola uus nikki: löperöpuhuja.
Tuo löperöpuhuja -nikki sopii sun tyyliis paljo paremmi kuin tuo savonarola. Kun sä niin kovin mielelläs puhut löperöpuheita edesmenneistä sekä edelleenkin elävistä helluntaisaarnaajista, niin teetsä sen kateuttas, vai silkkaa pahantahtoisuuttas?No Raamatun valossa ei voi puolustaa niilon toiminta. piste ......
- OFFI 1000
Niilo oli sen opin kannattajia että JEESUS TULEE 1981.
Niilo toi tuo Samanistisen taijan joka kaataa ihmisiä Suomeen.En usko että Niilo olis noin profetoinut tai mennyt mukaan harhaoppien kanssa ennenkuin hän lähti ulkomaille saaman jossain tuon hengen, mikä valehteli ja teki monia temppuja niinkuin kaatoi ihmisiä. Pitäkö se muka paikkansa myös että hän sano että muovikortti tulee ja olis pitänyt jo kahdexan luvulla olla vain muovikortteja meillä..???
- OFFI 1000
savonarola kirjoitti:
En usko että Niilo olis noin profetoinut tai mennyt mukaan harhaoppien kanssa ennenkuin hän lähti ulkomaille saaman jossain tuon hengen, mikä valehteli ja teki monia temppuja niinkuin kaatoi ihmisiä. Pitäkö se muka paikkansa myös että hän sano että muovikortti tulee ja olis pitänyt jo kahdexan luvulla olla vain muovikortteja meillä..???
Sillon kun Niilo eli kävin kerran katsomassa hänen saarnaa paikanpäällä,kansaa suggeroi, hyptonisoi ja kaatoi,puhetta tuli kuin helppoheilkiltä,Raamatunlauseet veti omasta päästään, eikä vitsejä puuttunut .
Ja siihenaikaan oli Jehovien maailmanloppu 1975 ja Helluntalaisten Jeesuksentulo 1981 Niilo oli eturivin helluntaisaarnaajia ja hän oli tuossa opissa mukana.
Niilo Yli-Vainio oli avainhenkilöitä tuon Afrikkalaisten alkuperäiskansa ns samanismin ja kristinuskon sekoituksen hurmosilmiön tuojista Suomeen.
Kävi tuon opin harjoittelemassakin ulkomailla ,ja sen saastutuksen jälkeen alkoi sitten tapahtumaan ja kansa haki hurmosta ja monet lankesivatkin silloin tuohon eksytykseen. - hack_needer
OFFI 1000 kirjoitti:
Sillon kun Niilo eli kävin kerran katsomassa hänen saarnaa paikanpäällä,kansaa suggeroi, hyptonisoi ja kaatoi,puhetta tuli kuin helppoheilkiltä,Raamatunlauseet veti omasta päästään, eikä vitsejä puuttunut .
Ja siihenaikaan oli Jehovien maailmanloppu 1975 ja Helluntalaisten Jeesuksentulo 1981 Niilo oli eturivin helluntaisaarnaajia ja hän oli tuossa opissa mukana.
Niilo Yli-Vainio oli avainhenkilöitä tuon Afrikkalaisten alkuperäiskansa ns samanismin ja kristinuskon sekoituksen hurmosilmiön tuojista Suomeen.
Kävi tuon opin harjoittelemassakin ulkomailla ,ja sen saastutuksen jälkeen alkoi sitten tapahtumaan ja kansa haki hurmosta ja monet lankesivatkin silloin tuohon eksytykseen.En rohkene sanoa mitään varmaa,mutta minua on epäilyttänyt sama ilmiö kaatuiluineen,sillä eikös kristuksen etsimisen kuuluisi olla etusijalla,ei kaatuilut ja hurmostilan etsintä.
hack_needer kirjoitti:
En rohkene sanoa mitään varmaa,mutta minua on epäilyttänyt sama ilmiö kaatuiluineen,sillä eikös kristuksen etsimisen kuuluisi olla etusijalla,ei kaatuilut ja hurmostilan etsintä.
Hyvin sanottu !!
Voiko päästä Taivaaseen väärän hengen avulla ?? Kaikki tietää vastauxen tuohon ja ei ole vitsi kun on sanottu että viimeisiä aikoja jopa Uskovaiset exyvät on se vaan niin hirveä se totuus. Tulkaa parantuman on sen hengen iskusana. Ei,, että tulkaa Pelastumaan. Niinkuin Pyhä Henki ohjaa ihminen Jeesuxen luo..
- Miksi pilkkaat?
Miksi sinä savonarola yhä pilkkaat Jeesuta tuolla x. kirjaimen käytölläsi Hänen pyhän Nimensä yhteydessä? Etkö jo vihdoin tee parannusta siitäkin asiasta! Jeesuksen pilkkamisesiu todistaa sinun olevan uskon ulkopuolella!
Miksi pilkkaat? kirjoitti:
Miksi sinä savonarola yhä pilkkaat Jeesuta tuolla x. kirjaimen käytölläsi Hänen pyhän Nimensä yhteydessä? Etkö jo vihdoin tee parannusta siitäkin asiasta! Jeesuksen pilkkamisesiu todistaa sinun olevan uskon ulkopuolella!
Väärä kysymys !! Pilkkaatko olis ollut oikea kysymys jolloin vastaan en pilkkaa !!
- Miksi pilkkaat?
savonarola kirjoitti:
Väärä kysymys !! Pilkkaatko olis ollut oikea kysymys jolloin vastaan en pilkkaa !!
Ei ole väärä kysymys, vaan toteamus, siitä että sinä pilkkaat Jeesusta jatkuvasti tuolla x kirjaimen käytölläsi. Tiedät hyvin että se merkitsee, entinen, mitätön, pimeyteen menevä! Joten pilkkaat todellakin Jeesusta! Jeesus ei ole mitätön, eikä entinen eikä Hän mene pimeyteeen, mutta sinä menet ellet tee parannusta synneistäsi!
- OFFI 1000
Kyllähänne kaikin vippaskonstein nuo vääryydenharjoittajat koittavat päästä ja vielä luulevat jotta jos Jumalansa edun nimiin valehtelee niin pääsy on vieläkin varmempaa.
Mutta lopullista totuutthan minä en tuosta tiedä.
Ne etsivät Pyhää Henkeä kun niille valehtelevat että seHän on irtonainen liihottelee jossakin, ja heidän saastaisten kätten kautta tulee, todellisuudessa se on sama kuin Elämän Henkikin on.No kyllä sä lopullinen TOTUUS saat tietää aina jos Raamattu luet ja kuuntelet mitä PYHÄ HENKI PUHUU SINULLE !!!
- OFFI 1000
savonarola kirjoitti:
No kyllä sä lopullinen TOTUUS saat tietää aina jos Raamattu luet ja kuuntelet mitä PYHÄ HENKI PUHUU SINULLE !!!
Tuo Pyhä Henki on minussa , ei se tuu ei mee, vaan on lainnassa tämän elämän ajan.
Ja vain sirpaleita tuosta tottuudesta löydän , siksipä aina kysynkin vaikkei kysymysmerkkiä ole. OFFI 1000 kirjoitti:
Tuo Pyhä Henki on minussa , ei se tuu ei mee, vaan on lainnassa tämän elämän ajan.
Ja vain sirpaleita tuosta tottuudesta löydän , siksipä aina kysynkin vaikkei kysymysmerkkiä ole.ÄLÄ KOSKAAN !!! Kysele lihasta niinkuin ei Paavaliakaan kysynyt koskaan Uskovilta vaan aina Jumalalta.
Olen ite saanut maista mitä se on kun kyselee lihasta. Exynyt monesti nuorena Uskovaisena niin ettei ole tiennyt mistään mitään mutta kun aloin turvata Jumalaan niin pääsin selville vesille..- sameat vedetpähän!
savonarola kirjoitti:
ÄLÄ KOSKAAN !!! Kysele lihasta niinkuin ei Paavaliakaan kysynyt koskaan Uskovilta vaan aina Jumalalta.
Olen ite saanut maista mitä se on kun kyselee lihasta. Exynyt monesti nuorena Uskovaisena niin ettei ole tiennyt mistään mitään mutta kun aloin turvata Jumalaan niin pääsin selville vesille..Sinun selvät vetesi savonarola on huuhaata ja eksyttävää harhaoppia. Et ole koskaan kokenut omakohtaista uskoontuloa, vaan haahuilet jokaisessa opintuulessa. Tee parannus ja ota Jeesus vastaan pelastajanasi ja pyydä Hänen verensä puhdistusta elämäsi ylle. Tunnusta ja hylkää syntisi ja ala suullasi tunnustamaan julkisesti Jeesus Herraksesi ja aloita se kertomalla ensiksi oma uskkontulo tapahtumasi ja sitten jatka mitä Jeesussinulle merkitsee tänään ja mitä Hän on sinulle tehnyt!
sameat vedetpähän! kirjoitti:
Sinun selvät vetesi savonarola on huuhaata ja eksyttävää harhaoppia. Et ole koskaan kokenut omakohtaista uskoontuloa, vaan haahuilet jokaisessa opintuulessa. Tee parannus ja ota Jeesus vastaan pelastajanasi ja pyydä Hänen verensä puhdistusta elämäsi ylle. Tunnusta ja hylkää syntisi ja ala suullasi tunnustamaan julkisesti Jeesus Herraksesi ja aloita se kertomalla ensiksi oma uskkontulo tapahtumasi ja sitten jatka mitä Jeesussinulle merkitsee tänään ja mitä Hän on sinulle tehnyt!
Ja että alkaisin tommoisille psyykisille sairaalle pilkkajille todistamaan mun uskoontuloa . Älä sinäkin ole Naurettava... Ratsasta sinä vaan uuskarrismattisen hengen päälle mihin huvitat ja kaatuilee miten sattu jos et ota varoituxen vastaan mitä on niin monen kohtaan kirjoitettu Raamattussa !!!
- sameat vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Ja että alkaisin tommoisille psyykisille sairaalle pilkkajille todistamaan mun uskoontuloa . Älä sinäkin ole Naurettava... Ratsasta sinä vaan uuskarrismattisen hengen päälle mihin huvitat ja kaatuilee miten sattu jos et ota varoituxen vastaan mitä on niin monen kohtaan kirjoitettu Raamattussa !!!
En ole psyykisesti sairas, joten taas tuli valhetta ja suoranainen kunnian loukkaus savonarolalta. En myöskään ole pilkkaaja siinäkin taas lisää valhetta savonrolalta. Ei uskoontulosta todistaminen pidä olla vaikea asia, kun sitä on useasti sinulta pyydetty. Osoitat vaan sillä, kun et todista, että et ole koskaan uskoon tullutkaan, vaan olet uskonnollinwen ihminen. Se ei kuitenkaan pelasta, vaan ainoastaan Jeesuiken kautta tapahtuu pelastuminen! Missä suhteessa minä muka olen naurettava? Eihän se, että pyytää toista kertomaan uskoontulosta ole naurettava, vaan päin vastoin! En minä ratsasta millään uuskarismaattisuuden hengellä, sillä en hyväksy sitä alkuunkaan. Se ei ole Jumalasta lähtöisin! Kaatuilkeminen ei oel Jujmalan Hengestä. Raamattu ei kerro koskaan Pyhän Hengen vaikuttavaan kaatuilulla. Ainoastaan kielteisessä merkityksessa Raamatussa kerrotaan siitä, kuinka Jeesuksen vstustajat kaatuivat Hänen edessään! Minä nimen omaan kehoitan ottamaan Raamatun varoituksista vaarin. En siis hyväksy mitään mikä ei pohjaudu Jumalan Sanan pohjalle!
sameat vedetpähän kirjoitti:
En ole psyykisesti sairas, joten taas tuli valhetta ja suoranainen kunnian loukkaus savonarolalta. En myöskään ole pilkkaaja siinäkin taas lisää valhetta savonrolalta. Ei uskoontulosta todistaminen pidä olla vaikea asia, kun sitä on useasti sinulta pyydetty. Osoitat vaan sillä, kun et todista, että et ole koskaan uskoon tullutkaan, vaan olet uskonnollinwen ihminen. Se ei kuitenkaan pelasta, vaan ainoastaan Jeesuiken kautta tapahtuu pelastuminen! Missä suhteessa minä muka olen naurettava? Eihän se, että pyytää toista kertomaan uskoontulosta ole naurettava, vaan päin vastoin! En minä ratsasta millään uuskarismaattisuuden hengellä, sillä en hyväksy sitä alkuunkaan. Se ei ole Jumalasta lähtöisin! Kaatuilkeminen ei oel Jujmalan Hengestä. Raamattu ei kerro koskaan Pyhän Hengen vaikuttavaan kaatuilulla. Ainoastaan kielteisessä merkityksessa Raamatussa kerrotaan siitä, kuinka Jeesuksen vstustajat kaatuivat Hänen edessään! Minä nimen omaan kehoitan ottamaan Raamatun varoituksista vaarin. En siis hyväksy mitään mikä ei pohjaudu Jumalan Sanan pohjalle!
Olisko niin että muistutan niin paljon jonkun sun entisiä vihamiestä vai onko se mustasukkaisuus katellisuus vai mistä jouhtuu sun riemun puuskauxia puuskasta kun näen että sä suurin piirtein ajattelee uskonasioista samalla viisiin kun minä ? Mutta samalla sä syytät minua niistä sun raivoava vihan sokeudessa ?????
- samet vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Olisko niin että muistutan niin paljon jonkun sun entisiä vihamiestä vai onko se mustasukkaisuus katellisuus vai mistä jouhtuu sun riemun puuskauxia puuskasta kun näen että sä suurin piirtein ajattelee uskonasioista samalla viisiin kun minä ? Mutta samalla sä syytät minua niistä sun raivoava vihan sokeudessa ?????
Et todellakaan muistuta ketään muuta kuin harhaoppista savonarolaa! Koeta jo käsittää, ettei minulla ole vihamiehiä. Taas tuli lisää valhetta sun syntiluetteloosi. Olet todella kova valehtelemaan ja parjaamaan toisia. No syntiähän ne on ja niistä joudut tilille kerran! En todella ajattele samalla tavoin kuin harhaoppia opettavat, elikkä en siis sinunkaan kanssasi ajattele ssamoin, koska en halua olla harhaopin kanssa missään tekemisissä! Minä en raivoa eikä minulla ole vihaa, vaan koetan saada sinut käsittämään, että harhaoppisi ei sinua pelasta! Tee parannus, ota Jeesus elämääsi Herraksi, hylkää ja tunnusta syntisi ja pyydä Jeesuksen veren puhdistusta synneistäsi ja ala kertomaan uskon elämästäsi, johon liittyy myöskin uskoontulosta kertominen!
- OFFI 1000
Kaatuillaan ja ainakin kerran kaadutaan
- näi on käynyt myös Veli Saarikallelle
noH kristittyhän ei koskaan kuole ,toisin on meikäläisen .
Mutta katso kuitenkin ,You tub Sana ja ylistys.
sieltä ei puutu ylistys ,eikä sana ja kaatuilukin on ihan hyvin mukana.No enhän minä nyt ihan hullu olen heittänyt itteni ? Huh huh !!
Että ottaisin vastaan percelen hengen ihan silmät ja korvat auki täysillä ymmärryxellä mitä olen saanut Jumalalta. Älä ole naurettava....
Ebhän mä nyt halua kadotuxen joutua..
- mitaan henget.
Onkohan se samasta hengestä, kun luterilaisten kastetuilla haetaan perjantaipullosta.
Alkaa kauniit ja rohkeat liikkeelle, akattomat ja akalliset miehet jne.
Voimavaikutus perheessä, nyrkin ja hellanvälissä ja akka kotkottaa.
Olisiko se samaa henkeä. Sitten arkipäivänä liikutaan arvostelemassa eri seurakuntien palstoilla kenenkin tekemisiä, mutta omissa nurkissa ei edes naapuri tunne arvostelijaa, ainakaa Jumalan lähtettiläänä.
Sattuiko porukka asia kohdalleen?- onhan näitä..
Sunnuntaina vaimot menee kirkkoon ja sanoo ateistityökaverille, mennään ehtoolliselle. Ateisti tuumaa siellä kirkossa, että en mene varastamaan sitä leipää.
Tämä ateistin työkaveri tuli ehtoollispöydästä ja tuumasi, että "kävin ryyppäämässä syntini" anteeksi. Aivan näillä sanoilla.
No, kenenkin ukko sitä ennen konttasi omissa nurkissa ja oksenteli henkeä ulos, mitä sai, siitä putelista. Varmasti oikeata ja hengellistä, sekä valtion tekemää.
Kirkostakin löytyy vapaata ylenmäärin sunnuntaisin. Saa varata itselle minkä penkkirivin tahansa. Tilaa on.
Hyvä siinä on arvostella naapureita. Meinaan asiat on tosia.
Heidänkin kohdalla, ketkä kesällä sukelsi hieman pitkälle siinä luterilaisen kaavan iltauinnilla. Löivät vetoa, että kuka sukeltaa pidemmän aikaa ja voitto oli se pullo.
Tosin kaveri ei tullut lunastamaan voittoa, sillä sammakkomiehet haki ylös.
Myös pitkänsiiman laskuhommissa pakkas se juhla olemaan huivissa senverran, henkenä, ettei aina huomannut terveyttäkään. Paikallispuudutus vei tunnon, että luumurtumaa ei heti huomannut. Tosin hukkuminen sekin vei.
Eräs hengellinen kirkkoväki putosi parvelta leipomoauton viereen. Pappi siunasi taivaaseen.
Uskokaa pois, konttaamalla moni meni, ja taisi joku röhkiäkin matkassa.
Ehkä se haukku henkikin jollain vaivasi. onhan näitä.. kirjoitti:
Sunnuntaina vaimot menee kirkkoon ja sanoo ateistityökaverille, mennään ehtoolliselle. Ateisti tuumaa siellä kirkossa, että en mene varastamaan sitä leipää.
Tämä ateistin työkaveri tuli ehtoollispöydästä ja tuumasi, että "kävin ryyppäämässä syntini" anteeksi. Aivan näillä sanoilla.
No, kenenkin ukko sitä ennen konttasi omissa nurkissa ja oksenteli henkeä ulos, mitä sai, siitä putelista. Varmasti oikeata ja hengellistä, sekä valtion tekemää.
Kirkostakin löytyy vapaata ylenmäärin sunnuntaisin. Saa varata itselle minkä penkkirivin tahansa. Tilaa on.
Hyvä siinä on arvostella naapureita. Meinaan asiat on tosia.
Heidänkin kohdalla, ketkä kesällä sukelsi hieman pitkälle siinä luterilaisen kaavan iltauinnilla. Löivät vetoa, että kuka sukeltaa pidemmän aikaa ja voitto oli se pullo.
Tosin kaveri ei tullut lunastamaan voittoa, sillä sammakkomiehet haki ylös.
Myös pitkänsiiman laskuhommissa pakkas se juhla olemaan huivissa senverran, henkenä, ettei aina huomannut terveyttäkään. Paikallispuudutus vei tunnon, että luumurtumaa ei heti huomannut. Tosin hukkuminen sekin vei.
Eräs hengellinen kirkkoväki putosi parvelta leipomoauton viereen. Pappi siunasi taivaaseen.
Uskokaa pois, konttaamalla moni meni, ja taisi joku röhkiäkin matkassa.
Ehkä se haukku henkikin jollain vaivasi.Aivan kuin se röyhähenki joka karrismaattiset ottavat vastaan.. Jaa saa uskovaiset kaatumaan kadotuxeen...
Nykyään yhä useammalla "uskovienkastella" käyneellä helluntaiseurakunnan jäsenelläkin alkaa olla perjantaipullo-ongelma ja ihan jokapäiväinen pullo-ongelma. Tiedän tällaisia tapauksia useita lähivuosilta. Heistä kolme on jo nyt rajan toisella puolen. Ei auttanut uskoontulo helluntaiseurakunnassa ja käyminen "uskovienkasteella".
Alkoholismi tosin on tunne-elämän sairaus, mutta äärikarismaattiset ilmiöt tulevat kyllä sielunviholliselta. Savonarola tekee hyvin, kun varoittaa tästä harhaopista.
Oikein Mazdeles on huomannut että äärikarrismaattisten ilmiöstä pesii kaikenlaista uutta syntiä joka ei olis missään tapauxessa saanut esintyä viisikymmentä vuotta sitten,,,. Mutta sen jälkeen on rima pudotettu äklöttävän alas että oikein oxentaa kun tarkkailee syntisten meininkiä ja menoa. Kaikenlaisia syntejä sallitaan ja kohta homotkin vihitään helluntaikirkkossa kun olette mukana ekumeeniassa missä kaikki on sallitu ja kaikki täytyy mennä ekumeenisen harmonian hurmossa ja rakkaudessa eteenpäin. huh huh ja huh...
- sameat vedetpähän
No tuo on sitä savonarolan jahkailua ja valheellista harhaopetusta. Ei uskovaine voi ja saa hyväksyä mitään syntiä!!! Ei jollain jäsenyydellä mennä traivaaseen, vaan Jeesuksen sovintotyön perusteella, kun sen on omassa elämässäåän vsxtaaanottanut! Koetapa jo käsittää tämä savonarola ja ota sinäkin Jeesus vstaan omana pelastajanasi. Hylkää ja tunnusta syntisi ja pyydä Jeesuksen veren puhdistusta kaikestasynnistäsi, että saisit valkeat vatteet ja nimesi Elämän kirjaan!
No tuo on sitä savonarolan jahkailua ja valheellista harhaopetusta. Ei uskovaine voi ja saa hyväksyä mitään syntiä!!! Ei jollain jäsenyydellä mennä traivaaseen, vaan Jeesuksen sovintotyön perusteella, kun sen on omassa elämässäåän vsxtaaanottanut! Koetapa jo käsittää tämä savonarola ja ota sinäkin Jeesus vstaan omana pelastajanasi. Hylkää ja tunnusta syntisi ja pyydä Jeesuksen veren puhdistusta kaikestasynnistäsi, että saisit valkeat vatteet ja nimesi Elämän kirjaan!
Sinunkin pitäis kyllä tajuta myös kun todisteet on sun silmien edessä ettei ole vaino suomessa ettei usko on oikea laatu suomessa !! Mutta senkin sinäkin yrität peittä lapsellisen vastaväitteellä..
- sameat vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Sinunkin pitäis kyllä tajuta myös kun todisteet on sun silmien edessä ettei ole vaino suomessa ettei usko on oikea laatu suomessa !! Mutta senkin sinäkin yrität peittä lapsellisen vastaväitteellä..
En ole väittänytkään että Suomessa olisi julkista vainoamista. Lakikin jo estää sen, mutta kyllä salaista vainoamista on olemassa. Uskon "laatuakin" on monenlaista. Sinun uskonnollinen haihattelusi ja harhaoppisuutesi on yksi esimerkki siitä. Todelliset uskovaiset ovat Kristuksessa, jota sinä et millään jaksa hyväksyä. Ethän sinä halua edes tehdä parannusta ja ottaa Jeesusta vastaan elämääsi, et halua luopua synnistäsi ja tunnustaa niitä ja pyytää Jeesuken vweren pseua että saisit puhtaat valkeat vaatteet Häneltä. Alat vaan syytellä lapsellisesta vastaväitteestä, vaikka en väitä lapsellisesti vaan totuuden kerron asioista. Se ei savonarola sinau vaan miellytä, koska en kumartele sinun harhaoppisi ja opetuksesi kuvioita!
En ole väittänytkään että Suomessa olisi julkista vainoamista. Lakikin jo estää sen, mutta kyllä salaista vainoamista on olemassa. Uskon "laatuakin" on monenlaista. Sinun uskonnollinen haihattelusi ja harhaoppisuutesi on yksi esimerkki siitä. Todelliset uskovaiset ovat Kristuksessa, jota sinä et millään jaksa hyväksyä. Ethän sinä halua edes tehdä parannusta ja ottaa Jeesusta vastaan elämääsi, et halua luopua synnistäsi ja tunnustaa niitä ja pyytää Jeesuken vweren pseua että saisit puhtaat valkeat vaatteet Häneltä. Alat vaan syytellä lapsellisesta vastaväitteestä, vaikka en väitä lapsellisesti vaan totuuden kerron asioista. Se ei savonarola sinau vaan miellytä, koska en kumartele sinun harhaoppisi ja opetuksesi kuvioita!
Taisit puhua itseästä senkin uskonnollinen harhattelija !! Mix en hyväxyisi että ei Tosi Uskovat ovat Kristuxessa ?? Mutta sä et hyväxyy sitä ettei saastainen voi olla Kristuxessa ?? silloin olis Jeesus tullut uudestaan saastainen ja tarvitsi Risti puhdistaxeen jaa ehkä sinä voit antaa hänelle semmoinen risti! Älä panettele väärin !!!
Ja lopeta tuo kameloinnin puuskasta huutamista senki väärintekijä !!- sameat vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Taisit puhua itseästä senkin uskonnollinen harhattelija !! Mix en hyväxyisi että ei Tosi Uskovat ovat Kristuxessa ?? Mutta sä et hyväxyy sitä ettei saastainen voi olla Kristuxessa ?? silloin olis Jeesus tullut uudestaan saastainen ja tarvitsi Risti puhdistaxeen jaa ehkä sinä voit antaa hänelle semmoinen risti! Älä panettele väärin !!!
Ja lopeta tuo kameloinnin puuskasta huutamista senki väärintekijä !!En ole uskonnollinen haihattelija! Jälleen tuli savonarolalta lisää syntiä tehtyä valheellisuudestaan! Sinulla on yhä tuo pilkkaava asenne Jeesustra kohtaan kun yhä jatkat tuon x kirjaimen käyttöäsi pilkallisesti Hänen nimensä yhteydessä. Syntiä siinäkin teet! Sinä toki varmasti haluat, että Jeesus olisi entinen ja sinulle Hän onkin, samoin mitätön, jota Hän sinulle ilman muuta on! ja sitten se viimeinen, että Hän olisi pimeyteen menevä. Näin ei ole asia, vaikka sinä toivoisit niin olevan. Jrrdud on Valkeus, ja sinä sinne pimeyteen olet menossa, kun jatjkat Hänen pilkkaamistaankin muun synnin teon ohella.
En todellakaan usko sitä, että sastainen voisi olla Kristuksessa, sillä Jeesukseen ei mahdu mitään pimeyttä ja Hänen omansa tule elulkea valkeudessa ja olla Hänessä! Tätmä on minun oppini perusta Raamtun mukaisesti! En todellakaan panettele, sillä totuuden esiin tuominen olisi panettelua. Se kun sinä et ota vastaan totuutta, niin vääristelet sen panetteluksi!
En huute4le puuskasta enkä puskasta, mutta koska mikään ei velvoita kirjautumaan palstalle nimimerkillä niin sitä en siis tee. En edes siun mielilksesi, sillä minä en halua mielistellä ketään! - sameat vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Suomessa on uskonnon vapausm joka on lailla suojattu! Siis Suomessa ei voi olla julkista uskovien vainoa. Koetapa perehtyä pikkuisen Suomen lakiinkin, niin ymmärrät asioita siltäkin kantilta enemmän, etkä laita naurettavia kommenttejasi tännekään!
JATKATTEKO SEURAMAN NYKIVIÄ KAATUILEVIA JA HUUTAVIA HENKIÄ JOKA SAA AIKAAN JOPA ELÄINTEN ÄÄNIÄ ?
- sameat vedetpähän
Varmastikin osa niiin tekee, mutta todellinen uskovainen näkee vaaran ja ei mene tuollaiseen hömpötykseen mukaan millään lailla, vaan varoittaa harhaopeistam hota tuokin toiminta edustaa. Kuten on varoitettava myöskin sinun julistamastasi harhaopista savonarola!
- äxän käxä
Varmastikin osa niiin tekee, mutta todellinen uskovainen näkee vaaran ja ei mene tuollaiseen hömpötykseen mukaan millään lailla, vaan varoittaa harhaopeistam hota tuokin toiminta edustaa. Kuten on varoitettava myöskin sinun julistamastasi harhaopista savonarola!
mikä ihme otus tuo äxättäjä oikein on ?
ei ainakaan suomalainen sekoilija. äxän käxä kirjoitti:
ei ainakaan suomalainen sekoilija.Kiitos että ette seuraa minua eikä nuo vieraita henkejä mikä ilmestyy lopun aikana vaan seuratte Jeesusta !! Ei ole mukava nykiä ja vapista iankaikkisesti kadotettuna..
- Tämä om totuus
äxän käxä kirjoitti:
ei ainakaan suomalainen sekoilija.Eihän savonarola ole suomalainen, vaan tänne elintalsoaan kohentamaan, elikkä sossun luukulta hakee toimeentulonsa ja sitten käyttää nekin rahat viinaan ja huumeisiin, sekakäyttäjä kun on. Ei se ole ihme että sekoilee ja x sättää. Totta kai viinanhuumeitten sekoittama höyryäjä löytää vinksalleen menonsa perusteet! Eihän selvin päin kukan x sättele!
- Tämä on totuus
savonarola kirjoitti:
Kiitos että ette seuraa minua eikä nuo vieraita henkejä mikä ilmestyy lopun aikana vaan seuratte Jeesusta !! Ei ole mukava nykiä ja vapista iankaikkisesti kadotettuna..
Ei todellakaan seurata sinua ja vieraita henkiä, joita sinun kauttasikin vilisee kuin vilkkilässä kieeoja! Kyllä se sua nyityttää ja vapisuttaa sitten kun oot siellä kuumassa paikassa!
Tämä om totuus kirjoitti:
Eihän savonarola ole suomalainen, vaan tänne elintalsoaan kohentamaan, elikkä sossun luukulta hakee toimeentulonsa ja sitten käyttää nekin rahat viinaan ja huumeisiin, sekakäyttäjä kun on. Ei se ole ihme että sekoilee ja x sättää. Totta kai viinanhuumeitten sekoittama höyryäjä löytää vinksalleen menonsa perusteet! Eihän selvin päin kukan x sättele!
Taas tuli synti sinulta !! Olen Suomalainen ja jos et usko minua,, niin kysy vaikka Jukka Finlandialta ? Ja sitten tuokin elikkä sossun luukulta hakee toimeentulonsa ja sitten käyttää nekin rahat viinaan ja huumeisiin, sekakäyttäjä kun on,, Siitä tuli sulta synnin texti joka sana,, >Ja lisä suolat vaan --> Totta kai viinanhuumeitten sekoittama höyryäjä löytää vinksalleen menonsa perusteet! Eihän selvin päin kukan x sättele!
- Tämä om totuus
savonarola kirjoitti:
Taas tuli synti sinulta !! Olen Suomalainen ja jos et usko minua,, niin kysy vaikka Jukka Finlandialta ? Ja sitten tuokin elikkä sossun luukulta hakee toimeentulonsa ja sitten käyttää nekin rahat viinaan ja huumeisiin, sekakäyttäjä kun on,, Siitä tuli sulta synnin texti joka sana,, >Ja lisä suolat vaan --> Totta kai viinanhuumeitten sekoittama höyryäjä löytää vinksalleen menonsa perusteet! Eihän selvin päin kukan x sättele!
Ei kuitenkaan sillä mittapuulla kuin sinä savonarola jatkuvasti valehtelet ja puhut perättömyyksiä muista kirjoittajista, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä ja kumartele sinun opetuksillesi. Väitä jota kuta kirjoittajaa mielisairaaksi, kun pyytää sinua kertomaan uskoontulokoemuksesi. Niin olet tehnyt ennenkin, että alat sättimään sellaisia valheen kaikella voimalla, jotka pyytävät sinua kertomaan uskoontulostasi. Miksi et siis voi kertoa siitä, jos kerran olet saanut kokea omakohtaisen uskoontulon. Kukaan ei muuuten usko sinun olevan kuin teeskentelijä uskonnollinen tyyppi.
Siinäpä sä paljastit itsesi. Sillä sinä X sättelet koko ajan savonarola! Vai etkö tunne omaa kirjoittamaasi tekstiäkään? Luepa nyt oikein tarkasti tekstisi, niin huomaat sen, että juuri sinä käytät tuota x kirjainta ja vieläpä pilkallisesti Jeesuksen nimen yhteydlessäkin! Jos olisit suomalainen, niin et kirjoittaisi noin mongerrellen ja virheelisesti kuin sinä kirjoitat. Vaikka sulla on luki häiriö, niin opettele silti kirjoittamaan oikeaa selkeää Suomen kielistä tekstiä. Vaan et sinä ole suomalainen alkujaan, vaikka lienet joskus saanut Suomen kansalaisuuden. Vähän sulla on kuitenkaan tietoa Suomen laesta ja muutakaan tietoutta Suomeen liittyvistä asioista. Alapa opiskella Suomen tietoutta. Sitä on saatavilla netistä ja kirjoista vaikka kuinka paljon. Tämä om totuus kirjoitti:
Ei kuitenkaan sillä mittapuulla kuin sinä savonarola jatkuvasti valehtelet ja puhut perättömyyksiä muista kirjoittajista, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä ja kumartele sinun opetuksillesi. Väitä jota kuta kirjoittajaa mielisairaaksi, kun pyytää sinua kertomaan uskoontulokoemuksesi. Niin olet tehnyt ennenkin, että alat sättimään sellaisia valheen kaikella voimalla, jotka pyytävät sinua kertomaan uskoontulostasi. Miksi et siis voi kertoa siitä, jos kerran olet saanut kokea omakohtaisen uskoontulon. Kukaan ei muuuten usko sinun olevan kuin teeskentelijä uskonnollinen tyyppi.
Siinäpä sä paljastit itsesi. Sillä sinä X sättelet koko ajan savonarola! Vai etkö tunne omaa kirjoittamaasi tekstiäkään? Luepa nyt oikein tarkasti tekstisi, niin huomaat sen, että juuri sinä käytät tuota x kirjainta ja vieläpä pilkallisesti Jeesuksen nimen yhteydlessäkin! Jos olisit suomalainen, niin et kirjoittaisi noin mongerrellen ja virheelisesti kuin sinä kirjoitat. Vaikka sulla on luki häiriö, niin opettele silti kirjoittamaan oikeaa selkeää Suomen kielistä tekstiä. Vaan et sinä ole suomalainen alkujaan, vaikka lienet joskus saanut Suomen kansalaisuuden. Vähän sulla on kuitenkaan tietoa Suomen laesta ja muutakaan tietoutta Suomeen liittyvistä asioista. Alapa opiskella Suomen tietoutta. Sitä on saatavilla netistä ja kirjoista vaikka kuinka paljon.Kukaan ei muuuten usko sinun olevan kuin teeskentelijä uskonnollinen tyyppi.
Noin kirjotti sun uskosi ja sillä ei pääse edes yx milli maanpinnasta. Että sitä sitten sun luulosi kansa niinkuin kaikki muu mitä kirjoitat.. Valhe valhen perään .. Mutta rakas jonka rakastan .. Jeesus voi sua pelastaa koska Hän rakastaa sua paljon paljon enemmän kun minä !!!- sameat vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Kukaan ei muuuten usko sinun olevan kuin teeskentelijä uskonnollinen tyyppi.
Noin kirjotti sun uskosi ja sillä ei pääse edes yx milli maanpinnasta. Että sitä sitten sun luulosi kansa niinkuin kaikki muu mitä kirjoitat.. Valhe valhen perään .. Mutta rakas jonka rakastan .. Jeesus voi sua pelastaa koska Hän rakastaa sua paljon paljon enemmän kun minä !!!Niinpä! Kukaan ei usko sinun savonarola olevan uskovainen, vaan harhaoppinen haihattelija, joka koettaa saada harhaoppiansa esiin vaikka millä konstilla! Et pysty kertomaan uskoontuloasi millään, koska sitä et ole koskaan kokenutkaan! Nytkin alat vaan kierrellä ja vääntää kirjoituksiani vinoon. Sen teet taas omaksi synniksesi!
Ei uskolla tarvitsekaan päästä yhtään milliä maanpinnasta, vaan uskovaisen tulee4 kulkea jalat tiukasti maan kamaralla ja sydän nk. taivaassa. Sitten kun Jeesus tulee omansa noutamaan maan päältä tai elämän lanka katkeaa, niin uskovainen nousee kirkkauteen Jeesuksen tykö! Minä en luule olevani uskossa, vaan tiedän olevani uskossa. Siinä on todella suuri ero! En kirjoita valhetta valheen perään, kuten sinä, vaan kerron tosiasioita. Sinun naapurisi ovat tätä asiaa puhuneet, ja uskon heitä. Olethan naapuriesi kesuudessa häirikkö. Tämä siis kuultuna sinun naapureiltasi, joten tuskin he valehtelevat!
Jeesus on minut pelastanut, joten e i Hänen tarvitse minua enää uudestaan pelastaa. Huomautuksena sanon sinulle, että en ole rakkaasi enkä tule olemaankaan. Lopeta truo rakssteluyrityksesi alkuunsa! Täällä on eräs henkilö varoittanut sinua tuollaisesta. Riittäkööön sulle oma eukkosi! Vai etkö saa tyydytystä hänen läheisyydestään, jotta pitää koettaa etsiä rakastelija tai rakastelijatar vaikka mistä. Muista että minä en ole se! Etkö tiedä, että huorin teko on myöskin syntiä? Ja jo tuo että huutelet toisten perään rakkaus löpötyksiäsi huudellen on syntiä ja haureutta!
- kysyy
oletko sanonarola suomenruotsalainen etkä siksi osaa suomea kirjoittaa selvästi?
savonarola kirjoitti:
Olen !!
Minäkin olen usein ajatellut, että mistä johtuu tuo kirjoitustyylisi. Nyt se tuli selväksi.Olet siis suomenruotsalainen. Kirjoituksistasi saa kyllä selvää, kun on pidempään niitä lukenut.
Savonarola, teet arvokasta työtä, kun varoitat helluntailaisia ja muitakin äärikarismaattisesta toiminnasta. Itse en voi suositella nykyhelluntailaisuutta juuri kenellekään tuon liikkeessä esiintyvän karismaattisen harhaopin takia.- sameat vedetpähän
mazdels kirjoitti:
Minäkin olen usein ajatellut, että mistä johtuu tuo kirjoitustyylisi. Nyt se tuli selväksi.Olet siis suomenruotsalainen. Kirjoituksistasi saa kyllä selvää, kun on pidempään niitä lukenut.
Savonarola, teet arvokasta työtä, kun varoitat helluntailaisia ja muitakin äärikarismaattisesta toiminnasta. Itse en voi suositella nykyhelluntailaisuutta juuri kenellekään tuon liikkeessä esiintyvän karismaattisen harhaopin takia.Tunnen paljon Suomen ruotsalaisia ja kukaan muu ei puhu ja kirjoita tuollaista sekavaa mongerrusta kuin savonarola tekee ja kirjoittaa! Kyllä Suomen ruotsalaiset osaavat kirjoittaa suomeksi ilman mongertamista. Savonarola on vissiin luki häiriöinen ja niin rikki viisat ja kaikitietävä, että ei hyväksy eriäviä mielipiteitä.
Mitä savonarolan arvokkaaseen työhön varoittamisesta tulee, niin hän haalii porukkaa oman harhaoppisuutensa pauloihin. Vaikkei noita ääri-ilmiöitä tule hyväksyääkään, niin kyllä ei pide harhaoppiakaan julistaa sameat vedetpähän kirjoitti:
Tunnen paljon Suomen ruotsalaisia ja kukaan muu ei puhu ja kirjoita tuollaista sekavaa mongerrusta kuin savonarola tekee ja kirjoittaa! Kyllä Suomen ruotsalaiset osaavat kirjoittaa suomeksi ilman mongertamista. Savonarola on vissiin luki häiriöinen ja niin rikki viisat ja kaikitietävä, että ei hyväksy eriäviä mielipiteitä.
Mitä savonarolan arvokkaaseen työhön varoittamisesta tulee, niin hän haalii porukkaa oman harhaoppisuutensa pauloihin. Vaikkei noita ääri-ilmiöitä tule hyväksyääkään, niin kyllä ei pide harhaoppiakaan julistaaJospa koettais lukea Raamattu ?? Siinä rakas lukee näin !!!!!! --->
Matt. 5:44
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, [2. Moos. 23:4,5; Luuk. 23:34; Ap. t. 7:60; Room. 12:14; 1. Piet. 3:9]
Luuk. 6:27
"Mutta teille, jotka minua kuulette, minä sanon: Rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat. [Matt. 5:38-48 : Matt. 6:27,28: Matt. 5:44 ]
Luuk. 6:35
Ei, rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää ja lainatkaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne takaisin. Silloin teidän palkkanne on suuri ja te olette Korkeimman lapsia, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. [Ps. 37:26]
Joh. 13:34
Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. [Mark. 12:31 ; Joh. 15:12; 1. Joh. 3:11, 1. Joh. 4:21]
Joh. 15:12
Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä. [Joh. 13:34 ]
Joh. 15:17
Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne.
Gal. 5:13
Teidät on kutsuttu vapauteen, veljet. Mutta älkää tämän vapauden varjolla päästäkö itsekästä luontoanne valloilleen, vaan rakastakaa ja palvelkaa toisianne.
Trolli olet !! Siinäkin sä valehtelit että olet kuullut naapureista jotain : )
Jos tietäisit miten me asumme tällä hetkellä niin tietäisit että meillä ei ole naapureita eikä voi tullakkaan.. Siis valehtelet niiiiiin paljon kun sielusi sietää..- sameat vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Jospa koettais lukea Raamattu ?? Siinä rakas lukee näin !!!!!! --->
Matt. 5:44
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, [2. Moos. 23:4,5; Luuk. 23:34; Ap. t. 7:60; Room. 12:14; 1. Piet. 3:9]
Luuk. 6:27
"Mutta teille, jotka minua kuulette, minä sanon: Rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat. [Matt. 5:38-48 : Matt. 6:27,28: Matt. 5:44 ]
Ei, rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää ja lainatkaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne takaisin. Silloin teidän palkkanne on suuri ja te olette Korkeimman lapsia, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. [Ps. 37:26]
Joh. 13:34
Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. [Mark. 12:31 ; Joh. 15:12; 1. Joh. 3:11, 1. Joh. 4:21]
Joh. 15:12
Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä. [Joh. 13:34 ]
Joh. 15:17
Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne.
Gal. 5:13
Teidät on kutsuttu vapauteen, veljet. Mutta älkää tämän vapauden varjolla päästäkö itsekästä luontoanne valloilleen, vaan rakastakaa ja palvelkaa toisianne.
Trolli olet !! Siinäkin sä valehtelit että olet kuullut naapureista jotain : )
Jos tietäisit miten me asumme tällä hetkellä niin tietäisit että meillä ei ole naapureita eikä voi tullakkaan.. Siis valehtelet niiiiiin paljon kun sielusi sietää..Ei Raamatun rakkaudesta puhuminen ole samaa kuin sinun haureudessa harjoittamasi rakkaushuutelusi savonarola! Koeta jo käsittää ero, vai oletko niin ymmärtämätön siinäkin asiasssa, ettet eroa tunne ja tunnusta! Minä EN OLE sinun rakkaasi, enkä tule olemaan ikinä, koeta jo iskeä se tieto päähäsi! Jos sun on välttämätöntä etsiä itsellesi rakastajia, kun eukkosi ei riitä, niin tiedä se, että MINÄ EN se ole! Paina päähäsi selkeästi nyt nuo iso kirjoituksella kirjopittamani sanat ja lopeta haureudessa huutelusi! Syntiä sinä siinä vaan teet pahemman kerran!
Tulipahan taas nimittelyn syntiäkin savonarolalta! Kyllä sulla on paljon selvittämistä sitten kun joudut ikuisen Tuomarin eteen tekemään tiliä teoistasi ja sanoistasi. Et pääsekään sillä, että vaikenet! Häpeän punan saat silloin kokea, josk osaat edes Hänen edessään hävetä tekojsi pahuutta!
No. nythän sinä sitten todistit sen, että sulla ei enää ole naapureita, kun sinut on karkoitettu häiriköintisi takia pois. Asutkos nyt ehken risumajassa vaiko peräti veneen alla? Kerropas! Siis en valehtele ollenkaan. Sinä puhut itse itsesi pussiin jälleen kerran! Kyllähän sinua ärssyttää ja vihastuttaa se, kun minä en usko sinun höpinöitäsi alkuunkaan ja nousen vstustamaan sinun kaikkea väärää opetustasi! Mutta en aio vaieta! Jatkan niin kauan, kuin sinä harhaoppiasi ja valheitasi julistat! sameat vedetpähän kirjoitti:
Ei Raamatun rakkaudesta puhuminen ole samaa kuin sinun haureudessa harjoittamasi rakkaushuutelusi savonarola! Koeta jo käsittää ero, vai oletko niin ymmärtämätön siinäkin asiasssa, ettet eroa tunne ja tunnusta! Minä EN OLE sinun rakkaasi, enkä tule olemaan ikinä, koeta jo iskeä se tieto päähäsi! Jos sun on välttämätöntä etsiä itsellesi rakastajia, kun eukkosi ei riitä, niin tiedä se, että MINÄ EN se ole! Paina päähäsi selkeästi nyt nuo iso kirjoituksella kirjopittamani sanat ja lopeta haureudessa huutelusi! Syntiä sinä siinä vaan teet pahemman kerran!
Tulipahan taas nimittelyn syntiäkin savonarolalta! Kyllä sulla on paljon selvittämistä sitten kun joudut ikuisen Tuomarin eteen tekemään tiliä teoistasi ja sanoistasi. Et pääsekään sillä, että vaikenet! Häpeän punan saat silloin kokea, josk osaat edes Hänen edessään hävetä tekojsi pahuutta!
No. nythän sinä sitten todistit sen, että sulla ei enää ole naapureita, kun sinut on karkoitettu häiriköintisi takia pois. Asutkos nyt ehken risumajassa vaiko peräti veneen alla? Kerropas! Siis en valehtele ollenkaan. Sinä puhut itse itsesi pussiin jälleen kerran! Kyllähän sinua ärssyttää ja vihastuttaa se, kun minä en usko sinun höpinöitäsi alkuunkaan ja nousen vstustamaan sinun kaikkea väärää opetustasi! Mutta en aio vaieta! Jatkan niin kauan, kuin sinä harhaoppiasi ja valheitasi julistat!Luuk. 6:35
Ei, rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää ja lainatkaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne takaisin. Silloin teidän palkkanne on suuri ja te olette Korkeimman lapsia, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. [Ps. 37:26
Et näköjään rakas ymmärrä mitä käskeminen ON !!- sameat vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Ei, rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää ja lainatkaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne takaisin. Silloin teidän palkkanne on suuri ja te olette Korkeimman lapsia, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. [Ps. 37:26
Et näköjään rakas ymmärrä mitä käskeminen ON !!Lopeta jo tuo raksteluhalusi! Olet tosi nörtti kun eet tajua selvää kieltä! Sinun haureellisuuteesi minä EN TODELLAKAAN LÄHDE MUKAAN savonarola. Koet a jo vihdoin iskostaa se päähäsi. Olin yhteydessä siihen henkilöön, jota sinä täällä jahtasit pitkään rakkauttasi huudellen. Hänen miehensä teki sulle selväksi, että jos et lopeta, niin sinä saat tuntea sen nahoissasi. Lupasi muuten tehdä sen minunkin puolestani, jos vielä jatkat tuota ääliömäistä rakkaus luritteluasi. Eikö sulle oma eukkosi riitä? Vai joko sinä olet saanut karkoitettua hänetkin luotasi, kuten entisen eukkosi Mirkan, joska tuli ateistiksi sinun seurassasi!
Sinä et näköjään käsitä mitä käskeminen on! Sinä täällä lurtittelet ktuollasisdta ääliömäistä potaskaa, ja kun käskee lopettamaan, niin sinä vaan jatkat silti. Mionä siis KÄSKEN sinua NYT LOPETTAMAAN tuollaisen ääliömisen lurittelusi! Etsi itsellesi portto, jolle saat luritella mitä ´haluat! Haureellisuutesi on todella inhottavaa! Äläkä vedä mitään Raamatun jakeita oman lurittelusi verhoksi. Raamatussa rakkaus tarkoittaa Jumalan rakkautta ihmistä kohtaan siinä, että Hän antoi Ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän! Sinun haurellisella nk. rakatelullasi ja Jumalan armahtavalla rakkausdella ei ole mitään tekenistä toistensa kanssa.
Ja jos sulla on vihamiehiä, niin omapahan on häpeäsi. Kyllä tuollaiset haureellisuusjutut saavatkin aikaan sen, että sulle löytyy vihamiehiä! Eihän kunnollinen suomalainen halua olla missään tekemiseiissä tuollaisen tyypin kanssa! - sameat vedetpähän
savonarola kirjoitti:
Et näköjään rakas ymmärrä mitä käskeminen ON !!Ps 94:8 "Ymmärtäkää, te kansan järjettömät ja te tomppelit - miloin te tulette järkiinne?"
Tässäpä oiva Raamatun kohta kaikille, jotka höpisevät tyhmyyksiä, kuten savonarola esimerkiksi tekee! Alapa miettiä sitä mitä latelet kirjoituksissasi ja suustasi päästät. Ne on oikeita sammakoita, joita sun suustasi möläyttelet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763163Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2422039- 671956
- 711654
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51406Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391264MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241028- 64986
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23986Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165927