Wiccalainen keskustelukumppani

iOccult

Itse olen siis 16 -vuotias poika ja tutkinut sekä harjoittanut noituutta ja okkultismia (ja kaikenlaista mitä tähän voi liittää) jo vuosia. Luokittelen itseni wiccaksi. Haluaisin keskustella vaikkapa sähköpostitse jonkun kanssa näistä asioista: noituudesta, loitsuista yms. Haluaisin keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka tietää asioista ja osaa kypsästi ajatella ja keskustella niistä. En siis kenenkään 12v. "olen ajatellut ryhtyä wiccaksi" -tyypin kanssa (ei sillä, ettei 12v. voisi ymmärtää ja osata keskustella). Minua ei haittaa, vaikka olisi vanhempikin henkilö. Uskon, etten tule tyhmyydellä tuottamaan pettymystä kokeeneemmallekaan henkilölle. Laita tähän sähköposti, niin otan yhteyttä.

8

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut noita

Minä voin auttaa sinua mutta mieluummin niin että annat omen sähköposti osoitteesi.

• iOccult

Auttaa?

• Huolestunut noita

Siis keskustella kaikesta noituuteen liittyvästä.

• witchy

Minäkin voin auttaa sinua :)

• lassilae

Täytän ensi kuussa 18 ja olen ollut wicca 12-vuotiaasta asti. Voin mielihyvin auttaa ja keskustella kanssasi. Laitahan sähköpostia, osoitteen löydät profiilistani.

• Itekkin kiinnostunut

Olen 16-vuotias tyttö ja kiinnostunut wiccasta, mutta tosiasiassa olen vasta tutustumassa siihen enkä ole vielä 100 prosenttisen varma, oon kuitenkin jo tarttunut muutamaan kirjaan ja lukenut blogeja ym. Voiko päätöksen tehtyään tosiaan saada "opetusta" joltain kokeneemmalta?

PS. En sitten väitä olevani sitä tyyppiä, joka kiinnostuu uskonnosta vain "muoti-ilmiön" vuoksi

• 16-vuotiaille tytöil

Paras opettajasi on miesnoita, joka lempeästi johdattelee sinut wiccan kaikkiin nautintoihin.

• Jigoku neko
        16-vuotiaille tytöil kirjoitti:

Paras opettajasi on miesnoita, joka lempeästi johdattelee sinut wiccan kaikkiin nautintoihin.

Jäin mieytimään, mistä voosin löytää miesnoidan, mieöuiten pohjanmaan seudulta. Muutenkin en ole kuullut täällä päin puhuttavan wiccalaisuudesta tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      77
      5802
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3191
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2818
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2112
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2095
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1889
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      102
      1888
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1847
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1508
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1278
    Aihe