Heei ystävät! Tämä ei tänne kuulu, mutta täällä on eniten jengiä. Kuunnelkaas biisi jos kestätte kuunnella sen ja lukekaas tämä "arvostelu".
Eli aluksi Robin kertoo suhteestaan Tommi nimiseen toiseen poikaan. Ajatelkaas nyt. Ei huolia ei murheita ei kiire mihinkään. Niin just. Sitten se Tommi kiinnostuukin tytöistä ja Robin jää yksin. Sitten Robin huomaa jonkun tytön, joka osaa täydellisesti jonkun skeittiliikkeen. Eli poikamaisen puoleisen tytön! Hän alkaa seurustella sen kanssa ja ajattelee biisin lopussa sitä, kuinka se Tommi ja se tyttö eroavat ja sitten Robin onkin se, jolla on tyttöystävä ja Tommi joutuu matelemaan häntä takaisin luokseen.
Tässä on minun käsitykseni biisin sanoista. Eli Robin on gay, joka menettää partnerinsa, alkaa seukata ihan vaan sen kiusoiksi ja seukkaa vieläpä poikamaisen tytön kanssa vain koska se osaa Frontside ollien. Miettikää. Nyt kun aloin puhua näistä, niin mitä vittua. Joku keksii belieberit ja heti on olemassa robinereita, elliotereita, directionereita ja nyt vielä aivan tuoreeltaan joku urpo on keksinyt jopa tuulierit. Tuuli oli ainoa, josta pidin. Se ei ainakaan laita itsestään kuvia ilman paitaa niin kuin Robin ja Bieber. Tai teetä itsestään dokumenttia, niin kuin kaikki muut.
-Siiliö-
Robinista ja Frontside olliesta
24
1745
Vastaukset
- Lol?
Frontside Ollie on jo vanha juttu, nytkö vasta kuulit siitä? Tuostahan on jo 2 vuotta!! Robin on muutenkin kehittynyt (parempaan suuntaan) uransa aikana hyvin paljon. Itse en kuitenkaan käsitä Frontside Ollien sanoitusta noin. Robin ja Tommi ovat kavereita, jotka pitävät skeittaamisesta. Tommi ihastuu tyttöön ja hänellä ei ole enää aikaa hengata kaverinsa kanssa, koska seurustelee vaan. Robin jatkaa skeittaamista yksin ja yllättäen Tommin isosisko tekeekin täydellisen Frontside Ollien. Niin.. Laulussa ei sinänsä ole järkeä, en pitänyt Robinista alkuaikoina mutta nykyään hän on itseasiassa aika hyvä. Tämä on minun mielipiteeni ja saahan sinullakin toki olla oma mielipide.
Miten voit käsittää Robinin olevan homo jos hän hengaa toisen pojan kanssa? Niinhän suurin osa nuorisosta juuri tekee, pojat poikaporukassa ja tytöt tyttöporukassa, tietty on myös niitä sekaryhmiäkin ja tyttövaltaisia porukoita joissa ehkä muutama poika tai sitten poikavaltaisia porukoita joissa joku yksi tyttö.- entykkääkkään trolol
Ohhoh, anteeksi, pistin vahingossa peukun. Tarkoitus oli laittaa miinus. ;)
"Ei huolia ei murheita ei kiire mihinkään" Kuulostaa rakkauslaululta... Homous on kuitenkin tässä tapauksessa aika tulkinnanvaraista.
Laulun päähenkilö toivoo, että Tommi jää lopulta täysin yksin. Aika julmaa...
Belieber = jännä uskonto. Ne muut ovat vain matkintaa.Nyt vasta sain tämän ajatteluketjun julkaisukuntoon. Robin on kehittynyt muuten entistä paskempaan suuntaan. Voin käsittää, että Robin on homo, koska "Ei huolia ei murheita ei kiire mihinkään." kuulostaa aika saatanan paljon siltä, että joku puhuisi juuri sellaisesta seurustelusta. Ihmisellä tosiaan on oma mielipiteensä. Lisäksi kun Robin valitsee juuri poikamaisen tytön, niin se vaikuttaa vähän epäilyttävältä. Nyt minä hypin aiheiden välillä ja kommenttini järjestys murenee, mutta ei väliä. Se on minun outo tapani. Tuli tässä mieleeni outo asia. Minulta kerran kysyttiin miksen pidä Robinista tietenkin olettaen, että vastaus on joko se, ettei kukaan muukaan pidä tai se, että se on homo. No enkö saisi olla pitämättä vaikka siksi, etten pidä sen musiikista. Kyllä minä pidän esim. Happoradiosta ja Lauri Tähkästä vaikka kaikki ovat sitä mieltä, että se on paskaa. Ja pisän Sheldon Coopperin näyttelijästä, vaikka se onkin homo. Enkä sano esim. Janis Joplinia miksikään, vaikken sen musiikista pidäkään. Nyt minä ulkoistan omia ongelmiani tähän mukaan. Niinhän mimnä aina. Se on minulla tapana.
-Siiliö-Ulkoistaminen lienee väärä sana...
Selität/lisäät/liität omia ongelmiasi.
Janis Joplin on hyvä.
- tosi on 2
Robin taitaa olla Cheekin jälkeen suomen meneistyneimpiä tai ainakin jos lasketaan missä ajassa jätkä on tehnyt moisen tempun ehkä menestynein tämän hetken artisteista useilla emma palkinnollaan ja aivan käsittämättömällä levymyynnillä. Robinin keikat on poikkeuksetta loppuunmyytyjä ja kaikilla mittareilla mitattuna Robinin suosio on aivan käsittämättömän kova. Erikoisinta tietysti on ne nämä tyypit netissä, jotka kirjoittelee kaikkea sontaa ja luulevat että jotenkin vahingoittaisivat Robinin mainetta tai edes siitä, että Robin jotenkin noteeraisi näitä onnettomia avautumisia jostain vanhoista frontside ollien sanoista, onko homoja vai eivät. Kateus näköjään pitää ansaita. Cheekillä kävi samoin kun tuli nostetta alkoi loka lentämään. Sellaisia me Suomalaiset olemme kaikessa kauneudessaan. Minusta on hienoa, että jotkut omalla työllä, persoonallaan tai lahjakkuudella pärjäävät ja jaksavat nauraa iloisesti vaikka kuitenkin sisimmissään tietävät että kura lentää aina kun tekee ihan mitä vain.
- entykkääkkään trolol
Ohhoh, laitoin vahingossa peukkua. Tarkoitus oli laittaa miinus.... ;)
Jos se on menestymistä että jätkästä tullee Suomen bieber kopio niin joo, mien kyllä sannois sitä menestymiseksi tai kehittymiseksi parempaan suuntaan.
- terottaja1
jos olet kuunnellut Justin Bieberin musiikkia ja Robinin musiikkia siinä ei ole mitään samaa. Kuuntele Isac eliotin ja Justin bieberin musaa, löydät jopa jo täysin kopioitua kamaa. Minusta Justin kopion on Robinista todella kaukana. Edelleen ei kannata netissä huudella jos ei ole nähnyt yhtään keikkaa. Siinä ollaan todella kaukana Biebereistä.
No jos homoksi sanominen on haukkumista, niin... Mielipidettänihän minä tässä ilmaisen. Ja sinä omaasi. Mitä pahaa homoissa on?
- fnfnfn
Mutta eihän se Robinin ja Isac Elliotin syy ole, että heistä leivotaan Suomen kansan Justin Biebereitä. He luultavasti eivät päättääneet, että heistä tehdään turhaakin turhemmat dokumentit (mikä on totuus), vaan se oli levy-yhtiöiden päätös.
Heistä, musiikkia rakastavista nuorista, on tehty TUOTE.
Huomatkaa, nuorista.
Sanoisin heitä melkein uhreiksi.
Ettekö ole muka kuulleet suuret levy-yhtiöit tekee? Esim. tuoreiden Idols-voittajat usein sanovat, että ensimmäisellä levyllä heidän mielipiteellään ei ollut juurikaan merkitystä.
Mut joo, en jaksa alottaa tästä nyt taas mitään :D
-fnfn joka ei jaksa kirjautuaaah- uhrautuja1
Luin kauppalehdestä että Robinin ekan vuoden tilikauden tulos oli hänen omalle firmalleen 270 000 euroa puhdasta rahaa kassaan. Minäkin voisin uhrautua ja tehdä sitä mitä rakastan ja samalla pistää tuon rahakasan taskuuni. Luulen että joku muu taitaa olla enemmän uhri kuin Robin.
Rikkaat laulajat ovat uhreja eivätkä vaikka köyhät, niin kuin minä! Minä en sanoisi uhriksi ihmistä, jolla menee saatanan hyvin. Ei tosiaan ole heidän vikansa. Minä alan väitellä, koska elän vain kerran ja siksi voin pilata elämäni jossain saatanan suomi24-sivustolla.
- HeKeKee
Yolo right?
Täsmälleen niin.
- frontside1
Voi herra jumala että on yksinkertaista meininkiä. Oletko koskaan kuullut että laulujen sanat ovat yleensä fiktiivisiä. Ei Jenni Vartiainenkaan ole lesbo vaikka lauloi laulun "ihmisten edessä" joka on täysin lesbobiisi. Frontside Ollien sanoista en mitenkään saa homo biisiä. Laulussa kaverukset skeittailevat ja toinen pojista löytää tytön ja toinen jää yksin. Varmaan aika monella 12 13 vuotiaalla on käynyt näin. Frontside Ollien on yksi historian eniten puhutuimmista biiseistä ei sen vuoksi että se olisi niin huono vaan enemmänkin sen nerokkaan lyriikkansa (joka on juuri istutettu 13vuotiaan laulettavaksi) sekä nerokkaasta sävellyksestä. Huom. biisi sai yhden emman, oli vuoden itunes 1. Spotify 1. latauslistan 1. sekä eniten tubeklikkauksia saanut biisi. tällä hetkellä lähes taitaa 13milj. katselua mennä puhki. Eli puhutaan yhdestä tämän vuosikymmenen menestyneimmästä biisistä. Sorry...
- tirpp1
Miksi ei saisi tehdä dokumentteja, ottaa paitaa pois, tehdä muutenkin jotain repäsevää. Miksi angry birds ei tee vain peliä vaan kaiken maailman paitoja ja leluja. miksi ei saisi tehdä ?? Minusta Robinin elokuvaa taisi käydä melko moni katsomassa ja osti DVD levyn, miksi se tekee artistista huonomman jos on tarjontaa muutakin kuin pelkkä musiikki? en vain ymmärrä. Tuulikin varmasti tekisi kaikki nämä jos vain olisi enemmän suosittu. Yhtälö menee niin että mitä suositumpi sitä enemmän voi tehdä oheistuotteita joihin saa rahoituksen. Yleensä ne ei tee juuri muuta kuin sen yhden levyn jos ei tule kysyntää ei voi paljon muuta tehdäkkään, näin yksinkertaista se on.
Luettiinko täällä taas koko keskustelu? Yksi menestyneimmistä biiseistä. No estääkö se sen sanoja tarkoittamasta sitä mitä minä sanoin? Pitäisikö minun vaihtaa tulkintaani, koska se on yksi aikamme menestyneimmistä biiseistä? Ja kyllä. Tässä oli kyse huom. minun mielipiteestäni. En muuta sitä. Tulin vaan ilmoittamaan siitä, koska oli tylsää.
- Ole
Vanha biisi
- timrse
jihuu täällä on älykköjä liikkeellä. Olisikohan biisin sanoma yksinkertaisesti kaikkien nuorien poikien tarina. Pojat keskenään skeittailee ja kaveri löytää tytön ja poika jääkin yksin. Hmm. monet pojathan eivät pikkupoikina leiki toisten poikien kanssa koska sehän on GAY hommaa. Kaikki pojat jotka kommentoivat biisin tekstiä eivät koskaan tai milloinkaan ole lapsena tehnneet mitään omien kavereidensa kanssa jotka ovat samaa sukupuolta. Taannoin näin yhden jengilauman mopoilemassa kyläkaupan nurkassa ja siitä ohi käveli nuoripari ja kundi oli löytänyt melkoisen siistin daamin, johon tämä mopolauma heitti tyttöä taluttavalle kundille "vi**tu mikä homo" heh mihin tämä maailma on menossa. Eikö nämä pojat jotka keskenään mopoilevat ole silloin homoja eikä tämä kundi tytön kanssa? Jotenkin vain koko tämä Robinin Frontside ollie on saanut pikkupojissa jotain uskomatonta reaktiota ettei mitään väliä ja hiljaiseksi vaan vetää kun pojat vanhempana lukevat mitä onkaan tullut keskustelupalstoille kirjoiteltua.
"Kaikki pojat jotka kommentoivat biisin tekstiä eivät koskaan tai milloinkaan ole lapsena tehnneet mitään omien kavereidensa kanssa jotka ovat samaa sukupuolta."
Täh? Eivätkö pojat saa kommentoida laulun sanoja?? Selvennä hiukan.- timrse
kurpizza kirjoitti:
"Kaikki pojat jotka kommentoivat biisin tekstiä eivät koskaan tai milloinkaan ole lapsena tehnneet mitään omien kavereidensa kanssa jotka ovat samaa sukupuolta."
Täh? Eivätkö pojat saa kommentoida laulun sanoja?? Selvennä hiukan.Kysymys kuuluikin mikä tekee biisin sanoista HOMON?
Pojat voi kommentoida sanoja, mutta se että skeittaa ensin kaverin kanssa (tekeekö homoksi)?
Se että kaveri löytää mimmin ensin ja toinen kaveruksista jää yksin (tekeekö homoksi) ?
Se että mimmi unohtaa Tommin ja toinen kavereista alkaakin seukkaamaan tämän siskon kanssa (tekeekö jotenkin tämä homoksi)?
Voi kommentoida mutta tähän tietty jonkulaisen selityksen kaipailisin kun kerran laulun sanoja kommentoidaan HOMOKSI. Minusta Frontside Ollien testi on kerrassaan nerokas koska siinä kulminoituu nuoren miehen elämä kaveri ja tyttöjen keskellä sekä yksinäisyys joka johtuu hyvän ystävän löytäessä tyttökaverin. Frontside Ollie biisissä ei ole käytetty iskelmästä ja aikuisten musiikista tuttuja kielikuvia vaan teksti tarjoillaan hyvin yksinkertaisella tavalla kuuntelijalle. Frontside Ollie mullisti suomalaisen nuorisomusiikin kertaheitolla ja siitä voi olla mitä mieltä tahansa.
- :D:
Kts: päivämäärä. En todellakaan muista tai jaksa lukea, mutta eikö tuolla perusteltu väittämät? Olen totaalisen kyllästynyt keskustelemaan tästä aiheesta, joten kiitos.
-Siiliö-- :D:
Anteeksi, mutta tästä on vielä pakko mainita:
"Taannoin näin yhden jengilauman mopoilemassa kyläkaupan nurkassa ja siitä ohi käveli nuoripari ja kundi oli löytänyt melkoisen siistin daamin, johon tämä mopolauma heitti tyttöä taluttavalle kundille "vi**tu mikä homo" heh mihin tämä maailma on menossa. Eikö nämä pojat jotka keskenään mopoilevat ole silloin homoja eikä tämä kundi tytön kanssa?"
"Pojat voi kommentoida sanoja, mutta se että skeittaa ensin kaverin kanssa (tekeekö homoksi)?"
Minun ei näköjään edes tarvitse argumentoida lähes vuoden vanhaa väittämääni, kun vastustaja puhuu itsensä pussiin saman tien.
Vihdoin toivoen sinetöiväni tämän syövän pois jaloista hillumasta:
-Siiliö-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382582Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1052438Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1072219Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1931602- 291588
- 791396