Polttarit + 1 kaaso = mahdottomuus?

Liemessä

Järjestelen ystävälleni polttareita ja tiedustellessani toiveita/odotuksia polttareiden sisällöltä, ystäväni vastasi toivovansa että viettäisimme rauhalliset polttarit kahdestaan. Toiveena on esimerkiksi hemmottelua hieronnassa tai spassa.

Nyt koen olevani pienessä liemessä. Kyseessä on kyllä paras ystäväni, mutta noita kauneushoitolahintoja katsellessani meinaa karvat nousta pystyyn.. Jotain muutakin ohjelmaa pitäisi varmasti laatia päivälle, mutta ystäväni luonteen tuntien ohjelman tulee olla juuri hänen mielestään mieluista ja perinteiset morsiussaunat tai nolailut eivät käy ollenkaan laatuun. Elikkäs pikkubudjetilla tuskin saan morsiamelle yksin tätä tyydyttäviä juhlia aikaan, mutta ei tekisi mieli maksaa itseään kipeäksi, vaikka kyseessä paras ystäväni onkin ja muitakin kuluja tulee. Löytyykö ketään kohtalotoveria, joka on moisessa tilanteessa ollut tai löytyisikö ehdotuksia mitä loppupäivän voisi morsiamen kanssa tehdä??

8

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen myös morsian. Omia polttareita odotan innolla ja olen siis toista kertaa menossa naimisiin ja olen myös muutamissa myös ollut vieraanakin, joten en ole ensimmäistä kertaa kuulemassa polttareista. Muista sellainen nyrkkisääntö että morsiammen toivetta on ihan kiva kuunnella ja toteuttaa mutta selkeästi toimivuuden ja budjetin rajoissa.

      Jos te kaksin tätä vietätte niin silloin tämä rahankäyttö on rajallista, itse tekisin sen niin että hemmottelu toteutuisi vaikka jomman kumman luona ja se hemmottelu voisi olla myös jokin rauhallinen saunominen kasvonaamioiden ja käsihoitojen kera... TIetysti voithan kysyä tällaista kauneushemmottelua esimerkiksi lähellä olevista kauneushoitoloista että jos heillä on opiskelijoita harjoittelussa jotka tekevät näitä töitä aina edullisemmin. Mielikuvitusta peliin vain ja kerrot loppujen lopuksi myös morsiammelle että et pysty yksin ihmeisiin joten toteutuskin on sitten sen mukainen mitä sinun lompakkosi antaa myöden. Kyllä hän ymmärtää jos on kerran myös paras ystäväsi. Loppuillan voisitte aivan hyvin tehdä jotain rentoa ja rauhallista kuten katsoa vaikka jonkun klassikko-leffan tai pitää leffaputken lempimiesnäyttelijän näytellessä pääosaa ihastelussa naposteltavien ja hyvän kuohuviinin tai viinin kera... :)

    • Liemessä

      Hei, kiitos viestistäsi! Huoli helpotti jo jonkin verran, kun sai morsion mielipiteen asiaan. :) Nuo alan opiskelijat oli hyvä idea! Täytyykin heti huomenna ruveta hiomaan suunnitelmaa..!

      • Hyvä kun sain hieman huolta helpotettua, onnea suunnitteluun ja ideointiin! Onnistut varmasti! :)


      • ranos
        smuhsmuh84 kirjoitti:

        Hyvä kun sain hieman huolta helpotettua, onnea suunnitteluun ja ideointiin! Onnistut varmasti! :)

        Moi,
        Kuulosta mun jutultani. Ota yhteyttä niin kerron lisää.
        [email protected]


    • Relax..

      Mikäli ystäväsi on huumorintajuinen, pukeudut tietenkin itse hierojaksi. Surfaat hieman netissä ja kerrot humoristisia tarinoita ko. "hieronnasta". Samoin voit kertoa, että kuppaus on yksi vaihtoehto, mutta sen lopputuloksesta ei ole takuita.

      Oikeasti kukaan ei tosissaan voi toivoa ja edellyttää sinun vastaavan teidän spa-kokonaisuudesta. Käännä se humoristiseksi tai ota joku sinulle tuttu mies/nainen esittämään jonkun erikoisen hieronnan/hoidon asiantuntijaa. Keksitte siihen jonkun erikoisen tarinan ja se on tavallaan osa ohjelmaa, jolle voitte nauraa myöhemmin.

    • 3+2

      Jos asutte jossain isossa kaupungissa, diilit voisivat olla yksi vaihtoehto edulliseen hemmotteluun. Tai miten olisi päivä kylpylässä?

      Olen myös kuullut sellaisesta, että sulhanen oli antanut kaasolle ja morsian bestmanille rahaa toisen polttareita varten (huomenlahjat olivat siinä).

      Myöhemmin hyvää ruokaa (ja juomaa), leffailta tai keikalle. Polttareissa voi myös askarrella häitä varten tai muistella vanhoja vaikka valokuvien kanssa.

    • typerää

      No minun mielestä on yksinkertaisesti typerää, että morsian odottaa tuollaista settiä kahdestaan, eikä ole valmis maksamaan mitään itse. Kuka pönttö laittaa toisen ihmisen noin vaan maksamaan itselleen hemmottelupäivän, ja vain sillä perusteeella että on morsian? Minun mielestä olisi itsestään selvää, että jos haluaisin polttareihin vaan yhden ihmisen, kulut jaetaan.

    • Liemessä

      Kiitokset vastauksisa! Ihan kivan polttarit saatiin aikaan, vaikka se allekirjoittaneeen taloutta vähän kirpaisi.. Hämäykseksi kirjoitin morsiamelle runomuotoisen kirjeen, jonka mukaan piti varata kaikenlaista tavaraa kattiloista lähtien "metsäretkelle". Vein kuitenkin morsion hierontaan naapuripaikkakunnalle ja laitoin matkalla morsiamen tekemään pieniä kirjallisia tehtäviä, joita sitten morsiamen omasta pyynnöstä esiteltiin häissä. Illalle oli morsiamella jo sovittu tapaaminen työkavereiden kanssa, joten ilta jatkui heidän kanssaan ja mukavan illan päätteeksi olin varannut hotellihuoneet meille kahdelle (jonne morsian sittemmin salakuljetti sulhasensa).

      Vuoroin vieraissa, hamassa tulevaisuudessa ko. morsian tietenkin allekirjoittaneen kaasoksi ja odotuksissa vähintään yhtämoiset polttarit. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe