Itse olen siis 16 -vuotias poika ja tutkinut sekä harjoittanut noituutta ja okkultismia (ja kaikenlaista mitä tähän voi liittää) jo vuosia. Luokittelen itseni wiccaksi. Haluaisin keskustella vaikkapa sähköpostitse jonkun kanssa näistä asioista: noituudesta, loitsuista yms. Haluaisin keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka tietää asioista ja osaa kypsästi ajatella ja keskustella niistä. En siis kenenkään 12v. "olen ajatellut ryhtyä wiccaksi" -tyypin kanssa (ei sillä, ettei 12v. voisi ymmärtää ja osata keskustella). Minua ei haittaa, vaikka olisi vanhempikin henkilö. Uskon, etten tule tyhmyydellä tuottamaan pettymystä kokeeneemmallekaan henkilölle. Laita tähän sähköposti, niin otan yhteyttä.
Wiccalainen keskustelukumppani
8
214
Vastaukset
- Huolestunut noita
Minä voin auttaa sinua mutta mieluummin niin että annat omen sähköposti osoitteesi.
- iOccult
Auttaa?
- Huolestunut noita
Siis keskustella kaikesta noituuteen liittyvästä.
- witchy
Minäkin voin auttaa sinua :)
- lassilae
Täytän ensi kuussa 18 ja olen ollut wicca 12-vuotiaasta asti. Voin mielihyvin auttaa ja keskustella kanssasi. Laitahan sähköpostia, osoitteen löydät profiilistani.
- Itekkin kiinnostunut
Olen 16-vuotias tyttö ja kiinnostunut wiccasta, mutta tosiasiassa olen vasta tutustumassa siihen enkä ole vielä 100 prosenttisen varma, oon kuitenkin jo tarttunut muutamaan kirjaan ja lukenut blogeja ym. Voiko päätöksen tehtyään tosiaan saada "opetusta" joltain kokeneemmalta?
PS. En sitten väitä olevani sitä tyyppiä, joka kiinnostuu uskonnosta vain "muoti-ilmiön" vuoksi- 16-vuotiaille tytöil
Paras opettajasi on miesnoita, joka lempeästi johdattelee sinut wiccan kaikkiin nautintoihin.
- Jigoku neko
16-vuotiaille tytöil kirjoitti:
Paras opettajasi on miesnoita, joka lempeästi johdattelee sinut wiccan kaikkiin nautintoihin.
Jäin mieytimään, mistä voosin löytää miesnoidan, mieöuiten pohjanmaan seudulta. Muutenkin en ole kuullut täällä päin puhuttavan wiccalaisuudesta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3257516Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r695315Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1014544Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli174362Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1224171Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523907Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1543790Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan743697Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava293596SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha843432