Onko kokemuksia hotellista, mitä piditte, millainen ympäristö, siis onko miten rauhallinen paikka nukkua yöt? Muuta? Torremolinos hieman suoraan sanoen arveluttaa, onko kovin levoton ja rahvaanmomainen paikka, mutta tarkoitus olisi pitää hotellia jonkinlaisena tukikohtana ja reissata siellä sun täällä Andalusiassa.
Melia Costa Del Sol
7
788
Vastaukset
- kesällä matkaan
Ilmeisesti kukaan täällä ei ole yöpynyt hotellissa? Minuakin kiinnostaisi.
- myös torrelainen
Meitä asustaa täällä Torremolinosissa melkoinen joukko suomalaisia. En varmaan ole ainoa jota kiinnostaisi tietää mitähän arvoisa aloittaja tarkoittaa tuolla rahvaanomaisuudella ja levottomuudella?
- Kait se menettelee
Pari kertaa käynyt "paukuttamassa kakkoseen" siellä lomamatkalla asustanutta britti rouvaa. Pitempiaikaisesta olemisesta ei niinkään ole kokemusta, mutta hyvin on sängyt olleet mukavia.
- Matkaan taas
Kysyin hotellista, jonka mainitsin otsikossa, Ilmeisesti kukaan ei ole asustanut siellä kuitenkaan? Toki arvioita löytyy eri foorumeilta, mutta se ei kiellä kysymästä ja kertomasta omia kokemuksia.
Mitä tarkoittaa levottomuus jne niin tietenkin sitä, onko ympäristö kovin meluisa.
Kuvittelin jo jonkun vastanneen, mutta siellä olikin toinen kysyjä ja ja pari vastausta, jotka eivät olleet vastauksia mihinkään.- vakitorrelainen
Riippuu mihin aikaan olet tulossa,syksyllä ja talvella hiljainen aika.Keväällä alkaa vilkastumaan,hotelli on hautausmaan portaiden alapäässä.Tuskin se porukka enää kovia pippaloita pitää.Rantahotellit vilkkaaseen aikaan aina äänekkäämpiä,koska täällä ei ole äänieristeitä,mutta apteekista saa ostaa hyviä korvatulppia.Mutta rahvaan omaiseksi tätä Torremolinosta en sanoisi.Suurin osa suomalaisista mennytFuengirolaa täällä jonkin verran muuttolintuja,jotka menevät suomeen kesäksi.Sitten me vaki suomalaiset jotka asumme täällä.Tervetuloa.
- jeesmän
Olisiko täällä tietoa kenelläkään kuka voisi tarvita kämppäkaveria tai jos olisi halvalla vuokrakämppiä. esim.maaliskuusta alkaen. olisin tulossa töihin fugeen ja jokin majoitus olisi hyvä saada ennen lentolippujen ja muiden tilaamista. Olen 23 vuotias rauhallinen nuorimies.
- Anonyymi
Tämä Melia, varsinkin Level varauksella on huippu. Suosittelen. Keväällä 2025 tarkoitus mennä 3. Kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892