Itse olen siis 16 -vuotias poika ja tutkinut sekä harjoittanut noituutta ja okkultismia (ja kaikenlaista mitä tähän voi liittää) jo vuosia. Luokittelen itseni wiccaksi. Haluaisin keskustella vaikkapa sähköpostitse jonkun kanssa näistä asioista: noituudesta, loitsuista yms. Haluaisin keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka tietää asioista ja osaa kypsästi ajatella ja keskustella niistä. En siis kenenkään 12v. "olen ajatellut ryhtyä wiccaksi" -tyypin kanssa (ei sillä, ettei 12v. voisi ymmärtää ja osata keskustella). Minua ei haittaa, vaikka olisi vanhempikin henkilö. Uskon, etten tule tyhmyydellä tuottamaan pettymystä kokeeneemmallekaan henkilölle. Laita tähän sähköposti, niin otan yhteyttä.
Wiccalainen keskustelukumppani
8
182
Vastaukset
- Huolestunut noita
Minä voin auttaa sinua mutta mieluummin niin että annat omen sähköposti osoitteesi.
- iOccult
Auttaa?
- Huolestunut noita
Siis keskustella kaikesta noituuteen liittyvästä.
- witchy
Minäkin voin auttaa sinua :)
- lassilae
Täytän ensi kuussa 18 ja olen ollut wicca 12-vuotiaasta asti. Voin mielihyvin auttaa ja keskustella kanssasi. Laitahan sähköpostia, osoitteen löydät profiilistani.
- Itekkin kiinnostunut
Olen 16-vuotias tyttö ja kiinnostunut wiccasta, mutta tosiasiassa olen vasta tutustumassa siihen enkä ole vielä 100 prosenttisen varma, oon kuitenkin jo tarttunut muutamaan kirjaan ja lukenut blogeja ym. Voiko päätöksen tehtyään tosiaan saada "opetusta" joltain kokeneemmalta?
PS. En sitten väitä olevani sitä tyyppiä, joka kiinnostuu uskonnosta vain "muoti-ilmiön" vuoksi- 16-vuotiaille tytöil
Paras opettajasi on miesnoita, joka lempeästi johdattelee sinut wiccan kaikkiin nautintoihin.
- Jigoku neko
16-vuotiaille tytöil kirjoitti:
Paras opettajasi on miesnoita, joka lempeästi johdattelee sinut wiccan kaikkiin nautintoihin.
Jäin mieytimään, mistä voosin löytää miesnoidan, mieöuiten pohjanmaan seudulta. Muutenkin en ole kuullut täällä päin puhuttavan wiccalaisuudesta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699