Eli saatte kysellä multa nyt ihan mitä vaan :) Myös henkilökohtaisia asioista.
16v tyttö eteläsuomesta. Kyselkää ihan mitävaan
132
261
Vastaukset
- utelias poitsu.
Seukkaatko? Ootko suudellu pojan kaa? Pidätkö mieluummin farkkuja vai mekkoja?
- Tyttö
En seurustele, Olen suudellut, ja käytän mielummin farkkuja.
- utelias poitsu.
Pituutesi? Minkä väriset hiukset?
- Tyttö
166cm ja pinkit hiukset :D
- utelias poitsu.
Mieliaineesi koulussa? Entä inhokkiaineesi?
- Tyttö
Mieliaaine on musiikki ja kuvis ja inhokki on matikka.
- utelias poitsu.
Ootko täl hetkel ihastunu kehenkään? Jos oot nii tietääkö se sun tunteist?
- Tyttö
En oo ihastunut kehenkään, ainakaan viel :D
- utelias poitsu.
Kiitti vastauksist, taidat olla aika kiva tyttö ;)
- Tyttö
:D Kysy lisää....mull on tylsää ja haluun juttuseuraa, saat kysyy ihan mitävaan.
- utelias poitsu.
Okei. Unelma-ammattisi? Asutko maalla vai kaupungissa? Omakoti- rivi- vai kerrostalossa? Onko lemmikkieläimiä? Mitä harrastat?
- Tyttö
Thank you :D
Opettaja
Kaupungissa
Kerrostalo
Yks koira
uimista, käyn pari kolme kertaa viikossa kuntosalilla, lenkkeilen ja sit jos laulamista voi sanoo harrastukseks niin sit sitäki :) - utelias poitsu.
Hienoo :)
Ootko neitsyt? Jos oot, nii mietitkö millast ekal kerral tulee olemaan? Jos et, nii minkä ikäsenä sun eka kerta oli? - Tyttö
Oon neitsyt ja mietin kyll :D
- Tyttö
Mua on painostettu siihen mut en oo koskaan tehny sitä.
- utelias poitsu.
Hyvä :)
Millasta musaa kuuntelet? Riiteletkö koskaan iskäs ja äitis kaa? - Tyttö
Mun musamaku on aika laidastalaitaa mut eniten kuuntelen Rock musaa. Tykkään Volbeatista niit mä kuuntelen aika paljon, sit jotain vanhempii bändejä esim. The Beatles jne.
Ja joo kyll riitelen :D Osaan olla aika tempperamenttinen - utelias poitsu.
Mahtavii vastauksii :)
Oot tosiaan aika kiva tyttö ;) Voitko yhtään paljastaa paikkakuntaa mis asut? - Tyttö16
Kiitos ;) Riihimäki :)
- göö
Kik?
- Tyttö
Sori ei oo
- Tyttö
Sori muuten toi 16 toss nimimerkin perässä :D En tajuu miten mä sen tohon pistin....mut siis joo kokoajan oon sama :D
Ootko sama kun eilen? :)
- Tyttö
Oon :)
- Tyttö
kiekkoilija94 kirjoitti:
Siistii :)
Mikäs niin? :D
- Tyttö
utelias poitsu kuinka vanha sä oot?
- utelias poitsu.
16 kans ;)
- Tyttö
Okei, kiva ;)
- Tyttö
Missäpäin sä ite asut? :)
- Tyttö
utelias poitsi, mistä musasta sä ite tykkäät? tai asuks ite missä? ;)
- Tyttö
Onks sull mitään paikkaa miss voitais jutella lisää? :)
- Tyttö
Älkää pliis jättäkö mua :P Mull on niiin tylsää, kaipaan juttuseuraa ;)
- Tyttö
Noh, Öitä sulle sit :)
- tylsistynyttyttönen
Moii :) mä voin jutella su kaa! :D oon 15 vuotias tyttö pirkanmaalta :) mitäs sulle kuuluu? Millasist pojista pidät? (Ulkonäkö, luonne, tyyli) pojissa ulkonäkö vai luonne? Ja sitte nii tota... en keksi kysymyksii. Ainakaa viel :D
- Tyttö
tylsistynyttyttönen kirjoitti:
Moii :) mä voin jutella su kaa! :D oon 15 vuotias tyttö pirkanmaalta :) mitäs sulle kuuluu? Millasist pojista pidät? (Ulkonäkö, luonne, tyyli) pojissa ulkonäkö vai luonne? Ja sitte nii tota... en keksi kysymyksii. Ainakaa viel :D
Moii :)
Hyvää kuuluu
Ei ulkonäöllä oo sellain väliä, mut ois ihanaa jos se ois rento, hauska, pitäis musta sellasena kun oon, ja ois huolehtivainen
- Tyttö
On siit vissiin jotain haittaki ku herää vast puolenpäivän jälkeen :D Ei nukuta ei sit yhtään :D
- tylsistynyttyttönen
Joo mulla ihan sama ongelma! Pitäis yrittää kääntää rytmi ku koulu alkaa xd mut ei vaa pysty :/
Toi sun kuvaus sopii muhun aika hyvi. ;)
- Tyttö
Ahaa :D Hyvä tietää ;)
Kuinka pitkä sun koulumatka on?
- Tyttö
Menee 15-20min ku kävelen
- jebaa
Onko mitä lävistyksiä? Poltatko/ oletko kokeillut? Pituus, paino?
- Tyttö
Ei oo lävistyksiä, en polta enkä oo kokeillut.
pituus on 166cm
- simm2
paljo 50vu? :DD
- Tyttö
?
Typerin iskurepliikki jonka olet kuullut?
- Tyttö
Eipä just nyt tuu mitään mieleen :D
Mut kerran kouluss kävelin käytävällä ja pieni jätkäporukka tuli vastaan ja huus perään et: Hyvät tissit :D
Ei tuu mitään muuta mieleen :D - utelias.poika.2
Tyttö kirjoitti:
Eipä just nyt tuu mitään mieleen :D
Mut kerran kouluss kävelin käytävällä ja pieni jätkäporukka tuli vastaan ja huus perään et: Hyvät tissit :D
Ei tuu mitään muuta mieleen :DNo kuinkas isot tissit sulla sitte on o: ?
- Tyttö
utelias.poika.2 kirjoitti:
No kuinkas isot tissit sulla sitte on o: ?
Hahaha :D Sopivat.
- utelias.poika.2
Tyttö kirjoitti:
Hahaha :D Sopivat.
Gubbigogo? :3
- Tyttö
utelias.poika.2 kirjoitti:
Gubbigogo? :3
käytän c ja d:ta :D
:D. Et vissii syttyny tollaisista? Kysymys kuuluukin, millä sut saa hurmattuu? ;)
- Tyttö
Noh siis eihän se tietenkää harmittanu ;)
En mä oikeen ees tiedä millä mut saa hurmattua, ehkä vaan sillä et ei esitä jotain mitä ei ole, eli on aito. Eikä pieni flirttailu koskaan haittaa :D Nuorin ja vanhin, kenen kanssa voisit seurustella?
- Tyttö
15 ja 21. Ite täytän koht 17 :)
Onko pojan ulkonäössä tai vaatetuksessä jotain, joka olisi totaalinen turnoff?
- Tyttö
Ei mulle. Mä välitän OIKEESTI vaan luonteesta. Mulla ei oo muuten mitään väliä :)
Ootko ihastunu tällä hetkellä?
- Tyttö
Ehkä :D
Joo mä lähen nukkuu öitä. Tuun ehkä huomenna taas. :)
- Tyttö
Öitä :)
Niin sitä viel et luin ylempää et asut riksussa. Mä käyn siel 2 kertaa kuussa ;). Mutta nyt unta palloon.
- Tyttö
Missäpäin sä asut? Jos käyt riksussa pari kertaa kuussa.
- Tyttö
Kiva ;) No nyt sit öitä :D
- utelias poitsu.
Nii kysyit tossa ylempänä et mis asun. No asun Lahdessa :) Ja tykkään melkein kaikenlaisest musast :) Hienoo et tykkäät aidoist pojist ;) Sellanen mä oon itekki ;)
- utelias poitsu.
Upitan tätä silt varalt jos satut viel lukemaan ;)
- homeland10
Ootko minkälaine luonteeltas?
- Tyttö
Luen tätä kyll joka päivä.
Ja luonteeltani oon: Rento, mukava, ystävällinen, pirtee, ja aika tempperamenttinen.- homeland10
Mitä sarjoja seuraat?
- Tyttö
The walking dead, csi, ncis, criminal minds, dexter. Paljon kaikkia rikossarjoja. On niit viel joitain mut toss nyt ne joita katon eniten.
- homeland10
Katon itekki walking dead :D ootko missä kauel?
- Tyttö
Ootan sitä et alkais taas telkasta.
- äijä16uusimaa
Entäs nistä olet kiinostunut? ;)
- Tyttö
Mitäs tarkotat? Mä oon kiinnostunu vaikka mistä :D
- Tyttö
Esim. Haluisin oppii soittaa kitaraa :)
- Kyselijä
Onko sulla hyvät välit sun perheeseen?
- Tyttö
Mulla on ihan hyvät välit kaikkiin mun perheenjäseniin. Kyllähän me riidellään ja kinastellaan asioista, mut muuten ollaan läheisiä :)
- Kyselijä
Mitä biisiä kuuntelet just nyt?
- Tyttö
Avenged Sevenfold Hail To The King
- Kyselijä
Ootko enemmän ujo vai rohkea?
- Tyttö
Ujo, mut sit kua mut oppii tunteen niin oon tosi rento :)
- Tyttö
Tulkaa nyt ees joku tänne jutteleen mun kanssa! :)
Huppista, Riksu spotattu t. Riihimäkeläinen itsekin :D
Mut joo, olisin itekin tullu kysymään jossei kaikki tarpellinen ois tässä selaillessa tullu jo ilmi :d Mukavalta vaikutat (:- Tyttö
.....okei, MELKEIN riksulainen :D
- Tyttö
Jos haluut paljastaa niinmiss päin riksuu sä asut?
Siis niinku sanoin, en mä ihan riksussa asu :D 10min ajomatkan päässä kuitenki, en viitti sen tarkemmin paljastaa D:
- Tyttö
Kattooks kukaan Suomi-Ruotsi pelii? :)
- Tyttö
kiekkoilija94 kirjoitti:
mä katon :)
Yllättävän hyvin menee :) Mä oisin oottanu ihan toisenlaista peliä. Toivottavasti jatkuu samalla mallilla ja Suomi voittaa :)
- KiitänJo
Voisitko tilata youtube kanavani ? :)
http://www.youtube.com/channel/UCQu1CVqJOhY5xdoTMYJHrrQ - grapefruitlimunaati
stringit vai hipsterit? kummat nyt? minkäväriset?
- Tyttö
Hipsterit ja mustat :D
- grapefruitlimunaati
okei :D mistäpäi oot :O? vaikutat tosi mukavalta :3
- Tyttö
Riksusta :)
- grapefruitlimunaati
kiinnostaisko jos jutellaa tyylii jossai muualla :O?
- Tyttö
Käy...mitä sä aattelit? :)
- Tyttö
ei mul oo muuta ku face :( Eikä mullekaa nyt viel tuu mitään mieleen.
- grapefruitlimunaati
No mites se face sit :o
- Tyttö
Oisko ok, jos jollain tavall saatais vaihettuu puhelinnumeroit? ja sellain juteltuu? Mut jos se ei sovi niin sit face kyll käy :D
- Tyttö
Okei, mä rupeen tekee sitä sit :D
- Tyttö
Sori, mut saattaa sit kestää pkkunen hetki, koska en todistetusti oo mikään tekniikan ihmelapsi :D
- grapefruitlimunaati
no hyvä :D sanokku oot tehny sen :3
- Tyttö
Mä yritän parhaani, mut en oo varma onks se mahollist toll mun kännykäll :D
- grapefruitlimunaati
mikä känny sul on :D no miten voisit antaa sen numeron tai facen :D
- Tyttö
Mull on mun siskon ikivanha puhelin :D Mun piti saada yks paljon parempi mut jotenki se sai mut suostuteltuu et mä otan sen vanhan ja se saa sen paremman :D Kyll ottaa nyt päähän :D
- Tyttö
Joo sori ei taida onnistua :/ Keksitään jotain muuta, ois kiva jutella sun kans :)
- grapefruitlimunaati
No onks sulla tyylii skype tai irc :)?
- Tyttö
irc mä loin :D Mut mull ei oo kuvaa sit siin :D
- grapefruitlimunaati
kerro se :D laita kuva!
- Tyttö
mun tunnus on Tyttö16. Jos käy niin voitasko tekstailla vähän ennen ku laitan mitään kuvia? Haluisin jutella sitä ennen viel vähän :) Lupaan laittaa kuvan kyll ;)
- grapefruitlimunaati
juu lisäsin sut :)
- Tyttö
Nonni :D Tulihan siit jotaki :D
- grapefruitlimunaati
nyt ku vaan muistaisin mite siin pysty puhuu :D jos lisään jonku kuvan ni siihe :)?
- Tyttö
Ihan miten vaan :) Mull ei ainakaan sit oo mitään hajuu miten siin pystyy puhuu...tein sen vast äske et voitais rauhass jutella :D
- grapefruitlimunaati
siin on et kirjota kommentti tai sillee :D toivottavasti tajuut haluisin puhuu sunkaa :3
- Tyttö
Enköhän mä tajuu :)
- grapefruitlimunaati
perkule toi on vaikee -.- en tajuu tota... anna vaik tyylii face vai?
- Tyttö
Noh....mä lisäsin nyt vaan yhen kuvan mun profiiliin, mee sinne ja kato jos sit sä onnistuisit kommentoimaan tai lähettää viestii tai jotai? Joo mäki oon ihan pihalla et ole ainoa :D
- grapefruitlimunaati
Kato lukeeks siin etusivul et sulta puuttuis jotai :D jos puuttuu ni tee ne
- Tyttö
Puuttuu joku sähköposti juttu ja sit yritän tehä sen nii ei onnistu :D Mä vihaan tietokoneita! Oisin valmis heittää koko tetsikan ikunasta alas :D
- grapefruitlimunaati
joo tervetuloa joukkoo :D kait on joku muu juttu miten sais? mites se face
- Tyttö
Facen kautta mun äiti ja sisarukset näkis kaiken ku mull on uusii kavereit jne. ja sit alkaa kauhee kysely et kukas toi on jne. ja sitä mä en kestä :D Ne on ihan kauheit kyselee kokoajan kaikkee, pää räjähtää siitä kysymysmäärästä mikä tulvii jos mä ees oon vähän ilosempi ku yleensä :D
- grapefruitlimunaati
aa no voi helvetti :D
- Tyttö
Joo-o älä muuta sano....kai meill nyt jotain vaihtoehtoi viel on? Sähköposti?
- grapefruitlimunaati
nojoo vaikkapa... mikä sun sähköposti o laitan sinne! :D
- Tyttö
Onnistuks?
- Tyttä
Mull on taas niin julmetun tylsää :D
- random4321
Nyt paljastit oman nimes :/ iida leppä ja sanoit että sulla on pinkit hiukset ja tuolla facebookissahan sitten näkyy et sulla on pinkit hiukset jotka oot just värjänny :/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924607
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?823758Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1363242Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261820Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881669