Itse olen siis 16 -vuotias poika ja tutkinut sekä harjoittanut noituutta ja okkultismia (ja kaikenlaista mitä tähän voi liittää) jo vuosia. Luokittelen itseni wiccaksi. Haluaisin keskustella vaikkapa sähköpostitse jonkun kanssa näistä asioista: noituudesta, loitsuista yms. Haluaisin keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka tietää asioista ja osaa kypsästi ajatella ja keskustella niistä. En siis kenenkään 12v. "olen ajatellut ryhtyä wiccaksi" -tyypin kanssa (ei sillä, ettei 12v. voisi ymmärtää ja osata keskustella). Minua ei haittaa, vaikka olisi vanhempikin henkilö. Uskon, etten tule tyhmyydellä tuottamaan pettymystä kokeeneemmallekaan henkilölle. Laita tähän sähköposti, niin otan yhteyttä.
Wiccalainen keskustelukumppani
8
171
Vastaukset
- Huolestunut noita
Minä voin auttaa sinua mutta mieluummin niin että annat omen sähköposti osoitteesi.
- iOccult
Auttaa?
- Huolestunut noita
Siis keskustella kaikesta noituuteen liittyvästä.
- witchy
Minäkin voin auttaa sinua :)
- lassilae
Täytän ensi kuussa 18 ja olen ollut wicca 12-vuotiaasta asti. Voin mielihyvin auttaa ja keskustella kanssasi. Laitahan sähköpostia, osoitteen löydät profiilistani.
- Itekkin kiinnostunut
Olen 16-vuotias tyttö ja kiinnostunut wiccasta, mutta tosiasiassa olen vasta tutustumassa siihen enkä ole vielä 100 prosenttisen varma, oon kuitenkin jo tarttunut muutamaan kirjaan ja lukenut blogeja ym. Voiko päätöksen tehtyään tosiaan saada "opetusta" joltain kokeneemmalta?
PS. En sitten väitä olevani sitä tyyppiä, joka kiinnostuu uskonnosta vain "muoti-ilmiön" vuoksi- 16-vuotiaille tytöil
Paras opettajasi on miesnoita, joka lempeästi johdattelee sinut wiccan kaikkiin nautintoihin.
- Jigoku neko
16-vuotiaille tytöil kirjoitti:
Paras opettajasi on miesnoita, joka lempeästi johdattelee sinut wiccan kaikkiin nautintoihin.
Jäin mieytimään, mistä voosin löytää miesnoidan, mieöuiten pohjanmaan seudulta. Muutenkin en ole kuullut täällä päin puhuttavan wiccalaisuudesta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983